Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Температура, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкалалары таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шапиев Дастан Мадениетович Физика пәні мұғалімі

#1 слайд
Шапиев Дастан Мадениетович Физика пәні мұғалімі

1 слайд

Шапиев Дастан Мадениетович Физика пәні мұғалімі

С абақтың тақырыбы: Т емпература, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкала лар ы Сабақтың оқу мақсаты: 8.3.1.3 – Температ

#2 слайд
С абақтың тақырыбы: Т емпература, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкала лар ы Сабақтың оқу мақсаты: 8.3.1.3 – Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.2 – температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу. Сабақтың оқу мақсаты : 1.Тәжіриебе арқылы температураны өлшеу жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 2.Өлшенген температураларды әр түрлі шкала өрнектеу Бағалау критерийі : 1.Цельсий Келвин шкалалары бойынша температураны өрнектейді 2. тәжирбе негізінде жылулық ұлғаюды түсінеді. Оқу дағдылары: білу, түсіну,қолдану, жинақтау,қолдану,бағалау Тілдік мақсаттар: Цельий келвин шкалалары бойынша температураны өрнектеу білетіндерін ортаға салады. Жеке пікірлерімен бөлісіп, өз ойларын дамыта отырып,ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. Құндылықтарға баулу : «Мәнгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының Жалпыға бірдей еңбек құндылығымен баулу.Бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы ынтымақтастық құндылығын дамыту. Еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, іздену, эксперимент жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асыру. Пәнаралық байланы: жараттылыстану,химия

2 слайд

С абақтың тақырыбы: Т емпература, оны өлшеу тәсілдері, температураның шкала лар ы Сабақтың оқу мақсаты: 8.3.1.3 – Температураны өлшеуді жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 8.3.1.2 – температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеу. Сабақтың оқу мақсаты : 1.Тәжіриебе арқылы температураны өлшеу жылулық ұлғаю негізінде сипаттау; 2.Өлшенген температураларды әр түрлі шкала өрнектеу Бағалау критерийі : 1.Цельсий Келвин шкалалары бойынша температураны өрнектейді 2. тәжирбе негізінде жылулық ұлғаюды түсінеді. Оқу дағдылары: білу, түсіну,қолдану, жинақтау,қолдану,бағалау Тілдік мақсаттар: Цельий келвин шкалалары бойынша температураны өрнектеу білетіндерін ортаға салады. Жеке пікірлерімен бөлісіп, өз ойларын дамыта отырып,ауызша және жазбаша түрде талқылай алады. Құндылықтарға баулу : «Мәнгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының Жалпыға бірдей еңбек құндылығымен баулу.Бір-бірін тындау, түсіну, ой бөлісу арқылы ынтымақтастық құндылығын дамыту. Еңбек және шығармашылық құндылығын өздігімен жұмыс жасау, іздену, эксперимент жасау, басқалардың жұмысын бағалау арқылы жүзеге асыру. Пәнаралық байланы: жараттылыстану,химия

«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіру арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру . Саба қ тың басы О

#3 слайд
«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіру арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру . Саба қ тың басы Оқушыларға өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар: 1. Қандай процесс жылу алмасу деп аталады? 2. Жылулық тепе - теңдік деген не? 3. Цельсий шкаласы қалай тағайындалады? Цельсий шкаласында температураның өлшем бірлігі? 4. Температураның абсолюттік шкаласы қалай тағайындалады? Абсолют температураның өлшем бірлігі? Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл)

3 слайд

«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне жылы лебіз білдіру арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру . Саба қ тың басы Оқушыларға өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар: 1. Қандай процесс жылу алмасу деп аталады? 2. Жылулық тепе - теңдік деген не? 3. Цельсий шкаласы қалай тағайындалады? Цельсий шкаласында температураның өлшем бірлігі? 4. Температураның абсолюттік шкаласы қалай тағайындалады? Абсолют температураның өлшем бірлігі? Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл)

Сабақтың басы • « Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» • «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл) Сабақтың ортасы • «Ой қозға

#4 слайд
Сабақтың басы • « Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» • «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл) Сабақтың ортасы • «Ой қозғау» стр атегиясы • «Мoзайкa» әдісі • «Aқиқaт-жaлғaн » әдісі • «Мaғaн көрсeт» әдісі. Сабақтың соңы • Рефлексия • «Менің алақаным» • Белсенді оқу әдістері

4 слайд

Сабақтың басы • « Психологиялық ахуал «Шаттық шеңбері» • «Конверттегі сұрақ» (Миға шабуыл) Сабақтың ортасы • «Ой қозғау» стр атегиясы • «Мoзайкa» әдісі • «Aқиқaт-жaлғaн » әдісі • «Мaғaн көрсeт» әдісі. Сабақтың соңы • Рефлексия • «Менің алақаным» • Белсенді оқу әдістері

Саба қ тың соңы  Бас бармақ – Мен үшін маңызды және қызықты...  Балан үйрек – Мен білемін...  Ортан терек – Маған ұна

#5 слайд
Саба қ тың соңы  Бас бармақ – Мен үшін маңызды және қызықты...  Балан үйрек – Мен білемін...  Ортан терек – Маған ұнады... .  Шылдыр шүмек – Мен үшін сабақта туындаған қиыншылықтар.......  Кішкене бөбек – Маған қажет.... «Менің алақаным» әдісі Рефлексия

5 слайд

Саба қ тың соңы  Бас бармақ – Мен үшін маңызды және қызықты...  Балан үйрек – Мен білемін...  Ортан терек – Маған ұнады... .  Шылдыр шүмек – Мен үшін сабақта туындаған қиыншылықтар.......  Кішкене бөбек – Маған қажет.... «Менің алақаным» әдісі Рефлексия

Ca р a лау тапсырмалары А • 0 0 С-дағы мұздың температурасын 100 0 С-қа дейін көтерген қандай процесс жүреді? В • 50

#6 слайд
Ca р a лау тапсырмалары А • 0 0 С-дағы мұздың температурасын 100 0 С-қа дейін көтерген қандай процесс жүреді? В • 50 0 С,100 0 С , 300 0 С, 400 0 С температураларын Кельвин шкаласы бойынша сәйкестендіріңіздер С • Бірдей үш стақан алып біріншісіне жылу су,екіншісіне краннан суық,ал үшіншісне жартысына ыстық су жартысына суық су құю арқылы температураларын анықтау әртүрлі шкалалаға өрнектеу. Бағалау критерийі 1. Температуранының жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінеді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектейді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады Дескриптор 1.Температураныың жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады

6 слайд

Ca р a лау тапсырмалары А • 0 0 С-дағы мұздың температурасын 100 0 С-қа дейін көтерген қандай процесс жүреді? В • 50 0 С,100 0 С , 300 0 С, 400 0 С температураларын Кельвин шкаласы бойынша сәйкестендіріңіздер С • Бірдей үш стақан алып біріншісіне жылу су,екіншісіне краннан суық,ал үшіншісне жартысына ыстық су жартысына суық су құю арқылы температураларын анықтау әртүрлі шкалалаға өрнектеу. Бағалау критерийі 1. Температуранының жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінеді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектейді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады Дескриптор 1.Температураныың жылу алмасу кезінде өзгеретінін түсінді 2.температураны әр түрлі шкала (Цельсий, Кельвин) бойынша өрнектеді 3.Жылу алмасу арқылы температураның өзгеру тәсілдерін тәжибериеде қолданады

Смайлик Табыс ағашы Бағдаршам Бас бармақ Мадақтау Қалыптастырушы бағалау

#7 слайд
Смайлик Табыс ағашы Бағдаршам Бас бармақ Мадақтау Қалыптастырушы бағалау

7 слайд

Смайлик Табыс ағашы Бағдаршам Бас бармақ Мадақтау Қалыптастырушы бағалау

Назарларыңызға рахмет!!!

#8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
27.03.2019
1430
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі