Материалдар / Теріс сандарды қосу

Теріс сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Теріс сандарды қосу тақырыбына презентация
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
«Көршіңді тексер» Үй жұмысы № 360 ( 112 - бет) Арифметикалық амалдармен жазыңдар.Координаталық түзу бойындағы қандай сан: 1)

1 слайд
«Көршіңді тексер» Үй жұмысы № 360 ( 112 - бет) Арифметикалық амалдармен жазыңдар.Координаталық түзу бойындағы қандай сан: 1) -4 санынан оң бағытта 9 бірлікке тең қашықтықта; 2) 3 санынан теріс бағытта 10 бірлікке тең қашықтықта; 3) -2 санынан теріс бағытта 8 бірлікке тең қашықтықта кескінделеді?

1 слайд

«Көршіңді тексер» Үй жұмысы № 360 ( 112 - бет) Арифметикалық амалдармен жазыңдар.Координаталық түзу бойындағы қандай сан: 1) -4 санынан оң бағытта 9 бірлікке тең қашықтықта; 2) 3 санынан теріс бағытта 10 бірлікке тең қашықтықта; 3) -2 санынан теріс бағытта 8 бірлікке тең қашықтықта кескінделеді?

0 1 2 3 -1-2-3-4 4 Оң бағытТеріс бағыт

2 слайд
0 1 2 3 -1-2-3-4 4 Оң бағытТеріс бағыт

2 слайд

0 1 2 3 -1-2-3-4 4 Оң бағытТеріс бағыт

«Зерттеу тапсырмасы» топпен жұмыс Түсте ауаның температурасы - 2 0 С болды, ал кешке - 3 0 С- қа өзгерді ( 3 0 С төмендеді)

3 слайд
«Зерттеу тапсырмасы» топпен жұмыс Түсте ауаның температурасы - 2 0 С болды, ал кешке - 3 0 С- қа өзгерді ( 3 0 С төмендеді). Кешке ауаның температурасы неше градус болды? Сатушы бірінші күні 8 00 теңге , екінші күні тағы да 300 теңгеге шығындалды . Екі күнде қанша теңге шығын болды? Футбол ойынында Шахтер командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда тағы бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды? 1- топ. 2 - топ. 3- топ 4- топ

3 слайд

«Зерттеу тапсырмасы» топпен жұмыс Түсте ауаның температурасы - 2 0 С болды, ал кешке - 3 0 С- қа өзгерді ( 3 0 С төмендеді). Кешке ауаның температурасы неше градус болды? Сатушы бірінші күні 8 00 теңге , екінші күні тағы да 300 теңгеге шығындалды . Екі күнде қанша теңге шығын болды? Футбол ойынында Шахтер командасы бірінші тайымда өз қақпасына екі доп жіберіп алды. Ал, екінші тайымда тағы бір доп жіберіп алды. Нәтижесінде қанша болды? 1- топ. 2 - топ. 3- топ 4- топ

17.10.2022 ж Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу Оқу мақсаты:  6.1.2.13 таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды орында

4 слайд
17.10.2022 ж Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу Оқу мақсаты:  6.1.2.13 таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды орындау Сабақтың мақсаты:  Барлық оқушылар: теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі және оларды қолданып есептер шығарады Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

4 слайд

17.10.2022 ж Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу Оқу мақсаты:  6.1.2.13 таңбалары бірдей рационал сандарды қосуды орындау Сабақтың мақсаты:  Барлық оқушылар: теріс рационал сандарды қосу ережесін біледі және оларды қолданып есептер шығарады Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану

1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 3). Қ

5 слайд
1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды? 4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? 5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең? 6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады? 8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады ? «Ой қозғау»

5 слайд

1). Қандай сандар оң сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 2). Қандай сандар теріс сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 3). Қандай сан оң санға да, теріс санға да жатпайды? 4). Берілген санға координаталық түзу бойында неше нүкте сәйкес келеді? 5). Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең? 6). Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады? Мысал келтіріңдер. 7). Қандай сандар бүтін сандар деп аталады? 8). Қандай сандар натурал сандар деп аталады ? «Ой қозғау»

Координаталық түзу арқылы қосу: -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4

6 слайд
Координаталық түзу арқылы қосу: -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 х -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х2) СD -2 + (-4) = … 3 ) ЕF - 1 + (-3) = … -6 -4 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 -2 -1 0 1 х1 ) BA -3 + (-5) = … -8

6 слайд

Координаталық түзу арқылы қосу: -6 -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 х -5 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 х2) СD -2 + (-4) = … 3 ) ЕF - 1 + (-3) = … -6 -4 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 -2 -1 0 1 х1 ) BA -3 + (-5) = … -8

Екі теріс санды қосу үшін: • Қосылғыштардың модульдерін қосу керек • Шыққан санның алдына минус « - » таңбасын қою керек. • М

7 слайд
Екі теріс санды қосу үшін: • Қосылғыштардың модульдерін қосу керек • Шыққан санның алдына минус « - » таңбасын қою керек. • Мысалы: -3+(-0,6)=-3,6 • -

7 слайд

Екі теріс санды қосу үшін: • Қосылғыштардың модульдерін қосу керек • Шыққан санның алдына минус « - » таңбасын қою керек. • Мысалы: -3+(-0,6)=-3,6 • -

«Ең зейінді» әдісі № 366Берілгені Жауабы -26+ (-8) = -43 + (-21)= -56+ (-71)= Берілгені Жауабы -96+ (-10) = -36 +

8 слайд
«Ең зейінді» әдісі № 366Берілгені Жауабы -26+ (-8) =   -43 + (-21)=   -56+ (-71)=   Берілгені Жауабы -96+ (-10) =   -36 + (-15)=   -62+ (-19)=   Дескриптор - теріс сандардың қосындысын табады; - жауабын жазады.

8 слайд

«Ең зейінді» әдісі № 366Берілгені Жауабы -26+ (-8) =   -43 + (-21)=   -56+ (-71)=   Берілгені Жауабы -96+ (-10) =   -36 + (-15)=   -62+ (-19)=   Дескриптор - теріс сандардың қосындысын табады; - жауабын жазады.

«Тиімді бірлестік» әдісі  1 – топ. № 370  2 – топ. №371  3 – топ. №372  4 – топ. № 37 3 Д

9 слайд
«Тиімді бірлестік» әдісі  1 – топ. № 370  2 – топ. №371  3 – топ. №372  4 – топ. № 37 3 Дескриптор - математикалық моделін құрастырады; - таңбалары бірдей рационал сандарды қосу ережесін дұрыс қолданады; - жауабын жазады.

9 слайд

«Тиімді бірлестік» әдісі  1 – топ. № 370  2 – топ. №371  3 – топ. №372  4 – топ. № 37 3 Дескриптор - математикалық моделін құрастырады; - таңбалары бірдей рационал сандарды қосу ережесін дұрыс қолданады; - жауабын жазады.

«Білім шыңы» тест

10 слайд
«Білім шыңы» тест

10 слайд

«Білім шыңы» тест

Үйге тапсырма: № 368 есеп

11 слайд
Үйге тапсырма: № 368 есеп

11 слайд

Үйге тапсырма: № 368 есеп

Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» Плюс Минус Қызықты

12 слайд
Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» Плюс Минус Қызықты

12 слайд

Рефлексия «Плюс, минус, қызықты» Плюс Минус Қызықты

27 Мамыр 2023
559
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі