Тірі ағзалардын алуан түрлілігі 5сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом
география пән мұғалімі Абдуллаева Багила
Канибековна Сыныбы;5
Сабақтың тақырыбы; Тірі ағзалардың алуан
түрлілігі
5.6.2.1-Ағзаларды тірі
табиғат дүниелеріне
жіктейді
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар :Тірі
ағзалар туралы біледі.
Басым оқушылар: Тірі
ағзалардың алуан түрлерін атап
бере алады
Кейбір оқушылар : Ағзаларды
тірі табиғат дүниелеріне жіктей
алады
Бағалау критерийі
1.Білу;Тірі ағзаларды анықтайды.
2.Түсіну;Тірі ағзалардың алуан
түрлі екенін түсінеді.
3.Қолдану;Тірі және өлі
ағзаларды диаграмма арқылы
ажырата алады .
Тілдік мақсаттар
Оқылым; оқушылар берілген мәтінмен танысып,оқиды.
Тыңдалым; Оқушылар жаңа тақырып
бойынша бейне жазбаны тыңдап, диалог құрайды..
Айтылым;оқушылар
мәтін және бейне жазба бойынша бір-бірімен сұрақ
қойып, пікір алмасады.
Жазылым; Мәтіндегі терминдік сөз
тіркестерін жазады. Флора –
өсімдік.
Фауна-жануар.
Биосфера-тіршілік қабаты.
Құндылықтарға баулу
Өзара сыйластыққа және
ынтымақтастыққа баулу.
Табиғатты аялауға және
қоршаған ортаны таза ұстауға
үйрету..
1 слайд
Қазығұрт ауданы «Комсомол» жом география пән мұғалімі Абдуллаева Багила Канибековна Сыныбы;5 Сабақтың тақырыбы; Тірі ағзалардың алуан түрлілігі 5.6.2.1-Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктейді Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар :Тірі ағзалар туралы біледі. Басым оқушылар: Тірі ағзалардың алуан түрлерін атап бере алады Кейбір оқушылар : Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктей алады Бағалау критерийі 1.Білу;Тірі ағзаларды анықтайды. 2.Түсіну;Тірі ағзалардың алуан түрлі екенін түсінеді. 3.Қолдану;Тірі және өлі ағзаларды диаграмма арқылы ажырата алады . Тілдік мақсаттар Оқылым; оқушылар берілген мәтінмен танысып,оқиды. Тыңдалым; Оқушылар жаңа тақырып бойынша бейне жазбаны тыңдап, диалог құрайды.. Айтылым;оқушылар мәтін және бейне жазба бойынша бір-бірімен сұрақ қойып, пікір алмасады. Жазылым; Мәтіндегі терминдік сөз тіркестерін жазады. Флора – өсімдік. Фауна-жануар. Биосфера-тіршілік қабаты. Құндылықтарға баулу Өзара сыйластыққа және ынтымақтастыққа баулу. Табиғатты аялауға және қоршаған ортаны таза ұстауға үйрету..
2 слайд
Белсенді
оқытудың әдіс-
тәсілдері
Алдыңғы
білімді
тексеру
мақсатында
«Қарлы
кесек» әдісін
пайдаланамы
н.
ІІІ топқа «Миға
шабуыл»әдісі.
Оқушылар
сұраққа тез әрі
жылдам жауап
береді.
Жаңа сабақ
«Адасқан
әріптер»әдісі
бойынша
жаңа
сабақтың
тақырыбын
табады.
ІІ топқа
«Стикердегі
диалог» оқушылар
стикерлерде мәтін
бойынша пікір
алмасады.
Жұптық
жұмыс; І топқа
«Т» әдісі
оқушылар тірі
және өлі
ағзаларды 2
топқа бөліп
жіктейді
«Джигсо»
әдісі;Оқушыл
ар топтарға
бөлініп,берілг
ен тапсырма
бойынша
мәтінді оқиды
және топ
ішінде
талқылайды .
Топқа бөлу
Қ.Б.Бас бармақ.
Кері байланыс.
Оқушылардың
назарын
сабаққа аудару
үшін «Шаттық
шеңберін»құрам
ын.
2 слайд
Белсенді оқытудың әдіс- тәсілдері Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Қарлы кесек» әдісін пайдаланамы н. ІІІ топқа «Миға шабуыл»әдісі. Оқушылар сұраққа тез әрі жылдам жауап береді. Жаңа сабақ «Адасқан әріптер»әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын табады. ІІ топқа «Стикердегі диалог» оқушылар стикерлерде мәтін бойынша пікір алмасады. Жұптық жұмыс; І топқа «Т» әдісі оқушылар тірі және өлі ағзаларды 2 топқа бөліп жіктейді «Джигсо» әдісі;Оқушыл ар топтарға бөлініп,берілг ен тапсырма бойынша мәтінді оқиды және топ ішінде талқылайды . Топқа бөлу Қ.Б.Бас бармақ. Кері байланыс. Оқушылардың назарын сабаққа аудару үшін «Шаттық шеңберін»құрам ын.
3 слайд
Саралап оқытудың мақсаты-
әр оқушыға қабілеттері мен
бейімділіктерін барынша
дамыту үшін,оқушылардың
оқуға деген қажеттіліктері мен
қызығушылығын
қанағаттандыру үшін
жағдайлармен қамтамасыз
ету.
А.Оқушылар суретке қарап
тірі ағзаларды анықтайды.
В.Тірі ағзалардың алуан
түрлерін атайды.
С.Тірі ағзалардың
алуан түрлерін жіктейді.
Бағалау. Оқушылардың пән бойынша оқу
жетістіктері екі тәсілмен
бағаланады;қалыптастырушы бағалау(Қ.Б)
және жиынтық бағалау (Ж.Б).
Қ.Б. Бас бармақ әдісі.
Кері байланыс;Смайликтер арқылы
өзін-өзі бағалау.
Дескриптор;
Оқушылар сабақ соңына қандай тапсырманы
орындай алды және орындай алатынын
көрсетеді
1.Тірі ағзалар мен өлі ағзалардың
айырмашылығын атайды.
2.Тірі ағзалардың төрт патшалығын
атайды.
3.Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады.
4.Флора мен фаунаға түсініктеме береді.
3 слайд
Саралап оқытудың мақсаты- әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін,оқушылардың оқуға деген қажеттіліктері мен қызығушылығын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету. А.Оқушылар суретке қарап тірі ағзаларды анықтайды. В.Тірі ағзалардың алуан түрлерін атайды. С.Тірі ағзалардың алуан түрлерін жіктейді. Бағалау. Оқушылардың пән бойынша оқу жетістіктері екі тәсілмен бағаланады;қалыптастырушы бағалау(Қ.Б) және жиынтық бағалау (Ж.Б). Қ.Б. Бас бармақ әдісі. Кері байланыс;Смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау. Дескриптор; Оқушылар сабақ соңына қандай тапсырманы орындай алды және орындай алатынын көрсетеді 1.Тірі ағзалар мен өлі ағзалардың айырмашылығын атайды. 2.Тірі ағзалардың төрт патшалығын атайды. 3.Тірі ағзалардың қасиеттерін айтады. 4.Флора мен фаунаға түсініктеме береді.