Материалдар / Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына түсініктеме
Аттестацияға арналған Педагогтердің портфолиосын бағалау парағы
ДАЙЫН МАТЕРИАЛДАРДЫ ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!
Жүктеп алу
МАТЕРИАЛДЫ ТЕГІН ЖҮКТЕП АЛЫҢЫЗ!

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспарына түсініктеме

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2019
153
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу үйрету “ деңгейлік

1 слайд
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу үйрету “ деңгейлік тапсырмалар” Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер “ Өкіл” Сын тұрғысынан ойлауға үйрету “ Ойлан, тап”, “Кілтті сөздер”, “Сен маған, мен саған” Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану “ Стоп кадр”, “Галерия”, “Сүйікті фильмдер” Талантты және дарынды балаларды оқыту “ Бес жолды өлең” Оқытуды басқару және көшбасшылық үйрету “ Өкіл”,“ Ашық микрофон” Топтық жұмысты ұйымдастыру сындарлы ойлауын қалыптастыру Оқыту үдерісінде оқушының белсенділігін арттыру қызықты, және маңызды білім алудың басқа көздерін қолдану мұғалім бағыттаушы, оқушы түсіндіреді және жетістіктері өз бетімен жұмыс жасауға, ойлануға тапсырма Көшбасшылыққа ұмтылысОМЖ-мұғалімдер тобының оқу бағдарламасын тізбектелген сабақтар топтамасына айналдыру

1 слайд

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу үйрету “ деңгейлік тапсырмалар” Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер “ Өкіл” Сын тұрғысынан ойлауға үйрету “ Ойлан, тап”, “Кілтті сөздер”, “Сен маған, мен саған” Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану “ Стоп кадр”, “Галерия”, “Сүйікті фильмдер” Талантты және дарынды балаларды оқыту “ Бес жолды өлең” Оқытуды басқару және көшбасшылық үйрету “ Өкіл”,“ Ашық микрофон” Топтық жұмысты ұйымдастыру сындарлы ойлауын қалыптастыру Оқыту үдерісінде оқушының белсенділігін арттыру қызықты, және маңызды білім алудың басқа көздерін қолдану мұғалім бағыттаушы, оқушы түсіндіреді және жетістіктері өз бетімен жұмыс жасауға, ойлануға тапсырма Көшбасшылыққа ұмтылысОМЖ-мұғалімдер тобының оқу бағдарламасын тізбектелген сабақтар топтамасына айналдыру

Сабақтағы кедергілер 1. Тиімді тапсырмаларды алмау 2. Тиімді кері байланыс бере алмау 3.Уақытты басқарудаЖетістіктер 1.Сыны

2 слайд
Сабақтағы кедергілер 1. Тиімді тапсырмаларды алмау 2. Тиімді кері байланыс бере алмау 3.Уақытты басқарудаЖетістіктер 1.Сыныпта ынтымастық жақсара түсті 2. Бағалаудың түрлерін үйренді Т о п т ы қ ж ұ м ы с т ы т и і м д і о р ы н д а т у С а б а қ т а о қ у ш ы ү н і н е м ә н б е р у Ә д і с - т ә с і л д е р д і т и і м д і т а ң д а п а л уҮ н е м і у а қ ы т т ы е с к е р е о т ы р ы п , т а п с ы р а б е р у Өтілген сабаққа рефлексия Өкіл әдіс Сен маған,мен сағанКедергілерді жою жолдары 1.Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшелігін ескеру 2.Уақытты басқаруды жүзеге асыру 3.Тиімді кері байланыс беру дағдысын қалыптастыру Галерея шарлау Топтық жұмыс

2 слайд

Сабақтағы кедергілер 1. Тиімді тапсырмаларды алмау 2. Тиімді кері байланыс бере алмау 3.Уақытты басқарудаЖетістіктер 1.Сыныпта ынтымастық жақсара түсті 2. Бағалаудың түрлерін үйренді Т о п т ы қ ж ұ м ы с т ы т и і м д і о р ы н д а т у С а б а қ т а о қ у ш ы ү н і н е м ә н б е р у Ә д і с - т ә с і л д е р д і т и і м д і т а ң д а п а л уҮ н е м і у а қ ы т т ы е с к е р е о т ы р ы п , т а п с ы р а б е р у Өтілген сабаққа рефлексия Өкіл әдіс Сен маған,мен сағанКедергілерді жою жолдары 1.Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшелігін ескеру 2.Уақытты басқаруды жүзеге асыру 3.Тиімді кері байланыс беру дағдысын қалыптастыру Галерея шарлау Топтық жұмыс

КОУЧИНГ тақырыбы: «Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту -мінезді қалыптастыра ма?» Кері байланыс Сұрақтарды тиімді қоюға; Оқушылард

3 слайд
КОУЧИНГ тақырыбы: «Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту -мінезді қалыптастыра ма?» Кері байланыс Сұрақтарды тиімді қоюға; Оқушыларды диалогқа түсіргенде әңгіменің үш түрі бірге жүретінін түсінуге; өзара, өзін-өзі бағалауға; кері байланыс беруге дағдыланды Топтық жұмыстарКоучинг бес ұстанымға негізделді: 1. Мұғалімдердің дамуы мен жетілуіне; 2. Оқыту мен оқудың сапасының+ артуына; 3. Кәсібилігін жетілдіруіне; 4. Сыныптағы жағдайды өзгертуге; 5. Әдіс-тәсілдердің өзгеріске ықпал етуіне. Нені өзгерттім? Дағды Бефельдің “Оқу пирамидасы” Д ә р і с1 0 % О қ у2 0 % А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у3 0 % К ө р с е т і л і м5 0 % Т а л қ ы л а у7 5 % Т ә ж і р и б е ж а с а у9 0 % Ө з г е л е р д і о қ ы т у

3 слайд

КОУЧИНГ тақырыбы: «Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту -мінезді қалыптастыра ма?» Кері байланыс Сұрақтарды тиімді қоюға; Оқушыларды диалогқа түсіргенде әңгіменің үш түрі бірге жүретінін түсінуге; өзара, өзін-өзі бағалауға; кері байланыс беруге дағдыланды Топтық жұмыстарКоучинг бес ұстанымға негізделді: 1. Мұғалімдердің дамуы мен жетілуіне; 2. Оқыту мен оқудың сапасының+ артуына; 3. Кәсібилігін жетілдіруіне; 4. Сыныптағы жағдайды өзгертуге; 5. Әдіс-тәсілдердің өзгеріске ықпал етуіне. Нені өзгерттім? Дағды Бефельдің “Оқу пирамидасы” Д ә р і с1 0 % О қ у2 0 % А у д и о - в и з у а л д ы қ а б ы л д а у3 0 % К ө р с е т і л і м5 0 % Т а л қ ы л а у7 5 % Т ә ж і р и б е ж а с а у9 0 % Ө з г е л е р д і о қ ы т у

Тәжірибені талдау Проблеманы анықтау Өзекті проблемаларға көңіл бөлу Күтілетін нәтижелер Әрекеттерді талдау Мақсат қою

4 слайд
Тәжірибені талдау Проблеманы анықтау Өзекті проблемаларға көңіл бөлу Күтілетін нәтижелер Әрекеттерді талдау Мақсат қою Тиісті стратегияны таңдау Мақсаттың тиімділігін анықтау Іс-әрекет жоспарын әзірлеуІ. Не болып жатыр? ІІ. Мен үшін қ андай шешім маңызды ? ІІІ. Нәтижені қалай алуға болады?Тәлім алушы – тәлімгердің қамқорлығында кәсіби жетістікке жету үшін қолдауды қажет ететін тұлға. Тәлімгерлік үдеріс ұзаққа созылатын үдеріс. түзетуге емес, дамытуға бағыт беріледі ( Oxley 2003 )  Тәліптің қызметкер, жеке тұлға ретінде өсуіне басты назар аударылады.  Тәлімгерлік тәліптің кәсіби дамуына бағытталған.  Кездесулер бейресми сипатта өтуі Мүмкін  Ұзақ уақыт бойы жалғасады.

4 слайд

Тәжірибені талдау Проблеманы анықтау Өзекті проблемаларға көңіл бөлу Күтілетін нәтижелер Әрекеттерді талдау Мақсат қою Тиісті стратегияны таңдау Мақсаттың тиімділігін анықтау Іс-әрекет жоспарын әзірлеуІ. Не болып жатыр? ІІ. Мен үшін қ андай шешім маңызды ? ІІІ. Нәтижені қалай алуға болады?Тәлім алушы – тәлімгердің қамқорлығында кәсіби жетістікке жету үшін қолдауды қажет ететін тұлға. Тәлімгерлік үдеріс ұзаққа созылатын үдеріс. түзетуге емес, дамытуға бағыт беріледі ( Oxley 2003 )  Тәліптің қызметкер, жеке тұлға ретінде өсуіне басты назар аударылады.  Тәлімгерлік тәліптің кәсіби дамуына бағытталған.  Кездесулер бейресми сипатта өтуі Мүмкін  Ұзақ уақыт бойы жалғасады.

Жүргізілген жұмыс түрлері Әріптестермен жұмыс Коучинг сабағы Тәлімгерлік “ Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту”

5 слайд
Жүргізілген жұмыс түрлері Әріптестермен жұмыс Коучинг сабағы Тәлімгерлік “ Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту” “Мінезің қандай?” Тәлім алушы тарапынан сабақ беріліп, талданды, тиімді тәсілдері ендірілдіБағдарлама мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру, келісім шарт жасау Тәлімгер тәліпке күрделі тапсырмалар беріп ,қолдау көрсетуге , соның ішінде қажетті түйінді қасиеттерді, сенімділік, ортактастық, шынайылық адалдық танытуға дайын болды. Car ret –Harris 2005

5 слайд

Жүргізілген жұмыс түрлері Әріптестермен жұмыс Коучинг сабағы Тәлімгерлік “ Жас ерекшелігіне сәйкес оқыту” “Мінезің қандай?” Тәлім алушы тарапынан сабақ беріліп, талданды, тиімді тәсілдері ендірілдіБағдарлама мақсаттары мен міндеттерімен таныстыру, келісім шарт жасау Тәлімгер тәліпке күрделі тапсырмалар беріп ,қолдау көрсетуге , соның ішінде қажетті түйінді қасиеттерді, сенімділік, ортактастық, шынайылық адалдық танытуға дайын болды. Car ret –Harris 2005

Кедергілер Тәліп 2-нің сабақ жоспарының смарт мақсатқа сай әдістерді таңдай алмауы. Дәстүрлі оқудан шыға алмау. Уақытты үне

6 слайд
Кедергілер Тәліп 2-нің сабақ жоспарының смарт мақсатқа сай әдістерді таңдай алмауы. Дәстүрлі оқудан шыға алмау. Уақытты үнемдемеу Кедергілерді жою Әріптестерімнің оқу мақсаттарына жету үшін әдіс тәсілдерді таңдау жасауына көмектесмін Әріптестерімнің ЖББМ сай өзгеруіне әсер ету үшін коучингтерді көп өткіземін Тайм-менжментті басшылыққа аламын.Н әт иж елер Ж аңа үлгідегі сабақ ж оспарлары н ж асауды үйрендім ; О қу тәж ірибем е өзгеріс енгізу. К ері байланы сты сы ндарлы дұры с беруді үйрендім Б О Л А Ш А Қ Т А Н Е ІС Т Е У К Е Р Е К ?

6 слайд

Кедергілер Тәліп 2-нің сабақ жоспарының смарт мақсатқа сай әдістерді таңдай алмауы. Дәстүрлі оқудан шыға алмау. Уақытты үнемдемеу Кедергілерді жою Әріптестерімнің оқу мақсаттарына жету үшін әдіс тәсілдерді таңдау жасауына көмектесмін Әріптестерімнің ЖББМ сай өзгеруіне әсер ету үшін коучингтерді көп өткіземін Тайм-менжментті басшылыққа аламын.Н әт иж елер Ж аңа үлгідегі сабақ ж оспарлары н ж асауды үйрендім ; О қу тәж ірибем е өзгеріс енгізу. К ері байланы сты сы ндарлы дұры с беруді үйрендім Б О Л А Ш А Қ Т А Н Е ІС Т Е У К Е Р Е К ?