1 слайд
Педагог
қызметкердің
мәдениеті
қазіргі қоғам
талабына жауап бере
алады ма?
2 слайд
« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген
кісінің тілін кесіп алар едім»
Абай
Бойында
болуы тиіс
қасиеттер Аулақ болуы
тиіс әдеттер
«Мінсіз оқушы» туралы
3 слайд
« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген
кісінің тілін кесіп алар едім»
Абай
Адамның жеті жетекшісі бар:
Басшысы – ақыл
Жетекшісі – талап
Жолсерігі – ой
Жолдасы – кәсіп
Қорғаны – сабыр
Қорғаушысы – МІНЕЗ
Сынаушысы – халық
Саққұлақ би
4 слайд
« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген
кісінің тілін кесіп алар едім»
Абай
Мұғалім
мәдениеті
5 слайд
« Ұнамайтын адамнан ештеңе де үйрене алмайсың» Ксенофонт.
Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті –
міндетті түрде «мәдениет» ұғымымен тығыз
байланысты. Педагогикалық ойлау мәдениеті,
сөйлеу мәдениеті, қарым-қатынас барысында
әңгімелесушінің түр - әлпетіне көңіл бөлу, тыңдау
мәдениеті, педагогикалық әрекет жасау мәдениеті
және қарым – қатынас барысында қолдау көрсету
мәдениеті.
6 слайд
ИМИДЖ деген не?
7 слайд
-
Мұғалімге ғана тән имидж бар ма?
Сөзсіз бар.
Қазақ қоғамындағы мұғалім өзінің бұрынғы бағытын жоғалтты оны қайта
жаңғарту қажет етеді. Әрине,үкімет тарапынан қолдау қажет.
-
Бірақ тек қана экономикалық фактор мұғалім имиджін аша ала ма?
-
Мұғалімдер өздерінің кәсіби имиджін көтеру үшін не істей алады?
-
Әр мұғалімнің осы тақырыпқа көзқарасының бар- жоқтығына қарамастан өз
имиджі бар. Мұғалім имиджі тек қана өзінен ғана емес, сонымен қатар,
оқушысының да жеке ерекшелігінен, жасы, жынысы, тәжірибесі, білімі, ұлты
және басқа да факторларға байланысты.
Өз имиджін жасауға талпынған педагог жақсы
көрініп қана қоймай, өзін жақсы сезінеді, өзіне
көбірек сенімді, нәтижесінде ол жақсы жетістікпен
нәтижелі жұмыс атқарады!
8 слайд
Е.Русскаяның зерттеулері бойынша XX ғасыр соңындағы оқушы тарапынан
мұғалім имиджі екінші орында, ал мұғалімдер тарапынан –сегізінші орында
тұрады екен.
Педагог имиджінің құрылымы
•
жеке мінездемесі
•
тұлғалық мінездемесі
•
құзырлылық мінездемесі
•
іс-әрекет, жауапкершілік мінездемесі
•
сыртқы тәртіп, әдептілік пен мәдениет мінездемесі.
•
Нақты әр педагогтың имиджі: жеке имиджі, кәсіби имиджі, жас имиджі.
Қоршаған адамдар тұлға туралы тұлғалық, жасына сай, жынысына сай
және де кәсіби сапасына сай тұжырым жасайды.
9 слайд
Структурный
компонент
Его содержание
Внешняя
составляющая Внешность, манеры, походка, речь, голос,
жесты, мимика, одежда, прическа.
Внутренняя
составляющая Интеллект, способ мышления, помыслы,
цели и средства, идеи, интересы,
эрудиция.
Процессуальная
составляющая Формы общения, энергичность,
профессионализм, темперамент,
традиции, темп, пластичность,
выразительность. •
Оның
құрылымыдық
компоненті•
мазмұны
Құрылымы
•
Сыртқы келбеті, манерасы, жүрісі,
сөйлеу мәнері, дауысы, ымдай білуі,
мимикасы ,киімі, шашының сәндік
үлгісі.Сырт
көрінісі
•
Интеллект, ойлау әдісі, ой- түйін
жасауы,мақсаттары мен оған же ту
жолдары, идеялары, қызығушылығы,
эрудициясы .Ішкі
дүниесі
Кәсіби
құраушысы Араласу формасы, күш-қуаттылығы,
кәсіби шеберлігі, темпераменті, әдеті, темпі,
икемділігі, иілімділігі, анықтылығы,
нақтылығы, т.б.
10 слайд
Структурный
компонент
Его содержание
Внешняя
составляющая Внешность, манеры, походка, речь, голос,
жесты, мимика, одежда, прическа.
Внутренняя
составляющая Интеллект, способ мышления, помыслы,
цели и средства, идеи, интересы,
эрудиция.
Процессуальная
составляющая Формы общения, энергичность,
профессионализм, темперамент,
традиции, темп, пластичность,
выразительность. •
Оның
құрылымыдық
компоненті Мұғалімнің бір ғана қыры – оның мамандығы. бұл дүниеде теңдесі жоқ мамандық
тек мұғалімге ғана лайық. Сондықтан ұстаз адам – кәсіби мамандығына құштар, оны
жан – тәнімен сүйетін, барлық өмірін соған арнауы тиіс. Олай болса мұғалім еңбегінің
сан қырлылығы осыдан өрбиді.
Мұғалім адамның өз пәнін терең меңгеруі оның ең алғашқы қыры, кәсіби шеберлілігін
үздіксіз ұштай, шыңдай түсуі екінші қыры болмақ.
Үшінші қыры – мұғалімнің тілді меңгеруі – тіл шеберлігі. Сөзді жетесіне жеткізе
сөйлей білудің өзі – өнер. Себебі, тіл – тәрбие құралы.
Төртінші қыры – байқағыштық сезімі – көрегендігі.
Бесінші қыры – әр жүректі білім шұғыласымен нұрландырудың ең тиімді, ең төте
жолын таба білетін жасампаздығы.
Алтыншы қыры – жан – жақты дарындылығы.
Жетінші қыры – үздіксіз, тынымсыз ізденімпаздығы.
Сегізінші қыры – үлгі-өнегесі, мұғалім мәдениеті немесе педагогикалық әдеп –
этикасы деуге болар еді. Себебі, мұғалімнің келбеті – сыртқы мәдениеті, қарым-
қатынасы, өзін-өзі басқаруы, бақылауы, сөйлеу мәдениеті, үздіксіз жаңарып, өзгеріп,
үнемі жаңа сипатқа ие болып отыруы мұғалімдік мамандықтың ең басты этикалық
сапалық белгісі.
11 слайд
Өз-өзіне талап қою :
1) Өзін-өзі әділ бағалау;
2) Өмірге деген позитивті көзқарас;
3) Мейірімділікке сеніммен қарау;;
4) Болып жатырған өзгерістерге өзінің қатысты екендігін
сезе білу;
5) Өзгере білу, өмірден үйрену.
12 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз