Материалдар / Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру тақырыбына презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2024
251
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Т ілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп іске асыруды қолға алуды ұсынамын.Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пай

1 слайд
«Т ілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп іске асыруды қолға алуды ұсынамын.Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі -мемлекеттік тіл, орыс тілі -ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.» Н.Ә.Назарбаев

1 слайд

«Т ілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп іске асыруды қолға алуды ұсынамын.Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын жоғары білімді ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар: қазақ тілі -мемлекеттік тіл, орыс тілі -ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі – жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.» Н.Ә.Назарбаев

«Шаттық шеңбері» (бір-бірлеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды, сыныпта жағымды орта туғызады) Топ қа бөлу (бір-один- one; екі- два

2 слайд
«Шаттық шеңбері» (бір-бірлеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды, сыныпта жағымды орта туғызады) Топ қа бөлу (бір-один- one; екі- два- two ;.... санау арқылы ) 1-топ: Қазақ тілі 2-топ: Орыс тілі 3-топ: Ағылшын тіліҰйымдастыру кезеңі

2 слайд

«Шаттық шеңбері» (бір-бірлеріне жақсы көңіл-күй сыйлайды, сыныпта жағымды орта туғызады) Топ қа бөлу (бір-один- one; екі- два- two ;.... санау арқылы ) 1-топ: Қазақ тілі 2-топ: Орыс тілі 3-топ: Ағылшын тіліҰйымдастыру кезеңі

Әр топтан бір оқушы тақтаға орындайды, әрқайсысы өз есептеріндегі қателері болса түзеп отырады

3 слайд
Әр топтан бір оқушы тақтаға орындайды, әрқайсысы өз есептеріндегі қателері болса түзеп отырады

3 слайд

Әр топтан бір оқушы тақтаға орындайды, әрқайсысы өз есептеріндегі қателері болса түзеп отырады

Топтық жұмыс Формулаларды еске түсіру «Қазақ тілі» тобы: Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалар

4 слайд
Топтық жұмыс Формулаларды еске түсіру «Қазақ тілі» тобы: Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары «Орыс тілі» тобы: Қосу формулалары, тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулалары «Ағылшын тілі» тобы: Тригонометрияялық функциялардың қосынды мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары

4 слайд

Топтық жұмыс Формулаларды еске түсіру «Қазақ тілі» тобы: Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары «Орыс тілі» тобы: Қосу формулалары, тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулалары «Ағылшын тілі» тобы: Тригонометрияялық функциялардың қосынды мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары

Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары tg2 =, =, = Қосу формулалары : sin(

5 слайд
Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары tg2 =, =, = Қосу формулалары : sin( cos (cos tg ( Тригонометриялық функциялардың қосынды мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары : tg ; tg Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулалары s in α cos β =1/2[sin( α + β )+sin( α - β )]; cos α sin β =1/2[sin( α + β )-sin( α - β )] cos α cos β =1/2[cos( α + β )+cos( α - β )]; s in α sin β =-1/2[cos( α + β )-cos( α - β )];

5 слайд

Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары tg2 =, =, = Қосу формулалары : sin( cos (cos tg ( Тригонометриялық функциялардың қосынды мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары : tg ; tg Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру формулалары s in α cos β =1/2[sin( α + β )+sin( α - β )]; cos α sin β =1/2[sin( α + β )-sin( α - β )] cos α cos β =1/2[cos( α + β )+cos( α - β )]; s in α sin β =-1/2[cos( α + β )-cos( α - β )];

13 сәуір Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру

6 слайд
13 сәуір Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру

6 слайд

13 сәуір Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру

Қазақша Орысша Ағылшынша Тригонометриялық функциялар Тригонометрические функции Trigonometric functions Тригонометриялық

7 слайд
Қазақша Орысша Ағылшынша Тригонометриялық функциялар Тригонометрические функции Trigonometric functions Тригонометриялық өрнектерді ықшамдау Округление т ригоно- метрическое выражение Roundinq off trigonometric expression Синус Синус Sine Косинус Косинус С osine Тангенс Тангенс Tangent Котангенс Котангенс С otanqent Бұрыш Угол Angle Градус Градус Degree Радиан Радиан Radian Анықтама Определение Defination Формула Формула Formula Мысал Пример Example Есеп шығару Решить задачу To do a sum Есептің шешімі Решение задачи Solition of the sum Топтау тәсілі Способ сочетательный Mode of с ombinative Теңдік Равенство Equality, equallinq

7 слайд

Қазақша Орысша Ағылшынша Тригонометриялық функциялар Тригонометрические функции Trigonometric functions Тригонометриялық өрнектерді ықшамдау Округление т ригоно- метрическое выражение Roundinq off trigonometric expression Синус Синус Sine Косинус Косинус С osine Тангенс Тангенс Tangent Котангенс Котангенс С otanqent Бұрыш Угол Angle Градус Градус Degree Радиан Радиан Radian Анықтама Определение Defination Формула Формула Formula Мысал Пример Example Есеп шығару Решить задачу To do a sum Есептің шешімі Решение задачи Solition of the sum Топтау тәсілі Способ сочетательный Mode of с ombinative Теңдік Равенство Equality, equallinq

Оқулықпен жұмыс

8 слайд
Оқулықпен жұмыс

8 слайд

Оқулықпен жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі. 1.Өрнектің мәнін табындар.tg45 0 +tg60 0 +c t g30 0 . 2 .Өрнекті ықшамдаңдар:sin(180 0 - α )cos

9 слайд
Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі. 1.Өрнектің мәнін табындар.tg45 0 +tg60 0 +c t g30 0 . 2 .Өрнекті ықшамдаңдар:sin(180 0 - α )cos( -α )tg(360 0 + α )ctg(- α ). 3 .Көбейтіндіге түрлендіріңдер: sin75 0 -sin15 0 . В деңгейі. 1.Өрнекті ықшамдандар:sin 2 (- α )+ sin 2 (- α ) . 2.Өрнектерді қосындыға түрлендіріңдер:2cos3 α cos2 α . 3.Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: 1- ( sinα -cosα ) 2 . 1. C os α= ; < α <2 деп алып sin α -ны табыңдар. 2.Өрнекті ықшамдаңдар: 3.Өрнектің мәнін табыңдар: sin · cos +sin · cos 70 65 1 70 65 tg tg tg tg  С деңгейі.

9 слайд

Деңгейлік тапсырмалар А деңгейі. 1.Өрнектің мәнін табындар.tg45 0 +tg60 0 +c t g30 0 . 2 .Өрнекті ықшамдаңдар:sin(180 0 - α )cos( -α )tg(360 0 + α )ctg(- α ). 3 .Көбейтіндіге түрлендіріңдер: sin75 0 -sin15 0 . В деңгейі. 1.Өрнекті ықшамдандар:sin 2 (- α )+ sin 2 (- α ) . 2.Өрнектерді қосындыға түрлендіріңдер:2cos3 α cos2 α . 3.Тепе-теңдікті дәлелдеңдер: 1- ( sinα -cosα ) 2 . 1. C os α= ; < α <2 деп алып sin α -ны табыңдар. 2.Өрнекті ықшамдаңдар: 3.Өрнектің мәнін табыңдар: sin · cos +sin · cos 70 65 1 70 65 tg tg tg tg  С деңгейі.

КЕРІ БАЙЛАНЫС Мен бүгінгі сабақтан не үйрендім? Сабақтың қай кезеңі қызықты болды? Қиындық тудырған сабақтың кезеңі?

10 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Мен бүгінгі сабақтан не үйрендім? Сабақтың қай кезеңі қызықты болды? Қиындық тудырған сабақтың кезеңі?

10 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС Мен бүгінгі сабақтан не үйрендім? Сабақтың қай кезеңі қызықты болды? Қиындық тудырған сабақтың кезеңі?

ІХ. Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

11 слайд
ІХ. Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала.

11 слайд

ІХ. Рефлексия Мен қайталау арқылы ... нені еске түсірдім? Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала.

Үйге тапсырма: 1.Формулаларды қайталау 2.Жаңа терминдерді жаттау 3.Сыныпта шыққан есептердің қалғандары

12 слайд
Үйге тапсырма: 1.Формулаларды қайталау 2.Жаңа терминдерді жаттау 3.Сыныпта шыққан есептердің қалғандары

12 слайд

Үйге тапсырма: 1.Формулаларды қайталау 2.Жаңа терминдерді жаттау 3.Сыныпта шыққан есептердің қалғандары

s in α cos β =[sin( α + β )+sin( α - β )] cos α sin β =[sin( α + β )-sin( α - β )] cos α cos β =[cos( α + β )+cos( α - β )] s in

13 слайд
s in α cos β =[sin( α + β )+sin( α - β )] cos α sin β =[sin( α + β )-sin( α - β )] cos α cos β =[cos( α + β )+cos( α - β )] s in α sin β =[cos( α - β )-cos( α + β )]

13 слайд

s in α cos β =[sin( α + β )+sin( α - β )] cos α sin β =[sin( α + β )-sin( α - β )] cos α cos β =[cos( α + β )+cos( α - β )] s in α sin β =[cos( α - β )-cos( α + β )]