Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеу және оны шешу тәсілдері. Математика 4-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Теңдеу және оны шешу тәсілдері

#1 слайд
Теңдеу және оны шешу тәсілдері

1 слайд

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Теңдеу және оны шешу тәсілдері Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу белгісіз саны бар теңдік екенін, тең

#2 слайд
Теңдеу және оны шешу тәсілдері Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу белгісіз саны бар теңдік екенін, теңдеудің шешуі болатынын меңгерту. Оқушыларды ақыл – ой әрекеттерін орындауға қатыстыру, оқу- танымдық, ойын іс-әрекеттеріне қатысуға бейімдеу, есте сақтау қабілеттерін, математикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды іздемпаздыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, тәртіптілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Теңдеу және оны шешу тәсілдері Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу белгісіз саны бар теңдік екенін, теңдеудің шешуі болатынын меңгерту. Оқушыларды ақыл – ой әрекеттерін орындауға қатыстыру, оқу- танымдық, ойын іс-әрекеттеріне қатысуға бейімдеу, есте сақтау қабілеттерін, математикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды іздемпаздыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, тәртіптілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

1) Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 2)Теңдеу шешу – теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін т

#3 слайд
1) Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 2)Теңдеу шешу – теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады. 3)Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді. Күтілетін нәтижелер:

3 слайд

1) Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 2)Теңдеу шешу – теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады. 3)Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді. Күтілетін нәтижелер:

Топқа бөлу

#4 слайд
Топқа бөлу

4 слайд

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру

#5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

1260:7 44382:6 584032:8 14м25см5 16кг702г8 45м35см:5 24кг704г:8 133кг 616 г 73004 9м 7см 1807397 3кг 88г 71м 25см

#6 слайд
1260:7 44382:6 584032:8 14м25см5 16кг702г8 45м35см:5 24кг704г:8 133кг 616 г 73004 9м 7см 1807397 3кг 88г 71м 25см

6 слайд

1260:7 44382:6 584032:8 14м25см5 16кг702г8 45м35см:5 24кг704г:8 133кг 616 г 73004 9м 7см 1807397 3кг 88г 71м 25см

10 минуттық тест

#7 слайд
10 минуттық тест

7 слайд

10 минуттық тест

Сөзжұмбақты шеш: 1.Көлемді фигура 2.Артық сөзіне қарсы ұғым 3.Дөңгелектің шекарасы 4.Ұзындықтың еніне көбейтіндісі 5.Үш өлшем:

#8 слайд
Сөзжұмбақты шеш: 1.Көлемді фигура 2.Артық сөзіне қарсы ұғым 3.Дөңгелектің шекарасы 4.Ұзындықтың еніне көбейтіндісі 5.Үш өлшем: ұзындығы, ені биіктігінің көбейтіндісі 6.Уақыт өлшемі т е к ш е к е м ш е ң б е р а у д а н к ө л е м с е к у н д

8 слайд

Сөзжұмбақты шеш: 1.Көлемді фигура 2.Артық сөзіне қарсы ұғым 3.Дөңгелектің шекарасы 4.Ұзындықтың еніне көбейтіндісі 5.Үш өлшем: ұзындығы, ені биіктігінің көбейтіндісі 6.Уақыт өлшемі т е к ш е к е м ш е ң б е р а у д а н к ө л е м с е к у н д

х + 420 = 567420 х + 420 = 567000 + 420 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың? а ∙ 5 = 54135 а ∙ 5 = 53000 + 1135 Т

#9 слайд
х + 420 = 567420 х + 420 = 567000 + 420 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың? а ∙ 5 = 54135 а ∙ 5 = 53000 + 1135 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың?

9 слайд

х + 420 = 567420 х + 420 = 567000 + 420 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың? а ∙ 5 = 54135 а ∙ 5 = 53000 + 1135 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың?

Семантикалық карта Теңдеулер Күрделі Жай х ∙ 9 = 63 а + 20 = 100 : 2 20 + (х ∙ 3) =170 120 : х = 12

#10 слайд
Семантикалық карта Теңдеулер Күрделі Жай х ∙ 9 = 63 а + 20 = 100 : 2 20 + (х ∙ 3) =170 120 : х = 12

10 слайд

Семантикалық карта Теңдеулер Күрделі Жай х ∙ 9 = 63 а + 20 = 100 : 2 20 + (х ∙ 3) =170 120 : х = 12

С е р г і т у с ә т і

#11 слайд
С е р г і т у с ә т і

11 слайд

С е р г і т у с ә т і

Деңгейлік тапсырмалар

#12 слайд
Деңгейлік тапсырмалар

12 слайд

Деңгейлік тапсырмалар

1.Теңдеу дегеніміз не? 2.Теңдеуді шешу дегеніміз не? 3.Теңдеудің түбірі немесе теңдеудің шешуі дегеніміз не? 4.Айқасқан екі таяқ

#13 слайд
1.Теңдеу дегеніміз не? 2.Теңдеуді шешу дегеніміз не? 3.Теңдеудің түбірі немесе теңдеудің шешуі дегеніміз не? 4.Айқасқан екі таяқ, Тұрады жоқты сұрап-бұл не? 5. Теңдеу мен теңсіздікті салыстыр. Кубизм әдісі

13 слайд

1.Теңдеу дегеніміз не? 2.Теңдеуді шешу дегеніміз не? 3.Теңдеудің түбірі немесе теңдеудің шешуі дегеніміз не? 4.Айқасқан екі таяқ, Тұрады жоқты сұрап-бұл не? 5. Теңдеу мен теңсіздікті салыстыр. Кубизм әдісі

Жай теңдеу Күрделірек теңдеу Венн диаграммасы

#14 слайд
Жай теңдеу Күрделірек теңдеу Венн диаграммасы

14 слайд

Жай теңдеу Күрделірек теңдеу Венн диаграммасы

Үйге тапсырма: 104-105 бет. №2, 3, 8.

#15 слайд
Үйге тапсырма: 104-105 бет. №2, 3, 8.

15 слайд

Үйге тапсырма: 104-105 бет. №2, 3, 8.

#16 слайд

16 слайд

10 минуттық тест

#17 слайд
10 минуттық тест

17 слайд

10 минуттық тест

1.Ауылда бір күнде 1200 кг жүзім жиналды. Оның 200 кг өздеріне қалдырып, қалғанын әрқайсысына 10 кг-нан салып

#18 слайд
1.Ауылда бір күнде 1200 кг жүзім жиналды. Оның 200 кг өздеріне қалдырып, қалғанын әрқайсысына 10 кг-нан салып, жәшіктермен қалаға жіберді. Қалаға қанша жәшік жүзім жіберілген? 10 100 9 12 А Ә Б В

18 слайд

1.Ауылда бір күнде 1200 кг жүзім жиналды. Оның 200 кг өздеріне қалдырып, қалғанын әрқайсысына 10 кг-нан салып, жәшіктермен қалаға жіберді. Қалаға қанша жәшік жүзім жіберілген? 10 100 9 12 А Ә Б В

2. 87-56:4-3 70 75 83 69 А Ә Б В

#19 слайд
2. 87-56:4-3 70 75 83 69 А Ә Б В

19 слайд

2. 87-56:4-3 70 75 83 69 А Ә Б В

3. неше тең? 1000 100 10 000 100 000 А Ә Б В

#20 слайд
3. неше тең? 1000 100 10 000 100 000 А Ә Б В

20 слайд

3. неше тең? 1000 100 10 000 100 000 А Ә Б В

4. Килограмммен өрнекте 42 ц 42кг 4240 кг 4242кг 4200 кг 3600 кг А Ә Б В

#21 слайд
4. Килограмммен өрнекте 42 ц 42кг 4240 кг 4242кг 4200 кг 3600 кг А Ә Б В

21 слайд

4. Килограмммен өрнекте 42 ц 42кг 4240 кг 4242кг 4200 кг 3600 кг А Ә Б В

5. (а+900):2; а=316 708 810 620 608 А Ә Б В

#22 слайд
5. (а+900):2; а=316 708 810 620 608 А Ә Б В

22 слайд

5. (а+900):2; а=316 708 810 620 608 А Ә Б В

6. (х-56)-28=84 140 168 173 210 А Ә Б В

#23 слайд
6. (х-56)-28=84 140 168 173 210 А Ә Б В

23 слайд

6. (х-56)-28=84 140 168 173 210 А Ә Б В

7. 6 сағатта теплоход 210 км, ал поезд 4 сағактта 420 км жол жүрді. Поездың жылдамдығы теплоходтың жылдамдығынан

#24 слайд
7. 6 сағатта теплоход 210 км, ал поезд 4 сағактта 420 км жол жүрді. Поездың жылдамдығы теплоходтың жылдамдығынан қанша артық? 70 км/сағ 85 км/сағ 75 км/сағ 60 км/сағ А Ә Б В

24 слайд

7. 6 сағатта теплоход 210 км, ал поезд 4 сағактта 420 км жол жүрді. Поездың жылдамдығы теплоходтың жылдамдығынан қанша артық? 70 км/сағ 85 км/сағ 75 км/сағ 60 км/сағ А Ә Б В

8. Әріпті өрнекті көрсет: 2+4+500 а+в+520 х+50=150 30+40 А Ә Б В

#25 слайд
8. Әріпті өрнекті көрсет: 2+4+500 а+в+520 х+50=150 30+40 А Ә Б В

25 слайд

8. Әріпті өрнекті көрсет: 2+4+500 а+в+520 х+50=150 30+40 А Ә Б В

9. Тік төртбұрыштың ұзындығы 24см, ені 4 см кем . Ауданы нешеге тең? 480 380 400 510 А Ә Б В

#26 слайд
9. Тік төртбұрыштың ұзындығы 24см, ені 4 см кем . Ауданы нешеге тең? 480 380 400 510 А Ә Б В

26 слайд

9. Тік төртбұрыштың ұзындығы 24см, ені 4 см кем . Ауданы нешеге тең? 480 380 400 510 А Ә Б В

10. Болаттың ойлаған санына 1242 қосқанда 3130 шықты. Болаттың ойлаған санын тап 1080 1840 1888 1920 А Ә Б В

#27 слайд
10. Болаттың ойлаған санына 1242 қосқанда 3130 шықты. Болаттың ойлаған санын тап 1080 1840 1888 1920 А Ә Б В

27 слайд

10. Болаттың ойлаған санына 1242 қосқанда 3130 шықты. Болаттың ойлаған санын тап 1080 1840 1888 1920 А Ә Б В

ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ: 12345678910 Ә А Б Ә В Ә А Ә А Б

#28 слайд
ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ: 12345678910 Ә А Б Ә В Ә А Ә А Б

28 слайд

ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ: 12345678910 Ә А Б Ә В Ә А Ә А Б

Назарларыңызға рақмет!

#29 слайд
Назарларыңызға рақмет!

29 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
31.07.2024
282
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі