Теріс сандарды қосу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Көршіңді тексер»
Үй жұмысы № 360 ( 112 - бет)
Арифметикалық амалдармен жазыңдар.Координаталық түзу бойындағы
қандай сан:
1) -4 санынан оң бағытта 9 бірлікке тең қашықтықта;
2) 3 санынан теріс бағытта 10 бірлікке тең қашықтықта;
3) -2 санынан теріс бағытта 8 бірлікке тең қашықтықта кескінделеді?
1 слайд
«Көршіңді тексер» Үй жұмысы № 360 ( 112 - бет) Арифметикалық амалдармен жазыңдар.Координаталық түзу бойындағы қандай сан: 1) -4 санынан оң бағытта 9 бірлікке тең қашықтықта; 2) 3 санынан теріс бағытта 10 бірлікке тең қашықтықта; 3) -2 санынан теріс бағытта 8 бірлікке тең қашықтықта кескінделеді?
2 слайд
0 1 2 3
-1-2-3-4 4 Оң бағытТеріс бағыт
2 слайд
0 1 2 3 -1-2-3-4 4 Оң бағытТеріс бағыт
3 слайд
«Зерттеу тапсырмасы» топпен жұмыс
Түсте ауаның температурасы - 2 0
С
болды, ал кешке - 3 0
С- қа өзгерді ( 3 0
С
төмендеді). Кешке ауаның
температурасы неше градус болды? Сатушы бірінші күні 8 00 теңге ,
екінші күні тағы да 300 теңгеге
шығындалды . Екі күнде қанша теңге
шығын болды?
Футбол ойынында Шахтер
командасы бірінші тайымда өз
қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал,
екінші тайымда тағы бір доп жіберіп
алды. Нәтижесінде қанша болды? 1- топ.
2 - топ. 3- топ
4- топ
3 слайд
«Зерттеу тапсырмасы» топпен жұмыс Түсте ауаның температурасы - 2 0 С болды, ал кешке - 3 0 С- қа өзгерді ( 3 0 С төмендеді). Кешке ауаның температурасы неше градус болды? Сатушы бірінші күні 8 00 теңге , екінші күні тағы да 300 теңгеге шығындалды . Екі күнде қанша теңге шығын болды? Футбол ойынында Шахтер командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда тағы бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды? 1- топ. 2 - топ. 3- топ 4- топ
4 слайд
17.10.2022 ж
Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу
Оқу мақсаты:
6.1.2.13 таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды
орындау
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: теріс рационал сандарды қосу
ережесін біледі және оларды қолданып есептер
шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
4 слайд
17.10.2022 ж Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу Оқу мақсаты: 6.1.2.13 таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды орындау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі және оларды қолданып есептер шығарады Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
5 слайд
1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.
2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.
3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды?
4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді?
5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?
6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер.
7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады?
8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады ? «Ой қозғау»
5 слайд
1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды? 4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? 5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең? 6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады? 8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады ? «Ой қозғау»
6 слайд
Координаталық түзу арқылы қосу:
-6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 х
-5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х2) СD
-2 + (-4) = …
3 ) ЕF
- 1 + (-3) = … -6
-4 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 -2 -1 0 1 х1 ) BA
-3 + (-5) = …
-8
6 слайд
Координаталық түзу арқылы қосу: -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 х -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х2) СD -2 + (-4) = … 3 ) ЕF - 1 + (-3) = … -6 -4 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 -2 -1 0 1 х1 ) BA -3 + (-5) = … -8
7 слайд
Екі теріс санды қосу үшін:
•
Қосылғыштардың модульдерін қосу керек
•
Шыққан санның алдына минус « - » таңбасын қою
керек.
•
Мысалы: -3+(-0,6)=-3,6
•
-
7 слайд
Екі теріс санды қосу үшін: • Қосылғыштардың модульдерін қосу керек • Шыққан санның алдына минус « - » таңбасын қою керек. • Мысалы: -3+(-0,6)=-3,6 • -
8 слайд
«Ең зейінді» әдісі
№ 366Берілгені Жауабы
-26+ (-8) =
-43 + (-21)=
-56+ (-71)=
Берілгені Жауабы
-96+ (-10) =
-36 + (-15)=
-62+ (-19)= Дескриптор
- теріс сандардың
қосындысын табады;
- жауабын жазады.
8 слайд
«Ең зейінді» әдісі № 366Берілгені Жауабы -26+ (-8) = -43 + (-21)= -56+ (-71)= Берілгені Жауабы -96+ (-10) = -36 + (-15)= -62+ (-19)= Дескриптор - теріс сандардың қосындысын табады; - жауабын жазады.
9 слайд
«Тиімді бірлестік» әдісі
1 – топ. № 370
2 – топ. №371
3 – топ. №372
4 – топ. № 37 3 Дескриптор
- математикалық моделін
құрастырады;
- таңбалары бірдей
рационал сандарды қосу
ережесін дұрыс қолданады;
- жауабын жазады.
9 слайд
«Тиімді бірлестік» әдісі 1 – топ. № 370 2 – топ. №371 3 – топ. №372 4 – топ. № 37 3 Дескриптор - математикалық моделін құрастырады; - таңбалары бірдей рационал сандарды қосу ережесін дұрыс қолданады; - жауабын жазады.
10 слайд
«Білім шыңы» тест
10 слайд
«Білім шыңы» тест
11 слайд
Үйге тапсырма: № 368 есеп
11 слайд
Үйге тапсырма: № 368 есеп
12 слайд
Рефлексия
«Плюс, минус, қызықты»
Плюс Минус Қызықты
12 слайд
Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» Плюс Минус Қызықты