ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС




1 слайд
6
Информатика
пәнінің мұғалім
Л.Мадетхан
1 слайд
6 Информатика пәнінің мұғалім Л.Мадетхан

2 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
«Сен қайдасың?»
Сәлем достым (қол беріп амандасу)
Сен қалайсың? (иықтарын қағады)
Қайда болдың? (құлақтарын тартады)
Жақсы болды (қол шапалақтайды)
www.teach-inf.at.ua
2 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Сен қайдасың?» Сәлем достым (қол беріп амандасу) Сен қалайсың? (иықтарын қағады) Қайда болдың? (құлақтарын тартады) Жақсы болды (қол шапалақтайды) www.teach-inf.at.ua

3 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
https://flippity.net/
Топқа бөлу
3 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua https://flippity.net/ Топқа бөлу

4 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
4 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

5 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
«Алма ағашы» әдісі
1.Алгоритм дегенміз не?
2.Алгоритм нешеге бөлінеді?
3. сызықтық алгоритм қалай орындалады?
4.Pythom программалау тілі деген не?
5.print функциясы қандай қызмет атқарады.
6.end =” ”? аргументін қолданудың себебі неде?
7. 15-4*6+7 python тілінде жазып көрсет
8. python тілін қай жылы ойлап тапқан.
9. Ойлап тапқан программистер
10.Файлды сақтау жолы?
Қалыптастырушы бағалау «Қолмен белгі беру» әдісі.
• Мен өткен сабақты түсініп отырмын.
(қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)
• Мен түсінгеніме сенімді емеспін. (қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)
5 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «Алма ағашы» әдісі 1.Алгоритм дегенміз не? 2.Алгоритм нешеге бөлінеді? 3. сызықтық алгоритм қалай орындалады? 4.Pythom программалау тілі деген не? 5.print функциясы қандай қызмет атқарады. 6.end =” ”? аргументін қолданудың себебі неде? 7. 15-4*6+7 python тілінде жазып көрсет 8. python тілін қай жылы ойлап тапқан. 9. Ойлап тапқан программистер 10.Файлды сақтау жолы? Қалыптастырушы бағалау «Қолмен белгі беру» әдісі. • Мен өткен сабақты түсініп отырмын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады) • Мен түсінгеніме сенімді емеспін. (қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

6 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
Сабақтың тақырыбы
Оқу мақсаты:
6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау
сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру
сынып
информатика
ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС
6 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты: 6.3.1.1- ойын ортасындағы программалау сценарийін әзірлеу және жүзеге асыру сынып информатика ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС

7 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
«А,В,С»
А - сұрақ қояды.
В - жауап береді.
С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.
Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап
беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін
түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.
Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс,
тілектерін айтады.
7 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua «А,В,С» А - сұрақ қояды. В - жауап береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

8 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
8 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

9 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
9 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

10 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
.
Айнымалылар – ақпараттың орналасу орнын анықтайды.
a, b – айнымалылар;
int() – функцияның мәні бүтін сан екенін көрсетеді;
input() – деректерді енгізу үшін қолданылады;
print() – мәліметтерді экранға шығарады.
10 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua . Айнымалылар – ақпараттың орналасу орнын анықтайды. a, b – айнымалылар; int() – функцияның мәні бүтін сан екенін көрсетеді; input() – деректерді енгізу үшін қолданылады; print() – мәліметтерді экранға шығарады.

11 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
11 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

12 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Программада әрекеттердің тізбектеліп ретімен орындалуы сызықтық
орындау деп аталады. Сызықтық алгоритм – бірінен соң бірі табиғи
реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым.
12 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Программада әрекеттердің тізбектеліп ретімен орындалуы сызықтық орындау деп аталады. Сызықтық алгоритм – бірінен соң бірі табиғи реттілікпен бір реттен орындалатын алгоритмдік құрылым.

13 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Input () функциясы программаға жолдық деректерді енгізеді. Ал
сандық дерек енгізу үшін бұл функция int(input()) түрінде
жазылады.
Айнымалы – мәні мен типі бар шама.
13 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Input () функциясы программаға жолдық деректерді енгізеді. Ал сандық дерек енгізу үшін бұл функция int(input()) түрінде жазылады. Айнымалы – мәні мен типі бар шама.

14 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Тапсырма №1
14 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Тапсырма №1

15 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Мысал
15 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Мысал

16 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.uaЕкі санның
көбейтіндісін
тап
Екі санның
көбейтіндісін
тап Үш санның
қосындысын
тап
Үш санның
қосындысын
тап Екі санның
айырмасын
тап
Екі санның
айырмасын
тап Үш санның
көбейтіндісін
тап
Үш санның
көбейтіндісін
тап Екі санның
бөліндісін
тап
Екі санның
бөліндісін
тап Екі санның
қосындысын
тап
Екі санның
қосындысын
тап
«Ұяшықтарды таңда» ойыны. Тапсырмалар жасырылған
ұяшықтарды таңдау арқылы тақырыпқа сәйкес тапсырмалар орындайды.
Дескриптор:
-Python программасын іске қосады;
-Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады;
-есептің нәтижесін алады.
16 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның көбейтіндісін тап Екі санның көбейтіндісін тап Үш санның қосындысын тап Үш санның қосындысын тап Екі санның айырмасын тап Екі санның айырмасын тап Үш санның көбейтіндісін тап Үш санның көбейтіндісін тап Екі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап Екі санның қосындысын тап Екі санның қосындысын тап «Ұяшықтарды таңда» ойыны. Тапсырмалар жасырылған ұяшықтарды таңдау арқылы тақырыпқа сәйкес тапсырмалар орындайды. Дескриптор: -Python программасын іске қосады; -Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады; -есептің нәтижесін алады.

17 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
17 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

18 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
18 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

19 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
19 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

20 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.uaЕкі санның
бөліндісін
тап
Екі санның
бөліндісін
тап
20 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.uaЕкі санның бөліндісін тап Екі санның бөліндісін тап

21 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
21 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

22 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
22 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua

23 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Компьютерде орындайы қ
www.teach-inf.at.ua
Екі санның арифметикалық ортасын
есептейтін программа құр.
Екі таңбалы және одан көп таңбалы
екі санның қосындысын тап.
Дескриптор:
-Python программасын іске қосады;
-Python тілінің синтаксисін пайдаланып,
программа жазады;
-есептің нәтижесін алады.
23 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Компьютерде орындайы қ www.teach-inf.at.ua Екі санның арифметикалық ортасын есептейтін программа құр. Екі таңбалы және одан көп таңбалы екі санның қосындысын тап. Дескриптор: -Python программасын іске қосады; -Python тілінің синтаксисін пайдаланып, программа жазады; -есептің нәтижесін алады.

24 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
Дискімен жұмыс
www.teach-inf.at.ua
24 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua Дискімен жұмыс www.teach-inf.at.ua

25 слайд
6
© Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua
www.teach-inf.at.ua
Кері байланыс: «Алма себеті» әдісі
«Жасыл түсті алма» - яғни, мен бүгін бәрін
жақсы меңгердім.
«Қызыл түсті алма» - яғни, мен тапсырманы
орындай алмадым, түсінбедім.
25 слайд
6 © Вивчаємо інформатику teach-inf.at.ua www.teach-inf.at.ua Кері байланыс: «Алма себеті» әдісі «Жасыл түсті алма» - яғни, мен бүгін бәрін жақсы меңгердім. «Қызыл түсті алма» - яғни, мен тапсырманы орындай алмадым, түсінбедім.