Тренинг. Жақсы көңіл-күй, жақсы қарым- қатынас. Мұғалімдерге арналған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тренинг тақырыбы:
“ Жақсы көңіл-күй жақсы
қарым-қатынас”
Эпиграф: «Біз қартайғандықтан ойын ойнауды тоқтатып тұрған жоқпыз,
ойын ойнамағандықтан қартаямыз».
Бернард шоу
1 слайд
Тренинг тақырыбы: “ Жақсы көңіл-күй жақсы қарым-қатынас” Эпиграф: «Біз қартайғандықтан ойын ойнауды тоқтатып тұрған жоқпыз, ойын ойнамағандықтан қартаямыз». Бернард шоу
2 слайд
Мақсаты:
Мұғалімдердің психикалық
көңіл-күйлерін көтеру,
шығармашылық қабілеттерін
бағалай білу, өздеріне
құрметпен қарау, ұжымда
сыйластық қарым-қатынас
орнату.
2 слайд
Мақсаты: Мұғалімдердің психикалық көңіл-күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, ұжымда сыйластық қарым-қатынас орнату.
3 слайд
1-жаттығу “Сіздің көңіл-күйіңіз
қандай”
3 слайд
1-жаттығу “Сіздің көңіл-күйіңіз қандай”
4 слайд
Интерпритация
Қызыл жұлдызша - қуанышты көңіл-күйде
Алқызыл тік үшбұрыш -ұнамды көңіл-күйде
Сары үшбұрыш - жағымды көңіл-күйде
Көк төртбұрыш - суық көңіл-күйде
Қоңыр шеңбер - қиналған көңіл-күйде
Күлгін цилиндр - алаңдаушы көңіл-күйде
Қара төртбұрыш -күш қуаттың төмендеуі
Ақ тік төртбұрыш – анықталмаған көңіл-
күй.
4 слайд
Интерпритация Қызыл жұлдызша - қуанышты көңіл-күйде Алқызыл тік үшбұрыш -ұнамды көңіл-күйде Сары үшбұрыш - жағымды көңіл-күйде Көк төртбұрыш - суық көңіл-күйде Қоңыр шеңбер - қиналған көңіл-күйде Күлгін цилиндр - алаңдаушы көңіл-күйде Қара төртбұрыш -күш қуаттың төмендеуі Ақ тік төртбұрыш – анықталмаған көңіл- күй.
5 слайд
Жануарлардың қайсысы сізге ұнайды,
соларды ретімен белгілеңіз
5 слайд
Жануарлардың қайсысы сізге ұнайды, соларды ретімен белгілеңіз
6 слайд
Жануарлардың қайсысы сізге ұнайды,
соларды ретімен белгілеңіз
6 слайд
Жануарлардың қайсысы сізге ұнайды, соларды ретімен белгілеңіз
7 слайд
Бір сәт өзіңізге таныс, жаныңызға
жақын жандар туралы ойланып
көріңіз.
Ойландыңыз ба? Енді олардың
есімін қандай түспен
байланыстырар едіңіз. Әр түске
бір адамның атын жазып
шығыңыз.
7 слайд
Бір сәт өзіңізге таныс, жаныңызға жақын жандар туралы ойланып көріңіз. Ойландыңыз ба? Енді олардың есімін қандай түспен байланыстырар едіңіз. Әр түске бір адамның атын жазып шығыңыз.
8 слайд
Сіз үшін ең маңыздысы:
•
Сиыр - оқу-білім;
•
Жолбарыс - ар,
намыс;
•
Қой – достық;
•
Жылқы – отбасы
•
Шошқа – ақша
8 слайд
Сіз үшін ең маңыздысы: • Сиыр - оқу-білім; • Жолбарыс - ар, намыс; • Қой – достық; • Жылқы – отбасы • Шошқа – ақша
9 слайд
Сіз үшін бұлар кімдер болды:
•
Ит - өзіңіз;
•
Мысық- жолдасыңыз;
•
Тышқан– кеміргіш;
•
Кофе – махаббат
•
Теңіз – өз өміріңіз
9 слайд
Сіз үшін бұлар кімдер болды: • Ит - өзіңіз; • Мысық- жолдасыңыз; • Тышқан– кеміргіш; • Кофе – махаббат • Теңіз – өз өміріңіз
10 слайд
Түстер:
•
Сары - сіздің өміріңіздегі
ұмытылмайтың жан;
•
Қоңыр - сіздің ең жақын
досыңыз;
•
Қызыл - сіз әрқашан көмек
бергіңіз келіп тұратын адам;
•
Ақ – сіздің рухани дүниеңіз;
•
Жасыл – сіздің есіміңізді
мәңгі ұмытпайтын жан;
10 слайд
Түстер: • Сары - сіздің өміріңіздегі ұмытылмайтың жан; • Қоңыр - сіздің ең жақын досыңыз; • Қызыл - сіз әрқашан көмек бергіңіз келіп тұратын адам; • Ақ – сіздің рухани дүниеңіз; • Жасыл – сіздің есіміңізді мәңгі ұмытпайтын жан;
11 слайд
3 –жаттығу. Сергіту сәті
« Моллекула» Моллекула –
молекула дегенде олар жүре
береді,
атом дегенде бір санды айтып,
5 – десе адамдар 5 сан болып
тұрады, Ары қарай осылай
жалғаса береді
11 слайд
3 –жаттығу. Сергіту сәті « Моллекула» Моллекула – молекула дегенде олар жүре береді, атом дегенде бір санды айтып, 5 – десе адамдар 5 сан болып тұрады, Ары қарай осылай жалғаса береді
12 слайд
3 –жаттығу. Сергіту сәті
« Моллекула» Моллекула –
молекула дегенде олар жүре
береді,
атом дегенде бір санды айтып,
5 – десе адамдар 5 сан болып
тұрады, Ары қарай осылай
жалғаса береді
12 слайд
3 –жаттығу. Сергіту сәті « Моллекула» Моллекула – молекула дегенде олар жүре береді, атом дегенде бір санды айтып, 5 – десе адамдар 5 сан болып тұрады, Ары қарай осылай жалғаса береді
13 слайд
4-жаттығу. «Комплимент»
Мақсаты: Адам бойындағы қасиеттерін
көру
Нұсқау: Ортаға бір мұғалім шығады
қалған отырған мұғалімдер
сол адамға бойындағы жақсы қасиеттерін
бір-бірлеп айтып шығады.
Барлығы айтып болған соң, кері
әсер сол адамның бойындағы
жаман қасиеттерін айтады .
13 слайд
4-жаттығу. «Комплимент» Мақсаты: Адам бойындағы қасиеттерін көру Нұсқау: Ортаға бір мұғалім шығады қалған отырған мұғалімдер сол адамға бойындағы жақсы қасиеттерін бір-бірлеп айтып шығады. Барлығы айтып болған соң, кері әсер сол адамның бойындағы жаман қасиеттерін айтады .
14 слайд
5-жаттығу.
«Бір-біріңе жақында» жаттығуы.
Мақсаты: Бір-бірімен мейірімділік және
қамқорлық қарым-қатынасты
қалыптастыру.
Нұсқау: Сіздер бөлмеде еркін жүресіздер де,
менің айтқанымды орындайсыңдар.
Мен «бір-біріңе» деп
айтқанда, сіздер өздеріңе жұп
тауып алуларыңыз керек.
14 слайд
5-жаттығу. «Бір-біріңе жақында» жаттығуы. Мақсаты: Бір-бірімен мейірімділік және қамқорлық қарым-қатынасты қалыптастыру. Нұсқау: Сіздер бөлмеде еркін жүресіздер де, менің айтқанымды орындайсыңдар. Мен «бір-біріңе» деп айтқанда, сіздер өздеріңе жұп тауып алуларыңыз керек.
15 слайд
6-жаттығу.
«Тұлғаның өзіне сенімділігін
психологиялық дайындау»
Мақсаты: Өзі туралы ойын
дамыту, коммуникациялық
іскерлікті жетілдіру,
сенімді сезіну үшін тұлғаны
психологиалық күйге келтіру.
15 слайд
6-жаттығу. «Тұлғаның өзіне сенімділігін психологиялық дайындау» Мақсаты: Өзі туралы ойын дамыту, коммуникациялық іскерлікті жетілдіру, сенімді сезіну үшін тұлғаны психологиалық күйге келтіру.
16 слайд
7-жаттығу «Ақ тілек »
Мақсаты:
Жақсы көңіл-күйде
қалу, келешекке деген
жақсы көз-қарас
қалыптастыру
16 слайд
7-жаттығу «Ақ тілек » Мақсаты: Жақсы көңіл-күйде қалу, келешекке деген жақсы көз-қарас қалыптастыру
17 слайд
7-жаттығу
Смайлик арқылы тренингтан
алған әсерлермен бөлісеміз
Нұсқау : Смайликтарды таратып
беремін сіздер сол арқылы
тренингтен алған әсерлерімен
бөлісесіздер
17 слайд
7-жаттығу Смайлик арқылы тренингтан алған әсерлермен бөлісеміз Нұсқау : Смайликтарды таратып беремін сіздер сол арқылы тренингтен алған әсерлерімен бөлісесіздер
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Бүгінгі психологиялық сабағымызды мына
өлең жолдарымен аяқтауға рұқсат
етіңіздер
Еңбек етсем, ертеңгі- бақытыма
сенемін.
Ма қс атыма жеткізер- уақытыма сенемін.
Достық іс пен қасты да- жеңеріме сенемін,
Ақыл, сана білім мен- өнеріме сенемін.
Арым- таза, ақ көңіл- адалдыққа сенемін,
Абыройлы, ақ ниет- адамдыққа
сенемін!- дегендей ел сеніміне кіретін
құрметті мамандық иесі болып, ілім- білім
алуға барлық күш жігерлерің ізді жұмсап,
егеменді еліміздің ертеңі -болашақ маман
иелерін дайындауларыңызға
тілектестігімді білдіремін!
19 слайд
Бүгінгі психологиялық сабағымызды мына өлең жолдарымен аяқтауға рұқсат етіңіздер Еңбек етсем, ертеңгі- бақытыма сенемін. Ма қс атыма жеткізер- уақытыма сенемін. Достық іс пен қасты да- жеңеріме сенемін, Ақыл, сана білім мен- өнеріме сенемін. Арым- таза, ақ көңіл- адалдыққа сенемін, Абыройлы, ақ ниет- адамдыққа сенемін!- дегендей ел сеніміне кіретін құрметті мамандық иесі болып, ілім- білім алуға барлық күш жігерлерің ізді жұмсап, егеменді еліміздің ертеңі -болашақ маман иелерін дайындауларыңызға тілектестігімді білдіремін!