Материалдар / Тренинг: Бала тәрбиесінде ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тренинг: Бала тәрбиесінде ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала тәрбиесінде ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
533
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бала тәрбиесінде ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту

1 слайд
Бала тәрбиесінде ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту

1 слайд

Бала тәрбиесінде ата - ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

2 слайд
Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

2 слайд

Мейірімді жүрекпен, Ақпейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

Топтасайық Бірінші топ – оқушылар. Екінші топ –ата- аналар Үшінші топ – ұстаздар

3 слайд
Топтасайық Бірінші топ – оқушылар. Екінші топ –ата- аналар Үшінші топ – ұстаздар

3 слайд

Топтасайық Бірінші топ – оқушылар. Екінші топ –ата- аналар Үшінші топ – ұстаздар

4 слайд

4 слайд

«Қазіргі заман талабына сай, жан- жақты жетілген бойында ұлттық сана мен ұлттық психология қалыптасқан, имандылық әдебі пара

5 слайд
«Қазіргі заман талабына сай, жан- жақты жетілген бойында ұлттық сана мен ұлттық психология қалыптасқан, имандылық әдебі парасаты бар ұрпақ тәрбиелеу, өсіру, білім беру бүгінгі таңда отбасының, балабақшаның барша елдің халықтың міндеті» (Н.Ә.Назарбаев)

5 слайд

«Қазіргі заман талабына сай, жан- жақты жетілген бойында ұлттық сана мен ұлттық психология қалыптасқан, имандылық әдебі парасаты бар ұрпақ тәрбиелеу, өсіру, білім беру бүгінгі таңда отбасының, балабақшаның барша елдің халықтың міндеті» (Н.Ә.Назарбаев)

І.Негізгі бөлім Ұлы ғалым, философ Әбу-насыр әл-Фараби «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген

6 слайд
І.Негізгі бөлім Ұлы ғалым, философ Әбу-насыр әл-Фараби «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан шығатын түйін: бала тәрбиесіне ең әуелі оның өз ата-анасының еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы, ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі әсер етпек.

6 слайд

І.Негізгі бөлім Ұлы ғалым, философ Әбу-насыр әл-Фараби «Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие керек. Тәрбиесіз берілген білім-адамзаттың қас жауы. Ол келешекте оның өміріне қауіп әкеледі деген екен.» Бұдан шығатын түйін: бала тәрбиесіне ең әуелі оның өз ата-анасының еңбекқорлығы, ұстамдыдылығы, ақыл-ой, сана-сезімі, адамгершілігі әсер етпек.

Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айты

7 слайд
Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз - өзіне сенімділікке тәрбиелеуде отбасы мен педагогтар шешуші роль атқаратыны белгілі.

7 слайд

Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз - өзіне сенімділікке тәрбиелеуде отбасы мен педагогтар шешуші роль атқаратыны белгілі.

Топтарға тапсырма: 1 топ- оқушылар -Ата-ана сіздер үшін кім? -Мұғалім қандай болуы керек? 2 топ - .

8 слайд
Топтарға тапсырма: 1 топ- оқушылар -Ата-ана сіздер үшін кім? -Мұғалім қандай болуы керек? 2 топ - . Ата-аналар тобына: - Сіздер үшін бала кім? -«Болашақ» мектеп сіздердің ойларыңызша қандай болуы тиіс? 3 топ - мұғалімдер тобына: - Сіздің ойыңызша оқушы қандай болуы тиіс? - «Ата-анаға» қандай тілектер айтасыз? 10 минут

8 слайд

Топтарға тапсырма: 1 топ- оқушылар -Ата-ана сіздер үшін кім? -Мұғалім қандай болуы керек? 2 топ - . Ата-аналар тобына: - Сіздер үшін бала кім? -«Болашақ» мектеп сіздердің ойларыңызша қандай болуы тиіс? 3 топ - мұғалімдер тобына: - Сіздің ойыңызша оқушы қандай болуы тиіс? - «Ата-анаға» қандай тілектер айтасыз? 10 минут

9 слайд

9 слайд

2-топ – ата-ана Сіз үйде тығыз бір жұмыс істеп жатырсыз. Балаңыз өзіне көңіл аударғанын қалайды. Сіз не істер едіңіз? 3-топ

10 слайд
2-топ – ата-ана Сіз үйде тығыз бір жұмыс істеп жатырсыз. Балаңыз өзіне көңіл аударғанын қалайды. Сіз не істер едіңіз? 3-топ – мұғалім Оқушыға сіз нашар баға қойдыңыз, оқушы үйіне жылап барып, ата-анасына шағымданды, ата-ана сізге телефон шалып ренішін білдірсе не айтар едіңіз? 1- топ- оқушы Ата-анаң, ертең қонаққа барамыз, сабаққа бармай-ақ қойсаң қайтеді деді, ал ертең мұғалім бақылау жұмысын жазамыз сабақтан қалмаңдар деген еді, не істейсіңдер?

10 слайд

2-топ – ата-ана Сіз үйде тығыз бір жұмыс істеп жатырсыз. Балаңыз өзіне көңіл аударғанын қалайды. Сіз не істер едіңіз? 3-топ – мұғалім Оқушыға сіз нашар баға қойдыңыз, оқушы үйіне жылап барып, ата-анасына шағымданды, ата-ана сізге телефон шалып ренішін білдірсе не айтар едіңіз? 1- топ- оқушы Ата-анаң, ертең қонаққа барамыз, сабаққа бармай-ақ қойсаң қайтеді деді, ал ертең мұғалім бақылау жұмысын жазамыз сабақтан қалмаңдар деген еді, не істейсіңдер?

2-топ – ата-ана Балаңыз мектепте сыныптас достарымен ренжісіп қалды, сізге келіп шағымданды, сіздің әрекетіңіз? 3-топ – мұ

11 слайд
2-топ – ата-ана Балаңыз мектепте сыныптас достарымен ренжісіп қалды, сізге келіп шағымданды, сіздің әрекетіңіз? 3-топ – мұғалім Сіздің сабағыңызда оқушы сабаққа көңілі болмай, тыңдамай ренжулі отырды, ал сізге жаңа сабақ түсіндіру керек, не істейсіз? 1- топ- оқушы Сен бүгін сабаққа дайын болмадың, оның қандай себептері болуы мүмкін деп ойлайсыңдар ?

11 слайд

2-топ – ата-ана Балаңыз мектепте сыныптас достарымен ренжісіп қалды, сізге келіп шағымданды, сіздің әрекетіңіз? 3-топ – мұғалім Сіздің сабағыңызда оқушы сабаққа көңілі болмай, тыңдамай ренжулі отырды, ал сізге жаңа сабақ түсіндіру керек, не істейсіз? 1- топ- оқушы Сен бүгін сабаққа дайын болмадың, оның қандай себептері болуы мүмкін деп ойлайсыңдар ?

Бейне таспаны тамашалайық

12 слайд
Бейне таспаны тамашалайық

12 слайд

Бейне таспаны тамашалайық

«Жасырын хат» Ерте-ерте-ертеде… әлі адамдар әріп танымаған уақытта да, олар бір біріне хат жазған екен.Қалайша? Олар сурет сал

13 слайд
«Жасырын хат» Ерте-ерте-ертеде… әлі адамдар әріп танымаған уақытта да, олар бір біріне хат жазған екен.Қалайша? Олар сурет салуды біліпті.Бүгін біз соны үйренеміз.Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізесіздер. Әр бір топқа белгілі бір сөйлемдер беріледі. Берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салады.

13 слайд

«Жасырын хат» Ерте-ерте-ертеде… әлі адамдар әріп танымаған уақытта да, олар бір біріне хат жазған екен.Қалайша? Олар сурет салуды біліпті.Бүгін біз соны үйренеміз.Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізесіздер. Әр бір топқа белгілі бір сөйлемдер беріледі. Берілген тапсырманы ватманға сурет арқылы салады.

14 слайд

14 слайд

15 слайд
 

15 слайд

 

16 слайд

16 слайд