Материалдар / Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің үйлесімділігі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұлға қалыптастыруда мектеп пен отбасы тәрбиесінің үйлесімділігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Отбасы тәрбиесінде ата-ананың балаға тәрбиелік ықпалын арттыру. Тәрбиенің ең тамаша жері – отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі алатын орнын, жеке тұлғаның оқу-тәрбиеге жауапкершілігін арттыра отырып, мектеп пен ата-ана арасындағы байланысты арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
432
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тұлғақалыптастыруда мектеппенотбасы тәрбиесінің . үйлесімділігі - Атааналар жиналысының : тақырыбы

1 слайд
Тұлғақалыптастыруда мектеппенотбасы тәрбиесінің . үйлесімділігі - Атааналар жиналысының : тақырыбы

1 слайд

Тұлғақалыптастыруда мектеппенотбасы тәрбиесінің . үйлесімділігі - Атааналар жиналысының : тақырыбы

. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы – - , , , адам баласының өсіп өнер қаз тұрар қанат қағар ұясы

2 слайд
. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы – - , , , адам баласының өсіп өнер қаз тұрар қанат қағар ұясы . - , алтын бесігі Кез келген ата ана өз баласының дені сау , ? бақытты сыйлы адам болғанын армандайды емес пе . « Отбасындағы тәрбиенің адам баласына әсері мол Ұяда не , »,- көрсең ұшқанда соны ілерсің деп халық даналығы , - - , айтқандай ата ананың жеке басты үлгі өнегелері отбасындағы ахуал баланың дұрыс тәрбиеленуіне ықпал . , ететіні сөзсіз Олай дейтініміз баланың бойында жеткілікті , өмірлік тәжірибе бейімділік пен икемділік әлі де болса - толық қалыптасып бітпегендіктен ол үлкендердің мінез , - , , - , құлқына жүріс тұрысына сұхбаттасу мәнеріне іс әрекетіне - басқалармен ара қатынасына еліктейді және өзінің үлгі . өнегелік бағдаршамы ретінде қабылдайды Көріп , отырғаныңыздай отбасындағы тәрбиенің мәні өте зор және . оны мектеп тәрбиесімен ұштастыруда үлкен мағына жатыр

2 слайд

. Отбасы кішкентай бір мемлекет десе де болады Отбасы – - , , , адам баласының өсіп өнер қаз тұрар қанат қағар ұясы . - , алтын бесігі Кез келген ата ана өз баласының дені сау , ? бақытты сыйлы адам болғанын армандайды емес пе . « Отбасындағы тәрбиенің адам баласына әсері мол Ұяда не , »,- көрсең ұшқанда соны ілерсің деп халық даналығы , - - , айтқандай ата ананың жеке басты үлгі өнегелері отбасындағы ахуал баланың дұрыс тәрбиеленуіне ықпал . , ететіні сөзсіз Олай дейтініміз баланың бойында жеткілікті , өмірлік тәжірибе бейімділік пен икемділік әлі де болса - толық қалыптасып бітпегендіктен ол үлкендердің мінез , - , , - , құлқына жүріс тұрысына сұхбаттасу мәнеріне іс әрекетіне - басқалармен ара қатынасына еліктейді және өзінің үлгі . өнегелік бағдаршамы ретінде қабылдайды Көріп , отырғаныңыздай отбасындағы тәрбиенің мәні өте зор және . оны мектеп тәрбиесімен ұштастыруда үлкен мағына жатыр

– , – Сіздіңөміріңіздіңмәні бала сәні ! , , бала Салтанаты махаббаты мәртебесі – ! , , бала Өйткені баланың өсу

3 слайд
– , – Сіздіңөміріңіздіңмәні бала сәні ! , , бала Салтанаты махаббаты мәртебесі – ! , , бала Өйткені баланың өсуі ұядан , ұшқандағы тәрбиесі отбасының . көрмесісияқты – . Жақсы әке балаға өмірлік азық Жақсы ұл әулетке өмірлік қазық деген . , бар Сондықтан тәрбиесі мәселесі жөнінде бөлісіп шешетін маңызды істер . , сан алуан Біз маман педагог ретінде , сіз баланың ең басты тәрбиешісі әрі , – айнадай өнегесі ретінде бір бірімізге , , , кеңес берейік сөйлесейік бірігейік , біздің мәпелеген өсірген талымыз түзу ! , өссін Сізге көлеңкесі бізге ізгілігі ! қымбат

3 слайд

– , – Сіздіңөміріңіздіңмәні бала сәні ! , , бала Салтанаты махаббаты мәртебесі – ! , , бала Өйткені баланың өсуі ұядан , ұшқандағы тәрбиесі отбасының . көрмесісияқты – . Жақсы әке балаға өмірлік азық Жақсы ұл әулетке өмірлік қазық деген . , бар Сондықтан тәрбиесі мәселесі жөнінде бөлісіп шешетін маңызды істер . , сан алуан Біз маман педагог ретінде , сіз баланың ең басты тәрбиешісі әрі , – айнадай өнегесі ретінде бір бірімізге , , , кеңес берейік сөйлесейік бірігейік , біздің мәпелеген өсірген талымыз түзу ! , өссін Сізге көлеңкесі бізге ізгілігі ! қымбат

: Тренингбарысы •. « » І Карусель ойыны . « » І Карусель ойыны •. ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз . ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғ

4 слайд
: Тренингбарысы •. « » І Карусель ойыны . « » І Карусель ойыны •. ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз . ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз парызыпарызы •. : « ІІІ Бейнежазбакөрсету Менұялы . : « ІІІ Бейнежазбакөрсету Менұялы », « » телефонболсам Мандарин », « » телефонболсам Мандарин •IV. « » Гүлтеру тренингі IV. « » Гүлтеру тренингі •V. Жағдаяттыталдау V. Жағдаяттыталдау •VI. ... Соңғысөздімағанқалдыр VI. ... Соңғысөздімағанқалдыр

4 слайд

: Тренингбарысы •. « » І Карусель ойыны . « » І Карусель ойыны •. ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз . ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз парызыпарызы •. : « ІІІ Бейнежазбакөрсету Менұялы . : « ІІІ Бейнежазбакөрсету Менұялы », « » телефонболсам Мандарин », « » телефонболсам Мандарин •IV. « » Гүлтеру тренингі IV. « » Гүлтеру тренингі •V. Жағдаяттыталдау V. Жағдаяттыталдау •VI. ... Соңғысөздімағанқалдыр VI. ... Соңғысөздімағанқалдыр

. « » . І Карусель ойыны . « » . І Карусель ойыны - Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір . біріне қар

5 слайд
. « » . І Карусель ойыны . « » . І Карусель ойыны - Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір . біріне қарап тұрады және екі шеңбер құрады Ішкі , . шеңбер қозғалыссыз ал сыртқы шеңбер қозғалмалы : - Ойынның мақсаты ата аналар арасында жағымды ахуал . орнату :Ситуациямысалдары • , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен ? қалай сәлемдесесіз ? қалай сәлемдесесіз • , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр ? онымен қалай танысаасыз ? онымен қалай танысаасыз • , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . қуаныштысыз . қуаныштысыз • , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай . қоштасасыз . қоштасасыз • Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі ? тұр қалай сәлемдесесіз ? тұр қалай сәлемдесесіз 2-3 Байланыс орнатуға және әңгімелесуге минут . беріледі Содан соң жүргізуші белгі береді немесе . тренингке қатысушылар келесі қатысушыға жылжиды

5 слайд

. « » . І Карусель ойыны . « » . І Карусель ойыны - Топ мүшелері карусель принципі бойынша яғни бір . біріне қарап тұрады және екі шеңбер құрады Ішкі , . шеңбер қозғалыссыз ал сыртқы шеңбер қозғалмалы : - Ойынның мақсаты ата аналар арасында жағымды ахуал . орнату :Ситуациямысалдары • , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен , Сіздің қарсы алдыңызда танымайтын адам тұр онымен ? қалай сәлемдесесіз ? қалай сәлемдесесіз • , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр , Сіздің қарсы алдыңызда мүлдем танымайтын адам тұр ? онымен қалай танысаасыз ? онымен қалай танысаасыз • , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ , Сіздің қарсы алдыңызда өзіңіз жақсы танитын бірақ . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . едәуір ұзақ уақыт көрмеген адам тұр Сіз бұл кездесуге . қуаныштысыз . қуаныштысыз • , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай , Сіздің қарсы алдыңызда досыңыз тұр онымен қалай . қоштасасыз . қоштасасыз • Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі Сіздің қарсы алдыңызда балаңыздың сынып жетекшісі ? тұр қалай сәлемдесесіз ? тұр қалай сәлемдесесіз 2-3 Байланыс орнатуға және әңгімелесуге минут . беріледі Содан соң жүргізуші белгі береді немесе . тренингке қатысушылар келесі қатысушыға жылжиды

. ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз . ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз парызыпарызы 1.1. , .Балаңызқандайболса солкүйіндеқабылдаңыз , .Ба

6 слайд
. ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз . ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз парызыпарызы 1.1. , .Балаңызқандайболса солкүйіндеқабылдаңыз , .Балаңызқандайболса солкүйіндеқабылдаңыз 2.2. Өзқалауыңызғаорайоларғаешқашанбұйырыпсөйлемеңіз Өзқалауыңызғаорайоларғаешқашанбұйырыпсөйлемеңіз 3.3. .Шешімдіжалғызқабылдамаңыз .Шешімдіжалғызқабылдамаңыз 4.4.- - Ата аналардыңмінез құлқыбалатәрбиесіндегібасты- - Ата аналардыңмінез құлқыбалатәрбиесіндегібасты .фактор.фактор 5.5. , Ненәрсежайлыдақорықпайсөзетіп алдағыжоспарыңыз , Ненәрсежайлыдақорықпайсөзетіп алдағыжоспарыңыз .жөніндебалаңызбендеақылдасуғаболады .жөніндебалаңызбендеақылдасуғаболады 6.6. .Балаларғасыйлықжасаудаартықкетугежолбермеңіз .Балаларғасыйлықжасаудаартықкетугежолбермеңіз 7.7. , , Қандайдабірқиындықтуақалса оныбалағатүсіндіріп , , Қандайдабірқиындықтуақалса оныбалағатүсіндіріп .бірлесежеңукерек .бірлесежеңукерек 8.8. .Үйіңіздіңесігіашықболсын .Үйіңіздіңесігіашықболсын 9.9. Деркезіндешеттейбіліңіз Деркезіндешеттейбіліңіз

6 слайд

. ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз . ІІ Отбасылықтәрбиеніңтоғыз парызыпарызы 1.1. , .Балаңызқандайболса солкүйіндеқабылдаңыз , .Балаңызқандайболса солкүйіндеқабылдаңыз 2.2. Өзқалауыңызғаорайоларғаешқашанбұйырыпсөйлемеңіз Өзқалауыңызғаорайоларғаешқашанбұйырыпсөйлемеңіз 3.3. .Шешімдіжалғызқабылдамаңыз .Шешімдіжалғызқабылдамаңыз 4.4.- - Ата аналардыңмінез құлқыбалатәрбиесіндегібасты- - Ата аналардыңмінез құлқыбалатәрбиесіндегібасты .фактор.фактор 5.5. , Ненәрсежайлыдақорықпайсөзетіп алдағыжоспарыңыз , Ненәрсежайлыдақорықпайсөзетіп алдағыжоспарыңыз .жөніндебалаңызбендеақылдасуғаболады .жөніндебалаңызбендеақылдасуғаболады 6.6. .Балаларғасыйлықжасаудаартықкетугежолбермеңіз .Балаларғасыйлықжасаудаартықкетугежолбермеңіз 7.7. , , Қандайдабірқиындықтуақалса оныбалағатүсіндіріп , , Қандайдабірқиындықтуақалса оныбалағатүсіндіріп .бірлесежеңукерек .бірлесежеңукерек 8.8. .Үйіңіздіңесігіашықболсын .Үйіңіздіңесігіашықболсын 9.9. Деркезіндешеттейбіліңіз Деркезіндешеттейбіліңіз

. : ІІІ Бейнежазбакөрсету . : ІІІ Бейнежазбакөрсету

7 слайд
. : ІІІ Бейнежазбакөрсету . : ІІІ Бейнежазбакөрсету

7 слайд

. : ІІІ Бейнежазбакөрсету . : ІІІ Бейнежазбакөрсету

«Мен телефон болсам екен...» •Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз? •Егерде өз

8 слайд
«Мен телефон болсам екен...» •Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз? •Егерде өзіңізді Егерде өзіңізді бейнежазбадағыдай сезінсеңіз бейнежазбадағыдай сезінсеңіз онда мына слайд шоуды онда мына слайд шоуды тамашалайық.тамашалайық.

8 слайд

«Мен телефон болсам екен...» •Бейнежазбаны көріп қандай Бейнежазбаны көріп қандай сезімде болдыңыз?сезімде болдыңыз? •Егерде өзіңізді Егерде өзіңізді бейнежазбадағыдай сезінсеңіз бейнежазбадағыдай сезінсеңіз онда мына слайд шоуды онда мына слайд шоуды тамашалайық.тамашалайық.

2. « » Мандарин слайдшоу2. « » Мандарин слайдшоу . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Міне біздің бал

9 слайд
2. « » Мандарин слайдшоу2. « » Мандарин слайдшоу . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық . Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық

9 слайд

2. « » Мандарин слайдшоу2. « » Мандарин слайдшоу . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Міне біздің балаларымыз бізден осындай жылулықты күтеді . Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық . Балаларымызға уақыт бөлуді ұмытпайық

IV . « » Гүлтеру тренингі IV . « » Гүлтеру тренингі ( , Әуенойналыптұрады ( , Әуенойналыптұрады арнайыдайындалғ

10 слайд
IV . « » Гүлтеру тренингі IV . « » Гүлтеру тренингі ( , Әуенойналыптұрады ( , Әуенойналыптұрады арнайыдайындалғангүлдер арнайыдайындалғангүлдер ) - алқабынабару Барлықата ) - алқабынабару Барлықата , аналарорындарынантұрып гүл , аналарорындарынантұрып гүл . - теругешығады Бірбіргүлден . - теругешығады Бірбіргүлден . алады Солгүлдердесұрақтар . алады Солгүлдердесұрақтар . жасырылған Осысұрақтар . жасырылған Осысұрақтар . көлеміндепікірталасөрбиді . көлеміндепікірталасөрбиді

10 слайд

IV . « » Гүлтеру тренингі IV . « » Гүлтеру тренингі ( , Әуенойналыптұрады ( , Әуенойналыптұрады арнайыдайындалғангүлдер арнайыдайындалғангүлдер ) - алқабынабару Барлықата ) - алқабынабару Барлықата , аналарорындарынантұрып гүл , аналарорындарынантұрып гүл . - теругешығады Бірбіргүлден . - теругешығады Бірбіргүлден . алады Солгүлдердесұрақтар . алады Солгүлдердесұрақтар . жасырылған Осысұрақтар . жасырылған Осысұрақтар . көлеміндепікірталасөрбиді . көлеміндепікірталасөрбиді

• ? Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ? Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз • , - ? Балаңыз сізді ренжітті

11 слайд
• ? Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ? Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз • , - ? Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз , - ? Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз • ? Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай ? Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай • , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің ? жауапкершілігі басым ба ? жауапкершілігі басым ба • , ? Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар , ? Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар • ? Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды ? Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды • , ? Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден , ? Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден • ? Балаңыздың ең жақын досы ? Балаңыздың ең жақын досы •« » ? Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз « » ? Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз • ? Бала деген кім ? Бала деген кім • ? Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар ? Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар • ? Балаңыздың сүйікті тағамы ? Балаңыздың сүйікті тағамы • ? Қандай жылы сөздер айтасыз ? Қандай жылы сөздер айтасыз • – - ? Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек – - ? Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек • ? Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз ? Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз • - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу ? керек ? керек • / / ? Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма / / ? Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма • - ? Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім - ? Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім • ? Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз ? Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз • ? Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай ? Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай

11 слайд

• ? Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз ? Балаңызды еркелеткенде қандай сөздер айтасыз • , - ? Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз , - ? Балаңыз сізді ренжітті сіздің іс әрекетіңіз • ? Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай ? Балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай • , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің , Бала тәрбиесі үшін отбасы жауапкершілігі басым ба әлде мектептің ? жауапкершілігі басым ба ? жауапкершілігі басым ба • , ? Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар , ? Балаңыздың бойында сіздің ойыңызша қандай жақсы қасиеттер бар • ? Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды ? Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды • , ? Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден , ? Балаларда қызғаныш өзімшілдік мінездің қалыптасуы неден • ? Балаңыздың ең жақын досы ? Балаңыздың ең жақын досы •« » ? Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз « » ? Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіз • ? Бала деген кім ? Бала деген кім • ? Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар ? Балаларыңыз игілік істер істесе оларды қалай мадақтайсыздар • ? Балаңыздың сүйікті тағамы ? Балаңыздың сүйікті тағамы • ? Қандай жылы сөздер айтасыз ? Қандай жылы сөздер айтасыз • – - ? Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек – - ? Бала білімді әрі саналы болу үшін ата ана қандай жағдай жасау керек • ? Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз ? Балаңыздың бос уақытын қалай ұйымдастырасыз • - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу - - Бала үшін мұғалім мен ата ана арасында қандай қарым қатынас болу ? керек ? керек • / / ? Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма / / ? Балаңыз қызыңыз сізге өз сырын айта ма • - ? Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім - ? Балаңыздың сынып жетекшісінің толық аты жөні кім • ? Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз ? Отбасында бала тәрбиесіне кім жауапты деп ойлайсыз • ? Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай ? Балаңызға қаншалықты ақыл кеңес айтасыз жане қандай

- , Соныменатааналар балатәрбиесіең - , Соныменатааналар балатәрбиесіең – . – - маңызды мәселе Ең басты ата – . –

12 слайд
- , Соныменатааналар балатәрбиесіең - , Соныменатааналар балатәрбиесіең – . – - маңызды мәселе Ең басты ата – . – - маңызды мәселе Ең басты ата . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы тренингтің соңында сіздерге мандарин тренингтің соңында сіздерге мандарин . ұсынғым келеді Барлығыңыз . ұсынғым келеді Барлығыңыз . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді : берген мақсатым Мандарин жемістің : берген мақсатым Мандарин жемістің . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса біз де балаларымызға жұмсақ мінез біз де балаларымызға жұмсақ мінез , - танытып жанжақты білім мен тәрбие , - танытып жанжақты білім мен тәрбие . берейік . берейік

12 слайд

- , Соныменатааналар балатәрбиесіең - , Соныменатааналар балатәрбиесіең – . – - маңызды мәселе Ең басты ата – . – - маңызды мәселе Ең басты ата . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор . ананың бала тәрбиесіндегі маңызы зор Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты Бүгін міне бала тәрбиесіне байланысты . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы . ойларыңызды ортаға салдыңыздар Осы тренингтің соңында сіздерге мандарин тренингтің соңында сіздерге мандарин . ұсынғым келеді Барлығыңыз . ұсынғым келеді Барлығыңыз . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . мандариндеріңізді ашыңыздар Ашып . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді . ауыз тиюлеріңізге болады Мандаринді : берген мақсатым Мандарин жемістің : берген мақсатым Мандарин жемістің . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . , бір түрі Өзі жұмсақ нәрлі шырынында . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік . дәрумені көп жеміс беретін өсімдік , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса , Мандарин қандай қасиеттерге ие болса біз де балаларымызға жұмсақ мінез біз де балаларымызға жұмсақ мінез , - танытып жанжақты білім мен тәрбие , - танытып жанжақты білім мен тәрбие . берейік . берейік

V. Жағдаяттыталдау V. Жағдаяттыталдау : Мақсаты : Мақсаты - өзбалаларыныңіс - өзбалаларыныңіс әрекетінедұрысбағ

13 слайд
V. Жағдаяттыталдау V. Жағдаяттыталдау : Мақсаты : Мақсаты - өзбалаларыныңіс - өзбалаларыныңіс әрекетінедұрысбағытбере әрекетінедұрысбағытбере білугебаулу білугебаулу

13 слайд

V. Жағдаяттыталдау V. Жағдаяттыталдау : Мақсаты : Мақсаты - өзбалаларыныңіс - өзбалаларыныңіс әрекетінедұрысбағытбере әрекетінедұрысбағытбере білугебаулу білугебаулу

•1- жағдаят 1- жағдаят « Балаңыз « Балаңыз . мектептеншағымайтыпкелді . мектептеншағымайтыпкелді , Мұғалімұрысқанын е

14 слайд
•1- жағдаят 1- жағдаят « Балаңыз « Балаңыз . мектептеншағымайтыпкелді . мектептеншағымайтыпкелді , Мұғалімұрысқанын енді , Мұғалімұрысқанын енді сабаққабарғысыкелмейтінін сабаққабарғысыкелмейтінін . айтты Сізқандайәрекет . айтты Сізқандайәрекет ?» етесіз ?» етесіз •2- жағдаят 2- жағдаят « Балаңызұялы « Балаңызұялы телефоналыпбердеп телефоналыпбердеп . : « жылады Сіз Шамалышыдай . : « жылады Сіз Шамалышыдай , тұр уақытыкелгендеалып , тұр уақытыкелгендеалып »- . беремін дедіңіз Балаңыз »- . беремін дедіңіз Балаңыз тыңдамайесіктітарсжауып тыңдамайесіктітарсжауып . ? кетіпқалды Сіздіңәрекетіңіз . ? кетіпқалды Сіздіңәрекетіңіз

14 слайд

•1- жағдаят 1- жағдаят « Балаңыз « Балаңыз . мектептеншағымайтыпкелді . мектептеншағымайтыпкелді , Мұғалімұрысқанын енді , Мұғалімұрысқанын енді сабаққабарғысыкелмейтінін сабаққабарғысыкелмейтінін . айтты Сізқандайәрекет . айтты Сізқандайәрекет ?» етесіз ?» етесіз •2- жағдаят 2- жағдаят « Балаңызұялы « Балаңызұялы телефоналыпбердеп телефоналыпбердеп . : « жылады Сіз Шамалышыдай . : « жылады Сіз Шамалышыдай , тұр уақытыкелгендеалып , тұр уақытыкелгендеалып »- . беремін дедіңіз Балаңыз »- . беремін дедіңіз Балаңыз тыңдамайесіктітарсжауып тыңдамайесіктітарсжауып . ? кетіпқалды Сіздіңәрекетіңіз . ? кетіпқалды Сіздіңәрекетіңіз

•3- жағдаят 3- жағдаят « Маратсабаққа « Маратсабаққа . дайындықсызкелді Мұғалімсабақ . дайындықсызкелді Мұғалімсабақ

15 слайд
•3- жағдаят 3- жағдаят « Маратсабаққа « Маратсабаққа . дайындықсызкелді Мұғалімсабақ . дайындықсызкелді Мұғалімсабақ . түсіндіріпжатты Маратсабақты . түсіндіріпжатты Маратсабақты . тыңдамады Оныменқосажанындағы . тыңдамады Оныменқосажанындағы . оқушыларға датыныштықбермеді . оқушыларға датыныштықбермеді Мұғалімескертулерберседе Мұғалімескертулерберседе . қорытындышығармады Мұғалім . қорытындышығармады Мұғалім оқушыныңсыныптаншығыпкетуін оқушыныңсыныптаншығыпкетуін . талапетті Маратүйгекеліпшағым . талапетті Маратүйгекеліпшағым . - - , айтты Атаанасыәйшәйғақарамай . - - , айтты Атаанасыәйшәйғақарамай . - деректорғакіріпайқайшығарды Ата . - деректорғакіріпайқайшығарды Ата ? ананыңбұләрекетідұрыспа Сіз ? ананыңбұләрекетідұрыспа Сіз ?» қандайәрекететередіңіз ?» қандайәрекететередіңіз •4- жағдаят 4- жағдаят « Балаңызтүнімен « Балаңызтүнімен , . теледидаркөріп ұйқысықанбайқалды , . теледидаркөріп ұйқысықанбайқалды : Балаңыз : Балаңыз « , - Басымауырыптұрсабаққабармайақ « , - Басымауырыптұрсабаққабармайақ »,- . ? қояйыншы деді Сіздіңәрекетіңіз »,- . ? қояйыншы деді Сіздіңәрекетіңіз • 

15 слайд

•3- жағдаят 3- жағдаят « Маратсабаққа « Маратсабаққа . дайындықсызкелді Мұғалімсабақ . дайындықсызкелді Мұғалімсабақ . түсіндіріпжатты Маратсабақты . түсіндіріпжатты Маратсабақты . тыңдамады Оныменқосажанындағы . тыңдамады Оныменқосажанындағы . оқушыларға датыныштықбермеді . оқушыларға датыныштықбермеді Мұғалімескертулерберседе Мұғалімескертулерберседе . қорытындышығармады Мұғалім . қорытындышығармады Мұғалім оқушыныңсыныптаншығыпкетуін оқушыныңсыныптаншығыпкетуін . талапетті Маратүйгекеліпшағым . талапетті Маратүйгекеліпшағым . - - , айтты Атаанасыәйшәйғақарамай . - - , айтты Атаанасыәйшәйғақарамай . - деректорғакіріпайқайшығарды Ата . - деректорғакіріпайқайшығарды Ата ? ананыңбұләрекетідұрыспа Сіз ? ананыңбұләрекетідұрыспа Сіз ?» қандайәрекететередіңіз ?» қандайәрекететередіңіз •4- жағдаят 4- жағдаят « Балаңызтүнімен « Балаңызтүнімен , . теледидаркөріп ұйқысықанбайқалды , . теледидаркөріп ұйқысықанбайқалды : Балаңыз : Балаңыз « , - Басымауырыптұрсабаққабармайақ « , - Басымауырыптұрсабаққабармайақ »,- . ? қояйыншы деді Сіздіңәрекетіңіз »,- . ? қояйыншы деді Сіздіңәрекетіңіз • 

Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға . асығыстық танытуға болмайды Бала

16 слайд
Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз сіздің оның ісіне немқұрайлы сіздің оның ісіне немқұрайлы , қарамайтыныңызды қөретіндей оны , қарамайтыныңызды қөретіндей оны тыңдауға дайын екендіңізді тыңдауға дайын екендіңізді . байқайтындай болсын Кейде бала бір . байқайтындай болсын Кейде бала бір . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты , , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ , , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ қабілетсіз деген асығыс қорытындыға қабілетсіз деген асығыс қорытындыға . келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген . келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен , байланыс жасамайды қиыншылықтарды , байланыс жасамайды қиыншылықтарды . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да - ата аналар мектеппен байланыста болу - ата аналар мектеппен байланыста болу . керек . керек

16 слайд

Кез келген шешімді қабылдауға Кез келген шешімді қабылдауға . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз . асығыстық танытуға болмайды Балаңыз сіздің оның ісіне немқұрайлы сіздің оның ісіне немқұрайлы , қарамайтыныңызды қөретіндей оны , қарамайтыныңызды қөретіндей оны тыңдауға дайын екендіңізді тыңдауға дайын екендіңізді . байқайтындай болсын Кейде бала бір . байқайтындай болсын Кейде бала бір . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты . - сәтсіздіктерге ұрынады Ата ана қатты , , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ , , уайымдап баланың еш нәрсеге икемі жоқ қабілетсіз деген асығыс қорытындыға қабілетсіз деген асығыс қорытындыға . келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген . келеді Сөйтеді де баланың өзіне деген . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен . - сенімі күрт жойылады Ата ана мектеппен , байланыс жасамайды қиыншылықтарды , байланыс жасамайды қиыншылықтарды . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да . жоюға дәрменсіз болады Сондықтан да - ата аналар мектеппен байланыста болу - ата аналар мектеппен байланыста болу . керек . керек

V. : ІҚорытынды V. : ІҚорытынды ... Соңғысөздімағанқалдыр ... Соңғысөздімағанқалдыр , . Бала тәрбие

17 слайд
V. : ІҚорытынды V. : ІҚорытынды ... Соңғысөздімағанқалдыр ... Соңғысөздімағанқалдыр , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап , - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді . , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып . , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып , . дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық , . дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық – , , Әкем біреу анам да біреу менің – , , Әкем біреу анам да біреу менің , , Мен жығылсам сүйенер тіреулерім , , Мен жығылсам сүйенер тіреулерім – . Олар барда мереке жүрген жерім – . Олар барда мереке жүрген жерім , Көрмегенмін , Көрмегенмін , Қабақтарын шытқанын түнергенін , Қабақтарын шытқ...

17 слайд

V. : ІҚорытынды V. : ІҚорытынды ... Соңғысөздімағанқалдыр ... Соңғысөздімағанқалдыр , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , . Бала тәрбиесі ешқандай үзіліс демалыс дегенді білмейді , - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап , - Ендеше ата аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді . , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып . , ұмытпайық Олай болса балаға әрдайым жылы сөздер айтып , . дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық , . дұрыс тәрбие беруге сіз болып біз болып бірге атсалысайық – , , Әкем біреу анам да біреу менің – , , Әкем біреу анам да біреу менің , , Мен жығылсам сүйенер тіреулерім , , Мен жығылсам сүйенер тіреулерім – . Олар барда мереке жүрген жерім – . Олар барда мереке жүрген жерім , Көрмегенмін , Көрмегенмін , Қабақтарын шытқанын түнергенін , Қабақтарын шытқ...