Материалдар / Тест талдау 11 сынып оқушыларға Ұбт-ке дайындық.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тест талдау 11 сынып оқушыларға Ұбт-ке дайындық.

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебрадан 11 сынып оқушыларға "Ықтималдықтар теориясы" біліп , үйрену үшін керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
2208
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ықтималдықтар теориясы

1 слайд
Ықтималдықтар теориясы

1 слайд

Ықтималдықтар теориясы

Ықтималдықтар теориясы P ( A )= rn Ықтималдықтар теориясы дегеніміз – кездейсоқ оқиғаның орындалуын зерттейтін математиканың бө

2 слайд
Ықтималдықтар теориясы P ( A )= rn Ықтималдықтар теориясы дегеніміз – кездейсоқ оқиғаның орындалуын зерттейтін математиканың бөлімі. P(A) = Ықтималдықтар теориясының формуласы: А оқиғасының ықтималдылығы Р (А) деп белг іленеді. n- қажетті жағдай саны. к- жалпы жағдай саны. Мысалы: Бақта 3 көбелек, 2 ара ұшып жүр. Гүлге бірінші болып араның қону ықтималдығын табыңыз.

2 слайд

Ықтималдықтар теориясы P ( A )= rn Ықтималдықтар теориясы дегеніміз – кездейсоқ оқиғаның орындалуын зерттейтін математиканың бөлімі. P(A) = Ықтималдықтар теориясының формуласы: А оқиғасының ықтималдылығы Р (А) деп белг іленеді. n- қажетті жағдай саны. к- жалпы жағдай саны. Мысалы: Бақта 3 көбелек, 2 ара ұшып жүр. Гүлге бірінші болып араның қону ықтималдығын табыңыз.

Қорапшада 1-ден 10-ға дейін нөмерленген 10 шар бар. Қорапшадан бір шар алғанда оның тақ нөмірлі шар болу ықтималдылығыМысалы:

3 слайд
Қорапшада 1-ден 10-ға дейін нөмерленген 10 шар бар. Қорапшадан бір шар алғанда оның тақ нөмірлі шар болу ықтималдылығыМысалы:

3 слайд

Қорапшада 1-ден 10-ға дейін нөмерленген 10 шар бар. Қорапшадан бір шар алғанда оның тақ нөмірлі шар болу ықтималдылығыМысалы:

1. Бексұлтан 3 литр ақ, 4 литр қызыл және 2 литр көк түсті бояуларды араластырды. Бастапқы ақ бояу мөлшерінің жаңадан шыққан

4 слайд
1. Бексұлтан 3 литр ақ, 4 литр қызыл және 2 литр көк түсті бояуларды араластырды. Бастапқы ақ бояу мөлшерінің жаңадан шыққан бояу мөлшеріне қатынасы. А) 1/6 В) 1/3 С) 1/4 Д) 1/2 Е) 1Тест тапсырмалары:

4 слайд

1. Бексұлтан 3 литр ақ, 4 литр қызыл және 2 литр көк түсті бояуларды араластырды. Бастапқы ақ бояу мөлшерінің жаңадан шыққан бояу мөлшеріне қатынасы. А) 1/6 В) 1/3 С) 1/4 Д) 1/2 Е) 1Тест тапсырмалары:

2. Сауда орталығындағы мектеп формасының 75%-ы Орал фабрикасында тігілген. Кездейсоқ алынған форманың Орал фабрикасынан болма

5 слайд
2. Сауда орталығындағы мектеп формасының 75%-ы Орал фабрикасында тігілген. Кездейсоқ алынған форманың Орал фабрикасынан болмау ықтималдылығын тап А) 0,60 В) 0,35 С) 0,25 Д) 0,45 Е) 0,55

5 слайд

2. Сауда орталығындағы мектеп формасының 75%-ы Орал фабрикасында тігілген. Кездейсоқ алынған форманың Орал фабрикасынан болмау ықтималдылығын тап А) 0,60 В) 0,35 С) 0,25 Д) 0,45 Е) 0,55

3. Дүкенге сатуға қойылған жүз шамның бесеуі жарамсыз. Кездейсоқ алынған бір шамның жарамсыз болып шығу ықтималдылығын тап А)

6 слайд
3. Дүкенге сатуға қойылған жүз шамның бесеуі жарамсыз. Кездейсоқ алынған бір шамның жарамсыз болып шығу ықтималдылығын тап А) 3/50 В) 4/5 С) 1/20 Д) 3/20 Е) 1/100

6 слайд

3. Дүкенге сатуға қойылған жүз шамның бесеуі жарамсыз. Кездейсоқ алынған бір шамның жарамсыз болып шығу ықтималдылығын тап А) 3/50 В) 4/5 С) 1/20 Д) 3/20 Е) 1/100

4. Кітапта 200 бет бар. Осы кітаптың кездейсоқ ашылған бетінің реттік номері 20-ға еселік болу ықтималдылығы A) 0,02 B) 0,05 C)

7 слайд
4. Кітапта 200 бет бар. Осы кітаптың кездейсоқ ашылған бетінің реттік номері 20-ға еселік болу ықтималдылығы A) 0,02 B) 0,05 C) 0,01 D) 0,03 E) 0,04

7 слайд

4. Кітапта 200 бет бар. Осы кітаптың кездейсоқ ашылған бетінің реттік номері 20-ға еселік болу ықтималдылығы A) 0,02 B) 0,05 C) 0,01 D) 0,03 E) 0,04

5. Оқушы екі таңбалы бір сан ойлады. Ол санның цифрларының қосындысы 9-ға тең болу ықтималдылығын тап A) 1/15 B) 1/18 C) 1/10 D

8 слайд
5. Оқушы екі таңбалы бір сан ойлады. Ол санның цифрларының қосындысы 9-ға тең болу ықтималдылығын тап A) 1/15 B) 1/18 C) 1/10 D) 7/90 E) 4/45

8 слайд

5. Оқушы екі таңбалы бір сан ойлады. Ол санның цифрларының қосындысы 9-ға тең болу ықтималдылығын тап A) 1/15 B) 1/18 C) 1/10 D) 7/90 E) 4/45

6. Еркін ойдан үш таңбалы санды жазды. Осы санның 1 цифрынан басталып, 6 цифрымен аяқталатын сан болу ықтималдылығы A) 9/10 B)

9 слайд
6. Еркін ойдан үш таңбалы санды жазды. Осы санның 1 цифрынан басталып, 6 цифрымен аяқталатын сан болу ықтималдылығы A) 9/10 B) 1/90 C) 11/90 D) 1/9 E)13/90

9 слайд

6. Еркін ойдан үш таңбалы санды жазды. Осы санның 1 цифрынан басталып, 6 цифрымен аяқталатын сан болу ықтималдылығы A) 9/10 B) 1/90 C) 11/90 D) 1/9 E)13/90

7. Қорапта 20 шар бар, оның 9-ы қызыл, 6-ы көк, және 5-і жасыл. Қораптан алынған кез келген шардың жасыл болмау ықтималдылығ

10 слайд
7. Қорапта 20 шар бар, оның 9-ы қызыл, 6-ы көк, және 5-і жасыл. Қораптан алынған кез келген шардың жасыл болмау ықтималдылығы А) 3/4 В) 1/4 С) 2/3 Д) 1/5 Е) 1/3

10 слайд

7. Қорапта 20 шар бар, оның 9-ы қызыл, 6-ы көк, және 5-і жасыл. Қораптан алынған кез келген шардың жасыл болмау ықтималдылығы А) 3/4 В) 1/4 С) 2/3 Д) 1/5 Е) 1/3

8. Оқушылардың 60%-і географияны, 30%-і физиканы, 10%-і химияны таңдап, түстен кейін қосымша сабақтарға қатысады. Сол уақытт

11 слайд
8. Оқушылардың 60%-і географияны, 30%-і физиканы, 10%-і химияны таңдап, түстен кейін қосымша сабақтарға қатысады. Сол уақыттардың кез келген сәтінде олардың физика немесе химия сабақтарында отыру ықтималдылығы A) 0,18 B) 0,03 C) 0,7 D) 0,4 E) 0,6

11 слайд

8. Оқушылардың 60%-і географияны, 30%-і физиканы, 10%-і химияны таңдап, түстен кейін қосымша сабақтарға қатысады. Сол уақыттардың кез келген сәтінде олардың физика немесе химия сабақтарында отыру ықтималдылығы A) 0,18 B) 0,03 C) 0,7 D) 0,4 E) 0,6

9. Ойын сүйегі лақтырылды. Тақ сан түсу ықтималдылығын анықтаңыз. (Ойын сүйегі: 1-ден 6-ға дейінгі сандармен белгіленген кубик

12 слайд
9. Ойын сүйегі лақтырылды. Тақ сан түсу ықтималдылығын анықтаңыз. (Ойын сүйегі: 1-ден 6-ға дейінгі сандармен белгіленген кубик). А) 1/2 В) 1 С) 0 Д) 1/3 Е) 1/6

12 слайд

9. Ойын сүйегі лақтырылды. Тақ сан түсу ықтималдылығын анықтаңыз. (Ойын сүйегі: 1-ден 6-ға дейінгі сандармен белгіленген кубик). А) 1/2 В) 1 С) 0 Д) 1/3 Е) 1/6

10. Төрт карточкада бір-бірден и, т, н, ы әріптері жазылған. Олар келесі бетімен аударылып, бірі-бірімен мұқият араластырылды.

13 слайд
10. Төрт карточкада бір-бірден и, т, н, ы әріптері жазылған. Олар келесі бетімен аударылып, бірі-бірімен мұқият араластырылды. Кездейсоқ бір-бір карточкадан алып, бір қатарға тізіп шыққанда «тиын» сөзінің шығу ықтималдылығының ондық үлеске дейінгі жуық мәнін тап. А) 0,04 В) 0,01 С) 0,02 Д) 0,03 Е) 0,05

13 слайд

10. Төрт карточкада бір-бірден и, т, н, ы әріптері жазылған. Олар келесі бетімен аударылып, бірі-бірімен мұқият араластырылды. Кездейсоқ бір-бір карточкадан алып, бір қатарға тізіп шыққанда «тиын» сөзінің шығу ықтималдылығының ондық үлеске дейінгі жуық мәнін тап. А) 0,04 В) 0,01 С) 0,02 Д) 0,03 Е) 0,05