Тест сұрақтары мұғалімдерге арналған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика 3-класс
Тақырыбы:Ішкі жиын
Ақтөбе қаласы № 31 қазақ орта мектебінің
бастауыш класс мұғалімі
Баекешева Алма Адилжановна
Сабақ мақсаты: 3.4.1.3 сандар жиынының
ішкі жиындарын элементтерінің берілген
қасиеттері бойынша анықтау.
1 слайд
Математика 3-класс Тақырыбы:Ішкі жиын Ақтөбе қаласы № 31 қазақ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Баекешева Алма Адилжановна Сабақ мақсаты: 3.4.1.3 сандар жиынының ішкі жиындарын элементтерінің берілген қасиеттері бойынша анықтау.
2 слайд
1.Суреттерге қара, оларда не
бейнеленген?
Оларды қандай екі жиынға бөлуге болад1.Суреттерге қара, оларда не бейнеленген?
Оларды қандай екі жиынға бөлуге болады?
2 слайд
1.Суреттерге қара, оларда не бейнеленген? Оларды қандай екі жиынға бөлуге болад1.Суреттерге қара, оларда не бейнеленген? Оларды қандай екі жиынға бөлуге болады?
3 слайд
Критериалды бағалау
« Іздеп, тап » әдісінде
« Фишка » мен
бағаладым.Алтын түсті
фишка – өте жақсы,
күміс түсті – жақсы,
қола түсті – орташа деп
бағаладым. «Анықта» әдісі нде
« Майшам » мен
бағаладым. Үлкен
майшам - өте жақсы,
орташа майшам –
жақсы, кіші майшам–
орташа деп
бағаладым. « Құпия қорап »
әдісінде « Көліктер »
мен бағаладым. Үлкен
көлік – өте жақсы,
орташа көлік – жақсы,
кіші көлік – орташа
деп бағаладым.
Кері байланыс
«Жасанды жарықтар» әдісі
Электр лампа – өте жақсы түсіндім,
Үстел шам – түсіндім, бірақ шатасамын,
Майшам – түсінбедім. Мәтінмен жұмыс
Сара Алпысқызының «Өмір әдебі» деген кітабынан алынған үзінді.
«Мен бала күнімде шамадан тыс қарапайым, жасқаншақ болдым.
Өзім білетін құрбыларымның барлығы да менен ақылдырақ ,
маңыздырақ сияқты көрінетін . Актриса болуды армандадым да
өзімнің балалық ақылмен : «Қайдағы, бұл таңдаулылардың ғана ісі
ғой» деп пайымдадым. Бақытыма қарай жас келген сайын
«Балақайдың» арқасында бойымдағы бұйығылықтан біртіндеп арыла
бастадым. Рас, актриса бола қойған жоқпын. Бірақ өмірімді бұралмай
көрсететін бір қарапайым ақиқатты түсіндім. Ал нақтырақ алатын
болсақ, адамдарды бір-бірінен ажыратуға болатын басты
айырмашылық жан дүниесі мен рухтың үйлесімі арқылы өмір сүру
қабілетін айқындайтын олардың санасының даму деңгейі екен» Ауа райының
шартты белгілер
жиыны Киімдер жиыны
3 слайд
Критериалды бағалау « Іздеп, тап » әдісінде « Фишка » мен бағаладым.Алтын түсті фишка – өте жақсы, күміс түсті – жақсы, қола түсті – орташа деп бағаладым. «Анықта» әдісі нде « Майшам » мен бағаладым. Үлкен майшам - өте жақсы, орташа майшам – жақсы, кіші майшам– орташа деп бағаладым. « Құпия қорап » әдісінде « Көліктер » мен бағаладым. Үлкен көлік – өте жақсы, орташа көлік – жақсы, кіші көлік – орташа деп бағаладым. Кері байланыс «Жасанды жарықтар» әдісі Электр лампа – өте жақсы түсіндім, Үстел шам – түсіндім, бірақ шатасамын, Майшам – түсінбедім. Мәтінмен жұмыс Сара Алпысқызының «Өмір әдебі» деген кітабынан алынған үзінді. «Мен бала күнімде шамадан тыс қарапайым, жасқаншақ болдым. Өзім білетін құрбыларымның барлығы да менен ақылдырақ , маңыздырақ сияқты көрінетін . Актриса болуды армандадым да өзімнің балалық ақылмен : «Қайдағы, бұл таңдаулылардың ғана ісі ғой» деп пайымдадым. Бақытыма қарай жас келген сайын «Балақайдың» арқасында бойымдағы бұйығылықтан біртіндеп арыла бастадым. Рас, актриса бола қойған жоқпын. Бірақ өмірімді бұралмай көрсететін бір қарапайым ақиқатты түсіндім. Ал нақтырақ алатын болсақ, адамдарды бір-бірінен ажыратуға болатын басты айырмашылық жан дүниесі мен рухтың үйлесімі арқылы өмір сүру қабілетін айқындайтын олардың санасының даму деңгейі екен» Ауа райының шартты белгілер жиыны Киімдер жиыны
4 слайд
Саралау тәсілдері
Саралаудың
«Диалог және
қолдау көрсету»
тәсілін Ширату
барысында
пайдаландым.
Оқушыларға
сұрақтар қою
арқылы
ынталандырдым. «Қарқын»
тәсілін « Іздеп,
тап» әдісі
барысында
пайдаландым.
Оқушылар
суреттер
дөңгелету
арқылы жасанды
жарық көздерін
табады,
қажеттілігін
анықтады. «Тапсырма»
тәсілін
«Анықта» әдісі
жұптық жұмыс
барысында
пайдаландым.
Оқушылар кеспе
қағаздар
беріледі.Суретке
байланысты
заттың аты мен
қолданысын
анықтап жазды. « Жіктеу » тәсілін
« Құпия қорап »
әдісі топтық
жұмыс барысында
пайдаландым.
Оқушылар
жасанды жарық
көздерін жіктеп
топтастырды.2.Жиындарға қара.
Оларға атау бер.
Екі жиын элементтерінің ортақ қасиеттерін
анықта.
4 слайд
Саралау тәсілдері Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін Ширату барысында пайдаландым. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы ынталандырдым. «Қарқын» тәсілін « Іздеп, тап» әдісі барысында пайдаландым. Оқушылар суреттер дөңгелету арқылы жасанды жарық көздерін табады, қажеттілігін анықтады. «Тапсырма» тәсілін «Анықта» әдісі жұптық жұмыс барысында пайдаландым. Оқушылар кеспе қағаздар беріледі.Суретке байланысты заттың аты мен қолданысын анықтап жазды. « Жіктеу » тәсілін « Құпия қорап » әдісі топтық жұмыс барысында пайдаландым. Оқушылар жасанды жарық көздерін жіктеп топтастырды.2.Жиындарға қара. Оларға атау бер. Екі жиын элементтерінің ортақ қасиеттерін анықта.
5 слайд
Сұрақтар
-Үлкен жүректі деп кімдерді
атаймыз?
-Айналаңыздағы адамдардың
жақсылығын байқап, бағалайсың
ба?
- Адамдар сізге «рахмет» айта
ма? Ал сіз ше? Егер А жиынының әрбір элементі В жиынына
тиісті болса, онда А жиыны В жиынының ішкі
жиыны деп аталады.А < В деп белгіленеді және «А
жиыны В жиынына ти істі » деп
оқылады.Жиындардың қатынасын Эйлер-Венн
диаграммасы көмегімен бейнелеп көрсетуге болады.
Бос жиын кез келген
жиынны ң ішкі жиыны
болып табылады.
5 слайд
Сұрақтар -Үлкен жүректі деп кімдерді атаймыз? -Айналаңыздағы адамдардың жақсылығын байқап, бағалайсың ба? - Адамдар сізге «рахмет» айта ма? Ал сіз ше? Егер А жиынының әрбір элементі В жиынына тиісті болса, онда А жиыны В жиынының ішкі жиыны деп аталады.А < В деп белгіленеді және «А жиыны В жиынына ти істі » деп оқылады.Жиындардың қатынасын Эйлер-Венн диаграммасы көмегімен бейнелеп көрсетуге болады. Бос жиын кез келген жиынны ң ішкі жиыны болып табылады.
6 слайд
Рефлексия
Не қиын болды?
Курстың бастапқы
күндері тренер
берген ықшам
сабақты дұрыс
түсінбедім.Жоспар
жасауда қиналдым. Нені үйрендім?
Тренирмен
әріптертерімнің
арқасында сабақ
жоспар құруды
үйрендім.
Дескриптор жазуды,
саралауды үйрендім. Болашақта
алдағы уақытта
осы алған
білімімді
саналы білімді
оқушылар
тәрбиелеуге
қолданамын.3 тапсырма.
Жиындарға қара. Олардың элементтерін ата.Екі жиын
элементтерінің ортақ қасиеттерін анықта. Жиындардың
қайсысы ішкі жиын? Екі жиынның қатынасын “ < ” белгісін
пайдаланып жаз.
6 слайд
Рефлексия Не қиын болды? Курстың бастапқы күндері тренер берген ықшам сабақты дұрыс түсінбедім.Жоспар жасауда қиналдым. Нені үйрендім? Тренирмен әріптертерімнің арқасында сабақ жоспар құруды үйрендім. Дескриптор жазуды, саралауды үйрендім. Болашақта алдағы уақытта осы алған білімімді саналы білімді оқушылар тәрбиелеуге қолданамын.3 тапсырма. Жиындарға қара. Олардың элементтерін ата.Екі жиын элементтерінің ортақ қасиеттерін анықта. Жиындардың қайсысы ішкі жиын? Екі жиынның қатынасын “ < ” белгісін пайдаланып жаз.
7 слайд
3 ә - тапсырмасы.
Берілген жиын элементтерінен өзің анықтаған қасиеттер
бойынша екі ішкі жиын құр.
Әрбір жиынның элементтерін жаз.
А =…………….
B=…………….
С =…………….
Эйлер-Венн диаграммасы көмегімен бейнелеп көрсет.
7 слайд
3 ә - тапсырмасы. Берілген жиын элементтерінен өзің анықтаған қасиеттер бойынша екі ішкі жиын құр. Әрбір жиынның элементтерін жаз. А =……………. B=……………. С =……………. Эйлер-Венн диаграммасы көмегімен бейнелеп көрсет.
8 слайд
5- тапсырма.
Жиындардың қайсысы ішкі жиын болады?
A= 3,15,17,23,27,30,32.
B= 15,27,32.
А <B
B<A
Эйлер-Венн диаграммасын сыз және оған әрбір
жиынның элементтерін жаз.
8 слайд
5- тапсырма. Жиындардың қайсысы ішкі жиын болады? A= 3,15,17,23,27,30,32. B= 15,27,32. А <B B<A Эйлер-Венн диаграммасын сыз және оған әрбір жиынның элементтерін жаз.
9 слайд
6-тапсырма.
Суретте не бейнеленген?
Есепті шығар.
9 слайд
6-тапсырма. Суретте не бейнеленген? Есепті шығар.
10 слайд
Үй тапсырмасы
Кітаптағы 4-тапсырма 34-бет.
Жиындарға қара олардың элементтерін ата.
Жиындарды қалай атауға болады?
Жиындар элементтерінің ортақ қасиеттерін
анықта.
Жиындардың қайсысы ішкі жиын бола алады?
Жиындардың қатынасын “ < ” белгісін
пайдаланып жаз.
10 слайд
Үй тапсырмасы Кітаптағы 4-тапсырма 34-бет. Жиындарға қара олардың элементтерін ата. Жиындарды қалай атауға болады? Жиындар элементтерінің ортақ қасиеттерін анықта. Жиындардың қайсысы ішкі жиын бола алады? Жиындардың қатынасын “ < ” белгісін пайдаланып жаз.
11 слайд
11 слайд