Төрттен бір бөлік (ширек)
Төрттен бір бөлік (ширек)

#1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Біз сабақты бастаймыз
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп достарға,
Жаңа білім алуға,
Алға қадам бастаймыз.
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Біз сабақты бастаймыз Партамызға отырып, Өзара көз тастаймыз. Табыс тілеп достарға, Жаңа білім алуға, Алға қадам бастаймыз.
#2 слайд
•№ 4. Өрнекті жаз және оның мәнін тап:
1) 5 және 4 сандарының көбейтіндісі;
2) 36 – бөлінгіш, 4 – бөлгіш;
3) бірінші көбейткіш – 7, екінші көбейткіш – 4;
4) 16 мен 4-тің бөліндісі;
Үй тапсырмасын тексеру
•№ 7. Теңдеулерді шеш:
а * 4 = 16 х : 4 = 72 – 68 4 * с = 3 * 8 36 : х = 4
2 слайд
•№ 4. Өрнекті жаз және оның мәнін тап: 1) 5 және 4 сандарының көбейтіндісі; 2) 36 – бөлінгіш, 4 – бөлгіш; 3) бірінші көбейткіш – 7, екінші көбейткіш – 4; 4) 16 мен 4-тің бөліндісі; Үй тапсырмасын тексеру •№ 7. Теңдеулерді шеш: а * 4 = 16 х : 4 = 72 – 68 4 * с = 3 * 8 36 : х = 4
#3 слайд
•Бұл не ғажап! Орман мүлде өзгерген. Жаздағы
жап - жасыл түсі сұп - сұр болған. Аяқ астына
қарай қалсаң, жерге сары кілем төселген
сияқты. Сары кілем деп отырғаны не, балалар?
•Жапырақтарға не жазылған?
•4- ке көбейту және бөлу тақырыбынан не
түсіндік?
3 слайд
•Бұл не ғажап! Орман мүлде өзгерген. Жаздағы жап - жасыл түсі сұп - сұр болған. Аяқ астына қарай қалсаң, жерге сары кілем төселген сияқты. Сары кілем деп отырғаны не, балалар? •Жапырақтарға не жазылған? •4- ке көбейту және бөлу тақырыбынан не түсіндік?
#4 слайд
4-ті көбейту
кестесі
4 * 4 = 16
4 * 5 = 20
4 * 6 = 24
4 * 7 = 28
4 * 8 = 32
4 * 9 = 36
4 * 10 = 40
4-ке көбейту
кестесі
5 * 4 = 20
6 * 4 = 24
7 * 4 = 28
8 * 4 = 32
9 * 4 = 36
10 * 4 = 40
4-ке бөлу
кестесі
16 : 4 = 4
20 : 4 = 5
24 : 4 = 6
28 : 4 = 7
32 : 4 = 8
40 : 4 = 10
4 * 4 = 4 + 4 + 4 +4
4 * 5 = 4 + 4 + 4 + 4 + 4
4 * 6 = 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4
* * * * * * * * * * * * * * * * * *
Өткен сабақты бекіту
4 слайд
4-ті көбейту кестесі 4 * 4 = 16 4 * 5 = 20 4 * 6 = 24 4 * 7 = 28 4 * 8 = 32 4 * 9 = 36 4 * 10 = 40 4-ке көбейту кестесі 5 * 4 = 20 6 * 4 = 24 7 * 4 = 28 8 * 4 = 32 9 * 4 = 36 10 * 4 = 40 4-ке бөлу кестесі 16 : 4 = 4 20 : 4 = 5 24 : 4 = 6 28 : 4 = 7 32 : 4 = 8 40 : 4 = 10 4 * 4 = 4 + 4 + 4 +4 4 * 5 = 4 + 4 + 4 + 4 + 4 4 * 6 = 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 * * * * * * * * * * * * * * * * * * Өткен сабақты бекіту
#5 слайд
•Мақсаты:
білімділігі: 4-ке көбейту және бөлу кестесін жүйелеу. Білімін терең
дету және тиянақтау. Затты төрт бөлікке бөлумен
таныстыру. “Ширек” ұғымын енгізу.
дамытушылығы: Оқушылардың ауызша және жазбаша көбейту мен
бөлу дағдыларын жетілдіру. Танымдық қабілеттерін, бесенділік
терін дамыту.
тәрбиелілігі:
Өзгені тыңдап, өз ойларын еркін айтуға, шапшаңдыққа,
ұқыптылыққа тәрбиелеу. Пәнге деген қызығушылғын арттыру.
Қазанның жиырма бірі
Төрттен бір бөлік (ширек)
Жаңа сабақ
5 слайд
•Мақсаты: білімділігі: 4-ке көбейту және бөлу кестесін жүйелеу. Білімін терең дету және тиянақтау. Затты төрт бөлікке бөлумен таныстыру. “Ширек” ұғымын енгізу. дамытушылығы: Оқушылардың ауызша және жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру. Танымдық қабілеттерін, бесенділік терін дамыту. тәрбиелілігі: Өзгені тыңдап, өз ойларын еркін айтуға, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Пәнге деген қызығушылғын арттыру. Қазанның жиырма бірі Төрттен бір бөлік (ширек) Жаңа сабақ
#6 слайд
4 м
1 м 1 м 1 м 1 м
Ұзындығы 4 м тақтайды тең 4 бөлікке кесті.
Тақтайдың төрттен бір бөлігінің ұзындығын
тап. Сызбасын сал.
Шешуі: 4 : 4 = 1 (1 м)
Жауабы: 1 м
6 слайд
4 м 1 м 1 м 1 м 1 м Ұзындығы 4 м тақтайды тең 4 бөлікке кесті. Тақтайдың төрттен бір бөлігінің ұзындығын тап. Сызбасын сал. Шешуі: 4 : 4 = 1 (1 м) Жауабы: 1 м
#7 слайд
Қоянның тапсырмасы
Суретте сағаттың минуттық тілі көрсетілсе,
әрбір келесі суретте алдыңғыға қарағанда
сағаттың қандай бөлігі өткен? Сағаттық тілі
көрсетілсе ше?
7 слайд
Қоянның тапсырмасы Суретте сағаттың минуттық тілі көрсетілсе, әрбір келесі суретте алдыңғыға қарағанда сағаттың қандай бөлігі өткен? Сағаттық тілі көрсетілсе ше?
#8 слайд
Саңырауқұлақ жинау (жеке жұмыс)
Дәптеріңе суреттегі фигураларды сал. Әр фигураның
төрттен бір бөлігін боя.
8 слайд
Саңырауқұлақ жинау (жеке жұмыс) Дәптеріңе суреттегі фигураларды сал. Әр фигураның төрттен бір бөлігін боя.
#9 слайд
Тең бөліктерге бөлінген фигураларды ата. Фигуралардың
қандай бөлігі боялған?
Тез ойла!
9 слайд
Тең бөліктерге бөлінген фигураларды ата. Фигуралардың қандай бөлігі боялған? Тез ойла!
#10 слайд
Тиінге көмек
Кішкентай теңіз балық
тары
су
перісіне
6
күнде
бірнеше
інжу
әкелді. Олар барлығы
24 інжу әкелді. Әр күні
кішкентай теңіз балық
тары су перісіне неше
інжу әкелді?
Т
и
ін
г
е
к
ө
м
е
к
С
у
п
е
р
іс
і
1
6
қ
а
р
а
ін
ж
у
д
і
2
ін
ж
у
д
е
н
б
ір
н
е
ш
е
қ
о
б
д
и
ш
а
ғ
а
с
а
л
д
ы
.
С
у
п
е
р
іс
ін
д
е
б
а
р
л
ы
ғ
ы
н
е
ш
е
қ
о
б
д
и
ш
а
б
о
л
д
ы
?
10 слайд
Тиінге көмек Кішкентай теңіз балық тары су перісіне 6 күнде бірнеше інжу әкелді. Олар барлығы 24 інжу әкелді. Әр күні кішкентай теңіз балық тары су перісіне неше інжу әкелді? Т и ін г е к ө м е к С у п е р іс і 1 6 қ а р а ін ж у д і 2 ін ж у д е н б ір н е ш е қ о б д и ш а ғ а с а л д ы . С у п е р іс ін д е б а р л ы ғ ы н е ш е қ о б д и ш а б о л д ы ?
#11 слайд
Көрініс
“Бұрыштар шатағы”
11 слайд
Көрініс “Бұрыштар шатағы”
#12 слайд
Аюға көмек
16 : 4 = 2 *
8 * 2 = 4 *
24 : 3 = 6 *
3 * 8 = 1 *
* 3 = 15 * 1
7 * 4 = 20 +
12 слайд
Аюға көмек 16 : 4 = 2 * 8 * 2 = 4 * 24 : 3 = 6 * 3 * 8 = 1 * * 3 = 15 * 1 7 * 4 = 20 +
#13 слайд
(113 + 264) – 130
700 – (312 + 88)
(308 - 104 + 275
218 + (176 + 24)
4 * 5 + 46
(54 - 47) * 4
Өрнектердің
тап
мәндерін
13 слайд
(113 + 264) – 130 700 – (312 + 88) (308 - 104 + 275 218 + (176 + 24) 4 * 5 + 46 (54 - 47) * 4 Өрнектердің тап мәндерін
#14 слайд
Сабақты бекіту
1)Ұзындығы 4 см, ені 2 см тік төртбұрыш
сыз. Тік төртбұрыштың төрттен бір
бөлігін боя.
2)Ұзындығы 4 см кесінді сыз. Осы
кесіндінің төрттен бір бөлігі неше
сантиметр?
3)Кесіндінің төрттен бір бөлігінің
ұзындығы 2 см. Осы кесіндіні сыз.
14 слайд
Сабақты бекіту 1)Ұзындығы 4 см, ені 2 см тік төртбұрыш сыз. Тік төртбұрыштың төрттен бір бөлігін боя. 2)Ұзындығы 4 см кесінді сыз. Осы кесіндінің төрттен бір бөлігі неше сантиметр? 3)Кесіндінің төрттен бір бөлігінің ұзындығы 2 см. Осы кесіндіні сыз.
#15 слайд
•Үйге тапсырма
№ 6, 8
•Бағалау
15 слайд
•Үйге тапсырма № 6, 8 •Бағалау
шағым қалдыра аласыз













