Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама 7 сынып слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама 7 сынып слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Баршаұстаздар қауымына көмегі тиер деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Text Ринат Маратович ШҚО“Романов негізгі мектебі” КММ Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы си

#1 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Text Ринат Маратович ШҚО“Романов негізгі мектебі” КММ Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама 7.1.1.1 жүйелеудің маңызы 7.1.1.2 жүйеленуде тірі ағзалардың орны Бағалау критерийлері:  Негізгі жүйелік топтарды және оларға тән белгілерді анықтайды. Жүйелеудің маңызын түсіндіреді. Тірі ағзаларды сипаттамалары бойынша жүйелік топтарға бөледі. Тақырыбы Тірі ағзалар дүниесіндегі жүйелеудің маңызын түсіндіру және жүйелеу дегі тірі ағзалардың орнын анықтау Барлық оқушылар: Басым бөлігі Кейбір оқушылар: Жүйелеудің маңызын түсінеді. Жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтай алады Систематиканың тарихындағы ғалымдардың еңбектерін біледі;Өсімдіктерді, жануарларды белгілеріне қарай оларды жүйелей алады. Патшалықтағы ағзаларды ажыратып,олардың құрылысындағы ерекшеліктерін табады.Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеу деңгейлерін,мысалдармен жүйелей алады ерекшеліктерін түсіндіреді анықтайды

1 слайд

Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Text Ринат Маратович ШҚО“Романов негізгі мектебі” КММ Тірі ағзалардың бес патшалығына жалпы сипаттама 7.1.1.1 жүйелеудің маңызы 7.1.1.2 жүйеленуде тірі ағзалардың орны Бағалау критерийлері:  Негізгі жүйелік топтарды және оларға тән белгілерді анықтайды. Жүйелеудің маңызын түсіндіреді. Тірі ағзаларды сипаттамалары бойынша жүйелік топтарға бөледі. Тақырыбы Тірі ағзалар дүниесіндегі жүйелеудің маңызын түсіндіру және жүйелеу дегі тірі ағзалардың орнын анықтау Барлық оқушылар: Басым бөлігі Кейбір оқушылар: Жүйелеудің маңызын түсінеді. Жүйелеуде тірі ағзалардың орнын анықтай алады Систематиканың тарихындағы ғалымдардың еңбектерін біледі;Өсімдіктерді, жануарларды белгілеріне қарай оларды жүйелей алады. Патшалықтағы ағзаларды ажыратып,олардың құрылысындағы ерекшеліктерін табады.Өсімдіктер мен жануарларды жүйелеу деңгейлерін,мысалдармен жүйелей алады ерекшеліктерін түсіндіреді анықтайды

Топқа бөлу «Семантика лық карта» “Орнын тап” Белсенді оқу әдіст ері Психологиялық ахуал “Өрмекші Торы” Суреттер Жануар, өсі

#2 слайд
Топқа бөлу «Семантика лық карта» “Орнын тап” Белсенді оқу әдіст ері Психологиялық ахуал “Өрмекші Торы” Суреттер Жануар, өсімдік,саңы рауқұлақ “Ашық микрофон” Сараланған тапсырмалар Сұрақтар топтамасы Сергіту сәті: « Пілдің мұрны екі құлағы » Үй тапсырмасына шолу Бекіту С а р а л а у Бағалау Р е ф л е к с и я Сабақ барысында қолданған белсенді әдіс-тәсілдер оқушылардың оқуға тарту оқу мақсатына жетуге ықпал ету үшін жетелейді . Мысалы: Бейнефильм көрсетіледі оқушылар бейнефильмнен табиғаттағы тірі ағзалардың маңызын,тірі ағзалар туралы ойларын білімдерін толықтырады.

2 слайд

Топқа бөлу «Семантика лық карта» “Орнын тап” Белсенді оқу әдіст ері Психологиялық ахуал “Өрмекші Торы” Суреттер Жануар, өсімдік,саңы рауқұлақ “Ашық микрофон” Сараланған тапсырмалар Сұрақтар топтамасы Сергіту сәті: « Пілдің мұрны екі құлағы » Үй тапсырмасына шолу Бекіту С а р а л а у Бағалау Р е ф л е к с и я Сабақ барысында қолданған белсенді әдіс-тәсілдер оқушылардың оқуға тарту оқу мақсатына жетуге ықпал ету үшін жетелейді . Мысалы: Бейнефильм көрсетіледі оқушылар бейнефильмнен табиғаттағы тірі ағзалардың маңызын,тірі ағзалар туралы ойларын білімдерін толықтырады.

«Ашық микрафон» «Семантикалық карта» Алган білімдерін бекіту Өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсір

#3 слайд
«Ашық микрафон» «Семантикалық карта» Алган білімдерін бекіту Өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіру Сабақтың басы Орнын тап: Ортасы Сабақтың соңы Топтық жұмыс, Жұптық ой бөлісу, қамқорлық,жаңа идея,мәселені шешу Жуан және жіңішке сұрақтар қою арқылы АВС деңгейлі оқушыларға Деңгейлік сұрақтар арқылы саралаймын. Дескриптор: 1.Бес патшалықты атай алады. 2.Патшалыққа қандай ағзалар жататынын біледі,ерекшеліктерін ажырата алады. 3.Патшалықтағы ағзаларға сипаттама бере алады. 3.Тапсырмада” орнын тап” әдісі арқылы тапсырманы орындау кезінде қарқынды немесе жылдамдық арқылы саралаймын С а р а л а у

3 слайд

«Ашық микрафон» «Семантикалық карта» Алган білімдерін бекіту Өткен сабақтарда алған білімдерін еске түсіру Сабақтың басы Орнын тап: Ортасы Сабақтың соңы Топтық жұмыс, Жұптық ой бөлісу, қамқорлық,жаңа идея,мәселені шешу Жуан және жіңішке сұрақтар қою арқылы АВС деңгейлі оқушыларға Деңгейлік сұрақтар арқылы саралаймын. Дескриптор: 1.Бес патшалықты атай алады. 2.Патшалыққа қандай ағзалар жататынын біледі,ерекшеліктерін ажырата алады. 3.Патшалықтағы ағзаларға сипаттама бере алады. 3.Тапсырмада” орнын тап” әдісі арқылы тапсырманы орындау кезінде қарқынды немесе жылдамдық арқылы саралаймын С а р а л а у

Критералды бағалау ҚБ Бағдаршам, ауызша пікір айту Шапалақ,қолпаштау, бағдаршам Кері байланыс «Берілген

#4 слайд
Критералды бағалау ҚБ Бағдаршам, ауызша пікір айту Шапалақ,қолпаштау, бағдаршам Кері байланыс «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім .........» «Мәтінді оқып жаңадан білгенім ........» «Тың ақпарат .....» сергіту Әдісі бірі бірін бағалайды.Оқушылар нені біліп нені түсінгенін анықтау үшін. Екі жүлдыз бір ұсыныс

4 слайд

Критералды бағалау ҚБ Бағдаршам, ауызша пікір айту Шапалақ,қолпаштау, бағдаршам Кері байланыс «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім .........» «Мәтінді оқып жаңадан білгенім ........» «Тың ақпарат .....» сергіту Әдісі бірі бірін бағалайды.Оқушылар нені біліп нені түсінгенін анықтау үшін. Екі жүлдыз бір ұсыныс

Файл форматы:
pptx
21.01.2019
3567
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі