Материалдар / Тоқыма мозайка техникасымен жасалған тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт).Ашық сабақ

Тоқыма мозайка техникасымен жасалған тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт).Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрақ,пэйчворг, квилт техникаларымен танысу;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
11 Сәуір 2025
145
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Көркем еңбек Бөлімі: «Дизайн және технология» 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Тоқыма мозайка техникасымен жасалған ті

1 слайд
Көркем еңбек Бөлімі: «Дизайн және технология» 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Тоқыма мозайка техникасымен жасалған тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт).

1 слайд

Көркем еңбек Бөлімі: «Дизайн және технология» 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Тоқыма мозайка техникасымен жасалған тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт).

5.1.4.1-Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау 5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолө

2 слайд
5.1.4.1-Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау 5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау оқу мақсаттары:

2 слайд

5.1.4.1-Шығармашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау 5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау оқу мақсаттары:

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:-Құрақ,пэйчворг, квилт техникаларымен танысу; Оқушылардың басым көпшілігі үшін:-Жұмыс

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:-Құрақ,пэйчворг, квилт техникаларымен танысу; Оқушылардың басым көпшілігі үшін:-Жұмыс міндеттерін бөліп беру; Кейбір оқушылар үшін:-Ою-өрнек шаблондар шаблондар бойынша декоративтік мозайка техникасында тәжірибе орындау

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін:-Құрақ,пэйчворг, квилт техникаларымен танысу; Оқушылардың басым көпшілігі үшін:-Жұмыс міндеттерін бөліп беру; Кейбір оқушылар үшін:-Ою-өрнек шаблондар шаблондар бойынша декоративтік мозайка техникасында тәжірибе орындау

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату. - оқушылардың зейінін шоғырландыру «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару, суреттер ар

4 слайд
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату. - оқушылардың зейінін шоғырландыру «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару, суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу. «Конверт» әдісі бойынша сұрақ –жауаптар кезеңі. 1.Құрақ дегеніміз не? 2.Құрақтан қандай бұйым жасауға болады? 3.Құрақтың қандай түрлерін білесің? 4.Құрақа қандай мата таңдалады?

4 слайд

Сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату. - оқушылардың зейінін шоғырландыру «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару, суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу. «Конверт» әдісі бойынша сұрақ –жауаптар кезеңі. 1.Құрақ дегеніміз не? 2.Құрақтан қандай бұйым жасауға болады? 3.Құрақтың қандай түрлерін білесің? 4.Құрақа қандай мата таңдалады?

Құрақ – төрге төсейтін көрпеше. Мата қиындыларын қиюластырып, тұмарша, сегіз жапырақ, ромб және неше түрлі қазақи нақыштағы о

5 слайд
Құрақ – төрге төсейтін көрпеше. Мата қиындыларын қиюластырып, тұмарша, сегіз жапырақ, ромб және неше түрлі қазақи нақыштағы оюлардан , өрнектерден құралған көрпені Құрақ немесе Құрақ көрпе деп атайды. Ежелден қонақжай қазақ халқы төрін қонаққа арналған “қасиетті орын” санаған. Ерте кезде баласы өліп, тоқтамаған үй “тіл- көзден аман болсын” деген ырыммен қырық Құрақ құрап, баласын соған ораған. Құрақ көрпенің арасына мақта және қойдың, түйенің жүнін салып немесе қазіргі кезде жасанды мақта синтепон салып, сырып тігеді.

5 слайд

Құрақ – төрге төсейтін көрпеше. Мата қиындыларын қиюластырып, тұмарша, сегіз жапырақ, ромб және неше түрлі қазақи нақыштағы оюлардан , өрнектерден құралған көрпені Құрақ немесе Құрақ көрпе деп атайды. Ежелден қонақжай қазақ халқы төрін қонаққа арналған “қасиетті орын” санаған. Ерте кезде баласы өліп, тоқтамаған үй “тіл- көзден аман болсын” деген ырыммен қырық Құрақ құрап, баласын соған ораған. Құрақ көрпенің арасына мақта және қойдың, түйенің жүнін салып немесе қазіргі кезде жасанды мақта синтепон салып, сырып тігеді.

Құрақ түрлері- Геометриялық зооморфты өсімдіктектес Тұрмыстық космогониялық

6 слайд
Құрақ түрлері- Геометриялық зооморфты өсімдіктектес Тұрмыстық космогониялық

6 слайд

Құрақ түрлері- Геометриялық зооморфты өсімдіктектес Тұрмыстық космогониялық

Құрақтан жасалатын бұйымдар: Қоржын, құрақ кеудеше, тақия, құрақ көрпе, қиық сырмақ, құрақ жастық, аяққап, қолқапшық,

7 слайд
Құрақтан жасалатын бұйымдар: Қоржын, құрақ кеудеше, тақия, құрақ көрпе, қиық сырмақ, құрақ жастық, аяққап, қолқапшық, құрақ ойыншықтар.  

7 слайд

Құрақтан жасалатын бұйымдар: Қоржын, құрақ кеудеше, тақия, құрақ көрпе, қиық сырмақ, құрақ жастық, аяққап, қолқапшық, құрақ ойыншықтар.  

Тапсырма: Дайын лекало және қима үлгі нұсқаларын жасау. Жасалу жолдары: а ) композициялық орналасуы, симметрия сақтауы; ә )түсте

8 слайд
Тапсырма: Дайын лекало және қима үлгі нұсқаларын жасау. Жасалу жолдары: а ) композициялық орналасуы, симметрия сақтауы; ә )түстерінің үйлесуі, жарасымды болуы; б ) қағазға геометриялық элементтерін түсіру, дұрыс және бірдей орналасуын қадағалау

8 слайд

Тапсырма: Дайын лекало және қима үлгі нұсқаларын жасау. Жасалу жолдары: а ) композициялық орналасуы, симметрия сақтауы; ә )түстерінің үйлесуі, жарасымды болуы; б ) қағазға геометриялық элементтерін түсіру, дұрыс және бірдей орналасуын қадағалау

Дискриптор: 1.Құрақ деген екенін айтады 2. Құратан қандай бұйымдап жасауға болатынын түсіндіреді 3. Құрақтың түрлерін атайды 4

9 слайд
Дискриптор: 1.Құрақ деген екенін айтады 2. Құратан қандай бұйымдап жасауға болатынын түсіндіреді 3. Құрақтың түрлерін атайды 4. Құрақты қандай материалдан дайындайтынын біледі 5. Түрлі түсті қағаздан құрақтың үлгісін жасайды. «Ғажайып көрме» Бүгінгі сабақта орындалған жұмыстарының қандай дәрежеде көру үшін оқушылар арасында көрме ұйымдастырады

9 слайд

Дискриптор: 1.Құрақ деген екенін айтады 2. Құратан қандай бұйымдап жасауға болатынын түсіндіреді 3. Құрақтың түрлерін атайды 4. Құрақты қандай материалдан дайындайтынын біледі 5. Түрлі түсті қағаздан құрақтың үлгісін жасайды. «Ғажайып көрме» Бүгінгі сабақта орындалған жұмыстарының қандай дәрежеде көру үшін оқушылар арасында көрме ұйымдастырады

Назарларыңызға рахмет!

10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі