Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің үйлесімділігі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тұлға қалыптастыруда
мектеп пен отбасы
тәрбиесінің
.
үйлесімділігі-
Ата аналар
жиналысының
:
тақырыбы
1 слайд
Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің . үйлесімділігі- Ата аналар жиналысының : тақырыбы
2 слайд
. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы
– - , , ,
адам баласының өсіп өнер қаз тұрар қанат қағар ұясы
. - ,
алтын бесігі Кез келген ата ана өз баласының дені сау
, ?
бақытты сыйлы адам болғанын армандайды емес пе
. «
Отбасындағы тәрбиенің адам баласына әсері мол Ұяда не
, »,-
көрсең ұшқанда соны ілерсің деп халық даналығы
, - - ,
айтқандай ата ананың жеке басты үлгі өнегелері
отбасындағы ахуал баланың дұрыс тәрбиеленуіне ықпал
. ,
ететіні сөзсіз Олай дейтініміз баланың бойында жеткілікті
,
өмірлік тәжірибе бейімділік пен икемділік әлі де болса
-
толық қалыптасып бітпегендіктен ол үлкендердің мінез
, - , , - ,
құлқына жүріс тұрысына сұхбаттасу мәнеріне іс әрекетіне
-
басқалармен ара қатынасына еліктейді және өзінің үлгі
.
өнегелік бағдаршамы ретінде қабылдайды Көріп
,
отырғаныңыздай отбасындағы тәрбиенің мәні өте зор және
.
оны мектеп тәрбиесімен ұштастыруда үлкен мағына жатыр
2 слайд
. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы – - , , , адам баласының өсіп өнер қаз тұрар қанат қағар ұясы . - , алтын бесігі Кез келген ата ана өз баласының дені сау , ? бақытты сыйлы адам болғанын армандайды емес пе . « Отбасындағы тәрбиенің адам баласына әсері мол Ұяда не , »,- көрсең ұшқанда соны ілерсің деп халық даналығы , - - , айтқандай ата ананың жеке басты үлгі өнегелері отбасындағы ахуал баланың дұрыс тәрбиеленуіне ықпал . , ететіні сөзсіз Олай дейтініміз баланың бойында жеткілікті , өмірлік тәжірибе бейімділік пен икемділік әлі де болса - толық қалыптасып бітпегендіктен ол үлкендердің мінез , - , , - , құлқына жүріс тұрысына сұхбаттасу мәнеріне іс әрекетіне - басқалармен ара қатынасына еліктейді және өзінің үлгі . өнегелік бағдаршамы ретінде қабылдайды Көріп , отырғаныңыздай отбасындағы тәрбиенің мәні өте зор және . оны мектеп тәрбиесімен ұштастыруда үлкен мағына жатыр
3 слайд
– , – Сіздің өміріңіздің мәні бала сәні
! , ,
бала Салтанаты махаббаты мәртебесі
– ! , ,
бала Өйткені баланың өсуі ұядан
,
ұшқандағы тәрбиесі отбасының
.
көрмесі сияқты
– .
Жақсы әке балаға өмірлік азық
Жақсы ұл әулетке өмірлік қазық деген
. ,
бар Сондықтан тәрбиесі мәселесі
жөнінде бөлісіп шешетін маңызды істер
. ,
сан алуан Біз маман педагог ретінде
,
сіз баланың ең басты тәрбиешісі әрі
, –
айнадай өнегесі ретінде бір бірімізге
, , ,
кеңес берейік сөйлесейік бірігейік
,
біздің мәпелеген өсірген талымыз түзу
! ,
өссін Сізге көлеңкесі бізге ізгілігі
!
қымбат
3 слайд
– , – Сіздің өміріңіздің мәні бала сәні ! , , бала Салтанаты махаббаты мәртебесі – ! , , бала Өйткені баланың өсуі ұядан , ұшқандағы тәрбиесі отбасының . көрмесі сияқты – . Жақсы әке балаға өмірлік азық Жақсы ұл әулетке өмірлік қазық деген . , бар Сондықтан тәрбиесі мәселесі жөнінде бөлісіп шешетін маңызды істер . , сан алуан Біз маман педагог ретінде , сіз баланың ең басты тәрбиешісі әрі , – айнадай өнегесі ретінде бір бірімізге , , , кеңес берейік сөйлесейік бірігейік , біздің мәпелеген өсірген талымыз түзу ! , өссін Сізге көлеңкесі бізге ізгілігі ! қымбат
4 слайд
:Тренинг барысы
•
. « »
І Карусель ойыны. « » І Карусель ойыны
•
.
ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз
парызыпарызы
•
. : «
ІІІ Бейнежазба көрсету Мен ұялы. : « ІІІ Бейнежазба көрсету Мен ұялы
», « »
телефон болсам Мандарин », « »телефон болсам Мандарин
•
IV. « »
Гүл теру тренингіIV. « » Гүл теру тренингі
•
V.
Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау
•
VI. ...
Соңғы сөзді маған қалдырVI. ...Соңғы сөзді маған қалдыр
4 слайд
:Тренинг барысы • . « » І Карусель ойыны. « » І Карусель ойыны • . ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз парызыпарызы • . : « ІІІ Бейнежазба көрсету Мен ұялы. : « ІІІ Бейнежазба көрсету Мен ұялы », « » телефон болсам Мандарин », « »телефон болсам Мандарин • IV. « » Гүл теру тренингіIV. « » Гүл теру тренингі • V. Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау • VI. ... Соңғы сөзді маған қалдырVI. ...Соңғы сөзді маған қалдыр
5 слайд
. « » .І Карусель ойыны. « » .І Карусель ойыны
-
Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір
.
біріне қарап тұрады және екі шеңбер құрады Ішкі
, .
шеңбер қозғалыссыз ал сыртқы шеңбер қозғалмалы
: -
Ойынның мақсаты ата аналар арасында жағымды ахуал
.
орнату
: Ситуация мысалдары
•
,
Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен
?
қалай сәлемдесесіз ?қалай сәлемдесесіз
•
,
Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр
?
онымен қалай танысаасыз ?онымен қалай танысаасыз
•
,
Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ
.
едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге
.
қуаныштысыз.қуаныштысыз
•
,
Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай
.
қоштасасыз.қоштасасыз
•
Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі
?
тұр қалай сәлемдесесіз ?тұр қалай сәлемдесесіз
2-3
Байланыс орнатуға және әңгімелесуге минут
.
беріледі Содан соң жүргізуші белгі береді немесе
.
тренингке қатысушылар келесі қатысушыға жылжиды
5 слайд
. « » .І Карусель ойыны. « » .І Карусель ойыны - Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір . біріне қарап тұрады және екі шеңбер құрады Ішкі , . шеңбер қозғалыссыз ал сыртқы шеңбер қозғалмалы : - Ойынның мақсаты ата аналар арасында жағымды ахуал . орнату : Ситуация мысалдары • , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен ? қалай сәлемдесесіз ?қалай сәлемдесесіз • , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр ? онымен қалай танысаасыз ?онымен қалай танысаасыз • , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . қуаныштысыз.қуаныштысыз • , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай . қоштасасыз.қоштасасыз • Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі ? тұр қалай сәлемдесесіз ?тұр қалай сәлемдесесіз 2-3 Байланыс орнатуға және әңгімелесуге минут . беріледі Содан соң жүргізуші белгі береді немесе . тренингке қатысушылар келесі қатысушыға жылжиды
6 слайд
. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз
парызыпарызы
1.1. , . Балаңыз қандай болса сол күйінде қабылдаңыз , . Балаңыз қандай болса сол күйінде қабылдаңыз
2.2. Өз қалауыңызға орай оларға ешқашан бұйырып сөйлемеңіз Өз қалауыңызға орай оларға ешқашан бұйырып сөйлемеңіз
3.3. . Шешімді жалғыз қабылдамаңыз . Шешімді жалғыз қабылдамаңыз
4.4. - - Ата аналардың мінез құлқы бала тәрбиесіндегі басты - - Ата аналардың мінез құлқы бала тәрбиесіндегі басты
. фактор . фактор
5.5. , Не нәрсе жайлы да қорықпай сөз етіп алдағы жоспарыңыз , Не нәрсе жайлы да қорықпай сөз етіп алдағы жоспарыңыз
.жөнінде балаңызбен де ақылдасуға болады .жөнінде балаңызбен де ақылдасуға болады
6.6. . Балаларға сыйлық жасауда артық кетуге жол бермеңіз . Балаларға сыйлық жасауда артық кетуге жол бермеңіз
7.7. , , Қандай да бір қиындық туа қалса оны балаға түсіндіріп , , Қандай да бір қиындық туа қалса оны балаға түсіндіріп
. бірлесе жеңу керек . бірлесе жеңу керек
8.8. . Үйіңіздің есігі ашық болсын . Үйіңіздің есігі ашық болсын
9.9. Дер кезінде шеттей біліңіз Дер кезінде шеттей біліңіз
6 слайд
. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз. ІІ Отбасылық тәрбиенің тоғыз парызыпарызы 1.1. , . Балаңыз қандай болса сол күйінде қабылдаңыз , . Балаңыз қандай болса сол күйінде қабылдаңыз 2.2. Өз қалауыңызға орай оларға ешқашан бұйырып сөйлемеңіз Өз қалауыңызға орай оларға ешқашан бұйырып сөйлемеңіз 3.3. . Шешімді жалғыз қабылдамаңыз . Шешімді жалғыз қабылдамаңыз 4.4. - - Ата аналардың мінез құлқы бала тәрбиесіндегі басты - - Ата аналардың мінез құлқы бала тәрбиесіндегі басты . фактор . фактор 5.5. , Не нәрсе жайлы да қорықпай сөз етіп алдағы жоспарыңыз , Не нәрсе жайлы да қорықпай сөз етіп алдағы жоспарыңыз .жөнінде балаңызбен де ақылдасуға болады .жөнінде балаңызбен де ақылдасуға болады 6.6. . Балаларға сыйлық жасауда артық кетуге жол бермеңіз . Балаларға сыйлық жасауда артық кетуге жол бермеңіз 7.7. , , Қандай да бір қиындық туа қалса оны балаға түсіндіріп , , Қандай да бір қиындық туа қалса оны балаға түсіндіріп . бірлесе жеңу керек . бірлесе жеңу керек 8.8. . Үйіңіздің есігі ашық болсын . Үйіңіздің есігі ашық болсын 9.9. Дер кезінде шеттей біліңіз Дер кезінде шеттей біліңіз
7 слайд
. :ІІІ Бейнежазба көрсету. :ІІІ Бейнежазба көрсету
7 слайд
. :ІІІ Бейнежазба көрсету. :ІІІ Бейнежазба көрсету
8 слайд
«Мен телефон болсам екен...»
•
Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай
сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз?
•
Егерде өзіңізді Егерде өзіңізді
бейнежазбадағыдай сезінсеңіз бейнежазбадағыдай сезінсеңіз
онда мына слайд шоуды онда мына слайд шоуды
тамашалайық.тамашалайық.
8 слайд
«Мен телефон болсам екен...» • Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз? • Егерде өзіңізді Егерде өзіңізді бейнежазбадағыдай сезінсеңіз бейнежазбадағыдай сезінсеңіз онда мына слайд шоуды онда мына слайд шоуды тамашалайық.тамашалайық.
9 слайд
2. « » Мандарин слайд шоу 2. « » Мандарин слайд шоу .
Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді .Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді
.
Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық .Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық
9 слайд
2. « » Мандарин слайд шоу 2. « » Мандарин слайд шоу . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді .Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық .Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық
10 слайд
IV . « » Гүл теру тренингіIV . « » Гүл теру тренингі
( ,
Әуен ойналып тұрады( , Әуен ойналып тұрады
арнайы дайындалған гүлдер арнайы дайындалған гүлдер
) -
алқабына бару Барлық ата ) -алқабына бару Барлық ата
,
аналар орындарынан тұрып гүл , аналар орындарынан тұрып гүл
. -
теруге шығады Бір бір гүлден . - теруге шығады Бір бір гүлден
.
алады Сол гүлдерде сұрақтар. алады Сол гүлдерде сұрақтар
.
жасырылған Осы сұрақтар. жасырылған Осы сұрақтар
.
көлемінде пікірталас өрбиді .көлемінде пікірталас өрбиді
10 слайд
IV . « » Гүл теру тренингіIV . « » Гүл теру тренингі ( , Әуен ойналып тұрады( , Әуен ойналып тұрады арнайы дайындалған гүлдер арнайы дайындалған гүлдер ) - алқабына бару Барлық ата ) -алқабына бару Барлық ата , аналар орындарынан тұрып гүл , аналар орындарынан тұрып гүл . - теруге шығады Бір бір гүлден . - теруге шығады Бір бір гүлден . алады Сол гүлдерде сұрақтар. алады Сол гүлдерде сұрақтар . жасырылған Осы сұрақтар. жасырылған Осы сұрақтар . көлемінде пікірталас өрбиді .көлемінде пікірталас өрбиді
11 слайд
•
?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз
•
, - ?
Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз , - ?Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз
•
?
Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай ?Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай
•
,
Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің
?
жауапкершілігі басым ба ?жауапкершілігі басым ба
•
, ?
Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар , ?Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар
•
?
Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды ?Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды
•
, ?
Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден , ?Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден
•
?
Балаңыздың ең жақын досы ?Балаңыздың ең жақын досы
•
« » ?
Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз« » ?Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз
•
?
Бала деген кім ?Бала деген кім
•
?
Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар ?Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар
•
?
Балаңыздың сүйікті тағамы ?Балаңыздың сүйікті тағамы
•
?
Қандай жылы сөздер айтасыз ?Қандай жылы сөздер айтасыз
•
– - ?
Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек – - ?Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек
•
?
Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз ?Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз
•
- -
Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу
?
керек?керек
•
/ / ?
Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма/ / ?Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма
•
- ?
Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім - ?Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім
•
?
Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз ?Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз
•
?
Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай ?Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай
11 слайд
• ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ?Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз • , - ? Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз , - ?Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз • ? Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай ?Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай • , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің ? жауапкершілігі басым ба ?жауапкершілігі басым ба • , ? Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар , ?Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар • ? Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды ?Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды • , ? Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден , ?Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден • ? Балаңыздың ең жақын досы ?Балаңыздың ең жақын досы • « » ? Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз« » ?Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз • ? Бала деген кім ?Бала деген кім • ? Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар ?Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар • ? Балаңыздың сүйікті тағамы ?Балаңыздың сүйікті тағамы • ? Қандай жылы сөздер айтасыз ?Қандай жылы сөздер айтасыз • – - ? Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек – - ?Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек • ? Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз ?Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз • - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу ? керек?керек • / / ? Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма/ / ?Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма • - ? Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім - ?Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім • ? Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз ?Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз • ? Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай ?Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай
12 слайд
- , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең - , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең
– . – -
маңызды мәселе Ең басты ата – . – -маңызды мәселе Ең басты ата
.
ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор
Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты
.
ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы
тренингтің соңында сіздерге мандарин тренингтің соңында сіздерге мандарин
.
ұсынғым келеді Барлығыңыз . ұсынғым келеді Барлығыңыз
.
мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып
.
ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді
:
берген мақсатым Мандарин жемістің : берген мақсатым Мандарин жемістің
. ,
бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында
.
дәрумені көп жеміс беретін өсімдік . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік
,
Мандарин қандай қасиеттерге ие болса , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса
біз де балаларымызға жұмсақ мінез біз де балаларымызға жұмсақ мінез
, -
танытып жан жақты білім мен тәрбие, - танытып жан жақты білім мен тәрбие
.
берейік.берейік
12 слайд
- , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең - , Сонымен ата аналар бала тәрбиесі ең – . – - маңызды мәселе Ең басты ата – . – -маңызды мәселе Ең басты ата . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы тренингтің соңында сіздерге мандарин тренингтің соңында сіздерге мандарин . ұсынғым келеді Барлығыңыз . ұсынғым келеді Барлығыңыз . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді : берген мақсатым Мандарин жемістің : берген мақсатым Мандарин жемістің . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса біз де балаларымызға жұмсақ мінез біз де балаларымызға жұмсақ мінез , - танытып жан жақты білім мен тәрбие, - танытып жан жақты білім мен тәрбие . берейік.берейік
13 слайд
V. Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау
:
Мақсаты: Мақсаты
-
өз балаларының іс -өз балаларының іс
әрекетіне дұрыс бағыт бере әрекетіне дұрыс бағыт бере
білуге баулу білуге баулу
13 слайд
V. Жағдаятты талдауV. Жағдаятты талдау : Мақсаты: Мақсаты - өз балаларының іс -өз балаларының іс әрекетіне дұрыс бағыт бере әрекетіне дұрыс бағыт бере білуге баулу білуге баулу
14 слайд
•
1-жағдаят1-жағдаят
« Балаңыз« Балаңыз
.
мектептен шағым айтып келді . мектептен шағым айтып келді
,
Мұғалім ұрысқанын енді , Мұғалім ұрысқанын енді
сабаққа барғысы келмейтінін сабаққа барғысы келмейтінін
.
айтты Сіз қандай әрекет. айтты Сіз қандай әрекет
?»
етесіз?»етесіз
•
2-
жағдаят2-жағдаят
« Балаңыз ұялы « Балаңыз ұялы
телефон алып бер деп телефон алып бер деп
. : «
жылады Сіз Шамалы шыдай. : « жылады Сіз Шамалы шыдай
,
тұр уақыты келгенде алып, тұр уақыты келгенде алып
»- .
беремін дедіңіз Балаңыз»- . беремін дедіңіз Балаңыз
тыңдамай есікті тарс жауып тыңдамай есікті тарс жауып
. ?
кетіп қалды Сіздің әрекетіңіз . ?кетіп қалды Сіздің әрекетіңіз
14 слайд
• 1-жағдаят1-жағдаят « Балаңыз« Балаңыз . мектептен шағым айтып келді . мектептен шағым айтып келді , Мұғалім ұрысқанын енді , Мұғалім ұрысқанын енді сабаққа барғысы келмейтінін сабаққа барғысы келмейтінін . айтты Сіз қандай әрекет. айтты Сіз қандай әрекет ?» етесіз?»етесіз • 2- жағдаят2-жағдаят « Балаңыз ұялы « Балаңыз ұялы телефон алып бер деп телефон алып бер деп . : « жылады Сіз Шамалы шыдай. : « жылады Сіз Шамалы шыдай , тұр уақыты келгенде алып, тұр уақыты келгенде алып »- . беремін дедіңіз Балаңыз»- . беремін дедіңіз Балаңыз тыңдамай есікті тарс жауып тыңдамай есікті тарс жауып . ? кетіп қалды Сіздің әрекетіңіз . ?кетіп қалды Сіздің әрекетіңіз
15 слайд
•
3-жағдаят3-жағдаят
« Марат сабаққа« Марат сабаққа
.
дайындықсыз келді Мұғалім сабақ . дайындықсыз келді Мұғалім сабақ
.
түсіндіріп жатты Марат сабақты . түсіндіріп жатты Марат сабақты
.
тыңдамады Онымен қоса жанындағы. тыңдамады Онымен қоса жанындағы
.
оқушыларға да тыныштық бермеді . оқушыларға да тыныштық бермеді
Мұғалім ескертулер берсе де Мұғалім ескертулер берсе де
.
қорытынды шығармады Мұғалім . қорытынды шығармады Мұғалім
оқушының сыныптан шығып кетуін оқушының сыныптан шығып кетуін
.
талап етті Марат үйге келіп шағым . талап етті Марат үйге келіп шағым
. - - ,
айтты Ата анасы әй шәйға қарамай. - - , айтты Ата анасы әй шәйға қарамай
. -
деректорға кіріп айқай шығарды Ата . -деректорға кіріп айқай шығарды Ата
?
ананың бұл әрекеті дұрыс па Сіз ? ананың бұл әрекеті дұрыс па Сіз
?»
қандай әрекет етер едіңіз ?»қандай әрекет етер едіңіз
•
4-
жағдаят4-жағдаят
« Балаңыз түнімен« Балаңыз түнімен
, .
теледидар көріп ұйқысы қанбай қалды , . теледидар көріп ұйқысы қанбай қалды
:
Балаңыз: Балаңыз
« , -
Басым ауырып тұр сабаққа бармай ақ« , - Басым ауырып тұр сабаққа бармай ақ
»,- . ?
қояйыншы деді Сіздің әрекетіңіз»,- . ?қояйыншы деді Сіздің әрекетіңіз
•
15 слайд
• 3-жағдаят3-жағдаят « Марат сабаққа« Марат сабаққа . дайындықсыз келді Мұғалім сабақ . дайындықсыз келді Мұғалім сабақ . түсіндіріп жатты Марат сабақты . түсіндіріп жатты Марат сабақты . тыңдамады Онымен қоса жанындағы. тыңдамады Онымен қоса жанындағы . оқушыларға да тыныштық бермеді . оқушыларға да тыныштық бермеді Мұғалім ескертулер берсе де Мұғалім ескертулер берсе де . қорытынды шығармады Мұғалім . қорытынды шығармады Мұғалім оқушының сыныптан шығып кетуін оқушының сыныптан шығып кетуін . талап етті Марат үйге келіп шағым . талап етті Марат үйге келіп шағым . - - , айтты Ата анасы әй шәйға қарамай. - - , айтты Ата анасы әй шәйға қарамай . - деректорға кіріп айқай шығарды Ата . -деректорға кіріп айқай шығарды Ата ? ананың бұл әрекеті дұрыс па Сіз ? ананың бұл әрекеті дұрыс па Сіз ?» қандай әрекет етер едіңіз ?»қандай әрекет етер едіңіз • 4- жағдаят4-жағдаят « Балаңыз түнімен« Балаңыз түнімен , . теледидар көріп ұйқысы қанбай қалды , . теледидар көріп ұйқысы қанбай қалды : Балаңыз: Балаңыз « , - Басым ауырып тұр сабаққа бармай ақ« , - Басым ауырып тұр сабаққа бармай ақ »,- . ? қояйыншы деді Сіздің әрекетіңіз»,- . ?қояйыншы деді Сіздің әрекетіңіз •
16 слайд
Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға
.
асығыстық танытуға болмайды Балаңыз . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз
сіздің оның ісіне немқұрайлы сіздің оның ісіне немқұрайлы
,
қарамайтыныңызды қөретіндей оны , қарамайтыныңызды қөретіндей оны
тыңдауға дайын екендіңізді тыңдауға дайын екендіңізді
.
байқайтындай болсын Кейде бала бір . байқайтындай болсын Кейде бала бір
. -
сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты
, ,
уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ, , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ
қабілетсіз деген асығыс қорытындыға қабілетсіз деген асығыс қорытындыға
.
келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген. келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген
. -
сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен
,
байланыс жасамайды қиыншылықтарды , байланыс жасамайды қиыншылықтарды
.
жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да
-
ата аналар мектеппен байланыста болу- ата аналар мектеппен байланыста болу
.
керек.керек
16 слайд
Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз сіздің оның ісіне немқұрайлы сіздің оның ісіне немқұрайлы , қарамайтыныңызды қөретіндей оны , қарамайтыныңызды қөретіндей оны тыңдауға дайын екендіңізді тыңдауға дайын екендіңізді . байқайтындай болсын Кейде бала бір . байқайтындай болсын Кейде бала бір . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты , , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ, , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ қабілетсіз деген асығыс қорытындыға қабілетсіз деген асығыс қорытындыға . келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген. келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен , байланыс жасамайды қиыншылықтарды , байланыс жасамайды қиыншылықтарды . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да - ата аналар мектеппен байланыста болу- ата аналар мектеппен байланыста болу . керек.керек
17 слайд
V . : І ҚорытындыV . : І Қорытынды
...
Соңғы сөзді маған қалдыр ...Соңғы сөзді маған қалдыр
, .
Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді
, -
Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап, - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап
тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді
. ,
ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып. , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып
, .
дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық , .дұрыс тәрбие беруге сі...
17 слайд
V . : І ҚорытындыV . : І Қорытынды ... Соңғы сөзді маған қалдыр ...Соңғы сөзді маған қалдыр , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап, - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді . , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып. , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып , . дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық , .дұрыс тәрбие беруге сі...