Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары. 8 сынып.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары. 8 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары" тақырыбын меңгеруге көмекші материал, 8 сынып оқушыларына арналған, жаңа тақырыпты меңгеруде сұрақтар мен тапсырмалар жинақалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты: 8.2.4.1 тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің эволюциядағы ролін дәйектеу 12- бөлім. ТҰҚЫМҚУАЛАУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ӨЗГ

#1 слайд
Оқу мақсаты: 8.2.4.1 тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің эволюциядағы ролін дәйектеу 12- бөлім. ТҰҚЫМҚУАЛАУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ӨЗГЕРГІШТІК ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ Сабақ тақырыбы: Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары. Биология пәні мұғалімі: Байдаулетова Ж.К .

1 слайд

Оқу мақсаты: 8.2.4.1 тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің эволюциядағы ролін дәйектеу 12- бөлім. ТҰҚЫМҚУАЛАУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ӨЗГЕРГІШТІК ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ Сабақ тақырыбы: Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары. Биология пәні мұғалімі: Байдаулетова Ж.К .

1. Тұқымқуалаушылыққа қандай жасушалар мен құрылымдар жауап береді? 1 2 Модификациялық және мутациялық өзгергіштіктің айырмашыл

#2 слайд
1. Тұқымқуалаушылыққа қандай жасушалар мен құрылымдар жауап береді? 1 2 Модификациялық және мутациялық өзгергіштіктің айырмашылықтары неде? 3 4 5«Миға шабуыл» әдісі

2 слайд

1. Тұқымқуалаушылыққа қандай жасушалар мен құрылымдар жауап береді? 1 2 Модификациялық және мутациялық өзгергіштіктің айырмашылықтары неде? 3 4 5«Миға шабуыл» әдісі

Проблемалық сұрақ: Белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын білу алынған нәтижені болжауға мүмкіндік береді ме?

#3 слайд
Проблемалық сұрақ: Белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын білу алынған нәтижені болжауға мүмкіндік береді ме?

3 слайд

Проблемалық сұрақ: Белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын білу алынған нәтижені болжауға мүмкіндік береді ме?

1. Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік – тірі ағзаларға тән ортақ қасиет. 2. Тұқымқуалаушылық 3. Өзгергіштік 4. Өзгергіштік түрлер

#4 слайд
1. Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік – тірі ағзаларға тән ортақ қасиет. 2. Тұқымқуалаушылық 3. Өзгергіштік 4. Өзгергіштік түрлері: тұқым қуалайтын, тұқым қуаламайтын, мутация, үйлесімдік (комбинативтік) 5. Эволюция. Ч. Дарвин «табиғи сұрыпталу теориясы» 6. Сұрыптау 7. Эволюция тұқым қуалайтын өзгеріссіз жүрмейді.Кілт ұғымдар:

4 слайд

1. Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік – тірі ағзаларға тән ортақ қасиет. 2. Тұқымқуалаушылық 3. Өзгергіштік 4. Өзгергіштік түрлері: тұқым қуалайтын, тұқым қуаламайтын, мутация, үйлесімдік (комбинативтік) 5. Эволюция. Ч. Дарвин «табиғи сұрыпталу теориясы» 6. Сұрыптау 7. Эволюция тұқым қуалайтын өзгеріссіз жүрмейді.Кілт ұғымдар:

«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) 1 қатар. Жұптық жұмыс. Бірінші оқушы мәтінді оқиды немесе айтады. 2 қатар . Жұптық жұ

#5 слайд
«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) 1 қатар. Жұптық жұмыс. Бірінші оқушы мәтінді оқиды немесе айтады. 2 қатар . Жұптық жұмыс. Мәтіннен дәптерге немесе қағазға түртіп алады. 3 қатар. Дайын түсініктерді сұрыптап алады.

5 слайд

«Үштік» әдіс (Ойлан, жұптас, бөліс) 1 қатар. Жұптық жұмыс. Бірінші оқушы мәтінді оқиды немесе айтады. 2 қатар . Жұптық жұмыс. Мәтіннен дәптерге немесе қағазға түртіп алады. 3 қатар. Дайын түсініктерді сұрыптап алады.

«Галереяны шарлау» әдісі Саймон Браунхилл бойынша 1. Қабырғаға дайындалған постер ілінеді. 2. «Галереяға саяхат» –топтар кабин

#6 слайд
«Галереяны шарлау» әдісі Саймон Браунхилл бойынша 1. Қабырғаға дайындалған постер ілінеді. 2. «Галереяға саяхат» –топтар кабинет ішінде қозғалысқа түседі. 3. Қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, талдайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді. 4. Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды. Сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды.

6 слайд

«Галереяны шарлау» әдісі Саймон Браунхилл бойынша 1. Қабырғаға дайындалған постер ілінеді. 2. «Галереяға саяхат» –топтар кабинет ішінде қозғалысқа түседі. 3. Қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, талдайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді. 4. Галереяға саяхат аяқталған соң, топтар жұмыстарға шолу жасап, өз қабырға газеттеріне жазылған сыныптастарының пікірін сараптайды, талқылайды. Сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды.

SWOT - талдау Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып,

#7 слайд
SWOT - талдау Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып, қауіп- қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі. 1 . Пайдалы және зиянды өзгерістердің және табиғатта ағзалардың тіршілігін жалғастыруы мен көбеюінің арасындағы байланысты анықтаңдар. 2. Эволюция барысында өзгергіштіктің қай түрінің рөлі аз және неге олай екенін талдаңдар, оны түсіндіріңдер. 3. Эволюциялық үдерістегі тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің рөлі қандай? Дескриптор: (Кез-келген жауап қабылданады, толық жауап – 2 ұпай ) 1. Пайдалы және зиянды өзгерістердің және табиғатта ағзалардың тіршілігін жалғастыруы мен көбеюінің арасындағы байланысты анықтайды. 2. Эволюциядағы өзгергіштіктің рөлін талдайды.

7 слайд

SWOT - талдау Бұл әдісті қолдану барысында мәселенің жағымды, жағымсыз жақтарына сараптама беріледі, мүмкіндіктері бағаланып, қауіп- қатерлері туралы нақты дәлелдер келтіріледі. 1 . Пайдалы және зиянды өзгерістердің және табиғатта ағзалардың тіршілігін жалғастыруы мен көбеюінің арасындағы байланысты анықтаңдар. 2. Эволюция барысында өзгергіштіктің қай түрінің рөлі аз және неге олай екенін талдаңдар, оны түсіндіріңдер. 3. Эволюциялық үдерістегі тұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің рөлі қандай? Дескриптор: (Кез-келген жауап қабылданады, толық жауап – 2 ұпай ) 1. Пайдалы және зиянды өзгерістердің және табиғатта ағзалардың тіршілігін жалғастыруы мен көбеюінің арасындағы байланысты анықтайды. 2. Эволюциядағы өзгергіштіктің рөлін талдайды.

Білімдеріңді бағалаңдар: 1. қадам. /Дұрыс жауапқа 1 ұпай/ Тірі ағзалардың өз ата-аналарынан ерекшелену қасие

#8 слайд
Білімдеріңді бағалаңдар: 1. қадам. /Дұрыс жауапқа 1 ұпай/ Тірі ағзалардың өз ата-аналарынан ерекшелену қасиеті: А. Тұқымқуалаушылық Ә. Мутация Б. Өзгергіштік В. Үйлесімдік 2. қадам. Сәйкестендіру тапсырмасы. /Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай/ 2. Модификациялық өзгергіштік 3. Мутациялық өзгергіштік 4. Үйлесімдік өзгергіштік А. Ата-аналарында және олардың арғы тегінде болған белгілер жаңадан үйлесім тауып бірігеді. Ә. ДНҚ молекуласындағы гендер мен хромосомалар өзгермейді. Б. ДНҚ молекуласының құрамы да кездейсоқ өзгеріске ұшырайды. 3. қадам. Дұрыс тұжырымды таңдаңыз. /+,- белгісін қойыңыз/ /Дұрыс жауапқа 1 ұпай/ 5. Мутациялық өзгергіштік тұқым қуаламайды. 6. Өзгергіштік – тірі ағзалардың ата-аналарына ұқсау қабілеті. 7. Сұрыптау – эволюцияның бағыттаушы факторы.

8 слайд

Білімдеріңді бағалаңдар: 1. қадам. /Дұрыс жауапқа 1 ұпай/ Тірі ағзалардың өз ата-аналарынан ерекшелену қасиеті: А. Тұқымқуалаушылық Ә. Мутация Б. Өзгергіштік В. Үйлесімдік 2. қадам. Сәйкестендіру тапсырмасы. /Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай/ 2. Модификациялық өзгергіштік 3. Мутациялық өзгергіштік 4. Үйлесімдік өзгергіштік А. Ата-аналарында және олардың арғы тегінде болған белгілер жаңадан үйлесім тауып бірігеді. Ә. ДНҚ молекуласындағы гендер мен хромосомалар өзгермейді. Б. ДНҚ молекуласының құрамы да кездейсоқ өзгеріске ұшырайды. 3. қадам. Дұрыс тұжырымды таңдаңыз. /+,- белгісін қойыңыз/ /Дұрыс жауапқа 1 ұпай/ 5. Мутациялық өзгергіштік тұқым қуаламайды. 6. Өзгергіштік – тірі ағзалардың ата-аналарына ұқсау қабілеті. 7. Сұрыптау – эволюцияның бағыттаушы факторы.

Барлық кептерлер бір арғытектен таралған

#9 слайд
Барлық кептерлер бір арғытектен таралған

9 слайд

Барлық кептерлер бір арғытектен таралған

Тұқым қуаламайтын модификациялық өзгергіштік

#10 слайд
Тұқым қуаламайтын модификациялық өзгергіштік

10 слайд

Тұқым қуаламайтын модификациялық өзгергіштік

Қызықты Маңызды Пайдалы Күтпеген жағдай Жаңалық

#11 слайд
Қызықты Маңызды Пайдалы Күтпеген жағдай Жаңалық

11 слайд

Қызықты Маңызды Пайдалы Күтпеген жағдай Жаңалық

Файл форматы:
pptx
30.11.2023
854
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі