Материалдар / Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің үйлесімділігі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің үйлесімділігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы тәрбиесінде ата-ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері – отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі алатын орнын, жеке тұлғаның оқу-тәрбиеге жауапкершілігін арттыра отырып, мектеп пен ата-ана арасындағы байланысты арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
345
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің . үйлесімділігі- Ата аналар жиналысының : тақырыбы

1 слайд
Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің . үйлесімділігі- Ата аналар жиналысының : тақырыбы

. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы – - , , , адам баласының өсіп ө

2 слайд
. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы – - , , , адам баласының өсіп өнер қаз тұрар қанат қағар ұясы . - , алтын бесігі Кез келген ата ана өз баласының дені сау , ? бақытты сыйлы адам болғанын армандайды емес пе . « Отбасындағы тәрбиенің адам баласына әсері мол Ұяда не , »,- көрсең ұшқанда соны ілерсің деп халық даналығы , - - , айтқандай ата ананың жеке басты үлгі өнегелері отбасындағы ахуал баланың дұрыс тәрбиеленуіне ықпал . , ететіні сөзсіз Олай дейтініміз баланың бойында жеткілікті , өмірлік тәжірибе бейімділік пен икемділік әлі де болса - толық қалыптасып бітпегендіктен ол үлкендердің мінез , - , , - , құлқына жүріс тұрысына сұхбаттасу мәнеріне іс әрекетіне - басқалармен ара қатынасына еліктейді және өзінің үлгі . өнегелік бағдаршамы ретінде қабылдайды Көріп , отырғаныңыздай отбасындағы тәрбиенің мәні өте зор және . оны мектеп тәрбиесімен ұштастыруда үлкен мағына жатыр

– , – Сіздің өміріңіздің мәні бала сәні ! , , бала Салтанаты махаббаты мәртебесі – ! , , бала

3 слайд
– , – Сіздің өміріңіздің мәні бала сәні ! , , бала Салтанаты махаббаты мәртебесі – ! , , бала Өйткені баланың өсуі ұядан , ұшқандағы тәрбиесі отбасының . көрмесі сияқты – . Жақсы әке балаға өмірлік азық Жақсы ұл әулетке өмірлік қазық деген . , бар Сондықтан тәрбиесі мәселесі жөнінде бөлісіп шешетін маңызды істер . , сан алуан Біз маман педагог ретінде , сіз баланың ең басты тәрбиешісі әрі , – айнадай өнегесі ретінде бір бірімізге , , , кеңес берейік сөйлесейік бірігейік , біздің мәпелеген өсірген талымыз түзу ! , өссін Сізге көлеңкесі бізге ізгілігі ! қымбат

:Тренинг барысы • . « » І Карусель ойыны. « » І Карусель ойыны • . ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасыл

4 слайд
:Тренинг барысы • . « » І Карусель ойыны. « » І Карусель ойыны • . ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз парызыпарызы • . : « ІІІ Бейнежазба көрсету Мен ұялы. : « ІІІ Бейнежазба көрсету Мен ұялы », « » телефон болсам Мандарин », « »телефон болсам Мандарин • IV. « » Гүл теру тренингіIV. « » Гүл теру тренингі • V. Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау • VI. ... Соңғы сөзді маған қалдырVI. ...Соңғы сөзді маған қалдыр

. « » .І Карусель ойыны. « » .І Карусель ойыны - Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір

5 слайд
. « » .І Карусель ойыны. « » .І Карусель ойыны - Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір . біріне қарап тұрады және екі шеңбер құрады Ішкі , . шеңбер қозғалыссыз ал сыртқы шеңбер қозғалмалы : - Ойынның мақсаты ата аналар арасында жағымды ахуал . орнату : Ситуация мысалдары • , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен ? қалай сәлемдесесіз ?қалай сәлемдесесіз • , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр ? онымен қалай танысаасыз ?онымен қалай танысаасыз • , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . қуаныштысыз.қуаныштысыз • , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай . қоштасасыз.қоштасасыз • Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі ? тұр қалай сәлемдесесіз ?тұр қалай сәлемдесесіз 2-3 Байланыс орнатуға және әңгімелесуге минут . беріледі Содан соң жүргізуші белгі береді немесе . тренингке қатысушылар келесі қатысушыға жылжиды

. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз парызыпарызы 1.1. , . Балаңыз қандай болса со

6 слайд
. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз парызыпарызы 1.1. , . Балаңыз қандай болса сол күйінде қабылдаңыз , . Балаңыз қандай болса сол күйінде қабылдаңыз 2.2. Өз қалауыңызға орай оларға ешқашан бұйырып сөйлемеңіз Өз қалауыңызға орай оларға ешқашан бұйырып сөйлемеңіз 3.3. . Шешімді жалғыз қабылдамаңыз . Шешімді жалғыз қабылдамаңыз 4.4. - - Ата аналардың мінез құлқы бала тәрбиесіндегі басты - - Ата аналардың мінез құлқы бала тәрбиесіндегі басты . фактор . фактор 5.5. , Не нәрсе жайлы да қорықпай сөз етіп алдағы жоспарыңыз , Не нәрсе жайлы да қорықпай сөз етіп алдағы жоспарыңыз .жөнінде балаңызбен де ақылдасуға болады .жөнінде балаңызбен де ақылдасуға болады 6.6. . Балаларға сыйлық жасауда артық кетуге жол бермеңіз . Балаларға сыйлық жасауда артық кетуге жол бермеңіз 7.7. , , Қандай да бір қиындық туа қалса оны балаға түсіндіріп , , Қандай да бір қиындық туа қалса оны балаға түсіндіріп . бірлесе жеңу керек . бірлесе жеңу керек 8.8. . Үйіңіздің есігі ашық болсын . Үйіңіздің есігі ашық болсын 9.9. Дер кезінде шеттей біліңіз Дер кезінде шеттей біліңіз

. :ІІІ Бейнежазба көрсету. :ІІІ Бейнежазба көрсету

7 слайд
. :ІІІ Бейнежазба көрсету. :ІІІ Бейнежазба көрсету

«Мен телефон болсам екен...» • Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз? • Егерде

8 слайд
«Мен телефон болсам екен...» • Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз? • Егерде өзіңізді Егерде өзіңізді бейнежазбадағыдай сезінсеңіз бейнежазбадағыдай сезінсеңіз онда мына слайд шоуды онда мына слайд шоуды тамашалайық.тамашалайық.

2. « » Мандарин слайд шоу 2. « » Мандарин слайд шоу . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді

9 слайд
2. « » Мандарин слайд шоу 2. « » Мандарин слайд шоу . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді .Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық .Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық

IV . « » Гүл теру тренингіIV . « » Гүл теру тренингі ( , Әуен ойналып тұрады( , Әуен ойналып тұрады

10 слайд
IV . « » Гүл теру тренингіIV . « » Гүл теру тренингі ( , Әуен ойналып тұрады( , Әуен ойналып тұрады арнайы дайындалған гүлдер арнайы дайындалған гүлдер ) - алқабына бару Барлық ата ) -алқабына бару Барлық ата , аналар орындарынан тұрып гүл , аналар орындарынан тұрып гүл . - теруге шығады Бір бір гүлден . - теруге шығады Бір бір гүлден . алады Сол гүлдерде сұрақтар. алады Сол гүлдерде сұрақтар . жасырылған Осы сұрақтар. жасырылған Осы сұрақтар . көлемінде пікірталас өрбиді .көлемінде пікірталас өрбиді

• ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз • , - ? Бала

11 слайд
• ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз • , - ? Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз , - ?Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз • ? Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай ?Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай • , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің ? жауапкершілігі басым ба ?жауапкершілігі басым ба • , ? Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар , ?Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар • ? Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды ?Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды • , ? Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден , ?Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден • ? Балаңыздың ең жақын досы ?Балаңыздың ең жақын досы • « » ? Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз« » ?Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз • ? Бала деген кім ?Бала деген кім • ? Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар ?Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар • ? Балаңыздың сүйікті тағамы ?Балаңыздың сүйікті тағамы • ? Қандай жылы сөздер айтасыз ?Қандай жылы сөздер айтасыз • – - ? Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек – - ?Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек • ? Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз ?Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз • - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу ? керек?керек • / / ? Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма/ / ?Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма • - ? Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім - ?Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім • ? Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз ?Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз • ? Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай ?Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай

- , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең - , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең – . – - маңыз

12 слайд
- , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең - , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең – . – - маңызды мәселе Ең басты ата – . – -маңызды мәселе Ең басты ата . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы тренингтің соңында сіздерге мандарин тренингтің соңында сіздерге мандарин . ұсынғым келеді Барлығыңыз . ұсынғым келеді Барлығыңыз . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді : берген мақсатым Мандарин жемістің : берген мақсатым Мандарин жемістің . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса біз де балаларымызға жұмсақ мінез біз де балаларымызға жұмсақ мінез , - танытып жан жақты білім мен тәрбие, - танытып жан жақты білім мен тәрбие . берейік.берейік

V. Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау : Мақсаты: Мақсаты - өз балаларының іс -өз балаларының іс

13 слайд
V. Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау : Мақсаты: Мақсаты - өз балаларының іс -өз балаларының іс әрекетіне дұрыс бағыт бере әрекетіне дұрыс бағыт бере білуге баулу білуге баулу

• 1-жағдаят1-жағдаят « Балаңыз« Балаңыз . мектептен шағым айтып келді . мектептен шағым айтып келді , Мұ

14 слайд
• 1-жағдаят1-жағдаят « Балаңыз« Балаңыз . мектептен шағым айтып келді . мектептен шағым айтып келді , Мұғалім ұрысқанын енді , Мұғалім ұрысқанын енді сабаққа барғысы келмейтінін сабаққа барғысы келмейтінін . айтты Сіз қандай әрекет. айтты Сіз қандай әрекет ?» етесіз?»етесіз • 2- жағдаят2-жағдаят « Балаңыз ұялы « Балаңыз ұялы телефон алып бер деп телефон алып бер деп . : « жылады Сіз Шамалы шыдай. : « жылады Сіз Шамалы шыдай , тұр уақыты келгенде алып, тұр уақыты келгенде алып »- . беремін дедіңіз Балаңыз»- . беремін дедіңіз Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып тыңдамай есікті тарс жауып . ? кетіп қалды Сіздің әрекетіңіз . ?кетіп қалды Сіздің әрекетіңіз

• 3-жағдаят3-жағдаят « Марат сабаққа« Марат сабаққа . дайындықсыз келді Мұғалім сабақ . дайындықсыз келді

15 слайд
• 3-жағдаят3-жағдаят « Марат сабаққа« Марат сабаққа . дайындықсыз келді Мұғалім сабақ . дайындықсыз келді Мұғалім сабақ . түсіндіріп жатты Марат сабақты . түсіндіріп жатты Марат сабақты . тыңдамады Онымен қоса жанындағы. тыңдамады Онымен қоса жанындағы . оқушыларға да тыныштық бермеді . оқушыларға да тыныштық бермеді Мұғалім ескертулер берсе де Мұғалім ескертулер берсе де . қорытынды шығармады Мұғалім . қорытынды шығармады Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін оқушының сыныптан шығып кетуін . талап етті Марат үйге келіп шағым . талап етті Марат үйге келіп шағым . - - , айтты Ата анасы әй шәйға қарамай. - - , айтты Ата анасы әй шәйға қарамай . - деректорға кіріп айқай шығарды Ата . -деректорға кіріп айқай шығарды Ата ? ананың бұл әрекеті дұрыс па Сіз ? ананың бұл әрекеті дұрыс па Сіз ?» қандай әрекет етер едіңіз ?»қандай әрекет етер едіңіз • 4- жағдаят4-жағдаят « Балаңыз түнімен« Балаңыз түнімен , . теледидар көріп ұйқысы қанбай қалды , . теледидар көріп ұйқысы қанбай қалды : Балаңыз: Балаңыз « , - Басым ауырып тұр сабаққа бармай ақ« , - Басым ауырып тұр сабаққа бармай ақ »,- . ? қояйыншы деді Сіздің әрекетіңіз»,- . ?қояйыншы деді Сіздің әрекетіңіз •

Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға

16 слайд
Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз сіздің оның ісіне немқұрайлы сіздің оның ісіне немқұрайлы , қарамайтыныңызды қөретіндей оны , қарамайтыныңызды қөретіндей оны тыңдауға дайын екендіңізді тыңдауға дайын екендіңізді . байқайтындай болсын Кейде бала бір . байқайтындай болсын Кейде бала бір . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты , , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ, , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ қабілетсіз деген асығыс қорытындыға қабілетсіз деген асығыс қорытындыға . келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген. келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен , байланыс жасамайды қиыншылықтарды , байланыс жасамайды қиыншылықтарды . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да - ата аналар мектеппен байланыста болу- ата аналар мектеппен байланыста болу . керек.керек

V . : І ҚорытындыV . : І Қорытынды ... Соңғы сөзді маған қалдыр ...Соңғы сөзді маған қалдыр

17 слайд
V . : І ҚорытындыV . : І Қорытынды ... Соңғы сөзді маған қалдыр ...Соңғы сөзді маған қалдыр , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап, - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді . , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып. , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып , . дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық , .дұрыс тәрбие беруге сі...