Материалдар / ТРЕНИНГ: "Педагог қызметкердің мәдениеті қазіргі қоғам талабына жауап бере алады ма? "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ТРЕНИНГ: "Педагог қызметкердің мәдениеті қазіргі қоғам талабына жауап бере алады ма? "

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектеп психологы немесе директордың ғылыми-әдістемелік жұмыстар жөніндегі орынбасарына жас мамандармен жұмыс жүргізу, оларға мотивация беру, жауапкершіліктерін арттыру мақсатында жұмыс жүргізу үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
276
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Педагог қызметкердің мәдениеті қазіргі қоғам талабына жауап бере алады ма?

1 слайд
Педагог қызметкердің мәдениеті қазіргі қоғам талабына жауап бере алады ма?

« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген кісінің тілін кесіп алар едім»

2 слайд
« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген кісінің тілін кесіп алар едім» Абай Бойында болуы тиіс қасиеттер Аулақ болуы тиіс әдеттер    «Мінсіз оқушы» туралы

« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген кісінің тілін кесіп алар едім»

3 слайд
« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген кісінің тілін кесіп алар едім» Абай Адамның жеті жетекшісі бар: Басшысы – ақыл Жетекшісі – талап Жолсерігі – ой Жолдасы – кәсіп Қорғаны – сабыр Қорғаушысы – МІНЕЗ Сынаушысы – халық Саққұлақ би

« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген кісінің тілін кесіп алар едім»

4 слайд
« Маған ерік берсе – адам мінезін өзгертуге болмайды деген кісінің тілін кесіп алар едім» Абай Мұғалім мәдениеті

« Ұнамайтын адамнан ештеңе де үйрене алмайсың» Ксенофонт. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті – міндетт

5 слайд
« Ұнамайтын адамнан ештеңе де үйрене алмайсың» Ксенофонт. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті – міндетті түрде «мәдениет» ұғымымен тығыз байланысты. Педагогикалық ойлау мәдениеті, сөйлеу мәдениеті, қарым-қатынас барысында әңгімелесушінің түр - әлпетіне көңіл бөлу, тыңдау мәдениеті, педагогикалық әрекет жасау мәдениеті және қарым – қатынас барысында қолдау көрсету мәдениеті.

ИМИДЖ деген не?

6 слайд
ИМИДЖ деген не?

- Мұғалімге ғана тән имидж бар ма? Сөзсіз бар. Қазақ қоғамындағы мұғалім өзінің бұрынғы бағытын жоғалтты оны қайта жаңғарт

7 слайд
- Мұғалімге ғана тән имидж бар ма? Сөзсіз бар. Қазақ қоғамындағы мұғалім өзінің бұрынғы бағытын жоғалтты оны қайта жаңғарту қажет етеді. Әрине,үкімет тарапынан қолдау қажет. - Бірақ тек қана экономикалық фактор мұғалім имиджін аша ала ма? - Мұғалімдер өздерінің кәсіби имиджін көтеру үшін не істей алады? - Әр мұғалімнің осы тақырыпқа көзқарасының бар- жоқтығына қарамастан өз имиджі бар. Мұғалім имиджі тек қана өзінен ғана емес, сонымен қатар, оқушысының да жеке ерекшелігінен, жасы, жынысы, тәжірибесі, білімі, ұлты және басқа да факторларға байланысты. Өз имиджін жасауға талпынған педагог жақсы көрініп қана қоймай, өзін жақсы сезінеді, өзіне көбірек сенімді, нәтижесінде ол жақсы жетістікпен нәтижелі жұмыс атқарады!

Е.Русскаяның зерттеулері бойынша XX ғасыр соңындағы оқушы тарапынан мұғалім имиджі екінші орында, ал мұғалімдер тарапынан

8 слайд
Е.Русскаяның зерттеулері бойынша XX ғасыр соңындағы оқушы тарапынан мұғалім имиджі екінші орында, ал мұғалімдер тарапынан –сегізінші орында тұрады екен. Педагог имиджінің құрылымы •        жеке мінездемесі •       тұлғалық мінездемесі •       құзырлылық мінездемесі •    іс-әрекет, жауапкершілік мінездемесі •   сыртқы тәртіп, әдептілік пен мәдениет мінездемесі. • Нақты әр педагогтың имиджі: жеке имиджі, кәсіби имиджі, жас имиджі. Қоршаған адамдар тұлға туралы тұлғалық, жасына сай, жынысына сай және де кәсіби сапасына сай тұжырым жасайды.

Структурный компонент Его содержание Внешняя составляющая Внешность, манеры, походка, речь, г

9 слайд
Структурный компонент Его содержание Внешняя составляющая Внешность, манеры, походка, речь, голос, жесты, мимика, одежда, прическа. Внутренняя составляющая Интеллект, способ мышления, помыслы, цели и средства, идеи, интересы, эрудиция. Процессуальная составляющая Формы общения, энергичность, профессионализм, темперамент, традиции, темп, пластичность, выразительность. • Оның құрылымыдық компоненті• мазмұны Құрылымы • Сыртқы келбеті, манерасы, жүрісі, сөйлеу мәнері, дауысы, ымдай білуі, мимикасы ,киімі, шашының сәндік үлгісі.Сырт көрінісі • Интеллект, ойлау әдісі, ой- түйін жасауы,мақсаттары мен оған же ту жолдары, идеялары, қызығушылығы, эрудициясы .Ішкі дүниесі Кәсіби құраушысы Араласу формасы, күш-қуаттылығы, кәсіби шеберлігі, темпераменті, әдеті, темпі, икемділігі, иілімділігі, анықтылығы, нақтылығы, т.б.

Структурный компонент Его содержание Внешняя составляющая Внешность, манеры, походка, речь, г

10 слайд
Структурный компонент Его содержание Внешняя составляющая Внешность, манеры, походка, речь, голос, жесты, мимика, одежда, прическа. Внутренняя составляющая Интеллект, способ мышления, помыслы, цели и средства, идеи, интересы, эрудиция. Процессуальная составляющая Формы общения, энергичность, профессионализм, темперамент, традиции, темп, пластичность, выразительность. • Оның құрылымыдық компоненті Мұғалімнің бір ғана қыры – оның мамандығы. бұл дүниеде теңдесі жоқ мамандық тек мұғалімге ғана лайық. Сондықтан ұстаз адам – кәсіби мамандығына құштар, оны жан – тәнімен сүйетін, барлық өмірін соған арнауы тиіс. Олай болса мұғалім еңбегінің сан қырлылығы осыдан өрбиді. Мұғалім адамның өз пәнін терең меңгеруі оның ең алғашқы қыры, кәсіби шеберлілігін үздіксіз ұштай, шыңдай түсуі екінші қыры болмақ. Үшінші қыры – мұғалімнің тілді меңгеруі – тіл шеберлігі. Сөзді жетесіне жеткізе сөйлей білудің өзі – өнер. Себебі, тіл – тәрбие құралы. Төртінші қыры – байқағыштық сезімі – көрегендігі. Бесінші қыры – әр жүректі білім шұғыласымен нұрландырудың ең тиімді, ең төте жолын таба білетін жасампаздығы. Алтыншы қыры – жан – жақты дарындылығы. Жетінші қыры – үздіксіз, тынымсыз ізденімпаздығы. Сегізінші қыры – үлгі-өнегесі, мұғалім мәдениеті немесе педагогикалық әдеп – этикасы деуге болар еді. Себебі, мұғалімнің келбеті – сыртқы мәдениеті, қарым- қатынасы, өзін-өзі басқаруы, бақылауы, сөйлеу мәдениеті, үздіксіз жаңарып, өзгеріп, үнемі жаңа сипатқа ие болып отыруы мұғалімдік мамандықтың ең басты этикалық сапалық белгісі.

Өз-өзіне талап қою : 1) Өзін-өзі әділ бағалау; 2) Өмірге деген позитивті көзқарас; 3) Мейірімділікке сеніммен қара

11 слайд
Өз-өзіне талап қою : 1)   Өзін-өзі әділ бағалау; 2)     Өмірге деген позитивті көзқарас; 3)     Мейірімділікке сеніммен қарау;; 4)     Болып жатырған өзгерістерге өзінің қатысты екендігін сезе білу; 5)     Өзгере білу, өмірден үйрену.

12 слайд