Тригонометриялық теңдеулер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тригонометриялық теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонметриялық теңдеулерге есептер шығару
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қайталау есептері Сабақтың тақырыбы: 9-сынып Темірбекова Гулжан. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

#1 слайд
Қайталау есептері Сабақтың тақырыбы: 9-сынып Темірбекова Гулжан. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

1 слайд

Қайталау есептері Сабақтың тақырыбы: 9-сынып Темірбекова Гулжан. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, тең

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, теңбе- теңдікті дәлелдейбілу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік: Патриоттық тәрбие беру, алғырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық : Негізгі тригономериялық тепе-теңдіктерге есептер шығару арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық қабілеттерін дамыту. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді меңгере отырып, оқушылардың өрнекті ықшамдай білу, теңбе- теңдікті дәлелдейбілу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік: Патриоттық тәрбие беру, алғырлыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дамытушылық : Негізгі тригономериялық тепе-теңдіктерге есептер шығару арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Танымдық қабілеттерін дамыту. «Мақсаты бірдің – рухы бір!».

Сабақ жоспары: •Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); •Бәйге. •Деңгейлік тапсырмалар; •Логикалық тапсырма. •Ж

#3 слайд
Сабақ жоспары: •Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); •Бәйге. •Деңгейлік тапсырмалар; •Логикалық тапсырма. •Жедел - тест; •Ойлан тап? •Сабақты қорытындылау.

3 слайд

Сабақ жоспары: •Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); •Бәйге. •Деңгейлік тапсырмалар; •Логикалық тапсырма. •Жедел - тест; •Ойлан тап? •Сабақты қорытындылау.

•Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд

#4 слайд
•Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ық қа н? •Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы ба р? •Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. •Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы •Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 4

4 слайд

•Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ық қа н? •Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы ба р? •Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. •Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы •Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 4

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген е

#5 слайд
2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал. Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 5

5 слайд

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал. Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 5

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координатал

#6 слайд
Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 6

6 слайд

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 6

Әр бірлік шеңбер қандай функцияға арналған?

#7 слайд
Әр бірлік шеңбер қандай функцияға арналған?

7 слайд

Әр бірлік шеңбер қандай функцияға арналған?

#8 слайд

8 слайд

?sin 900, 2 1 cos)3 cossin)1)(2 cos sin1 )1 00 222 2 2          ctg ?cos 2 3 , 2 1 sin)3 )1(sin)2 sin1 cos1 )1 2

#9 слайд
?sin 900, 2 1 cos)3 cossin)1)(2 cos sin1 )1 00 222 2 2          ctg ?cos 2 3 , 2 1 sin)3 )1(sin)2 sin1 cos1 )1 22 2 2            tg 1. бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. 2. Теңбе-теңдікті дәлелде :   cossin cossin   .1 sincos sincos 44 22      .1 sincos sincos 44 22      . бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. . sin1 cos cos sin1        2. Теңбе-теңдікті дәлелде : ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: . sin cos 22 22     tg ctg ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: ).1(cos)1(sin 33 tgxxctgxx  І деңгейлі І деңгейлі І І деңгейлі І І деңгейлі

9 слайд

?sin 900, 2 1 cos)3 cossin)1)(2 cos sin1 )1 00 222 2 2          ctg ?cos 2 3 , 2 1 sin)3 )1(sin)2 sin1 cos1 )1 22 2 2            tg 1. бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. 2. Теңбе-теңдікті дәлелде :   cossin cossin   .1 sincos sincos 44 22      .1 sincos sincos 44 22      . бөлшегін tg α арқылы өрнектеп, tg α=5.болғандағы мәнін тап. . sin1 cos cos sin1        2. Теңбе-теңдікті дәлелде : ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: . sin cos 22 22     tg ctg ІІІ деңгейлі 1. Өрнекті ықшамда: ).1(cos)1(sin 33 tgxxctgxx  І деңгейлі І деңгейлі І І деңгейлі І І деңгейлі

10 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына те

#10 слайд
10 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+24*2=204

10 слайд

10 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+24*2=204

тапb ондаболса,2,q5,1)b 41  ттатіb мен q еселігі болса, 64b16,3)b 564  Жедел-тест. А) 40 В) 35 С) 39

#11 слайд
тапb ондаболса,2,q5,1)b 41  ттатіb мен q еселігі болса, 64b16,3)b 564  Жедел-тест. А) 40 В) 35 С) 39 Д) 50 Е) 61 2) 3,12,…; геометриялық прогрессияның еселігін тап. А) 3 В) 4 С) 5 Д) 9 Е) 12 А) 30;4 В) 42;5 С) 32;2 Д) 37;3 Е) 45;6 ттап7n, 2 1 q192,4)b 1  А) 5 В) 2 С) 7 Д) 3 Е) 9 тапb2,q384,5)b 18  А) 9 В) 11 С) 15 Д) 7 Е) 3 6) 5,10,…геометриялық прогрессияның 640-қа тең мүшесінің нөмірін табыңдар А) 7 В) 8 С) 10 Д) 12 Е) 15 .есептессе ныb онда болса, 2 1 q жн 4b 7. 61  А) -0,125 В) 0,125 С) 1,25 Д) 12,5 Е) -1,210 А) В) С) Д) Е) В) В)

11 слайд

тапb ондаболса,2,q5,1)b 41  ттатіb мен q еселігі болса, 64b16,3)b 564  Жедел-тест. А) 40 В) 35 С) 39 Д) 50 Е) 61 2) 3,12,…; геометриялық прогрессияның еселігін тап. А) 3 В) 4 С) 5 Д) 9 Е) 12 А) 30;4 В) 42;5 С) 32;2 Д) 37;3 Е) 45;6 ттап7n, 2 1 q192,4)b 1  А) 5 В) 2 С) 7 Д) 3 Е) 9 тапb2,q384,5)b 18  А) 9 В) 11 С) 15 Д) 7 Е) 3 6) 5,10,…геометриялық прогрессияның 640-қа тең мүшесінің нөмірін табыңдар А) 7 В) 8 С) 10 Д) 12 Е) 15 .есептессе ныb онда болса, 2 1 q жн 4b 7. 61  А) -0,125 В) 0,125 С) 1,25 Д) 12,5 Е) -1,210 А) В) С) Д) Е) В) В)

#12 слайд

12 слайд

Білемін Білдім Білгім келеді?

#13 слайд
Білемін Білдім Білгім келеді?

13 слайд

Білемін Білдім Білгім келеді?

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
pptx
29.11.2024
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі