Материалдар / Тірі ағзалардын алуан түрлілігі 5сынып

Тірі ағзалардын алуан түрлілігі 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
География пәнінен 5 сыныпқа беретін мұғалімдерге қажет болады . Бұл сабақ ҚМЖ жаңартылған мазмұндағы бағдарлама бойынша презентация жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2018
667
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5

1 слайд
Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5 Сабақтың тақырыбы ; Тірі ағзалардың алуан түрлілігі5.6.2.1-Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктейді Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар : Тірі ағзалар туралы біледі . Басым оқушылар: Тірі ағзалардың алуан түрлерін атап бере алады Кейбір оқушылар : Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады Бағалау критерийі 1.Білу ;Тірі ағзаларды анықтайды. 2.Түсіну ;Тірі ағзалардың алуан түрлі екенін түсінеді. 3.Қолдану ;Тірі және өлі ағзаларды диаграмма арқылы ажырата алады . Тілдік мақсаттар Оқылым; оқушылар берілген мәтінмен танысып,оқиды. Тыңдалым; Оқушылар жаңа тақырып бойынша бейне жазбаны тыңдап, диалог құрайды.. Айтылым;оқушылар мәтін және бейне жазба бойынша бір-бірімен сұрақ қойып, пікір алмасады. Жазылым; Мәтіндегі терминдік сөз тіркестерін жазады. Флора – өсімдік. Фауна-жануар. Биосфера-тіршілік қабаты. Құндылықтарға баулу Өзара сыйластыққа және ынтымақтастыққа баулу. Табиғатты аялауға және қоршаған ортаны таза ұстауға үйрету..

1 слайд

Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5 Сабақтың тақырыбы ; Тірі ағзалардың алуан түрлілігі5.6.2.1-Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктейді Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар : Тірі ағзалар туралы біледі . Басым оқушылар: Тірі ағзалардың алуан түрлерін атап бере алады Кейбір оқушылар : Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады Бағалау критерийі 1.Білу ;Тірі ағзаларды анықтайды. 2.Түсіну ;Тірі ағзалардың алуан түрлі екенін түсінеді. 3.Қолдану ;Тірі және өлі ағзаларды диаграмма арқылы ажырата алады . Тілдік мақсаттар Оқылым; оқушылар берілген мәтінмен танысып,оқиды. Тыңдалым; Оқушылар жаңа тақырып бойынша бейне жазбаны тыңдап, диалог құрайды.. Айтылым;оқушылар мәтін және бейне жазба бойынша бір-бірімен сұрақ қойып, пікір алмасады. Жазылым; Мәтіндегі терминдік сөз тіркестерін жазады. Флора – өсімдік. Фауна-жануар. Биосфера-тіршілік қабаты. Құндылықтарға баулу Өзара сыйластыққа және ынтымақтастыққа баулу. Табиғатты аялауға және қоршаған ортаны таза ұстауға үйрету..

Белсенд і оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Ми

2 слайд
Белсенд і оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Миға шабуыл»әдісі. Оқушылар сұраққа тез әрі жылдам жауап береді. Жаңа сабақ «Адасқан әріптер»әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын табады. ІІ топқа «Стикердегі диалог» о қушылар стикерлерде мәтін бойынша пікір алмасады . Жұптық жұмыс; І топқа «Т» әдісі оқушылар тірі және өлі ағзаларды 2 топқа бөліп жіктейді «Джигсо» әдісі;Оқушыл ар топтарға бөлініп,берілг ен тапсырма бойынша мәтінді оқиды және топ ішінде талқылайды .Топқа бөлу Қ.Б.Бас бармақ. Кері байланыс. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін «Шаттық шеңберін»құрам ын.

2 слайд

Белсенд і оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Миға шабуыл»әдісі. Оқушылар сұраққа тез әрі жылдам жауап береді. Жаңа сабақ «Адасқан әріптер»әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын табады. ІІ топқа «Стикердегі диалог» о қушылар стикерлерде мәтін бойынша пікір алмасады . Жұптық жұмыс; І топқа «Т» әдісі оқушылар тірі және өлі ағзаларды 2 топқа бөліп жіктейді «Джигсо» әдісі;Оқушыл ар топтарға бөлініп,берілг ен тапсырма бойынша мәтінді оқиды және топ ішінде талқылайды .Топқа бөлу Қ.Б.Бас бармақ. Кері байланыс. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін «Шаттық шеңберін»құрам ын.

Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттілікт

3 слайд
Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. А.Оқушылар суретке қарап тірі ағзаларды анықтайды. В.Тірі ағзалардың алуан түрлерін атайды. С.Тірі ағзалардың алуан түрлерін жіктейді. Бағалау. О қушылардың пән бойынша оқу жетістіктері екі тәсілмен бағаланады;қалыптастырушы бағалау (Қ.Б) және жиынтық бағалау (Ж . Б) . Қ.Б. Бас бармақ әдісі. Кері байланыс;Смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау. Дескриптор; Оқушылар сабақ соңына қандай тапсырманы орындай алды және орындай алатынын көрсетеді 1.Тірі ағзалар мен өлі ағзалардың айырмашылығын атайды. 2.Тірі ағзалардың төрт патшалығын атайды. 3.Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады. 4.Флора мен фаунаға түсініктеме береді.

3 слайд

Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. А.Оқушылар суретке қарап тірі ағзаларды анықтайды. В.Тірі ағзалардың алуан түрлерін атайды. С.Тірі ағзалардың алуан түрлерін жіктейді. Бағалау. О қушылардың пән бойынша оқу жетістіктері екі тәсілмен бағаланады;қалыптастырушы бағалау (Қ.Б) және жиынтық бағалау (Ж . Б) . Қ.Б. Бас бармақ әдісі. Кері байланыс;Смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау. Дескриптор; Оқушылар сабақ соңына қандай тапсырманы орындай алды және орындай алатынын көрсетеді 1.Тірі ағзалар мен өлі ағзалардың айырмашылығын атайды. 2.Тірі ағзалардың төрт патшалығын атайды. 3.Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады. 4.Флора мен фаунаға түсініктеме береді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ