Материалдар / "Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары" (презентация)

"Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары" (презентация)

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2019
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары Қызылорда қаласы Ә. Молдағұлова №173 орта мектебінің ма

1 слайд
Тақырыбы: Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары Қызылорда қаласы Ә. Молдағұлова №173 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы

1 слайд

Тақырыбы: Топтық жұмыстардың жүргізілудегі тиімділігі мен қиындықтары Қызылорда қаласы Ә. Молдағұлова №173 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ахметова Гүлжан Жұманқызы

Топтық жұмыстың мақсаты: Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобыны

2 слайд
Топтық жұмыстың мақсаты: Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуі «Топтық жұмыс» термині - өзара іс-әрекет жасалып,соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы.

2 слайд

Топтық жұмыстың мақсаты: Оқыту мен оқу тәсілдері арқылы проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуі «Топтық жұмыс» термині - өзара іс-әрекет жасалып,соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы.

Топтық жұмысты жүзеге асыру мақсаты Әлеуметтік • Тәжірибемен және идеялармен алмасу; • Мәселені бірлесіп шешудің амалын та

3 слайд
Топтық жұмысты жүзеге асыру мақсаты Әлеуметтік • Тәжірибемен және идеялармен алмасу; • Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу; • Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу Танымдық • Жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу; • Маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту Эмоционалдық • Топтың жекелеген мүшелерінің білімі мен тәжірибесіне сүйену; • Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету

3 слайд

Топтық жұмысты жүзеге асыру мақсаты Әлеуметтік • Тәжірибемен және идеялармен алмасу; • Мәселені бірлесіп шешудің амалын табу; • Барынша жоғары ұжымдық нәтижелерге қол жеткізу Танымдық • Жұмыстың баламалы амалдары туралы идеяларды ұсыну және пікір алмасу; • Маңызды дағдыларды және түсініктерді дамыту Эмоционалдық • Топтың жекелеген мүшелерінің білімі мен тәжірибесіне сүйену; • Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету

Топтық жүмысты ұйымдастырудың артықшылықтары  Игеретін материалдардың көлемі мен оларды түсіну қажеттіл ігі артады  Жаппай

4 слайд
Топтық жүмысты ұйымдастырудың артықшылықтары  Игеретін материалдардың көлемі мен оларды түсіну қажеттіл ігі артады  Жаппай оқытуға қарағанда,ұғымдарды, түсініктерді,дағдыларды қалыптастыруға аз уақыт жұмсалады  Жұмыс атмосферасын қалыптастыру  Оқушылардың танымдық белсенділігі мен шығармашылықпен жұмыс істеуі артады  Оқушылардың өзара қарым-қатынасы жақсарады  Өзіне сын көзбен қараушылық артады,құрбылармен жұмыс істеп үйренген оқушы өзінің қабілетін дұрыс бағалай және жақсы бақылай алады  Өмірге қажетті дағдыларды үйренеді

4 слайд

Топтық жүмысты ұйымдастырудың артықшылықтары  Игеретін материалдардың көлемі мен оларды түсіну қажеттіл ігі артады  Жаппай оқытуға қарағанда,ұғымдарды, түсініктерді,дағдыларды қалыптастыруға аз уақыт жұмсалады  Жұмыс атмосферасын қалыптастыру  Оқушылардың танымдық белсенділігі мен шығармашылықпен жұмыс істеуі артады  Оқушылардың өзара қарым-қатынасы жақсарады  Өзіне сын көзбен қараушылық артады,құрбылармен жұмыс істеп үйренген оқушы өзінің қабілетін дұрыс бағалай және жақсы бақылай алады  Өмірге қажетті дағдыларды үйренеді

Топтық жұмысты ұйымдастырудың кемшілігі : • Топ мүшелерінің көп болуы; • Енжар адамдардың көптің көлеңесінде қалып қоюы; • Б

5 слайд
Топтық жұмысты ұйымдастырудың кемшілігі : • Топ мүшелерінің көп болуы; • Енжар адамдардың көптің көлеңесінде қалып қоюы; • Бір топтың шуылының екінші топқа әсері; • Берілген уақыт ішінде тапсырманы орындап үлгермеуі; • уақытты белгілеу жекебастың берекесіздігіне әкеліп соғуы; • Шығармашылық жұмыс аяқсыз қалады; • Бір топ жұмысты қорғап жатса, басқа топ мүшелері өз жұмыстарын аяқтап жатумен шұғылданады • Білім деңгейі бірдей оқушылар тобы бір топта жұмыс жасауы; • Жақсы оқитын оқушылардың нашар үлгеретін оқушылардан жоғары тұруы;

5 слайд

Топтық жұмысты ұйымдастырудың кемшілігі : • Топ мүшелерінің көп болуы; • Енжар адамдардың көптің көлеңесінде қалып қоюы; • Бір топтың шуылының екінші топқа әсері; • Берілген уақыт ішінде тапсырманы орындап үлгермеуі; • уақытты белгілеу жекебастың берекесіздігіне әкеліп соғуы; • Шығармашылық жұмыс аяқсыз қалады; • Бір топ жұмысты қорғап жатса, басқа топ мүшелері өз жұмыстарын аяқтап жатумен шұғылданады • Білім деңгейі бірдей оқушылар тобы бір топта жұмыс жасауы; • Жақсы оқитын оқушылардың нашар үлгеретін оқушылардан жоғары тұруы;

Топ пен топ арасындағы іс- әрекеті Топ ішіндегі іс- әрекеті Оқушы мен оқушы іс- әрекеті Оқушы мен мұғалім іс - әрекеті 6Топ

6 слайд
Топ пен топ арасындағы іс- әрекеті Топ ішіндегі іс- әрекеті Оқушы мен оқушы іс- әрекеті Оқушы мен мұғалім іс - әрекеті 6Топты жұмыс арқылы қандай іс-әрекет жүзеге асады

6 слайд

Топ пен топ арасындағы іс- әрекеті Топ ішіндегі іс- әрекеті Оқушы мен оқушы іс- әрекеті Оқушы мен мұғалім іс - әрекеті 6Топты жұмыс арқылы қандай іс-әрекет жүзеге асады

7• Топ тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ? • Оқушының әрқайсысы қандай прогреске

7 слайд
7• Топ тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ? • Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді ? • Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы т оптық жұмыстың қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ? • Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек ?

7 слайд

7• Топ тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ? • Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді ? • Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы т оптық жұмыстың қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ? • Келесі жолы біз не істеуге тырысуымыз керек ?

 Оқушылардың ой ұшқырлығы пайда болды, бір-біріне деген сенімі артты  Оқушы өзінің топта орындалып жатқан жұмыстың маңызды еке

8 слайд
 Оқушылардың ой ұшқырлығы пайда болды, бір-біріне деген сенімі артты  Оқушы өзінің топта орындалып жатқан жұмыстың маңызды екенін, өз үлесін қосып жатқанын сезінді.  Басқа топтардың жұмыстарын тыңдап олардың мүмкіншіліктерін салыстырып анализ жасай алды.  Бақылаудың нәтижесінде өте тұйық және көшбасшы оқушылар анықталды. 8• Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді ?

8 слайд

 Оқушылардың ой ұшқырлығы пайда болды, бір-біріне деген сенімі артты  Оқушы өзінің топта орындалып жатқан жұмыстың маңызды екенін, өз үлесін қосып жатқанын сезінді.  Басқа топтардың жұмыстарын тыңдап олардың мүмкіншіліктерін салыстырып анализ жасай алды.  Бақылаудың нәтижесінде өте тұйық және көшбасшы оқушылар анықталды. 8• Оқушының әрқайсысы қандай прогреске қол жеткізді ?

 Оқушылардың көбі жаңа келгендіктен топта жұмыстау дағдылары жетіспеді  Берілген уақытты тиімді пайдалана алмауы  Бағалау тә

9 слайд
 Оқушылардың көбі жаңа келгендіктен топта жұмыстау дағдылары жетіспеді  Берілген уақытты тиімді пайдалана алмауы  Бағалау тәсілдерін қолданғанда, Мысалы: оқушылардың өзін-өзі объективті бағалай алмауы 9• Т оп тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ?

9 слайд

 Оқушылардың көбі жаңа келгендіктен топта жұмыстау дағдылары жетіспеді  Берілген уақытты тиімді пайдалана алмауы  Бағалау тәсілдерін қолданғанда, Мысалы: оқушылардың өзін-өзі объективті бағалай алмауы 9• Т оп тық жұмыс қалай көмектесті немесе кедергі келтірді (екеуі де болуы ықтимал) ?

сабақтың уақытын мөлшерлеу және уақытты бөлудің орындылығы Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау әдісін үнемі қолдану Мұғал

10 слайд
сабақтың уақытын мөлшерлеу және уақытты бөлудің орындылығы Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау әдісін үнемі қолдану Мұғалімнің әдістемелік шеберлігі, кері байланыс түрлері Оқушының өзін реттеу. 10• Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы т оптық жұмыстың қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ?

10 слайд

сабақтың уақытын мөлшерлеу және уақытты бөлудің орындылығы Өзін-өзі бағалау, бірін-бірі бағалау әдісін үнемі қолдану Мұғалімнің әдістемелік шеберлігі, кері байланыс түрлері Оқушының өзін реттеу. 10• Әр оқушының нәтижесін жақсарту үшін келесі жолы т оптық жұмыстың қандай аспекті(лері) түзетілуі керек ?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ