Төкпе күйлер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Саба қ тақырыбы:
Жобаны таныстыру
1 слайд
Саба қ тақырыбы: Жобаны таныстыру
2 слайд
Оқу мақсат:
5.2.2.2
компьютерлік бағдарламаларды ( Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия)
қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау
5.1.3.1
әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу
5.1.3.2
музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп орындау
5.3.1.1 өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру
Сабақ мақсаты :
Оқушылар шығармашылық жобаларын ұсынады, шығармашылық
идеяларын көрсетеді.
Жоба барысында оқушылар шығармашылық құрылымын,
музыкалық композицияның жасалу кезеңдерін түсінеді, терминдерді
қолданады.
Өз жұмыстарының қиыншылық туғызған немесе
қызығушылықтарын оятқан тұстарын ескереді.
2 слайд
Оқу мақсат: 5.2.2.2 компьютерлік бағдарламаларды ( Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия) қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау 5.1.3.1 әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу 5.1.3.2 музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп орындау 5.3.1.1 өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру Сабақ мақсаты : Оқушылар шығармашылық жобаларын ұсынады, шығармашылық идеяларын көрсетеді. Жоба барысында оқушылар шығармашылық құрылымын, музыкалық композицияның жасалу кезеңдерін түсінеді, терминдерді қолданады. Өз жұмыстарының қиыншылық туғызған немесе қызығушылықтарын оятқан тұстарын ескереді.
3 слайд
Б ағалау критерилері
Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау
тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім,
орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және
импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын
музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық
әндерін талдай алады.
Бағалау критерилері:
1) Музыкалық шығармаларды құрастыра алады.
2) Көркем орындауда музыкалық жанрларды анықтайды
3) Audacity, Soundation, Garageband бағдарламаларымен жұмыс
жасау дағдылары қалыптасады..
4) Халық әніне өңдеу жасай алады.
5) Жасалған жұмысты көрсетеді.
3 слайд
Б ағалау критерилері Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады. Бағалау критерилері: 1) Музыкалық шығармаларды құрастыра алады. 2) Көркем орындауда музыкалық жанрларды анықтайды 3) Audacity, Soundation, Garageband бағдарламаларымен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.. 4) Халық әніне өңдеу жасай алады. 5) Жасалған жұмысты көрсетеді.
4 слайд
Тілдік терминдер
Пәнге қатысты лексика мен терминология .
• Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай
және талқылай алады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..
• Мен музыканың көңіл-күйін ...
• Әндегі динамика....
• Әндегі екпін....
• Әндегі ырғақ....
Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және
талқылай алады.
• халық әні
• дәстүр
• дәстүрлі ән
• түрлендіру
• компьютерлік бағдарлама
• өңдеу
4 слайд
Тілдік терминдер Пәнге қатысты лексика мен терминология . • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады. Талқылауға арналған сұрақтар: • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы.. • Мен музыканың көңіл-күйін ... • Әндегі динамика.... • Әндегі екпін.... • Әндегі ырғақ.... Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады. • халық әні • дәстүр • дәстүрлі ән • түрлендіру • компьютерлік бағдарлама • өңдеу
5 слайд
Құндылықтарды дарыту
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу
Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас
орнату.
Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың
жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе
алу.
Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені
қалыптастыру.
5 слайд
Құндылықтарды дарыту Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату. Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
6 слайд
АКТ қолдану дағдылары
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу
дағдысын дамыту.
Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде
нақты мәліметтерді салыстыра білу .
6 слайд
АКТ қолдану дағдылары Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .
7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу:Сәлеметсіздерме?
Здраствуйте! Good morning
Өткен материалдарды қайталау:өткен сабақта орындалған
жұмысты алдын ала қарастыру.Ары қарай жақсарту
барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау.
Оқушылар сынып алдында жасалынған жобаларын қорғайды,
жақсарту мақсатында бір-бірлерімен пікір алмасады.
1 тапсырма.
Өзіңіздің орындалған жұмысыңызды таныстырыңыз.
2 -тапсырма.
Өзге топтың жұмысына пікір айтыңыз, жақсарту барысында
жасалатын талаптарды ұсынысыңыз.
Өзге топтардың жұмыстары несімен ұнады?
7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу:Сәлеметсіздерме? Здраствуйте! Good morning Өткен материалдарды қайталау:өткен сабақта орындалған жұмысты алдын ала қарастыру.Ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау. Оқушылар сынып алдында жасалынған жобаларын қорғайды, жақсарту мақсатында бір-бірлерімен пікір алмасады. 1 тапсырма. Өзіңіздің орындалған жұмысыңызды таныстырыңыз. 2 -тапсырма. Өзге топтың жұмысына пікір айтыңыз, жақсарту барысында жасалатын талаптарды ұсынысыңыз. Өзге топтардың жұмыстары несімен ұнады?
8 слайд
3 -тапсырма.Талдау
Өзінің және өзгелерінің жұмыстарына жазбаша анализ
жүргізгенде критерилерді қолдану
Соңғы көрсетілімге дейін оқушылар бір-бірімен
жұмыстарының қорытындысы туралы бөліседі.
Жобаңыздың негізгі ойы қандай?
Жобаңызды қай жерде қолдануға болады?
1.Түрлендіру барысында (инсценировка) (мысалы: «Жар-жар»,
«Тұсау кесу», «Бесік жыры»).
2.Музыкалық аспаптарды қолданып ұлттық дәстүрлі әндерді
орындауда.
8 слайд
3 -тапсырма.Талдау Өзінің және өзгелерінің жұмыстарына жазбаша анализ жүргізгенде критерилерді қолдану Соңғы көрсетілімге дейін оқушылар бір-бірімен жұмыстарының қорытындысы туралы бөліседі. Жобаңыздың негізгі ойы қандай? Жобаңызды қай жерде қолдануға болады? 1.Түрлендіру барысында (инсценировка) (мысалы: «Жар-жар», «Тұсау кесу», «Бесік жыры»). 2.Музыкалық аспаптарды қолданып ұлттық дәстүрлі әндерді орындауда.
9 слайд
Сабақ соңы
Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут
беріледі.
Топтар бірін-бірін бағалауға арналған
критерилер:
*Гармония (модуляции)
* Музыканың көңіл-күйін жеткізу.
* Импровизациямен музыканың сәйкестігі.
* Жанрлармен жұмыс
*Шығарманың динамикасын жеткізу.
*Аспаптау.
*Нені жақсартуға болады.
*Аранжировканың тиянақтылығы.
9 слайд
Сабақ соңы Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі. Топтар бірін-бірін бағалауға арналған критерилер: *Гармония (модуляции) * Музыканың көңіл-күйін жеткізу. * Импровизациямен музыканың сәйкестігі. * Жанрлармен жұмыс *Шығарманың динамикасын жеткізу. *Аспаптау. *Нені жақсартуға болады. *Аранжировканың тиянақтылығы.
10 слайд
Сабақ соңындағы кері байланыс
• Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала
алдыңдар?
• Нені жетілдіруіміз керек?
• Қандай қиыншылықтар болды?
• Қызықты тұстары?
• Болашақ сабақтарды не көргілерің
келеді?
10 слайд
Сабақ соңындағы кері байланыс • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар? • Нені жетілдіруіміз керек? • Қандай қиыншылықтар болды? • Қызықты тұстары? • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?