Материалдар / Тіл кемістігі бар балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тіл кемістігі бар балалармен жүргізілетін түзету жұмыстарының түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Лексикалық тақырып: Жемістер Түзетушілік тақырып: “А-Ә” – дыбыстарын жіктеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2021
725
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ТІЛ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ . Лексикалық тақырып: Жемістер Түзетушілік тақырып: “А-Ә”

1 слайд
ТІЛ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ . Лексикалық тақырып: Жемістер Түзетушілік тақырып: “А-Ә” – дыбыстарын жіктеу.

1 слайд

ТІЛ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ТҮЗЕТУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ . Лексикалық тақырып: Жемістер Түзетушілік тақырып: “А-Ә” – дыбыстарын жіктеу.

Жоспар • Кіріспе • Мақсаты • Сабақ барысы • Психикалық дамуын түзетуге арналған тапсырмалар. • Физикалық дамуын түзетуге арналғ

2 слайд
Жоспар • Кіріспе • Мақсаты • Сабақ барысы • Психикалық дамуын түзетуге арналған тапсырмалар. • Физикалық дамуын түзетуге арналған тапсырмалар. • Сенсорлық тәжірибесін қалыптасуға арналған жатығулар. • Логикалық ойлауын қалыптастыратын жұмыстар. • Сабақты қорыту

2 слайд

Жоспар • Кіріспе • Мақсаты • Сабақ барысы • Психикалық дамуын түзетуге арналған тапсырмалар. • Физикалық дамуын түзетуге арналған тапсырмалар. • Сенсорлық тәжірибесін қалыптасуға арналған жатығулар. • Логикалық ойлауын қалыптастыратын жұмыстар. • Сабақты қорыту

Кіріспе Инклюзивті білім беру – барлық балаларды жалпы білім үрдісінде толық енгізу және әлеуметтік бейімделуге, жынысына,

3 слайд
Кіріспе Инклюзивті  білім беру – барлық балаларды жалпы білім үрдісінде толық енгізу және әлеуметтік бейімделуге,  жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзету- педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат Балалардың жалпы тіл кемістігі мектеп жасына дейінгі уақытта пайда болады. Фонематикалық тіл бұзылуы оқу және жазба тілінің бұзылуы болып бөлінеді. Бұндай проблемалар балалардың сауатсыздығына алып келеді.

3 слайд

Кіріспе Инклюзивті  білім беру – барлық балаларды жалпы білім үрдісінде толық енгізу және әлеуметтік бейімделуге,  жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзету- педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат Балалардың жалпы тіл кемістігі мектеп жасына дейінгі уақытта пайда болады. Фонематикалық тіл бұзылуы оқу және жазба тілінің бұзылуы болып бөлінеді. Бұндай проблемалар балалардың сауатсыздығына алып келеді.

Пайда болуы • Соңғы уақытта дыбысты айтуда фонематикалық құбылыстардың дұрыс қалыптаспауынан жалпы тіл кемістігі және дизарти

4 слайд
Пайда болуы • Соңғы уақытта дыбысты айтуда фонематикалық құбылыстардың дұрыс қалыптаспауынан жалпы тіл кемістігі және дизартирия диагнозы бар балалардың саны артуда. • Тіл кемістіктерін жою үшін түзету- дамыту жұмыстарын мектеп жасына дейінгі уақытта жүргізген дұрыс. Және бұл жақсы нәтижелер көрсетіп отыр. •   Осындай диагнозды балаларға педагог- логопедтің көмек көрсетіп, түзету жұмыстарын жүргізуі міндетті.

4 слайд

Пайда болуы • Соңғы уақытта дыбысты айтуда фонематикалық құбылыстардың дұрыс қалыптаспауынан жалпы тіл кемістігі және дизартирия диагнозы бар балалардың саны артуда. • Тіл кемістіктерін жою үшін түзету- дамыту жұмыстарын мектеп жасына дейінгі уақытта жүргізген дұрыс. Және бұл жақсы нәтижелер көрсетіп отыр. •   Осындай диагнозды балаларға педагог- логопедтің көмек көрсетіп, түзету жұмыстарын жүргізуі міндетті.

Мақсаты 1.Білімділік: Жемістер тақырыбы бойынша түсініктерін қалыптастыру; Тапсырмалар бойынша сурақтарға жауап беру, суретпен ж

5 слайд
Мақсаты 1.Білімділік: Жемістер тақырыбы бойынша түсініктерін қалыптастыру; Тапсырмалар бойынша сурақтарға жауап беру, суретпен жұмыс жасау, жұмбақ шешу; Балаларды жеміс түрлерін, түстерін, дәмін пішімін ажырата білуге дағдыландыру. 2.Дамытушылық: Балалардың тақырып бойнша сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін арттыру, дұрыс сөйлеуге, дыбыстарды , тапсырмаларды дұрыс ажырата білуге үйрету, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. 3.Түзетушілік: “ А-Ә” – дыбыстарын сөздерде, сөйлемдерде, сөз тіркестерінде, сөзжұмбақ, мақал-мәтелдерде, өлең оқу, сұраққа жауап беру, суретпен жұмыс жаау кезінде дұрыс дыбыстауға, естіп-ажырата білуге дағдыландыру және сабақ барысында осы дыбыстарды түзету. 4.Тәрбиелік: Балаларды қоршаған ортаны суюге, қорғауға, оны баптап күтуге, сұлулыққа, әсемдікке тәрбиелеу. Сабақ барысында, күнделікті өмірде ұқыпты, еңбекқор, тәрбиелі болуға үйрету.

5 слайд

Мақсаты 1.Білімділік: Жемістер тақырыбы бойынша түсініктерін қалыптастыру; Тапсырмалар бойынша сурақтарға жауап беру, суретпен жұмыс жасау, жұмбақ шешу; Балаларды жеміс түрлерін, түстерін, дәмін пішімін ажырата білуге дағдыландыру. 2.Дамытушылық: Балалардың тақырып бойнша сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеу қабілеттерін арттыру, дұрыс сөйлеуге, дыбыстарды , тапсырмаларды дұрыс ажырата білуге үйрету, қолдың ұсақ моторикасын дамыту. 3.Түзетушілік: “ А-Ә” – дыбыстарын сөздерде, сөйлемдерде, сөз тіркестерінде, сөзжұмбақ, мақал-мәтелдерде, өлең оқу, сұраққа жауап беру, суретпен жұмыс жаау кезінде дұрыс дыбыстауға, естіп-ажырата білуге дағдыландыру және сабақ барысында осы дыбыстарды түзету. 4.Тәрбиелік: Балаларды қоршаған ортаны суюге, қорғауға, оны баптап күтуге, сұлулыққа, әсемдікке тәрбиелеу. Сабақ барысында, күнделікті өмірде ұқыпты, еңбекқор, тәрбиелі болуға үйрету.

Сабақ барысы I Ұйымдастыру кезені Сәлемдесу II Тіл жаттығуы(Алма, өрік, шие, алмұрт, қара өрік туралы өлең оқиды) Өрік, алма,ш

6 слайд
Сабақ барысы I Ұйымдастыру кезені Сәлемдесу II Тіл жаттығуы(Алма, өрік, шие, алмұрт, қара өрік туралы өлең оқиды) Өрік, алма,шие, алша Жидек, жүзім піседі. Қауын, қарбыз, қияр, сәбіз Дүкендерге түседі.

6 слайд

Сабақ барысы I Ұйымдастыру кезені Сәлемдесу II Тіл жаттығуы(Алма, өрік, шие, алмұрт, қара өрік туралы өлең оқиды) Өрік, алма,шие, алша Жидек, жүзім піседі. Қауын, қарбыз, қияр, сәбіз Дүкендерге түседі.

III Сабақтың барысымен таныстыру. • Біз бүгін сабақта жемістер туралы оқып анысамыз • Берілген тапсырмалардан “а-ә” дыбыстарын д

7 слайд
III Сабақтың барысымен таныстыру. • Біз бүгін сабақта жемістер туралы оқып анысамыз • Берілген тапсырмалардан “а-ә” дыбыстарын дұрыс оқып, айтуға үйренеміз. • IV.Суретпен жұмыс (жемістердің суреттерін атап, сипаттама беру). • V. Сураққа жауап беру(түсі қандай? Дәмі қандай? Пішіні қандай? • VI.Сурет салу (қолдың ұсақ моторикасын дамыту) • VII. Мәтінді оқу (“а-ә” дыбыстарыменсөздерді, сөйлмдерді, сөз тіркестерін оқу) Сөзді оқу буынды оқу Ата-әже ат-әп бә-ба Алма-әтеш ас-әс Апа-әпке сә-са Ана-әке нә-на

7 слайд

III Сабақтың барысымен таныстыру. • Біз бүгін сабақта жемістер туралы оқып анысамыз • Берілген тапсырмалардан “а-ә” дыбыстарын дұрыс оқып, айтуға үйренеміз. • IV.Суретпен жұмыс (жемістердің суреттерін атап, сипаттама беру). • V. Сураққа жауап беру(түсі қандай? Дәмі қандай? Пішіні қандай? • VI.Сурет салу (қолдың ұсақ моторикасын дамыту) • VII. Мәтінді оқу (“а-ә” дыбыстарыменсөздерді, сөйлмдерді, сөз тіркестерін оқу) Сөзді оқу буынды оқу Ата-әже ат-әп бә-ба Алма-әтеш ас-әс Апа-әпке сә-са Ана-әке нә-на

Сөз тіркестерін құрау 1.Ата тауға шықты. 2.Әпкем көйлек тікті. VIII. Сабақты қорыту (есеп беру) • Біз бүгін сабақта не істедік?

8 слайд
Сөз тіркестерін құрау 1.Ата тауға шықты. 2.Әпкем көйлек тікті. VIII. Сабақты қорыту (есеп беру) • Біз бүгін сабақта не істедік? IX . Сабақты бағалау

8 слайд

Сөз тіркестерін құрау 1.Ата тауға шықты. 2.Әпкем көйлек тікті. VIII. Сабақты қорыту (есеп беру) • Біз бүгін сабақта не істедік? IX . Сабақты бағалау

Психикалық дамуына байланысты тапсырмалар орындату. 1.Жемістер туралы ойлау қабілеттерін тексеру (суретпен жұмыс) 2.Жемістер т

9 слайд
Психикалық дамуына байланысты тапсырмалар орындату. 1.Жемістер туралы ойлау қабілеттерін тексеру (суретпен жұмыс) 2.Жемістер туралы есте сақтау қабілеттерін тексеру (сураққа жауап беру) 3. аппликация жасауға бейімділігін тексеру (сурет салу) 4. қабылдау, сөйлеу, ажырата білу, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуін тексеру (мәтінді оқыту).

9 слайд

Психикалық дамуына байланысты тапсырмалар орындату. 1.Жемістер туралы ойлау қабілеттерін тексеру (суретпен жұмыс) 2.Жемістер туралы есте сақтау қабілеттерін тексеру (сураққа жауап беру) 3. аппликация жасауға бейімділігін тексеру (сурет салу) 4. қабылдау, сөйлеу, ажырата білу, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуін тексеру (мәтінді оқыту).

Физикалық дамуының түзетуі. 1.Сәлемдесу (орнынан тұру, отыру) 2.Сергіту жаттығуын орындату. 3.сурет салу (қолдың ұсақ мотори

10 слайд
Физикалық дамуының түзетуі. 1.Сәлемдесу (орнынан тұру, отыру) 2.Сергіту жаттығуын орындату. 3.сурет салу (қолдың ұсақ моторикасын дамыту) 4. Қоштасу (орнынан тұру).

10 слайд

Физикалық дамуының түзетуі. 1.Сәлемдесу (орнынан тұру, отыру) 2.Сергіту жаттығуын орындату. 3.сурет салу (қолдың ұсақ моторикасын дамыту) 4. Қоштасу (орнынан тұру).

Сергіту жаттығу Орнымыздан турамыз Мойнымызды бұрамыз Қолды жоғары көтереміз Шақалақты ұрамыз Қолды төмен түсіріп Саусақты ашып

11 слайд
Сергіту жаттығу Орнымыздан турамыз Мойнымызды бұрамыз Қолды жоғары көтереміз Шақалақты ұрамыз Қолды төмен түсіріп Саусақты ашып жұмамыз Қолды белге қоямыз Бір дем алып қаламыз

11 слайд

Сергіту жаттығу Орнымыздан турамыз Мойнымызды бұрамыз Қолды жоғары көтереміз Шақалақты ұрамыз Қолды төмен түсіріп Саусақты ашып жұмамыз Қолды белге қоямыз Бір дем алып қаламыз

Сенсорлық тәжірибенің қалыптасуын бақылау.(аппликация) 1.Қаламды ұстауы 2.Жемісті салуы 3.Бояуы 4.Қырқуы 5.Жапсыруы

12 слайд
Сенсорлық тәжірибенің қалыптасуын бақылау.(аппликация) 1.Қаламды ұстауы 2.Жемісті салуы 3.Бояуы 4.Қырқуы 5.Жапсыруы

12 слайд

Сенсорлық тәжірибенің қалыптасуын бақылау.(аппликация) 1.Қаламды ұстауы 2.Жемісті салуы 3.Бояуы 4.Қырқуы 5.Жапсыруы

Логикалық ойлауын қалыптастыратын жұмыстар. • Суретпен жұмыс арқылы аттарын аттау деңгейі. • Сұраққа жауап беру деңгейі. • Мәт

13 слайд
Логикалық ойлауын қалыптастыратын жұмыстар. • Суретпен жұмыс арқылы аттарын аттау деңгейі. • Сұраққа жауап беру деңгейі. • Мәтіндегі сөздер, сөйлемдер дұрыс ажырата білу деңгейі.

13 слайд

Логикалық ойлауын қалыптастыратын жұмыстар. • Суретпен жұмыс арқылы аттарын аттау деңгейі. • Сұраққа жауап беру деңгейі. • Мәтіндегі сөздер, сөйлемдер дұрыс ажырата білу деңгейі.

Сабақты қорыту 1.Суретпен жұмыс жасадыңыздар. 2.Сұраққа жауап бердіңіздер. 3. Сурет салдыңыздар. 4.Мәтін оқыңыздар. 5.Жемістерге

14 слайд
Сабақты қорыту 1.Суретпен жұмыс жасадыңыздар. 2.Сұраққа жауап бердіңіздер. 3. Сурет салдыңыздар. 4.Мәтін оқыңыздар. 5.Жемістерге сипаттама бердіңіздер. Қорытынды Осы әдіс- тәсілдерді қолдану балалардың тіл кемістігін жойып, фонематикалық естулерін жақсартып, дыбыстарды дұрыс айтуға көмектеседі. Балалар мектепке дұрыс және әдемі сөйлеп барады.

14 слайд

Сабақты қорыту 1.Суретпен жұмыс жасадыңыздар. 2.Сұраққа жауап бердіңіздер. 3. Сурет салдыңыздар. 4.Мәтін оқыңыздар. 5.Жемістерге сипаттама бердіңіздер. Қорытынды Осы әдіс- тәсілдерді қолдану балалардың тіл кемістігін жойып, фонематикалық естулерін жақсартып, дыбыстарды дұрыс айтуға көмектеседі. Балалар мектепке дұрыс және әдемі сөйлеп барады.