Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай.

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірнеше әдіс- тәсілдерді пайдалана отырып, мата қиындыларынан әр түрлі геометриялық фигураларды қиюластырып, неше түрлі қазақи нақыштағы өрнектер құрауға үйрететін дайын ашық сабақ жоспары презентациясымен.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы»

#1 слайд
«Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі   «Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  5 – сынып. Көркем еңбек Тақырыбы: «Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Қосмилианова Анар Тілеукенқызы Жансүгіров ауылы

1 слайд

«Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі   «Қаныш Имантайұлы Сәтбаев атындағы орта мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  5 – сынып. Көркем еңбек Тақырыбы: «Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт) Идеяларды құру. Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Қосмилианова Анар Тілеукенқызы Жансүгіров ауылы

Сабақ мақсаты: Тоқыма мозайка техникасында орындалған тігін бұйымдары дизайнын зерттеу (құрақ, пэчворк, квилт); Құрақ бұйымда

#2 слайд
Сабақ мақсаты: Тоқыма мозайка техникасында орындалған тігін бұйымдары дизайнын зерттеу (құрақ, пэчворк, квилт); Құрақ бұйымдарын түрлі - түсті қағаз шаблондарынан құрастыру.

2 слайд

Сабақ мақсаты: Тоқыма мозайка техникасында орындалған тігін бұйымдары дизайнын зерттеу (құрақ, пэчворк, квилт); Құрақ бұйымдарын түрлі - түсті қағаз шаблондарынан құрастыру.

Құрақ, пэчворк, квилт : Пэчворк техникасы - (ағылшын тілінен - patchwork). Қол өнерінің бір түрі. Түрлі-түсті құрақ маталардан

#3 слайд
Құрақ, пэчворк, квилт : Пэчворк техникасы - (ағылшын тілінен - patchwork). Қол өнерінің бір түрі. Түрлі-түсті құрақ маталардан құрастырылған, мозайка түрінде белгілі композиция бойынша тігілетін бұйым. Квилт техникасы - тігін машина арқылы бірнеше қабаттырылған маталардың тігісі. Квилттың жазықтық бетінде бадырайып пайда болатын ою-өрнектердің үйлесімі деп қол өнеріне жатқызады Құрақ техникасында киіз, тері былғары, мата материалдарды қолданып: кілем, көрпе, жастық, аяк-қап үй заттарын тікті. Негізінде композицияда - үш бұрыш, төрт бұрыш, ромб геометриялық фигуралар қолданылды.

3 слайд

Құрақ, пэчворк, квилт : Пэчворк техникасы - (ағылшын тілінен - patchwork). Қол өнерінің бір түрі. Түрлі-түсті құрақ маталардан құрастырылған, мозайка түрінде белгілі композиция бойынша тігілетін бұйым. Квилт техникасы - тігін машина арқылы бірнеше қабаттырылған маталардың тігісі. Квилттың жазықтық бетінде бадырайып пайда болатын ою-өрнектердің үйлесімі деп қол өнеріне жатқызады Құрақ техникасында киіз, тері былғары, мата материалдарды қолданып: кілем, көрпе, жастық, аяк-қап үй заттарын тікті. Негізінде композицияда - үш бұрыш, төрт бұрыш, ромб геометриялық фигуралар қолданылды.

құрақ -өрнек лоскутное шитье пэчворк сашико Әр елдегі құрақ өнерінің атаулары квилтмозайка

#4 слайд
  құрақ -өрнек лоскутное шитье пэчворк сашико Әр елдегі құрақ өнерінің атаулары квилтмозайка

4 слайд

  құрақ -өрнек лоскутное шитье пэчворк сашико Әр елдегі құрақ өнерінің атаулары квилтмозайка

Тәлімгерлік мақсатым: •Жас маманның кәсіби дайындығын жетілдіру; •Жас маманға әдістемелік және психологиялық көмек көрс

#5 слайд
Тәлімгерлік мақсатым: •Жас маманның кәсіби дайындығын жетілдіру; •Жас маманға әдістемелік және психологиялық көмек көрсету; •Жас педагог маманның педагогикалық, оқушылар, ата- аналар ұжымына қалыптасуына көмек көрсету; •Идеялары мен бастамаларына қолдау жасау; •Мәдени іс - шараларда жас маманның қоғамдық белсенділігінің артуына жағдай жасау; •Жас маманды еңбек жолындағы жетістіктерімен мадақтау. Құрақтағы геометриялық фигуралар Құрақ түрлері ШаршыҮшбұ рыш Үшбұ рыш Алтыб ұрыш Ромб Трапеция Трапеция Төртбұрыш

5 слайд

Тәлімгерлік мақсатым: •Жас маманның кәсіби дайындығын жетілдіру; •Жас маманға әдістемелік және психологиялық көмек көрсету; •Жас педагог маманның педагогикалық, оқушылар, ата- аналар ұжымына қалыптасуына көмек көрсету; •Идеялары мен бастамаларына қолдау жасау; •Мәдени іс - шараларда жас маманның қоғамдық белсенділігінің артуына жағдай жасау; •Жас маманды еңбек жолындағы жетістіктерімен мадақтау. Құрақтағы геометриялық фигуралар Құрақ түрлері ШаршыҮшбұ рыш Үшбұ рыш Алтыб ұрыш Ромб Трапеция Трапеция Төртбұрыш

Жас педагог маман меңгеруге тиіс: * Мектептегі оқу- тәрбие жұмысын перспективалық жә

#6 слайд
Жас педагог маман меңгеруге тиіс: * Мектептегі оқу- тәрбие жұмысын перспективалық және жылдық жоспарлау негіздерін тануға, жұмысты жоспарлауда белсене ат салысуға; * Оқу жылы ішінде өз пәні бойынша оқу тәрбие жұмысын жоспарлауды; * Күнделікті оқу жоспарын жасап, білім беру мекемесінің басшылығына бекітуге ұсынуды; * Оқыту үрдісінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын әдістер мен құралдарды қолдануды; * Пән бойынша оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарды ұжымдық және жеке формаларда ұйымдастырумен өткізуді; * Пәні бойынша факультативтік курстарды ұйымдастыру мен өткізуді; * Пән кабинетін жабдықтауға қатысу және бұл жұмыстарға оқушыларды тарту; Жас сынып жетекшісі: * Сынып құрамымен ( танысып, сыныпқа, ата-аналары туралы мәлімет, т.б.) және оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерімен танысып, сыныпқа психологиялық-педагогикалық мінездеме жасайды; * Мұалімдер мен ата-аналар тарапынан бірегей педагогикалық талаптың орындалуын жолға қояды; * Жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ұжымын құрады, оқушылардың белсенділігі мен бастамаларын, шығармашалағын анықтайды; * Жеке және спорттық мәдени іс-шаралар өткізеді; * Оқушылардың қоғамдық пайдалы еңбегінің түрлі формадағы жұмыстарын ұйымдастырады; Ұлттық құрақ түрлері Мүйіз құрағы Құдық құрағы Жұлдыз құрағы Қарсы құрақ Шырша құрағы Араның үйі құрағы Шаршы құрағы Тұмар құрағы

6 слайд

Жас педагог маман меңгеруге тиіс: * Мектептегі оқу- тәрбие жұмысын перспективалық және жылдық жоспарлау негіздерін тануға, жұмысты жоспарлауда белсене ат салысуға; * Оқу жылы ішінде өз пәні бойынша оқу тәрбие жұмысын жоспарлауды; * Күнделікті оқу жоспарын жасап, білім беру мекемесінің басшылығына бекітуге ұсынуды; * Оқыту үрдісінде оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын әдістер мен құралдарды қолдануды; * Пән бойынша оқушылармен сыныптан тыс жұмыстарды ұжымдық және жеке формаларда ұйымдастырумен өткізуді; * Пәні бойынша факультативтік курстарды ұйымдастыру мен өткізуді; * Пән кабинетін жабдықтауға қатысу және бұл жұмыстарға оқушыларды тарту; Жас сынып жетекшісі: * Сынып құрамымен ( танысып, сыныпқа, ата-аналары туралы мәлімет, т.б.) және оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерімен танысып, сыныпқа психологиялық-педагогикалық мінездеме жасайды; * Мұалімдер мен ата-аналар тарапынан бірегей педагогикалық талаптың орындалуын жолға қояды; * Жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ұжымын құрады, оқушылардың белсенділігі мен бастамаларын, шығармашалағын анықтайды; * Жеке және спорттық мәдени іс-шаралар өткізеді; * Оқушылардың қоғамдық пайдалы еңбегінің түрлі формадағы жұмыстарын ұйымдастырады; Ұлттық құрақ түрлері Мүйіз құрағы Құдық құрағы Жұлдыз құрағы Қарсы құрақ Шырша құрағы Араның үйі құрағы Шаршы құрағы Тұмар құрағы

Құрақ құрауда мата түстерінің үйлесімділігін басты назарда ұстау керек Жылы түстер Суық түстер

#7 слайд
Құрақ құрауда мата түстерінің үйлесімділігін басты назарда ұстау керек Жылы түстер Суық түстер

7 слайд

Құрақ құрауда мата түстерінің үйлесімділігін басты назарда ұстау керек Жылы түстер Суық түстер

#8 слайд

8 слайд

Ұлттық қолөнер –тәрбие көзі

#9 слайд
Ұлттық қолөнер –тәрбие көзі

9 слайд

Ұлттық қолөнер –тәрбие көзі

«Құдай құрастырсын. Отан болып құралып кетсін, өсіп-өнсін!»

#10 слайд
«Құдай құрастырсын. Отан болып құралып кетсін, өсіп-өнсін!»

10 слайд

«Құдай құрастырсын. Отан болып құралып кетсін, өсіп-өнсін!»

Мата қиындыларынан көркем мозайка жасауға болады: Алжапқыш Қолдорба Тұтқыш Сөмке Перде Құрақ көрпе Құрақ жастықша

#11 слайд
Мата қиындыларынан көркем мозайка жасауға болады: Алжапқыш Қолдорба Тұтқыш Сөмке Перде Құрақ көрпе Құрақ жастықша

11 слайд

Мата қиындыларынан көркем мозайка жасауға болады: Алжапқыш Қолдорба Тұтқыш Сөмке Перде Құрақ көрпе Құрақ жастықша

Құрақ құраудың қыздарға берері: төзімділік : мақсаткерлік түстерді үйлестіре алушылық табандылық шеберлік

#12 слайд
Құрақ құраудың қыздарға берері: төзімділік : мақсаткерлік түстерді үйлестіре алушылық табандылық шеберлік

12 слайд

Құрақ құраудың қыздарға берері: төзімділік : мақсаткерлік түстерді үйлестіре алушылық табандылық шеберлік

«Жаңбыр тамшылары» әдісі 1.Құрақтағы сары түс ненің белгісі? 2.« Сашико» қай елдің құрақ өрнегі? 3. Құрақ құрауға қандай маталар

#13 слайд
«Жаңбыр тамшылары» әдісі 1.Құрақтағы сары түс ненің белгісі? 2.« Сашико» қай елдің құрақ өрнегі? 3. Құрақ құрауға қандай маталар ыңғайлы? 4. Бейбітшілікті, адалдықты білдіретін қандай түс? 5. Құраққа қандай талап қойылады? 6. Құрақ құрау қандай 2 мақсатты көздейді? 7. Бүгінгі таңда құрақ өнері қазақтың қай дәстүрінде сақталған? 8. Құрақ құрауда жиі пайдаланылатын фигуралар?

13 слайд

«Жаңбыр тамшылары» әдісі 1.Құрақтағы сары түс ненің белгісі? 2.« Сашико» қай елдің құрақ өрнегі? 3. Құрақ құрауға қандай маталар ыңғайлы? 4. Бейбітшілікті, адалдықты білдіретін қандай түс? 5. Құраққа қандай талап қойылады? 6. Құрақ құрау қандай 2 мақсатты көздейді? 7. Бүгінгі таңда құрақ өнері қазақтың қай дәстүрінде сақталған? 8. Құрақ құрауда жиі пайдаланылатын фигуралар?

Оқулықпен, дәптермен жұмыс 68-71 беттер Дизайн – жобалап, дайындауды яғни идеяны оны жүзеге асыруға дейінгі барлық әректті

#14 слайд
Оқулықпен, дәптермен жұмыс 68-71 беттер Дизайн – жобалап, дайындауды яғни идеяны оны жүзеге асыруға дейінгі барлық әректті қамтитын үдеріс. Дизайнер – дизайн үлгісін жасайтын адам.

14 слайд

Оқулықпен, дәптермен жұмыс 68-71 беттер Дизайн – жобалап, дайындауды яғни идеяны оны жүзеге асыруға дейінгі барлық әректті қамтитын үдеріс. Дизайнер – дизайн үлгісін жасайтын адам.

Сәйкестендіру тесті Тапсырма: Дизайн түрлерін қарастырып, берілген суреттерді жазылған анықтамалармен сәйкестендір. 1. Интерь

#15 слайд
Сәйкестендіру тесті Тапсырма: Дизайн түрлерін қарастырып, берілген суреттерді жазылған анықтамалармен сәйкестендір. 1. Интерьер дизайны А 2. Көлік дизайны Б 3. Сәулеттік дизайны В 4. Ландшафттық дизайн Д 5. Полиграфиялық дизайн Е 6. Киім дизайны З 7. Жарықтық дизайн И

15 слайд

Сәйкестендіру тесті Тапсырма: Дизайн түрлерін қарастырып, берілген суреттерді жазылған анықтамалармен сәйкестендір. 1. Интерьер дизайны А 2. Көлік дизайны Б 3. Сәулеттік дизайны В 4. Ландшафттық дизайн Д 5. Полиграфиялық дизайн Е 6. Киім дизайны З 7. Жарықтық дизайн И

Тапсырма: 1. Шаршы және үшбұрыш қиындыларынан «Жұлдызша», «Сегізсай» құрақ үлгілерін құрастыру. 2. Түстер үйлесімділігін сақта

#16 слайд
Тапсырма: 1. Шаршы және үшбұрыш қиындыларынан «Жұлдызша», «Сегізсай» құрақ үлгілерін құрастыру. 2. Түстер үйлесімділігін сақтау. Дескриптор: 1. Түрлі - түсті қағаздардан геометриялық фигуралар қияды. 2. Үшбұрыш, шаршыларды үйлестіре отырып құрақ үлгісін жасайды. 3.Түстер үйлесімділігін сақтайды. А) Б)

16 слайд

Тапсырма: 1. Шаршы және үшбұрыш қиындыларынан «Жұлдызша», «Сегізсай» құрақ үлгілерін құрастыру. 2. Түстер үйлесімділігін сақтау. Дескриптор: 1. Түрлі - түсті қағаздардан геометриялық фигуралар қияды. 2. Үшбұрыш, шаршыларды үйлестіре отырып құрақ үлгісін жасайды. 3.Түстер үйлесімділігін сақтайды. А) Б)

Кері байланыс: Мен үшін қызық болды: Мен үшін құнды болды: Мен үшін қиын болды:

#17 слайд
Кері байланыс: Мен үшін қызық болды: Мен үшін құнды болды: Мен үшін қиын болды:  

17 слайд

Кері байланыс: Мен үшін қызық болды: Мен үшін құнды болды: Мен үшін қиын болды:  

Назарларыңызға көп рахмет!

#18 слайд
Назарларыңызға көп рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға көп рахмет!

Файл форматы:
ppt
23.01.2025
215
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі