Тірі ағзалардын алуан түрлілігі 5сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірі ағзалардын алуан түрлілігі 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 5 сыныпқа беретін мұғалімдерге қажет болады . Бұл сабақ ҚМЖ жаңартылған мазмұндағы бағдарлама бойынша презентация жазылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5

#1 слайд
Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5 Сабақтың тақырыбы; Тірі ағзалардың алуан түрлілігі 5.6.2.1-Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктейді Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар :Тірі ағзалар туралы біледі. Басым оқушылар: Тірі ағзалардың алуан түрлерін атап бере алады Кейбір оқушылар : Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады Бағалау критерийі 1.Білу;Тірі ағзаларды анықтайды. 2.Түсіну;Тірі ағзалардың алуан түрлі екенін түсінеді. 3.Қолдану;Тірі және өлі ағзаларды диаграмма арқылы ажырата алады . Тілдік мақсаттар Оқылым; оқушылар берілген мәтінмен танысып,оқиды. Тыңдалым; Оқушылар жаңа тақырып бойынша бейне жазбаны тыңдап, диалог құрайды.. Айтылым;оқушылар мәтін және бейне жазба бойынша бір-бірімен сұрақ қойып, пікір алмасады. Жазылым; Мәтіндегі терминдік сөз тіркестерін жазады. Флора – өсімдік. Фауна-жануар. Биосфера-тіршілік қабаты. Құндылықтарға баулу Өзара сыйластыққа және ынтымақтастыққа баулу. Табиғатты аялауға және қоршаған ортаны таза ұстауға үйрету..

1 слайд

Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5 Сабақтың тақырыбы; Тірі ағзалардың алуан түрлілігі 5.6.2.1-Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктейді Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар :Тірі ағзалар туралы біледі. Басым оқушылар: Тірі ағзалардың алуан түрлерін атап бере алады Кейбір оқушылар : Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады Бағалау критерийі 1.Білу;Тірі ағзаларды анықтайды. 2.Түсіну;Тірі ағзалардың алуан түрлі екенін түсінеді. 3.Қолдану;Тірі және өлі ағзаларды диаграмма арқылы ажырата алады . Тілдік мақсаттар Оқылым; оқушылар берілген мәтінмен танысып,оқиды. Тыңдалым; Оқушылар жаңа тақырып бойынша бейне жазбаны тыңдап, диалог құрайды.. Айтылым;оқушылар мәтін және бейне жазба бойынша бір-бірімен сұрақ қойып, пікір алмасады. Жазылым; Мәтіндегі терминдік сөз тіркестерін жазады. Флора – өсімдік. Фауна-жануар. Биосфера-тіршілік қабаты. Құндылықтарға баулу Өзара сыйластыққа және ынтымақтастыққа баулу. Табиғатты аялауға және қоршаған ортаны таза ұстауға үйрету..

Белсенді оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Миғ

#2 слайд
Белсенді оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Миға шабуыл»әдісі. Оқушылар сұраққа тез әрі жылдам жауап береді. Жаңа сабақ «Адасқан әріптер»әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын табады. ІІ топқа «Стикердегі диалог» оқушылар стикерлерде мәтін бойынша пікір алмасады. Жұптық жұмыс; І топқа «Т» әдісі оқушылар тірі және өлі ағзаларды 2 топқа бөліп жіктейді «Джигсо» әдісі;Оқушыл ар топтарға бөлініп,берілг ен тапсырма бойынша мәтінді оқиды және топ ішінде талқылайды . Топқа бөлу Қ.Б.Бас бармақ. Кері байланыс. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін «Шаттық шеңберін»құрам ын.

2 слайд

Белсенді оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Миға шабуыл»әдісі. Оқушылар сұраққа тез әрі жылдам жауап береді. Жаңа сабақ «Адасқан әріптер»әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын табады. ІІ топқа «Стикердегі диалог» оқушылар стикерлерде мәтін бойынша пікір алмасады. Жұптық жұмыс; І топқа «Т» әдісі оқушылар тірі және өлі ағзаларды 2 топқа бөліп жіктейді «Джигсо» әдісі;Оқушыл ар топтарға бөлініп,берілг ен тапсырма бойынша мәтінді оқиды және топ ішінде талқылайды . Топқа бөлу Қ.Б.Бас бармақ. Кері байланыс. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін «Шаттық шеңберін»құрам ын.

Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттілік

#3 слайд
Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. А.Оқушылар суретке қарап тірі ағзаларды анықтайды. В.Тірі ағзалардың алуан түрлерін атайды. С.Тірі ағзалардың алуан түрлерін жіктейді. Бағалау. Оқушылардың пән бойынша оқу жетістіктері екі тәсілмен бағаланады;қалыптастырушы бағалау(Қ.Б) және жиынтық бағалау (Ж.Б). Қ.Б. Бас бармақ әдісі. Кері байланыс;Смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау. Дескриптор; Оқушылар сабақ соңына қандай тапсырманы орындай алды және орындай алатынын көрсетеді 1.Тірі ағзалар мен өлі ағзалардың айырмашылығын атайды. 2.Тірі ағзалардың төрт патшалығын атайды. 3.Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады. 4.Флора мен фаунаға түсініктеме береді.

3 слайд

Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. А.Оқушылар суретке қарап тірі ағзаларды анықтайды. В.Тірі ағзалардың алуан түрлерін атайды. С.Тірі ағзалардың алуан түрлерін жіктейді. Бағалау. Оқушылардың пән бойынша оқу жетістіктері екі тәсілмен бағаланады;қалыптастырушы бағалау(Қ.Б) және жиынтық бағалау (Ж.Б). Қ.Б. Бас бармақ әдісі. Кері байланыс;Смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау. Дескриптор; Оқушылар сабақ соңына қандай тапсырманы орындай алды және орындай алатынын көрсетеді 1.Тірі ағзалар мен өлі ағзалардың айырмашылығын атайды. 2.Тірі ағзалардың төрт патшалығын атайды. 3.Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады. 4.Флора мен фаунаға түсініктеме береді.

Файл форматы:
pptx
20.01.2018
847
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі