Материалдар / тренинг өзіміз туралы және басқалар туралы

тренинг өзіміз туралы және басқалар туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
педагог-психолог тренинг жас ерекшелікке байланысты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
473
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
““ ӨзӨз - - өзіңе сенімділігіңді өзіңе сенімділігіңді арттыру”арттыру”

1 слайд
““ ӨзӨз - - өзіңе сенімділігіңді өзіңе сенімділігіңді арттыру”арттыру”

1 слайд

““ ӨзӨз - - өзіңе сенімділігіңді өзіңе сенімділігіңді арттыру”арттыру”

Өзгеріп жатыр дүние, өзгеремін өзім де,Өзгеріп жатыр дүние, өзгеремін өзім де, Аталғанмен есімім, білдірер атым Аталғанмен есімі

2 слайд
Өзгеріп жатыр дүние, өзгеремін өзім де,Өзгеріп жатыр дүние, өзгеремін өзім де, Аталғанмен есімім, білдірер атым Аталғанмен есімім, білдірер атым өзімдіөзімді Мен жалғыз емеспін. Біз көппіз .Мен жалғыз емеспін. Біз көппіз . Мен тірімін. Мен тірімін.

2 слайд

Өзгеріп жатыр дүние, өзгеремін өзім де,Өзгеріп жатыр дүние, өзгеремін өзім де, Аталғанмен есімім, білдірер атым Аталғанмен есімім, білдірер атым өзімдіөзімді Мен жалғыз емеспін. Біз көппіз .Мен жалғыз емеспін. Біз көппіз . Мен тірімін. Мен тірімін.

мақсатымақсаты Өзін-өзі танып білуіне, өздерінің Өзін-өзі танып білуіне, өздерінің жақсы жақтарын сезінуіне, жақсы жақтарын

3 слайд
мақсатымақсаты Өзін-өзі танып білуіне, өздерінің Өзін-өзі танып білуіне, өздерінің жақсы жақтарын сезінуіне, жақсы жақтарын сезінуіне, сенімсіздіктерін жеңуге көмектесу.сенімсіздіктерін жеңуге көмектесу. Бір-біріне қарым –қатынасын Бір-біріне қарым –қатынасын жақсарту,оларды адамгершілікке жақсарту,оларды адамгершілікке шындыққа, достыққа , тәрбиелікке шындыққа, достыққа , тәрбиелікке үйрету.үйрету.

3 слайд

мақсатымақсаты Өзін-өзі танып білуіне, өздерінің Өзін-өзі танып білуіне, өздерінің жақсы жақтарын сезінуіне, жақсы жақтарын сезінуіне, сенімсіздіктерін жеңуге көмектесу.сенімсіздіктерін жеңуге көмектесу. Бір-біріне қарым –қатынасын Бір-біріне қарым –қатынасын жақсарту,оларды адамгершілікке жақсарту,оларды адамгершілікке шындыққа, достыққа , тәрбиелікке шындыққа, достыққа , тәрбиелікке үйрету.үйрету.

1. Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты үнемдейміз; 4. Белсенділік көрсетеміз; 5

4 слайд
1. Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты үнемдейміз; 4. Белсенділік көрсетеміз; 5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; 6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.

4 слайд

1. Бір-бірімізді тыңдаймыз; 2. Достарыммен жақсы қарым-қатынаста болу; 3. Уақытты үнемдейміз; 4. Белсенділік көрсетеміз; 5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз; 6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.

СәлемдесуСәлемдесу Топта өзінің есімін Топта өзінің есімін таныстырады.таныстырады.

5 слайд
СәлемдесуСәлемдесу Топта өзінің есімін Топта өзінің есімін таныстырады.таныстырады.

5 слайд

СәлемдесуСәлемдесу Топта өзінің есімін Топта өзінің есімін таныстырады.таныстырады.

“ “ Жеке тұсау кесер” Жеке тұсау кесер” жаттығуыжаттығуы Нұсқауы:Нұсқауы: Өмірде біреуі көмектесетін, ал біреуі Өмірде біреуі

6 слайд
“ “ Жеке тұсау кесер” Жеке тұсау кесер” жаттығуыжаттығуы Нұсқауы:Нұсқауы: Өмірде біреуі көмектесетін, ал біреуі Өмірде біреуі көмектесетін, ал біреуі кедергі жасайтын екі қасиетті атау кедергі жасайтын екі қасиетті атау керек.керек.

6 слайд

“ “ Жеке тұсау кесер” Жеке тұсау кесер” жаттығуыжаттығуы Нұсқауы:Нұсқауы: Өмірде біреуі көмектесетін, ал біреуі Өмірде біреуі көмектесетін, ал біреуі кедергі жасайтын екі қасиетті атау кедергі жасайтын екі қасиетті атау керек.керек.

Менің мақсатымМенің мақсатым Шарты:Шарты: Әр адам сол мақсатқа жете алама деген Әр адам сол мақсатқа жете алама деген сұраққа ж

7 слайд
Менің мақсатымМенің мақсатым Шарты:Шарты: Әр адам сол мақсатқа жете алама деген Әр адам сол мақсатқа жете алама деген сұраққа жауап беру керексұраққа жауап беру керек Өзінің алдыға қойған мақсатын айтып Өзінің алдыға қойған мақсатын айтып сол мақсатты қалай іске асыру сол мақсатты қалай іске асыру жолдарын түсіндіру керек.жолдарын түсіндіру керек.

7 слайд

Менің мақсатымМенің мақсатым Шарты:Шарты: Әр адам сол мақсатқа жете алама деген Әр адам сол мақсатқа жете алама деген сұраққа жауап беру керексұраққа жауап беру керек Өзінің алдыға қойған мақсатын айтып Өзінің алдыға қойған мақсатын айтып сол мақсатты қалай іске асыру сол мақсатты қалай іске асыру жолдарын түсіндіру керек.жолдарын түсіндіру керек.

Менің қиыншылықтарымМенің қиыншылықтарым Мақсаты:Мақсаты: Оқушы өзінің өткен қиыншылықтарын Оқушы өзінің өткен қиыншылықтарын е

8 слайд
Менің қиыншылықтарымМенің қиыншылықтарым Мақсаты:Мақсаты: Оқушы өзінің өткен қиыншылықтарын Оқушы өзінің өткен қиыншылықтарын еске түсіру, өз пікірін айту.еске түсіру, өз пікірін айту. Өткен қиыншылықты еске түсіріп Өткен қиыншылықты еске түсіріп ортаға салады.ортаға салады.

8 слайд

Менің қиыншылықтарымМенің қиыншылықтарым Мақсаты:Мақсаты: Оқушы өзінің өткен қиыншылықтарын Оқушы өзінің өткен қиыншылықтарын еске түсіру, өз пікірін айту.еске түсіру, өз пікірін айту. Өткен қиыншылықты еске түсіріп Өткен қиыншылықты еске түсіріп ортаға салады.ортаға салады.

Мақсаты:Мақсаты: Оқушы өзінің жеке тұлғалық Оқушы өзінің жеке тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін түсіну психологиялық ерекше

9 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Оқушы өзінің жеке тұлғалық Оқушы өзінің жеке тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін түсіну психологиялық ерекшеліктерін түсіну “мен тұжырымдамасын қалыптастыру”“мен тұжырымдамасын қалыптастыру”

9 слайд

Мақсаты:Мақсаты: Оқушы өзінің жеке тұлғалық Оқушы өзінің жеке тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін түсіну психологиялық ерекшеліктерін түсіну “мен тұжырымдамасын қалыптастыру”“мен тұжырымдамасын қалыптастыру”

Мақсаты:Мақсаты: Оқушының бір-біріне деген мінезіндегі Оқушының бір-біріне деген мінезіндегі үйлесімдікті қарым-қатынасын,бі

10 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Оқушының бір-біріне деген мінезіндегі Оқушының бір-біріне деген мінезіндегі үйлесімдікті қарым-қатынасын,бір-бірен үйлесімдікті қарым-қатынасын,бір-бірен деген ұқсастығын мойындау.деген ұқсастығын мойындау. Шарты:Шарты: Жанындағы жұбына қарап ұқсастықты Жанындағы жұбына қарап ұқсастықты тауып “Біздің ұқсастығымыз” деп қағаз тауып “Біздің ұқсастығымыз” деп қағаз бетіне жазады.бетіне жазады.

10 слайд

Мақсаты:Мақсаты: Оқушының бір-біріне деген мінезіндегі Оқушының бір-біріне деген мінезіндегі үйлесімдікті қарым-қатынасын,бір-бірен үйлесімдікті қарым-қатынасын,бір-бірен деген ұқсастығын мойындау.деген ұқсастығын мойындау. Шарты:Шарты: Жанындағы жұбына қарап ұқсастықты Жанындағы жұбына қарап ұқсастықты тауып “Біздің ұқсастығымыз” деп қағаз тауып “Біздің ұқсастығымыз” деп қағаз бетіне жазады.бетіне жазады.

Қорытынды бөлімҚорытынды бөлім

11 слайд
Қорытынды бөлімҚорытынды бөлім

11 слайд

Қорытынды бөлімҚорытынды бөлім

Ұсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушы

12 слайд
Ұсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушы

12 слайд

Ұсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушыҰсақ моншақтарды сыйлаушы

13 слайд

13 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ