"Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары" (презентация)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен
қиындықтары
Қызылорда қаласы
Ә. Молдағұлова №173 орта мектебінің
математика пәнінің
мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы
1 слайд
Тақырыбы: Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары Қызылорда қаласы Ә. Молдағұлова №173 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы
2 слайд
Топтық жұмыстың мақсаты:
Оқыту мен оқу тәсілдері
арқылы проблемаларды
шешу, тапсырмаларды
орындау барысында
оқушылар тобының
бірлесіп жұмыс істеуі
«Топтық жұмыс» термині - өзара іс-әрекет жасалып,соңғы нәтижеге
немесе мақсатқа жетуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы.
2 слайд
Топтық жұмыстың мақсаты: Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуі «Топтық жұмыс» термині - өзара іс-әрекет жасалып,соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы.
3 слайд
Топтық жұмысты жүзеге асыру
мақсаты
Әлеуметтік
•
Тәжірибемен
және
идеялармен
алмасу;
•
Мәселені
бірлесіп шешудің
амалын табу;
•
Барынша жоғары
ұжымдық
нәтижелерге қол
жеткізу Танымдық
•
Жұмыстың
баламалы
амалдары
туралы
идеяларды ұсыну
және пікір
алмасу;
•
Маңызды
дағдыларды
және түсініктерді
дамыту Эмоционалдық
•
Топтың
жекелеген
мүшелерінің
білімі мен
тәжірибесіне
сүйену;
•
Күрделі
тапсырмаларды
орындау үшін
қолайлы ортаны
қамтамасыз ету
3 слайд
Топтық жұмысты жүзеге асыру мақсаты Әлеуметтік • Тәжірибемен және идеялармен алмасу; • Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу; • Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу Танымдық • Жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу; • Маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту Эмоционалдық • Топтың жекелеген мүшелерінің білімі мен тәжірибесіне сүйену; • Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету
4 слайд
Топтық жүмысты ұйымдастырудың артықшылықтары
Игеретін материалдардың көлемі мен оларды
түсіну қажеттіл ігі артады
Жаппай оқытуға қарағанда,ұғымдарды,
түсініктерді,дағдыларды қалыптастыруға аз уақыт
жұмсалады
Жұмыс атмосферасын қалыптастыру
Оқушылардың танымдық белсенділігі мен
шығармашылықпен жұмыс істеуі артады
Оқушылардың өзара қарым-қатынасы жақсарады
Өзіне сын көзбен қараушылық
артады,құрбылармен жұмыс істеп үйренген оқушы
өзінің қабілетін дұрыс бағалай және жақсы
бақылай алады
Өмірге қажетті дағдыларды үйренеді
4 слайд
Топтық жүмысты ұйымдастырудың артықшылықтары Игеретін материалдардың көлемі мен оларды түсіну қажеттіл ігі артады Жаппай оқытуға қарағанда,ұғымдарды, түсініктерді,дағдыларды қалыптастыруға аз уақыт жұмсалады Жұмыс атмосферасын қалыптастыру Оқушылардың танымдық белсенділігі мен шығармашылықпен жұмыс істеуі артады Оқушылардың өзара қарым-қатынасы жақсарады Өзіне сын көзбен қараушылық артады,құрбылармен жұмыс істеп үйренген оқушы өзінің қабілетін дұрыс бағалай және жақсы бақылай алады Өмірге қажетті дағдыларды үйренеді
5 слайд
Топтық жұмысты
ұйымдастырудың кемшілігі :
•
Топ мүшелерінің көп болуы;
•
Енжар адамдардың көптің көлеңесінде қалып қоюы;
•
Бір топтың шуылының екінші топқа әсері;
•
Берілген уақыт ішінде тапсырманы орындап үлгермеуі;
•
уақытты белгілеу жекебастың берекесіздігіне әкеліп соғуы;
•
Шығармашылық жұмыс аяқсыз қалады;
•
Бір топ жұмысты қорғап жатса, басқа топ мүшелері өз
жұмыстарын аяқтап жатумен шұғылданады
•
Білім деңгейі бірдей оқушылар тобы бір топта жұмыс жасауы;
•
Жақсы оқитын оқушылардың нашар үлгеретін оқушылардан
жоғары тұруы;
5 слайд
Топтық жұмысты ұйымдастырудың кемшілігі : • Топ мүшелерінің көп болуы; • Енжар адамдардың көптің көлеңесінде қалып қоюы; • Бір топтың шуылының екінші топқа әсері; • Берілген уақыт ішінде тапсырманы орындап үлгермеуі; • уақытты белгілеу жекебастың берекесіздігіне әкеліп соғуы; • Шығармашылық жұмыс аяқсыз қалады; • Бір топ жұмысты қорғап жатса, басқа топ мүшелері өз жұмыстарын аяқтап жатумен шұғылданады • Білім деңгейі бірдей оқушылар тобы бір топта жұмыс жасауы; • Жақсы оқитын оқушылардың нашар үлгеретін оқушылардан жоғары тұруы;
6 слайд
Топ пен топ арасындағы іс- әрекеті
Топ ішіндегі іс- әрекеті
Оқушы мен оқушы іс- әрекеті
Оқушы мен мұғалім іс -
әрекеті
6Топты жұмыс арқылы қандай іс-әрекет
жүзеге асады
6 слайд
Топ пен топ арасындағы іс- әрекеті Топ ішіндегі іс- әрекеті Оқушы мен оқушы іс- әрекеті Оқушы мен мұғалім іс - әрекеті 6Топты жұмыс арқылы қандай іс-әрекет жүзеге асады
7 слайд
7•
Топ тық жұмыс қалай
көмектесті немесе
кедергі келтірді (екеуі де
болуы ықтимал) ? •
Оқушының әрқайсысы
қандай прогреске қол
жеткізді ?
•
Әр оқушының
нәтижесін жақсарту
үшін келесі жолы
т оптық жұмыстың
қандай аспекті(лері)
түзетілуі керек ? •
Келесі жолы біз не
істеуге
тырысуымыз
керек ?
7 слайд
7• Топ тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ? • Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді ? • Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы т оптық жұмыстың қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ? • Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек ?
8 слайд
Оқушылардың ой ұшқырлығы пайда болды, бір-біріне деген сенімі артты
Оқушы өзінің топта орындалып жатқан жұмыстың маңызды екенін, өз үлесін
қосып жатқанын сезінді.
Басқа топтардың жұмыстарын тыңдап олардың мүмкіншіліктерін салыстырып
анализ жасай алды.
Бақылаудың нәтижесінде өте тұйық және көшбасшы оқушылар анықталды.
8•
Оқушының әрқайсысы
қандай прогреске қол
жеткізді ?
8 слайд
Оқушылардың ой ұшқырлығы пайда болды, бір-біріне деген сенімі артты Оқушы өзінің топта орындалып жатқан жұмыстың маңызды екенін, өз үлесін қосып жатқанын сезінді. Басқа топтардың жұмыстарын тыңдап олардың мүмкіншіліктерін салыстырып анализ жасай алды. Бақылаудың нәтижесінде өте тұйық және көшбасшы оқушылар анықталды. 8• Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді ?
9 слайд
Оқушылардың көбі жаңа келгендіктен топта
жұмыстау дағдылары жетіспеді
Берілген уақытты тиімді пайдалана алмауы
Бағалау тәсілдерін қолданғанда, Мысалы:
оқушылардың өзін-өзі объективті бағалай
алмауы
9•
Т оп тық жұмыс қалай
көмектесті немесе кедергі
келтірді (екеуі де болуы
ықтимал) ?
9 слайд
Оқушылардың көбі жаңа келгендіктен топта жұмыстау дағдылары жетіспеді Берілген уақытты тиімді пайдалана алмауы Бағалау тәсілдерін қолданғанда, Мысалы: оқушылардың өзін-өзі объективті бағалай алмауы 9• Т оп тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ?
10 слайд
сабақтың уақытын мөлшерлеу және
уақытты бөлудің орындылығы
Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау әдісін
үнемі қолдану
Мұғалімнің әдістемелік шеберлігі, кері
байланыс түрлері
Оқушының өзін реттеу.
10•
Әр оқушының нәтижесін жақсарту
үшін келесі жолы т оптық жұмыстың
қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ?
10 слайд
сабақтың уақытын мөлшерлеу және уақытты бөлудің орындылығы Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау әдісін үнемі қолдану Мұғалімнің әдістемелік шеберлігі, кері байланыс түрлері Оқушының өзін реттеу. 10• Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы т оптық жұмыстың қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ?