Материалдар / тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып оқушыларына және мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2020
976
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: 9.2.4.7- тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе а

1 слайд
Тақырыбы: 9.2.4.7- тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; 9 сынып Алгебра. 4 тоқсан

1 слайд

Тақырыбы: 9.2.4.7- тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану; 9 сынып Алгебра. 4 тоқсан

Сабақ мақсаты: • Т ригонометриялық функциялардың көбейтінді сін қосынды мен айырым ға түрлендіру формулаларын меңгерту, осы

2 слайд
Сабақ мақсаты: • Т ригонометриялық функциялардың көбейтінді сін қосынды мен айырым ға түрлендіру формулаларын меңгерту, осы формулаларды есеп шығару да қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.

2 слайд

Сабақ мақсаты: • Т ригонометриялық функциялардың көбейтінді сін қосынды мен айырым ға түрлендіру формулаларын меңгерту, осы формулаларды есеп шығару да қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.

Формула кейде ойлап тапқан адамға қарағанда ақылды болып көрінеді

3 слайд
Формула кейде ойлап тапқан адамға қарағанда ақылды болып көрінеді

3 слайд

Формула кейде ойлап тапқан адамға қарағанда ақылды болып көрінеді

a) б ) Мысалы:

4 слайд
a) б ) Мысалы:

4 слайд

a) б ) Мысалы:

Қосынды немесе айырма түрінде көрсетіңіз а) 2 sin 27°cos 9°; д) cos( x + 1)cos( x - 1); б) -2sin 25°sin15°;

5 слайд
Қосынды немесе айырма түрінде көрсетіңіз а) 2 sin 27°cos 9°; д) cos( x + 1)cos( x - 1); б) -2sin 25°sin15°; е) 2 sin( α + β )cos( α - β ); в ) 2 sinα cos3α; ж ) sin( γ + φ )sin( γ - φ ); г) 2 cos2 α cos α ; з) sin(2 х + 3)sin( х - 3).!

5 слайд

Қосынды немесе айырма түрінде көрсетіңіз а) 2 sin 27°cos 9°; д) cos( x + 1)cos( x - 1); б) -2sin 25°sin15°; е) 2 sin( α + β )cos( α - β ); в ) 2 sinα cos3α; ж ) sin( γ + φ )sin( γ - φ ); г) 2 cos2 α cos α ; з) sin(2 х + 3)sin( х - 3).!

!а) б) в) г) д) е) ж) з)

6 слайд
!а) б) в) г) д) е) ж) з)

6 слайд

!а) б) в) г) д) е) ж) з)

Өрнекті ықшамдаңыз : А ) Б) В) Г)

7 слайд
Өрнекті ықшамдаңыз : А ) Б) В) Г)

7 слайд

Өрнекті ықшамдаңыз : А ) Б) В) Г)

Егер болса, мына өрнекті табыңыз: Тепе-теңдікті дәлелде :      

8 слайд
Егер болса, мына өрнекті табыңыз: Тепе-теңдікті дәлелде :        3 cos 4 1 60 cos 60 cos cos        Есепті шығарыңыз : , . Дескриптор: Білім алушы - Сәйкес тригонометриялық формулаларды қолдана отырып өрнекті түрлендіреді; -Тепе-теңдікті дәлелдейді

8 слайд

Егер болса, мына өрнекті табыңыз: Тепе-теңдікті дәлелде :        3 cos 4 1 60 cos 60 cos cos        Есепті шығарыңыз : , . Дескриптор: Білім алушы - Сәйкес тригонометриялық формулаларды қолдана отырып өрнекті түрлендіреді; -Тепе-теңдікті дәлелдейді

                  . 3 cos 4 1 3 cos 4 1 cos 4 1 cos 4 1 2 cos 2 cos 2 1 2 1 cos 4 1 2 cos cos

9 слайд
                  . 3 cos 4 1 3 cos 4 1 cos 4 1 cos 4 1 2 cos 2 cos 2 1 2 1 cos 4 1 2 cos cos 2 1 cos 4 1 2 cos 120 cos cos 2 1 60 60 cos 60 60 cos 2 1 cos 60 cos 60 cos cos                                                               Жауабы :

9 слайд

                  . 3 cos 4 1 3 cos 4 1 cos 4 1 cos 4 1 2 cos 2 cos 2 1 2 1 cos 4 1 2 cos cos 2 1 cos 4 1 2 cos 120 cos cos 2 1 60 60 cos 60 60 cos 2 1 cos 60 cos 60 cos cos                                                               Жауабы :

Жауабы :

10 слайд
Жауабы :

10 слайд

Жауабы :

Тест. Дескриптор: Білім алушы - Сәйкес тригонометриялық формулаларды қолданады; - Тестің жауабын анықтайды. • 1. Ықшам

11 слайд
Тест. Дескриптор: Білім алушы - Сәйкес тригонометриялық формулаларды қолданады; - Тестің жауабын анықтайды. • 1. Ықшамдаңыз : cos40°cos20°. • 2. Қосындыға түрлендіріңіз : sin(30°+x)cos(30°- x). • 3. Көбейтіндіні есептеңіз: sin15°cos75°. • 4. Синустардың көбейтіндісің қосындысы түрінде жазыңыз: • 5.  Косинустардың көбейтіндісің қосындысы түрінде жазыңыз :

11 слайд

Тест. Дескриптор: Білім алушы - Сәйкес тригонометриялық формулаларды қолданады; - Тестің жауабын анықтайды. • 1. Ықшамдаңыз : cos40°cos20°. • 2. Қосындыға түрлендіріңіз : sin(30°+x)cos(30°- x). • 3. Көбейтіндіні есептеңіз: sin15°cos75°. • 4. Синустардың көбейтіндісің қосындысы түрінде жазыңыз: • 5.  Косинустардың көбейтіндісің қосындысы түрінде жазыңыз :

Жауабы: • 1 – С • 2- Д • 3- Д • 4 – Е • 5- Е

12 слайд
Жауабы: • 1 – С • 2- Д • 3- Д • 4 – Е • 5- Е

12 слайд

Жауабы: • 1 – С • 2- Д • 3- Д • 4 – Е • 5- Е

Рефлексия Мен бүгін ... білдім Мен енді ... білемін (бағалау критерийлеріне сәйкес) Үй тапсырмасы: Тарқырыпты толық қайталап шы

13 слайд
Рефлексия Мен бүгін ... білдім Мен енді ... білемін (бағалау критерийлеріне сәйкес) Үй тапсырмасы: Тарқырыпты толық қайталап шығу.

13 слайд

Рефлексия Мен бүгін ... білдім Мен енді ... білемін (бағалау критерийлеріне сәйкес) Үй тапсырмасы: Тарқырыпты толық қайталап шығу.