Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай.
Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай.

#1 слайд
«Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп-
гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы
орта мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
5 – сынып. Көркем еңбек
Тақырыбы: «Тоқыма мозаика техникасында тігін
бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт)
Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және
дайындау.
Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Қосмилианова Анар Тілеукенқызы
Жансүгіров ауылы
1 слайд
«Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 5 – сынып. Көркем еңбек Тақырыбы: «Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Қосмилианова Анар Тілеукенқызы Жансүгіров ауылы
#2 слайд
Сабақ мақсаты:
Тоқыма мозайка техникасында орындалған тігін бұйымдары
дизайнын зерттеу (құрақ, пэчворк, квилт);
Құрақ бұйымдарын түрлі - түсті қағаз шаблондарынан
құрастыру.
2 слайд
Сабақ мақсаты: Тоқыма мозайка техникасында орындалған тігін бұйымдары дизайнын зерттеу (құрақ, пэчворк, квилт); Құрақ бұйымдарын түрлі - түсті қағаз шаблондарынан құрастыру.
#3 слайд
Құрақ, пэчворк, квилт :
Пэчворк техникасы - (ағылшын тілінен - patchwork). Қол
өнерінің бір түрі. Түрлі-түсті құрақ маталардан құрастырылған,
мозайка түрінде белгілі композиция бойынша тігілетін бұйым.
Квилт техникасы - тігін машина арқылы бірнеше
қабаттырылған маталардың тігісі. Квилттың жазықтық бетінде
бадырайып пайда болатын ою-өрнектердің үйлесімі деп қол
өнеріне жатқызады
Құрақ техникасында киіз, тері былғары, мата материалдарды
қолданып: кілем, көрпе, жастық, аяк-қап үй заттарын тікті.
Негізінде композицияда - үш бұрыш, төрт бұрыш, ромб
геометриялық фигуралар қолданылды.
3 слайд
Құрақ, пэчворк, квилт : Пэчворк техникасы - (ағылшын тілінен - patchwork). Қол өнерінің бір түрі. Түрлі-түсті құрақ маталардан құрастырылған, мозайка түрінде белгілі композиция бойынша тігілетін бұйым. Квилт техникасы - тігін машина арқылы бірнеше қабаттырылған маталардың тігісі. Квилттың жазықтық бетінде бадырайып пайда болатын ою-өрнектердің үйлесімі деп қол өнеріне жатқызады Құрақ техникасында киіз, тері былғары, мата материалдарды қолданып: кілем, көрпе, жастық, аяк-қап үй заттарын тікті. Негізінде композицияда - үш бұрыш, төрт бұрыш, ромб геометриялық фигуралар қолданылды.
#4 слайд
құрақ -өрнек
лоскутное шитье
пэчворк
сашико
Әр елдегі құрақ өнерінің
атаулары
квилтмозайка
4 слайд
құрақ -өрнек лоскутное шитье пэчворк сашико Әр елдегі құрақ өнерінің атаулары квилтмозайка
#5 слайд
Тәлімгерлік мақсатым:
•Жас маманның кәсіби дайындығын жетілдіру;
•Жас маманға әдістемелік және психологиялық көмек
көрсету;
•Жас педагог маманның педагогикалық, оқушылар, ата-
аналар ұжымына қалыптасуына көмек көрсету;
•Идеялары мен бастамаларына қолдау жасау;
•Мәдени іс - шараларда жас маманның қоғамдық
белсенділігінің артуына жағдай жасау;
•Жас маманды еңбек жолындағы жетістіктерімен
мадақтау.
Құрақтағы геометриялық
фигуралар
Құрақ
түрлері
ШаршыҮшбұ
рыш
Үшбұ
рыш
Алтыб
ұрыш
Ромб Трапеция
Трапеция
Төртбұрыш
5 слайд
Тәлімгерлік мақсатым: •Жас маманның кәсіби дайындығын жетілдіру; •Жас маманға әдістемелік және психологиялық көмек көрсету; •Жас педагог маманның педагогикалық, оқушылар, ата- аналар ұжымына қалыптасуына көмек көрсету; •Идеялары мен бастамаларына қолдау жасау; •Мәдени іс - шараларда жас маманның қоғамдық белсенділігінің артуына жағдай жасау; •Жас маманды еңбек жолындағы жетістіктерімен мадақтау. Құрақтағы геометриялық фигуралар Құрақ түрлері ШаршыҮшбұ рыш Үшбұ рыш Алтыб ұрыш Ромб Трапеция Трапеция Төртбұрыш
#6 слайд
Жас педагог маман меңгеруге тиіс:
* Мектептегі оқу- тәрбие жұмысын перспективалық және жылдық
жоспарлау негіздерін тануға, жұмысты жоспарлауда белсене ат салысуға;
* Оқу жылы ішінде өз пәні бойынша оқу тәрбие жұмысын жоспарлауды;
* Күнделікті оқу жоспарын жасап, білім беру мекемесінің басшылығына
бекітуге ұсынуды;
* Оқыту үрдісінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын
әдістер мен құралдарды қолдануды;
* Пән бойынша оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарды ұжымдық және
жеке формаларда ұйымдастырумен өткізуді;
* Пәні бойынша факультативтік курстарды ұйымдастыру мен өткізуді;
* Пән кабинетін жабдықтауға қатысу және бұл жұмыстарға оқушыларды
тарту;
Жас сынып жетекшісі:
* Сынып құрамымен ( танысып, сыныпқа, ата-аналары туралы мәлімет, т.б.)
және оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерімен танысып, сыныпқа
психологиялық-педагогикалық мінездеме жасайды;
* Мұалімдер мен ата-аналар тарапынан бірегей педагогикалық талаптың
орындалуын жолға қояды;
* Жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ұжымын
құрады, оқушылардың белсенділігі мен бастамаларын, шығармашалағын
анықтайды;
* Жеке және спорттық мәдени іс-шаралар өткізеді;
* Оқушылардың қоғамдық пайдалы еңбегінің түрлі формадағы жұмыстарын
ұйымдастырады;
Ұлттық құрақ түрлері
Мүйіз құрағы Құдық құрағы Жұлдыз құрағы
Қарсы құрақ
Шырша құрағы Араның үйі құрағы
Шаршы құрағы
Тұмар құрағы
6 слайд
Жас педагог маман меңгеруге тиіс: * Мектептегі оқу- тәрбие жұмысын перспективалық және жылдық жоспарлау негіздерін тануға, жұмысты жоспарлауда белсене ат салысуға; * Оқу жылы ішінде өз пәні бойынша оқу тәрбие жұмысын жоспарлауды; * Күнделікті оқу жоспарын жасап, білім беру мекемесінің басшылығына бекітуге ұсынуды; * Оқыту үрдісінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын әдістер мен құралдарды қолдануды; * Пән бойынша оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарды ұжымдық және жеке формаларда ұйымдастырумен өткізуді; * Пәні бойынша факультативтік курстарды ұйымдастыру мен өткізуді; * Пән кабинетін жабдықтауға қатысу және бұл жұмыстарға оқушыларды тарту; Жас сынып жетекшісі: * Сынып құрамымен ( танысып, сыныпқа, ата-аналары туралы мәлімет, т.б.) және оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерімен танысып, сыныпқа психологиялық-педагогикалық мінездеме жасайды; * Мұалімдер мен ата-аналар тарапынан бірегей педагогикалық талаптың орындалуын жолға қояды; * Жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ұжымын құрады, оқушылардың белсенділігі мен бастамаларын, шығармашалағын анықтайды; * Жеке және спорттық мәдени іс-шаралар өткізеді; * Оқушылардың қоғамдық пайдалы еңбегінің түрлі формадағы жұмыстарын ұйымдастырады; Ұлттық құрақ түрлері Мүйіз құрағы Құдық құрағы Жұлдыз құрағы Қарсы құрақ Шырша құрағы Араның үйі құрағы Шаршы құрағы Тұмар құрағы
#7 слайд
Құрақ құрауда мата түстерінің
үйлесімділігін басты назарда
ұстау керек
Жылы түстер
Суық түстер
7 слайд
Құрақ құрауда мата түстерінің үйлесімділігін басты назарда ұстау керек Жылы түстер Суық түстер
#8 слайд
8 слайд
#9 слайд
Ұлттық қолөнер –тәрбие көзі
9 слайд
Ұлттық қолөнер –тәрбие көзі
#10 слайд
«Құдай құрастырсын. Отан болып құралып
кетсін, өсіп-өнсін!»
10 слайд
«Құдай құрастырсын. Отан болып құралып кетсін, өсіп-өнсін!»
#11 слайд
Мата қиындыларынан көркем
мозайка жасауға болады:
Алжапқыш Қолдорба
Тұтқыш
Сөмке
Перде
Құрақ көрпе Құрақ жастықша
11 слайд
Мата қиындыларынан көркем мозайка жасауға болады: Алжапқыш Қолдорба Тұтқыш Сөмке Перде Құрақ көрпе Құрақ жастықша
#12 слайд
Құрақ құраудың
қыздарға берері:
төзімділік
:
мақсаткерлік
түстерді
үйлестіре
алушылық
табандылық
шеберлік
12 слайд
Құрақ құраудың қыздарға берері: төзімділік : мақсаткерлік түстерді үйлестіре алушылық табандылық шеберлік
#13 слайд
«Жаңбыр тамшылары» әдісі
1.Құрақтағы сары түс ненің белгісі?
2.« Сашико» қай елдің құрақ өрнегі?
3. Құрақ құрауға қандай маталар ыңғайлы?
4. Бейбітшілікті, адалдықты білдіретін қандай түс?
5. Құраққа қандай талап қойылады?
6. Құрақ құрау қандай 2 мақсатты көздейді?
7. Бүгінгі таңда құрақ өнері қазақтың қай
дәстүрінде сақталған?
8. Құрақ құрауда жиі пайдаланылатын
фигуралар?
13 слайд
«Жаңбыр тамшылары» әдісі 1.Құрақтағы сары түс ненің белгісі? 2.« Сашико» қай елдің құрақ өрнегі? 3. Құрақ құрауға қандай маталар ыңғайлы? 4. Бейбітшілікті, адалдықты білдіретін қандай түс? 5. Құраққа қандай талап қойылады? 6. Құрақ құрау қандай 2 мақсатты көздейді? 7. Бүгінгі таңда құрақ өнері қазақтың қай дәстүрінде сақталған? 8. Құрақ құрауда жиі пайдаланылатын фигуралар?
#14 слайд
Оқулықпен, дәптермен жұмыс
68-71 беттер
Дизайн – жобалап, дайындауды яғни идеяны
оны жүзеге асыруға
дейінгі барлық әректті қамтитын үдеріс.
Дизайнер – дизайн үлгісін жасайтын адам.
14 слайд
Оқулықпен, дәптермен жұмыс 68-71 беттер Дизайн – жобалап, дайындауды яғни идеяны оны жүзеге асыруға дейінгі барлық әректті қамтитын үдеріс. Дизайнер – дизайн үлгісін жасайтын адам.
#15 слайд
Сәйкестендіру тесті
Тапсырма: Дизайн түрлерін қарастырып, берілген суреттерді жазылған
анықтамалармен сәйкестендір.
1. Интерьер
дизайны
А
2. Көлік дизайны Б
3. Сәулеттік
дизайны
В
4. Ландшафттық
дизайн
Д
5. Полиграфиялық
дизайн
Е
6. Киім дизайны З
7. Жарықтық
дизайн
И
15 слайд
Сәйкестендіру тесті Тапсырма: Дизайн түрлерін қарастырып, берілген суреттерді жазылған анықтамалармен сәйкестендір. 1. Интерьер дизайны А 2. Көлік дизайны Б 3. Сәулеттік дизайны В 4. Ландшафттық дизайн Д 5. Полиграфиялық дизайн Е 6. Киім дизайны З 7. Жарықтық дизайн И
#16 слайд
Тапсырма:
1. Шаршы және үшбұрыш қиындыларынан
«Жұлдызша», «Сегізсай» құрақ үлгілерін құрастыру.
2. Түстер үйлесімділігін сақтау.
Дескриптор:
1. Түрлі - түсті қағаздардан геометриялық фигуралар қияды.
2. Үшбұрыш, шаршыларды үйлестіре отырып құрақ үлгісін
жасайды.
3.Түстер үйлесімділігін сақтайды.
А) Б)
16 слайд
Тапсырма: 1. Шаршы және үшбұрыш қиындыларынан «Жұлдызша», «Сегізсай» құрақ үлгілерін құрастыру. 2. Түстер үйлесімділігін сақтау. Дескриптор: 1. Түрлі - түсті қағаздардан геометриялық фигуралар қияды. 2. Үшбұрыш, шаршыларды үйлестіре отырып құрақ үлгісін жасайды. 3.Түстер үйлесімділігін сақтайды. А) Б)
#17 слайд
Кері байланыс:
Мен үшін қызық болды:
Мен үшін құнды болды:
Мен үшін қиын болды:
17 слайд
Кері байланыс: Мен үшін қызық болды: Мен үшін құнды болды: Мен үшін қиын болды:
#18 слайд
Назарларыңызға
көп рахмет!
18 слайд
Назарларыңызға көп рахмет!
шағым қалдыра аласыз













