Материалдар / Тиімді есептеу

Тиімді есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Есепті тиімді шығаруға
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
* Математика 2 сынып Сабақтың тақырыбы:Тиімді есептеу Пән мұғалімі:Абилтаева Арайлым Нурлыбековна

1 слайд
* Математика 2 сынып Сабақтың тақырыбы:Тиімді есептеу Пән мұғалімі:Абилтаева Арайлым Нурлыбековна

1 слайд

* Математика 2 сынып Сабақтың тақырыбы:Тиімді есептеу Пән мұғалімі:Абилтаева Арайлым Нурлыбековна

* Бүгінгі сабақтың мақсаты : * Тиімді есептеу үшін амалдардың қасиеттерін қолдана отырып, өрнектердің мəндерін табуды үйрен

2 слайд
* Бүгінгі сабақтың мақсаты : * Тиімді есептеу үшін амалдардың қасиеттерін қолдана отырып, өрнектердің мəндерін табуды үйренеміз

2 слайд

* Бүгінгі сабақтың мақсаты : * Тиімді есептеу үшін амалдардың қасиеттерін қолдана отырып, өрнектердің мəндерін табуды үйренеміз

* Тиімді есептеу дегеніміз не?Ол үшін бәріміз мұқият тыңдап алайық. * 5+3 3+5 ауыстырымдылық заңы * 5*3

3 слайд
* Тиімді есептеу дегеніміз не?Ол үшін бәріміз мұқият тыңдап алайық. * 5+3 3+5 ауыстырымдылық заңы * 5*3 3*5 * A+b b+a a*b b*a * 2+8+5 (2+8)+5 2+(8+5) * 5*2*3 (5*2)*3 5*(2*3) терімділік заңы * (а+ b )+с = а+(в+с) * (а*b)*с= а*(в*с)

3 слайд

* Тиімді есептеу дегеніміз не?Ол үшін бәріміз мұқият тыңдап алайық. * 5+3 3+5 ауыстырымдылық заңы * 5*3 3*5 * A+b b+a a*b b*a * 2+8+5 (2+8)+5 2+(8+5) * 5*2*3 (5*2)*3 5*(2*3) терімділік заңы * (а+ b )+с = а+(в+с) * (а*b)*с= а*(в*с)

* Тиімді есептеу дегеніміз не? * 32+8+18 * 16+4+13 * 8+6+2

4 слайд
* Тиімді есептеу дегеніміз не? * 32+8+18 * 16+4+13 * 8+6+2

4 слайд

* Тиімді есептеу дегеніміз не? * 32+8+18 * 16+4+13 * 8+6+2

* 2- тапсырма өз бетімен жүргізіледі. * 6∙4 * 7∙4 24÷4*(24- 4)÷5 32÷4+5 * 2∙4+16 * 4∙9 * 9∙4 1

5 слайд
* 2- тапсырма өз бетімен жүргізіледі. * 6∙4 * 7∙4 24÷4*(24- 4)÷5 32÷4+5 * 2∙4+16 * 4∙9 * 9∙4 16÷4∙2 * 18÷2 45-12÷4 * 12÷3+9

5 слайд

* 2- тапсырма өз бетімен жүргізіледі. * 6∙4 * 7∙4 24÷4*(24- 4)÷5 32÷4+5 * 2∙4+16 * 4∙9 * 9∙4 16÷4∙2 * 18÷2 45-12÷4 * 12÷3+9

* 6 6 6 6 ? * 1 б- 6 көшет * 4 б- ? көшет * Ш: 6*4=24 4*6=24 Ж: 24 көшет * Есепті қорытындылау.есептеудің

6 слайд
* 6 6 6 6 ? * 1 б- 6 көшет * 4 б- ? көшет * Ш: 6*4=24 4*6=24 Ж: 24 көшет * Есепті қорытындылау.есептеудің қандай тиімді тәсілін қолдандық? (көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті)

6 слайд

* 6 6 6 6 ? * 1 б- 6 көшет * 4 б- ? көшет * Ш: 6*4=24 4*6=24 Ж: 24 көшет * Есепті қорытындылау.есептеудің қандай тиімді тәсілін қолдандық? (көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті)

* Көбейту мен қосуға байланысты тапсырмалар орындалады. * 4*3 7*2*1 6*3 9+8+2 5*4 5+4+1 * 5*6 4*3*2

7 слайд
* Көбейту мен қосуға байланысты тапсырмалар орындалады. * 4*3 7*2*1 6*3 9+8+2 5*4 5+4+1 * 5*6 4*3*2 6+3 2*3*4 6+7 5*4*2 * № 4 * Теңдеулерді шеш. * Х-(31-8) =23 45+30+ х =100 * Х =23+23 х=100- 75 * Х=46 х=25 * 46-(31-8)=23 45+30+25=100 * 100=100 100=100

7 слайд

* Көбейту мен қосуға байланысты тапсырмалар орындалады. * 4*3 7*2*1 6*3 9+8+2 5*4 5+4+1 * 5*6 4*3*2 6+3 2*3*4 6+7 5*4*2 * № 4 * Теңдеулерді шеш. * Х-(31-8) =23 45+30+ х =100 * Х =23+23 х=100- 75 * Х=46 х=25 * 46-(31-8)=23 45+30+25=100 * 100=100 100=100

* Берілген өрнектердің мәні бірдей деп айтуға бола ма? Неліктен? * 5 +(2+4) * (5+2)+4 * 5+(4+2) * (5+4)+2 * • Берілген өрнекте

8 слайд
* Берілген өрнектердің мәні бірдей деп айтуға бола ма? Неліктен? * 5 +(2+4) * (5+2)+4 * 5+(4+2) * (5+4)+2 * • Берілген өрнектерді есептеу барысында қосудың қандай қасиеттері қолданылды? * • Өрнектерді тиімді тәсілмен есепте. * 9 + 71= *   * 36 + 25 + 4 = *   * 3 х 60 =

8 слайд

* Берілген өрнектердің мәні бірдей деп айтуға бола ма? Неліктен? * 5 +(2+4) * (5+2)+4 * 5+(4+2) * (5+4)+2 * • Берілген өрнектерді есептеу барысында қосудың қандай қасиеттері қолданылды? * • Өрнектерді тиімді тәсілмен есепте. * 9 + 71= *   * 36 + 25 + 4 = *   * 3 х 60 =

* Қорытындылау. * Табиғат туралы мақал – мәтелдер айту. * Таза болса табиғат, * Аман болар адамзат.

9 слайд
* Қорытындылау. * Табиғат туралы мақал – мәтелдер айту. * Таза болса табиғат, * Аман болар адамзат.

9 слайд

* Қорытындылау. * Табиғат туралы мақал – мәтелдер айту. * Таза болса табиғат, * Аман болар адамзат.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі