Материалдар / Тұрақты электр тогы. «Өткiзгiштердi параллель қосуды зерделеу»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тұрақты электр тогы. «Өткiзгiштердi параллель қосуды зерделеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Cабаққа көмегі зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Тамыз 2020
764
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 6 ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС. «ӨТКIЗГIШТЕРДI ПАРАЛЛЕЛЬ ҚОСУДЫ ЗЕРДЕЛЕУ»

1 слайд
№ 6 ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС. «ӨТКIЗГIШТЕРДI ПАРАЛЛЕЛЬ ҚОСУДЫ ЗЕРДЕЛЕУ»

1 слайд

№ 6 ЗЕРТХАНАЛЫҚ ЖҰМЫС. «ӨТКIЗГIШТЕРДI ПАРАЛЛЕЛЬ ҚОСУДЫ ЗЕРДЕЛЕУ»

ОҚУ МАҚСАТЫ:  8.4.2.10 – өткізгіштерді параллель жалғаудың заңдылықтарын эксперимент арқылы анықтау;

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ:  8.4.2.10 – өткізгіштерді параллель жалғаудың заңдылықтарын эксперимент арқылы анықтау;

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ:  8.4.2.10 – өткізгіштерді параллель жалғаудың заңдылықтарын эксперимент арқылы анықтау;

Сәйкесін табу http://learningapps.org/display?v=p1bs7kmnn01

3 слайд
Сәйкесін табу http://learningapps.org/display?v=p1bs7kmnn01

3 слайд

Сәйкесін табу http://learningapps.org/display?v=p1bs7kmnn01

Дұрыс жауабы

4 слайд
Дұрыс жауабы

4 слайд

Дұрыс жауабы

Миға шабуыл. Үйдегі, мектеп кабинеттеріндегі жарық шамдары қалай жалғанған?

5 слайд
Миға шабуыл. Үйдегі, мектеп кабинеттеріндегі жарық шамдары қалай жалғанған?

5 слайд

Миға шабуыл. Үйдегі, мектеп кабинеттеріндегі жарық шамдары қалай жалғанған?

 Техника қауіпсіздік ережесі:  1. Сақ болыңдар, абайлаңдар, мұғалімнің айтқанын бұлжытпай орындаңдар.  2. Жұмыс орнын м

6 слайд
 Техника қауіпсіздік ережесі:  1.    Сақ болыңдар, абайлаңдар, мұғалімнің айтқанын бұлжытпай орындаңдар.  2.    Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз бос қалдыруға болмайды.  3.    Жұмыс орнындағы приборларды, материалдарды, құралдарды  мұғалімнің нұсқауы бойынша орналастырыңдар.  4.    Жұмыс орнына қажетсіз заттарды қоймаңдар.  5.    Жұмысқа кірісер алдында  мақсаты мен нұсқауларын мұқият   оқыңдар.  6.    Электр тізбегін құрастыру, жалғау, монтаждау және электр приборларды ремонттау токкөзі ажыратылған кезде жасалуы  керек.  7.    Ток көзін мұғалімнің рұқсатынсыз қосуға болмайды.  8.    Ток көзіндегі және тізбек бөлігіндегі кернеудің бар екенін  прибормен тексеріңдер  9.    Сымдардың изоляциясы бүтін болуын қадағалаңдар.  10.  Бақылау және өлшеуді орындағанда, ашық сымға жоламаңдар.  11.  Жұмыс соңында алдымен ток көзін үзу керек, содан тізбекті жинау керек.  12.  Приборлардың бұзылғанын байқағанда ток көзінен ажыратып, мұғалімге хабарлау керек.

6 слайд

 Техника қауіпсіздік ережесі:  1.    Сақ болыңдар, абайлаңдар, мұғалімнің айтқанын бұлжытпай орындаңдар.  2.    Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз бос қалдыруға болмайды.  3.    Жұмыс орнындағы приборларды, материалдарды, құралдарды  мұғалімнің нұсқауы бойынша орналастырыңдар.  4.    Жұмыс орнына қажетсіз заттарды қоймаңдар.  5.    Жұмысқа кірісер алдында  мақсаты мен нұсқауларын мұқият   оқыңдар.  6.    Электр тізбегін құрастыру, жалғау, монтаждау және электр приборларды ремонттау токкөзі ажыратылған кезде жасалуы  керек.  7.    Ток көзін мұғалімнің рұқсатынсыз қосуға болмайды.  8.    Ток көзіндегі және тізбек бөлігіндегі кернеудің бар екенін  прибормен тексеріңдер  9.    Сымдардың изоляциясы бүтін болуын қадағалаңдар.  10.  Бақылау және өлшеуді орындағанда, ашық сымға жоламаңдар.  11.  Жұмыс соңында алдымен ток көзін үзу керек, содан тізбекті жинау керек.  12.  Приборлардың бұзылғанын байқағанда ток көзінен ажыратып, мұғалімге хабарлау керек.

Бағалау критерийлері:  Электр тізбегінің сызбанұсқасында қолданылатын шартты белгілерді біледі;  Өткізгіштерді параллель жалғ

7 слайд
Бағалау критерийлері:  Электр тізбегінің сызбанұсқасында қолданылатын шартты белгілерді біледі;  Өткізгіштерді параллель жалғауды біледі;  Амперметр мен вольтметрдің тізбекке қалай жалғанатынын біледі;  Өткізгіштерді параллель жалғағанда тізбектің барлық бөлігіндегі кернеуді анықтай алады;  Өткізгіштерді параллель жалғағанда тізбектің жалпы ток күшін анықтай алады;  Өткізгіштерді параллель жалғағанда жалпы кедергіні анықтай алады.

7 слайд

Бағалау критерийлері:  Электр тізбегінің сызбанұсқасында қолданылатын шартты белгілерді біледі;  Өткізгіштерді параллель жалғауды біледі;  Амперметр мен вольтметрдің тізбекке қалай жалғанатынын біледі;  Өткізгіштерді параллель жалғағанда тізбектің барлық бөлігіндегі кернеуді анықтай алады;  Өткізгіштерді параллель жалғағанда тізбектің жалпы ток күшін анықтай алады;  Өткізгіштерді параллель жалғағанда жалпы кедергіні анықтай алады.

ҮЙ ЖҰМЫСЫ Л.Э.Генденштейн, Л.А. Кирик, И.М.Гельфгат физика 8 сынып есептер жинағынан № 16.15, 16.31 есептерді шығару Рефлекси

8 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫ Л.Э.Генденштейн, Л.А. Кирик, И.М.Гельфгат физика 8 сынып есептер жинағынан № 16.15, 16.31 есептерді шығару Рефлексия -нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмыстыжалғастыру қажет

8 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫ Л.Э.Генденштейн, Л.А. Кирик, И.М.Гельфгат физика 8 сынып есептер жинағынан № 16.15, 16.31 есептерді шығару Рефлексия -нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмыстыжалғастыру қажет