Материалдар / “Тілдік-қимылды ойындар жинағы”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

“Тілдік-қимылды ойындар жинағы”

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл дамытудың басты міндеттерінің бірі балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін балалардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыру жолдарына баса назар аудару. Балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру жолдары деп біз тілдік жаттығуларды, саусақ ойындарын, қимылды ойындарды, сондай - ақ сөздік жұмысқа бағытталған өлең жолдарын айту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2023
266
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: “ Тілдік-қимылды ойындар жинағы”

1 слайд
Тақырыбы: “ Тілдік-қимылды ойындар жинағы”

Міндеттері: Тіл дамытудың басты міндеттерінің бірі балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру. Осы мақсатты жүзеге асыру ү

2 слайд
Міндеттері: Тіл дамытудың басты міндеттерінің бірі балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін балалардың тілдік құзыреттілігін қалыптастыру жолдарына баса назар аудару. Балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру жолдары деп біз тілдік жаттығуларды, саусақ ойындарын, қимылды ойындарды, сондай - ақ сөздік жұмысқа бағытталған өлең жолдарын айту.

Дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлері күнделікті жұмыста олар ретімен қолдануда. Бірақ заман үрдісіне сай жаңа технологияны қолд

3 слайд
Дәстүрлі және дәстүрлі емес түрлері күнделікті жұмыста олар ретімен қолдануда. Бірақ заман үрдісіне сай жаңа технологияны қолдану бала зейінін шоғырландыруға, танымдық қабілетін арттыруға, тіпті ақыл – ойының дамуына тежеулік бар бала үшін де өте ыңғайлы, яғни жаңа компьютерлік технологияны қолдану жаңа заманның жаңа үлгідегі әдіс – тәсілдері деп айтуға болады.

Құрметті, Ата-аналар! Ұлыстың ұлы күні – Наурыз мерекесі баршамызға құтты болсын, бақыт әкелсін! Тарихи тамыры тереңге бойлаған

4 слайд
Құрметті, Ата-аналар! Ұлыстың ұлы күні – Наурыз мерекесі баршамызға құтты болсын, бақыт әкелсін! Тарихи тамыры тереңге бойлаған әз-Наурыз дана халқымызда қай кезде де еңсесі биік елдіктің іргесі сөгілмес бірліктің, ырыс пен ынтымақтың мерекесі болып келген. Қазақстан халқы үшін Наурыз мейрамы – көктем мен жаңаруды айшықтайтын мерейі тасыған ұлы мереке. Наурыз - көктемгі жаңарудың, махаббаттың, ақ пейіл мен татулықтың мерекесі. Ол - өткенді саралап, болашағымызды болжайтын ерекше кезең. Ақ ниетпен өткенге салауат айтып, ақ тілекпен жаңа Наурызды қарсы алайық! Отанымызға – береке, халқымызға – игілік, мемлекетімізге – молшылық, ал әр шаңыраққа бақыт пен шаттық тілейміз. Еліміз өркен жайып, Наурыз баршамызға ынтымақ пен сәттілік алып келсін! Ізгі ниетпен: №36 «Бүлдіршін» б\б ұжымы.

Ауыз-қуысы жаттығулары:

5 слайд
Ауыз-қуысы жаттығулары:

 Тыныс алу жаттығу түрлері

6 слайд
 Тыныс алу жаттығу түрлері

« Су – джок» терапиясы – баланың барлық ағзасын сауықтыра отырып, танымдық қабілеттерін, эмоциялық ерік аясын дамытатын тиімді

7 слайд
« Су – джок» терапиясы – баланың барлық ағзасын сауықтыра отырып, танымдық қабілеттерін, эмоциялық ерік аясын дамытатын тиімді тәсіл болып табылады. Су – джок саусақтардағы барлық невр нүктелерін ынталандырып, миға жақсы қызмет етуге септігін тигізеді. Допты алақан арасына салып, домалату арқылы массаж жасалынады, ол баланың ми қыртысындағы бөлімдердің дұрыс қызмет атқаруына әсерін тигізеді. Су – джоктың массаждық құралдары жағымсыз әдеттерден, мысалы саусақты ауызға салудан арылуға көмектеседі.

Артикуляциялық жаттығуларды өткізуге арналған нұсқау: 1. Педагог жұмысты төмендегідей ұйымдастырады: - ойын тәсілдерін қолдана

8 слайд
Артикуляциялық жаттығуларды өткізуге арналған нұсқау: 1. Педагог жұмысты төмендегідей ұйымдастырады: - ойын тәсілдерін қолдана отырып, алдағы орындалатын жаттығу туралы әңгімелейді; - оның орындалу ретін көрсетеді; - жаттығуды барлық балалар орындайды; - педагог жаттығудың дұрыс орындалуын тексереді (жаттығуды отырып орындайды). Балаға жаттығуды дұрыс орындамағанын айтудың қажеті жоқ, оған қалай дұрыс жасау керектігін көрсетіп, жетістігін айтып, көтермелеу қажет. 2. Күн сайын 2 - 3 жаттығуды 3 - 5 минуттан өткізу қажет. 3. Жеңілден күрделіге қарай жүргізіледі. 4. Ойын түрінде ұйымдастырылады.ны оңға, солға, артқа бұру қимылдарын 4 - 5 секунд бойы қайталау керек.

 Аталған жаттығулар сөздің дыбыстық құрамын анықтауға және анық айтуға көмектеседі, ұйқас пен ырғақ сезімін дамытады, анық д

9 слайд
 Аталған жаттығулар сөздің дыбыстық құрамын анықтауға және анық айтуға көмектеседі, ұйқас пен ырғақ сезімін дамытады, анық дикцияны қалыптастырады, сөздің, сөйлемнің түрлі интонациялық сипаттамасын беру ептілігін жетілдіреді. Осы күрделі тілдік дағдыларды қалыптастыру үшін фонетикалық жаттығуларды жүйелі өткізу қажет.  Фонетика тіл дыбыстарының жасалу заңдылығын, ерекшелігін зерттейтін тіл білімінің бір саласы. Фонетикалық жаттығуды орындау барысындағы басты міндетіміз баланың нақты дыбыстарды дыбыстауы барысында дұрыс тыныс алуын және артикуляциясын қадағалау болып табылады.

Әженің әлдиі. Әжеміз кішкентай бөбекті ұйқтатарда «Ә... ә... ә... әлди - әлди ақ бөпем...» деп әндетеді. Кәне, бізде әндетейі

10 слайд
Әженің әлдиі. Әжеміз кішкентай бөбекті ұйқтатарда «Ә... ә... ә... әлди - әлди ақ бөпем...» деп әндетеді. Кәне, бізде әндетейік. Аюдың ақыруы. Аюдың тісі сарнап ауырды. Ол «А - А - А» деп аңырап отыр. Кәне, аю қалай дыбыстады? Баудағы кім? Ара болсаң, ызыңда З - з - з, ж - ж - ж, з - з - з, ж - ж - ж Жұмыс істе, тығылма. Ара қалай дыбыстайды? (з - з - з) - қатты\жай Жыланның ысылы. Жылан қалай дыбыстайды? Ыс - с — ыс - сссс.... Шалқан. Шалқан үлкен болып өсіп қалған екен. Оны көрген атай: «О... о... о!» деп таң қалды.

11 слайд

12 слайд

13 слайд

14 слайд

15 слайд

16 слайд

17 слайд