Материалдар / Теңдеу және оны шешу тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Теңдеу және оны шешу тәсілдері. Математика 4-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2024
161
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Теңдеу және оны шешу тәсілдері

1 слайд
Теңдеу және оны шешу тәсілдері

1 слайд

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Теңдеу және оны шешу тәсілдері Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу белгісіз саны бар теңдік екенін, тең

2 слайд
Теңдеу және оны шешу тәсілдері Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу белгісіз саны бар теңдік екенін, теңдеудің шешуі болатынын меңгерту. Оқушыларды ақыл – ой әрекеттерін орындауға қатыстыру, оқу- танымдық, ойын іс-әрекеттеріне қатысуға бейімдеу, есте сақтау қабілеттерін, математикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды іздемпаздыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, тәртіптілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Теңдеу және оны шешу тәсілдері Сабақтың мақсаты: Теңдеу ұғымын танытуды жалғастыру. Теңдеу белгісіз саны бар теңдік екенін, теңдеудің шешуі болатынын меңгерту. Оқушыларды ақыл – ой әрекеттерін орындауға қатыстыру, оқу- танымдық, ойын іс-әрекеттеріне қатысуға бейімдеу, есте сақтау қабілеттерін, математикалық ойлауын дамыту. Оқушыларды іздемпаздыққа, саналылыққа, тапқырлыққа, ұқыптылыққа, тәртіптілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

1) Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 2)Теңдеу шешу – теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін т

3 слайд
1) Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 2)Теңдеу шешу – теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады. 3)Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді. Күтілетін нәтижелер:

3 слайд

1) Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. 2)Теңдеу шешу – теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады. 3)Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді. Күтілетін нәтижелер:

Топқа бөлу

4 слайд
Топқа бөлу

4 слайд

Топқа бөлу

Үй тапсырмасын тексеру

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

1260:7 44382:6 584032:8 14м25см5 16кг702г8 45м35см:5 24кг704г:8 133кг 616 г 73004 9м 7см 1807397 3кг 88г 71м 25см

6 слайд
1260:7 44382:6 584032:8 14м25см5 16кг702г8 45м35см:5 24кг704г:8 133кг 616 г 73004 9м 7см 1807397 3кг 88г 71м 25см

6 слайд

1260:7 44382:6 584032:8 14м25см5 16кг702г8 45м35см:5 24кг704г:8 133кг 616 г 73004 9м 7см 1807397 3кг 88г 71м 25см

10 минуттық тест

7 слайд
10 минуттық тест

7 слайд

10 минуттық тест

Сөзжұмбақты шеш: 1.Көлемді фигура 2.Артық сөзіне қарсы ұғым 3.Дөңгелектің шекарасы 4.Ұзындықтың еніне көбейтіндісі 5.Үш өлшем:

8 слайд
Сөзжұмбақты шеш: 1.Көлемді фигура 2.Артық сөзіне қарсы ұғым 3.Дөңгелектің шекарасы 4.Ұзындықтың еніне көбейтіндісі 5.Үш өлшем: ұзындығы, ені биіктігінің көбейтіндісі 6.Уақыт өлшемі т е к ш е к е м ш е ң б е р а у д а н к ө л е м с е к у н д

8 слайд

Сөзжұмбақты шеш: 1.Көлемді фигура 2.Артық сөзіне қарсы ұғым 3.Дөңгелектің шекарасы 4.Ұзындықтың еніне көбейтіндісі 5.Үш өлшем: ұзындығы, ені биіктігінің көбейтіндісі 6.Уақыт өлшемі т е к ш е к е м ш е ң б е р а у д а н к ө л е м с е к у н д

х + 420 = 567420 х + 420 = 567000 + 420 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың? а ∙ 5 = 54135 а ∙ 5 = 53000 + 1135 Т

9 слайд
х + 420 = 567420 х + 420 = 567000 + 420 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың? а ∙ 5 = 54135 а ∙ 5 = 53000 + 1135 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың?

9 слайд

х + 420 = 567420 х + 420 = 567000 + 420 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың? а ∙ 5 = 54135 а ∙ 5 = 53000 + 1135 Теңдеудің шешу тәсілдерін салыстыр. Не байқадың?

Семантикалық карта Теңдеулер Күрделі Жай х ∙ 9 = 63 а + 20 = 100 : 2 20 + (х ∙ 3) =170 120 : х = 12

10 слайд
Семантикалық карта Теңдеулер Күрделі Жай х ∙ 9 = 63 а + 20 = 100 : 2 20 + (х ∙ 3) =170 120 : х = 12

10 слайд

Семантикалық карта Теңдеулер Күрделі Жай х ∙ 9 = 63 а + 20 = 100 : 2 20 + (х ∙ 3) =170 120 : х = 12

С е р г і т у с ә т і

11 слайд
С е р г і т у с ә т і

11 слайд

С е р г і т у с ә т і

Деңгейлік тапсырмалар

12 слайд
Деңгейлік тапсырмалар

12 слайд

Деңгейлік тапсырмалар

1.Теңдеу дегеніміз не? 2.Теңдеуді шешу дегеніміз не? 3.Теңдеудің түбірі немесе теңдеудің шешуі дегеніміз не? 4.Айқасқан екі таяқ

13 слайд
1.Теңдеу дегеніміз не? 2.Теңдеуді шешу дегеніміз не? 3.Теңдеудің түбірі немесе теңдеудің шешуі дегеніміз не? 4.Айқасқан екі таяқ, Тұрады жоқты сұрап-бұл не? 5. Теңдеу мен теңсіздікті салыстыр. Кубизм әдісі

13 слайд

1.Теңдеу дегеніміз не? 2.Теңдеуді шешу дегеніміз не? 3.Теңдеудің түбірі немесе теңдеудің шешуі дегеніміз не? 4.Айқасқан екі таяқ, Тұрады жоқты сұрап-бұл не? 5. Теңдеу мен теңсіздікті салыстыр. Кубизм әдісі

Жай теңдеу Күрделірек теңдеу Венн диаграммасы

14 слайд
Жай теңдеу Күрделірек теңдеу Венн диаграммасы

14 слайд

Жай теңдеу Күрделірек теңдеу Венн диаграммасы

Үйге тапсырма: 104-105 бет. №2, 3, 8.

15 слайд
Үйге тапсырма: 104-105 бет. №2, 3, 8.

15 слайд

Үйге тапсырма: 104-105 бет. №2, 3, 8.

16 слайд

16 слайд

10 минуттық тест

17 слайд
10 минуттық тест

17 слайд

10 минуттық тест

1.Ауылда бір күнде 1200 кг жүзім жиналды. Оның 200 кг өздеріне қалдырып, қалғанын әрқайсысына 10 кг-нан салып

18 слайд
1.Ауылда бір күнде 1200 кг жүзім жиналды. Оның 200 кг өздеріне қалдырып, қалғанын әрқайсысына 10 кг-нан салып, жәшіктермен қалаға жіберді. Қалаға қанша жәшік жүзім жіберілген? 10 100 9 12 А Ә Б В

18 слайд

1.Ауылда бір күнде 1200 кг жүзім жиналды. Оның 200 кг өздеріне қалдырып, қалғанын әрқайсысына 10 кг-нан салып, жәшіктермен қалаға жіберді. Қалаға қанша жәшік жүзім жіберілген? 10 100 9 12 А Ә Б В

2. 87-56:4-3 70 75 83 69 А Ә Б В

19 слайд
2. 87-56:4-3 70 75 83 69 А Ә Б В

19 слайд

2. 87-56:4-3 70 75 83 69 А Ә Б В

3. неше тең? 1000 100 10 000 100 000 А Ә Б В

20 слайд
3. неше тең? 1000 100 10 000 100 000 А Ә Б В

20 слайд

3. неше тең? 1000 100 10 000 100 000 А Ә Б В

4. Килограмммен өрнекте 42 ц 42кг 4240 кг 4242кг 4200 кг 3600 кг А Ә Б В

21 слайд
4. Килограмммен өрнекте 42 ц 42кг 4240 кг 4242кг 4200 кг 3600 кг А Ә Б В

21 слайд

4. Килограмммен өрнекте 42 ц 42кг 4240 кг 4242кг 4200 кг 3600 кг А Ә Б В

5. (а+900):2; а=316 708 810 620 608 А Ә Б В

22 слайд
5. (а+900):2; а=316 708 810 620 608 А Ә Б В

22 слайд

5. (а+900):2; а=316 708 810 620 608 А Ә Б В

6. (х-56)-28=84 140 168 173 210 А Ә Б В

23 слайд
6. (х-56)-28=84 140 168 173 210 А Ә Б В

23 слайд

6. (х-56)-28=84 140 168 173 210 А Ә Б В

7. 6 сағатта теплоход 210 км, ал поезд 4 сағактта 420 км жол жүрді. Поездың жылдамдығы теплоходтың жылдамдығынан

24 слайд
7. 6 сағатта теплоход 210 км, ал поезд 4 сағактта 420 км жол жүрді. Поездың жылдамдығы теплоходтың жылдамдығынан қанша артық? 70 км/сағ 85 км/сағ 75 км/сағ 60 км/сағ А Ә Б В

24 слайд

7. 6 сағатта теплоход 210 км, ал поезд 4 сағактта 420 км жол жүрді. Поездың жылдамдығы теплоходтың жылдамдығынан қанша артық? 70 км/сағ 85 км/сағ 75 км/сағ 60 км/сағ А Ә Б В

8. Әріпті өрнекті көрсет: 2+4+500 а+в+520 х+50=150 30+40 А Ә Б В

25 слайд
8. Әріпті өрнекті көрсет: 2+4+500 а+в+520 х+50=150 30+40 А Ә Б В

25 слайд

8. Әріпті өрнекті көрсет: 2+4+500 а+в+520 х+50=150 30+40 А Ә Б В

9. Тік төртбұрыштың ұзындығы 24см, ені 4 см кем . Ауданы нешеге тең? 480 380 400 510 А Ә Б В

26 слайд
9. Тік төртбұрыштың ұзындығы 24см, ені 4 см кем . Ауданы нешеге тең? 480 380 400 510 А Ә Б В

26 слайд

9. Тік төртбұрыштың ұзындығы 24см, ені 4 см кем . Ауданы нешеге тең? 480 380 400 510 А Ә Б В

10. Болаттың ойлаған санына 1242 қосқанда 3130 шықты. Болаттың ойлаған санын тап 1080 1840 1888 1920 А Ә Б В

27 слайд
10. Болаттың ойлаған санына 1242 қосқанда 3130 шықты. Болаттың ойлаған санын тап 1080 1840 1888 1920 А Ә Б В

27 слайд

10. Болаттың ойлаған санына 1242 қосқанда 3130 шықты. Болаттың ойлаған санын тап 1080 1840 1888 1920 А Ә Б В

ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ: 12345678910 Ә А Б Ә В Ә А Ә А Б

28 слайд
ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ: 12345678910 Ә А Б Ә В Ә А Ә А Б

28 слайд

ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ: 12345678910 Ә А Б Ә В Ә А Ә А Б

Назарларыңызға рақмет!

29 слайд
Назарларыңызға рақмет!

29 слайд

Назарларыңызға рақмет!