ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС

Тақырып бойынша 21 материал табылды

ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС

Материал туралы қысқаша түсінік
ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
6 Информатика пәнінің мұғалім Л.Мадетхан

#1 слайд
6 Информатика пәнінің мұғалім Л.Мадетхан

1 слайд

6 Информатика пәнінің мұғалім Л.Мадетхан

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Сен қайдасың?» Сәлем достым (қол беріп амандасу) Сен қалайс

#2 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Сен қайдасың?» Сәлем достым (қол беріп амандасу) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың? (құлақтарын тартады) Жақсы болды (қол шапалақтайды) www.teach-inf.at.ua

2 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Сен қайдасың?» Сәлем достым (қол беріп амандасу) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың? (құлақтарын тартады) Жақсы болды (қол шапалақтайды) www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua https://flippity.net/ Топқа бөлу

#3 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua https://flippity.net/ Топқа бөлу

3 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua https://flippity.net/ Топқа бөлу

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#4 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

4 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Алма ағашы» әдісі 1.Алгоритм дегенміз не? 2.Алгоритм нешег

#5 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Алма ағашы» әдісі 1.Алгоритм дегенміз не? 2.Алгоритм нешеге бөлінеді? 3. сызықтық алгоритм қалай орындалады? 4.Pythom программалау тілі деген не? 5.print функциясы қандай қызмет атқарады. 6.end =” ”? аргументін қолданудың себебі неде? 7. 15-4*6+7 python тілінде жазып көрсет 8. python тілін қай жылы ойлап тапқан. 9. Ойлап тапқан программистер 10.Файлды сақтау жолы? Қалыптастырушы бағалау «Қолмен белгі беру» әдісі. • Мен өткен сабақты түсініп отырмын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады) • Мен түсінгеніме сенімді емеспін. (қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

5 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Алма ағашы» әдісі 1.Алгоритм дегенміз не? 2.Алгоритм нешеге бөлінеді? 3. сызықтық алгоритм қалай орындалады? 4.Pythom программалау тілі деген не? 5.print функциясы қандай қызмет атқарады. 6.end =” ”? аргументін қолданудың себебі неде? 7. 15-4*6+7 python тілінде жазып көрсет 8. python тілін қай жылы ойлап тапқан. 9. Ойлап тапқан программистер 10.Файлды сақтау жолы? Қалыптастырушы бағалау «Қолмен белгі беру» әдісі. • Мен өткен сабақты түсініп отырмын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады) • Мен түсінгеніме сенімді емеспін. (қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сабақтың тақырыбы О

#6 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты: 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру сынып информатика ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС

6 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты: 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру сынып информатика ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «А,В,С» А - сұрақ қояды. В - жауап береді. С – айтқан жауа

#7 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «А,В,С» А - сұрақ қояды. В - жауап береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

7 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «А,В,С» А - сұрақ қояды. В - жауап береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#8 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

8 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#9 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

9 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua . Айнымалылар – ақпараттың орналасу орнын анықтайды. a, b –

#10 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua . Айнымалылар – ақпараттың орналасу орнын анықтайды. a, b – айнымалылар; int() – функцияның мәні бүтін сан екенін көрсетеді; input() – деректерді енгізу үшін қолданылады; print() – мәліметтерді экранға шығарады.

10 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua . Айнымалылар – ақпараттың орналасу орнын анықтайды. a, b – айнымалылар; int() – функцияның мәні бүтін сан екенін көрсетеді; input() – деректерді енгізу үшін қолданылады; print() – мәліметтерді экранға шығарады.

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#11 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

11 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Программада әрекеттердің тізбектеліп ретімен орындалуы сызықтық орындау деп ата

#12 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Программада әрекеттердің тізбектеліп ретімен орындалуы сызықтық орындау деп аталады. Сызықтық алгоритм – бірінен соң бірі табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым.

12 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Программада әрекеттердің тізбектеліп ретімен орындалуы сызықтық орындау деп аталады. Сызықтық алгоритм – бірінен соң бірі табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым.

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Input () функциясы программаға жолдық деректерді енгізеді. Ал сандық дерек енг

#13 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Input () функциясы программаға жолдық деректерді енгізеді. Ал сандық дерек енгізу үшін бұл функция int(input()) түрінде жазылады. Айнымалы – мәні мен типі бар шама.

13 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Input () функциясы программаға жолдық деректерді енгізеді. Ал сандық дерек енгізу үшін бұл функция int(input()) түрінде жазылады. Айнымалы – мәні мен типі бар шама.

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Тапсырма №1

#14 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Тапсырма №1

14 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Тапсырма №1

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Мысал

#15 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Мысал

15 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Мысал

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның көбейтіндісін тап Екі санның көбейтіндісін т

#16 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның көбейтіндісін тап Екі санның көбейтіндісін тап Үш санның қосындысын тап Үш санның қосындысын тап Екі санның айырмасын тап Екі санның айырмасын тап Үш санның көбейтіндісін тап Үш санның көбейтіндісін тап Екі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап Екі санның қосындысын тап Екі санның қосындысын тап «Ұяшықтарды таңда» ойыны. Тапсырмалар жасырылған ұяшықтарды таңдау арқылы тақырыпқа сәйкес тапсырмалар орындайды. Дескриптор: -Python программасын іске қосады; -Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады; -есептің нәтижесін алады.

16 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның көбейтіндісін тап Екі санның көбейтіндісін тап Үш санның қосындысын тап Үш санның қосындысын тап Екі санның айырмасын тап Екі санның айырмасын тап Үш санның көбейтіндісін тап Үш санның көбейтіндісін тап Екі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап Екі санның қосындысын тап Екі санның қосындысын тап «Ұяшықтарды таңда» ойыны. Тапсырмалар жасырылған ұяшықтарды таңдау арқылы тақырыпқа сәйкес тапсырмалар орындайды. Дескриптор: -Python программасын іске қосады; -Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады; -есептің нәтижесін алады.

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#17 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

17 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#18 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

18 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#19 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

19 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап

#20 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап

20 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#21 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

21 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

#22 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

22 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Компьютерде орындайы қ www.teach-inf.at.ua Екі санның арифметикалық ортасын е

#23 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Компьютерде орындайы қ www.teach-inf.at.ua Екі санның арифметикалық ортасын есептейтін программа құр. Екі таңбалы және одан көп таңбалы екі санның қосындысын тап. Дескриптор: -Python программасын іске қосады; -Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады; -есептің нәтижесін алады.

23 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Компьютерде орындайы қ www.teach-inf.at.ua Екі санның арифметикалық ортасын есептейтін программа құр. Екі таңбалы және одан көп таңбалы екі санның қосындысын тап. Дескриптор: -Python программасын іске қосады; -Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады; -есептің нәтижесін алады.

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Дискімен жұмыс www.teach-inf.at.ua

#24 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Дискімен жұмыс www.teach-inf.at.ua

24 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Дискімен жұмыс www.teach-inf.at.ua

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Кері байланыс: «Алма себеті» әдісі «Жасыл түсті алма» - яғн

#25 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Кері байланыс: «Алма себеті» әдісі «Жасыл түсті алма» - яғни, мен бүгін бәрін жақсы меңгердім. «Қызыл түсті алма» - яғни, мен тапсырманы орындай алмадым, түсінбедім.

25 слайд

6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Кері байланыс: «Алма себеті» әдісі «Жасыл түсті алма» - яғни, мен бүгін бәрін жақсы меңгердім. «Қызыл түсті алма» - яғни, мен тапсырманы орындай алмадым, түсінбедім.

Файл форматы:
pptx
21.01.2025
229
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі