Материалдар / Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары

Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2019
1221
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шапиев Дастан Мадениетович Физика пәні мұғалімі

1 слайд
Шапиев Дастан Мадениетович Физика пәні мұғалімі

1 слайд

Шапиев Дастан Мадениетович Физика пәні мұғалімі

С абақтың тақырыбы: Т емпература, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкала лар ы Сабақтың оқу мақсаты: 8.3.1.3 – Температ

2 слайд
С абақтың тақырыбы: Т емпература, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкала лар ы Сабақтың оқу мақсаты: 8.3.1.3 – Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.2 – температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу. Сабақтың оқу мақсаты : 1.Тәжіриебе арқылы температураны өлшеу жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 2.Өлшенген температураларды әр түрлі шкала өрнектеу Бағалау критерийі : 1.Цельсий Келвин шкалалары бойынша температураны өрнектейді 2. тәжирбе негізінде жылулық ұлғаюды түсінеді. Оқу дағдылары: білу, түсіну,қолдану, жинақтау,қолдану,бағалау Тілдік мақсаттар: Цельий келвин шкалалары бойынша температураны өрнектеу білетіндерін ортаға салады. Жеке пікірлерімен бөлісіп, өз ойларын дамыта отырып,ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. Құндылықтарға баулу : «Мәнгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының Жалпыға бірдей еңбек құндылығымен баулу.Бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы ынтымақтастық құндылығын дамыту. Еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, іздену, эксперимент жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асыру. Пәнаралық байланы: жараттылыстану,химия

2 слайд

С абақтың тақырыбы: Т емпература, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкала лар ы Сабақтың оқу мақсаты: 8.3.1.3 – Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.2 – температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу. Сабақтың оқу мақсаты : 1.Тәжіриебе арқылы температураны өлшеу жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 2.Өлшенген температураларды әр түрлі шкала өрнектеу Бағалау критерийі : 1.Цельсий Келвин шкалалары бойынша температураны өрнектейді 2. тәжирбе негізінде жылулық ұлғаюды түсінеді. Оқу дағдылары: білу, түсіну,қолдану, жинақтау,қолдану,бағалау Тілдік мақсаттар: Цельий келвин шкалалары бойынша температураны өрнектеу білетіндерін ортаға салады. Жеке пікірлерімен бөлісіп, өз ойларын дамыта отырып,ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. Құндылықтарға баулу : «Мәнгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының Жалпыға бірдей еңбек құндылығымен баулу.Бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы ынтымақтастық құндылығын дамыту. Еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, іздену, эксперимент жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асыру. Пәнаралық байланы: жараттылыстану,химия

«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіру арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру . Саба қ тың басы О

3 слайд
«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіру арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру . Саба қ тың басы Оқушыларға өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар: 1. Қандай процесс жылу алмасу деп аталады? 2. Жылулық тепе - теңдік деген не? 3. Цельсий шкаласы қалай тағайындалады? Цельсий шкаласында температураның өлшем бірлігі? 4. Температураның абсолюттік шкаласы қалай тағайындалады? Абсолют температураның өлшем бірлігі? Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл)

3 слайд

«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіру арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру . Саба қ тың басы Оқушыларға өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар: 1. Қандай процесс жылу алмасу деп аталады? 2. Жылулық тепе - теңдік деген не? 3. Цельсий шкаласы қалай тағайындалады? Цельсий шкаласында температураның өлшем бірлігі? 4. Температураның абсолюттік шкаласы қалай тағайындалады? Абсолют температураның өлшем бірлігі? Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл)

Сабақтың басы • « Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» • «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл) Сабақтың ортасы • «Ой қозға

4 слайд
Сабақтың басы • « Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» • «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл) Сабақтың ортасы • «Ой қозғау» стр атегиясы • «Мoзайкa» әдісі • «Aқиқaт-жaлғaн » әдісі • «Мaғaн көрсeт» әдісі. Сабақтың соңы • Рефлексия • «Менің алақаным» • Белсенді оқу әдістері

4 слайд

Сабақтың басы • « Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» • «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл) Сабақтың ортасы • «Ой қозғау» стр атегиясы • «Мoзайкa» әдісі • «Aқиқaт-жaлғaн » әдісі • «Мaғaн көрсeт» әдісі. Сабақтың соңы • Рефлексия • «Менің алақаным» • Белсенді оқу әдістері

Саба қ тың соңы  Бас бармақ – Мен үшін маңызды және қызықты...  Балан үйрек – Мен білемін...  Ортан терек – Маған ұна

5 слайд
Саба қ тың соңы  Бас бармақ – Мен үшін маңызды және қызықты...  Балан үйрек – Мен білемін...  Ортан терек – Маған ұнады... .  Шылдыр шүмек – Мен үшін сабақта туындаған қиыншылықтар.......  Кішкене бөбек – Маған қажет.... «Менің алақаным» әдісі Рефлексия

5 слайд

Саба қ тың соңы  Бас бармақ – Мен үшін маңызды және қызықты...  Балан үйрек – Мен білемін...  Ортан терек – Маған ұнады... .  Шылдыр шүмек – Мен үшін сабақта туындаған қиыншылықтар.......  Кішкене бөбек – Маған қажет.... «Менің алақаным» әдісі Рефлексия

Ca р a лау тапсырмалары А • 0 0 С-дағы мұздың температурасын 100 0 С-қа дейін көтерген қандай процесс жүреді? В • 50

6 слайд
Ca р a лау тапсырмалары А • 0 0 С-дағы мұздың температурасын 100 0 С-қа дейін көтерген қандай процесс жүреді? В • 50 0 С,100 0 С , 300 0 С, 400 0 С температураларын Кельвин шкаласы бойынша сәйкестендіріңіздер С • Бірдей үш стақан алып біріншісіне жылу су,екіншісіне краннан суық,ал үшіншісне жартысына ыстық су жартысына суық су құю арқылы температураларын анықтау әртүрлі шкалалаға өрнектеу. Бағалау критерийі 1. Температуранының жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінеді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектейді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады Дескриптор 1.Температураныың жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады

6 слайд

Ca р a лау тапсырмалары А • 0 0 С-дағы мұздың температурасын 100 0 С-қа дейін көтерген қандай процесс жүреді? В • 50 0 С,100 0 С , 300 0 С, 400 0 С температураларын Кельвин шкаласы бойынша сәйкестендіріңіздер С • Бірдей үш стақан алып біріншісіне жылу су,екіншісіне краннан суық,ал үшіншісне жартысына ыстық су жартысына суық су құю арқылы температураларын анықтау әртүрлі шкалалаға өрнектеу. Бағалау критерийі 1. Температуранының жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінеді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектейді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады Дескриптор 1.Температураныың жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады

Смайлик Табыс ағашы Бағдаршам Бас бармақ Мадақтау Қалыптастырушы бағалау

7 слайд
Смайлик Табыс ағашы Бағдаршам Бас бармақ Мадақтау Қалыптастырушы бағалау

7 слайд

Смайлик Табыс ағашы Бағдаршам Бас бармақ Мадақтау Қалыптастырушы бағалау

Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ