Материалдар / Тригонометриялық теңдеулер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонметриялық теңдеулерге есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2024
81
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қайталау есептері Сабақтың тақырыбы: 9-сынып Темірбекова Гулжан. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

1 слайд
Қайталау есептері Сабақтың тақырыбы: 9-сынып Темірбекова Гулжан. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

1 слайд

Қайталау есептері Сабақтың тақырыбы: 9-сынып Темірбекова Гулжан. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, тең

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, теңбе- теңдікті дәлелдейбілу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік: Патриоттық тәрбие беру, алғырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық : Негізгі тригономериялық тепе-теңдіктерге есептер шығару арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық қабілеттерін дамыту. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, теңбе- теңдікті дәлелдейбілу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік: Патриоттық тәрбие беру, алғырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық : Негізгі тригономериялық тепе-теңдіктерге есептер шығару арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық қабілеттерін дамыту. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

Сабақ жоспары: •Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); •Бәйге. •Деңгейлік тапсырмалар; •Логикалық тапсырма. •Ж

3 слайд
Сабақ жоспары: •Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); •Бәйге. •Деңгейлік тапсырмалар; •Логикалық тапсырма. •Жедел - тест; •Ойлан тап? •Сабақты қорытындылау.

3 слайд

Сабақ жоспары: •Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); •Бәйге. •Деңгейлік тапсырмалар; •Логикалық тапсырма. •Жедел - тест; •Ойлан тап? •Сабақты қорытындылау.

•Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд

4 слайд
•Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ық қа н? •Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы ба р? •Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. •Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы •Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 4

4 слайд

•Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ық қа н? •Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы ба р? •Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. •Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы •Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 4

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген е

5 слайд
2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал. Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 5

5 слайд

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал. Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 5

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координатал

6 слайд
Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 6

6 слайд

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 6

Әр бірлік шеңбер қандай функцияға арналған?

7 слайд
Әр бірлік шеңбер қандай функцияға арналған?

7 слайд

Әр бірлік шеңбер қандай функцияға арналған?

8 слайд

8 слайд

?sin 900, 2 1 cos)3 cossin)1)(2 cos sin1 )1 00 222 2 2          ctg ?cos 2 3 , 2 1 sin)3 )1(sin)2 sin1 cos1 )1 2

9 слайд
?sin 900, 2 1 cos)3 cossin)1)(2 cos sin1 )1 00 222 2 2          ctg ?cos 2 3 , 2 1 sin)3 )1(sin)2 sin1 cos1 )1 22 2 2            tg 1. бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. 2. Теңбе-теңдікті дәлелде :   cossin cossin   .1 sincos sincos 44 22      .1 sincos sincos 44 22      . бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. . sin1 cos cos sin1        2. Теңбе-теңдікті дәлелде : ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: . sin cos 22 22     tg ctg ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: ).1(cos)1(sin 33 tgxxctgxx  І деңгейлі І деңгейлі І І деңгейлі І І деңгейлі

9 слайд

?sin 900, 2 1 cos)3 cossin)1)(2 cos sin1 )1 00 222 2 2          ctg ?cos 2 3 , 2 1 sin)3 )1(sin)2 sin1 cos1 )1 22 2 2            tg 1. бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. 2. Теңбе-теңдікті дәлелде :   cossin cossin   .1 sincos sincos 44 22      .1 sincos sincos 44 22      . бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. . sin1 cos cos sin1        2. Теңбе-теңдікті дәлелде : ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: . sin cos 22 22     tg ctg ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: ).1(cos)1(sin 33 tgxxctgxx  І деңгейлі І деңгейлі І І деңгейлі І І деңгейлі

10 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына те

10 слайд
10 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+24*2=204

10 слайд

10 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+24*2=204

тапb ондаболса,2,q5,1)b 41  ттатіb мен q еселігі болса, 64b16,3)b 564  Жедел-тест. А) 40 В) 35 С) 39

11 слайд
тапb ондаболса,2,q5,1)b 41  ттатіb мен q еселігі болса, 64b16,3)b 564  Жедел-тест. А) 40 В) 35 С) 39 Д) 50 Е) 61 2) 3,12,…; геометриялық прогрессияның еселігін тап. А) 3 В) 4 С) 5 Д) 9 Е) 12 А) 30;4 В) 42;5 С) 32;2 Д) 37;3 Е) 45;6 ттап7n, 2 1 q192,4)b 1  А) 5 В) 2 С) 7 Д) 3 Е) 9 тапb2,q384,5)b 18  А) 9 В) 11 С) 15 Д) 7 Е) 3 6) 5,10,…геометриялық прогрессияның 640-қа тең мүшесінің нөмірін табыңдар А) 7 В) 8 С) 10 Д) 12 Е) 15 .есептессе ныb онда болса, 2 1 q жн 4b 7. 61  А) -0,125 В) 0,125 С) 1,25 Д) 12,5 Е) -1,210 А) В) С) Д) Е) В) В)

11 слайд

тапb ондаболса,2,q5,1)b 41  ттатіb мен q еселігі болса, 64b16,3)b 564  Жедел-тест. А) 40 В) 35 С) 39 Д) 50 Е) 61 2) 3,12,…; геометриялық прогрессияның еселігін тап. А) 3 В) 4 С) 5 Д) 9 Е) 12 А) 30;4 В) 42;5 С) 32;2 Д) 37;3 Е) 45;6 ттап7n, 2 1 q192,4)b 1  А) 5 В) 2 С) 7 Д) 3 Е) 9 тапb2,q384,5)b 18  А) 9 В) 11 С) 15 Д) 7 Е) 3 6) 5,10,…геометриялық прогрессияның 640-қа тең мүшесінің нөмірін табыңдар А) 7 В) 8 С) 10 Д) 12 Е) 15 .есептессе ныb онда болса, 2 1 q жн 4b 7. 61  А) -0,125 В) 0,125 С) 1,25 Д) 12,5 Е) -1,210 А) В) С) Д) Е) В) В)

12 слайд

12 слайд

Білемін Білдім Білгім келеді?

13 слайд
Білемін Білдім Білгім келеді?

13 слайд

Білемін Білдім Білгім келеді?

14 слайд

14 слайд