Материалдар / Тұрақты тоқ заңдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тұрақты тоқ заңдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Физикалық тәжірибелер сайысында үш топтан оқушылар шығып, өткізгіштерді тізбектеп, параллель, аралас қосу бойынша тәжірибелер жасап көрсетеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
627
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Мақсаты:Мақсаты: Электрлік шамалардың анықталарын бірліктерін Электрлік шамалардың анықталарын бірліктерін өлшейтін құралдарды

2 слайд
Мақсаты:Мақсаты: Электрлік шамалардың анықталарын бірліктерін Электрлік шамалардың анықталарын бірліктерін өлшейтін құралдарды білу. Алған білімді қорытындылау, өлшейтін құралдарды білу. Алған білімді қорытындылау, есеп шығару.есеп шығару. БілімділікБілімділік : тұрақты тоқ заңдарын білу, білімдерін : тұрақты тоқ заңдарын білу, білімдерін тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдана білуге үйрету.білуге үйрету. ТәрбиелікТәрбиелік : іскерлікке, ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа : іскерлікке, ұқыптылыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.тәрбиелеу. ДамытушылықДамытушылық : оқушылардың ой-өрісін дамытуға, пікір : оқушылардың ой-өрісін дамытуға, пікір таластыруға, өз бетімен ізденуге, шығармашылықты таластыруға, өз бетімен ізденуге, шығармашылықты дамытуға, өзіндік қор жинауға дағдыландыру.дамытуға, өзіндік қор жинауға дағдыландыру. Сабақтың түрі:Сабақтың түрі: сайыс сабағы. сайыс сабағы.

Сабақ барысы:Сабақ барысы: 1.1. Сұрақ-жауапСұрақ-жауап 2.2. Кім жүйірік? (деңгейлік тапсырма)Кім жүйірік? (деңгейлік тапсырма) 3

3 слайд
Сабақ барысы:Сабақ барысы: 1.1. Сұрақ-жауапСұрақ-жауап 2.2. Кім жүйірік? (деңгейлік тапсырма)Кім жүйірік? (деңгейлік тапсырма) 3.3. Кім жылдам?Кім жылдам? 4.4. Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 5.5. Ойлан-тапОйлан-тап 6.6. Топтастыру стратегиясыТоптастыру стратегиясы 7.7. ТестТест 8.8. Физикалық формулаларФизикалық формулалар 9.9. Электр тоғының пайдасы мен зияныЭлектр тоғының пайдасы мен зияны 10.10. ҚорытындыҚорытынды

Сұрақ- жауапСұрақ- жауап 1 топ “Тоқ күші”1 топ “Тоқ күші” 1.1. Электр тоғы деген не?Электр тоғы деген не? 2.2. Тоқ күші деген не

4 слайд
Сұрақ- жауапСұрақ- жауап 1 топ “Тоқ күші”1 топ “Тоқ күші” 1.1. Электр тоғы деген не?Электр тоғы деген не? 2.2. Тоқ күші деген не?Тоқ күші деген не? 3.3. Тоқ күшінің өлшем бірлігі?Тоқ күшінің өлшем бірлігі? 4.4. Тоқ күшін өлшейтін құрал?Тоқ күшін өлшейтін құрал? 5.5. Электр тоғының әсерлері?Электр тоғының әсерлері? 6.6. Тізбектің бөлігі үшін Ом заңыТізбектің бөлігі үшін Ом заңы

Сұрақ- жауапСұрақ- жауап 2 топ “Кернеу”2 топ “Кернеу” 1.1. Кернеу деген не?Кернеу деген не? 2.2. Кернеудің өлшем бірлігі?Кернеуд

5 слайд
Сұрақ- жауапСұрақ- жауап 2 топ “Кернеу”2 топ “Кернеу” 1.1. Кернеу деген не?Кернеу деген не? 2.2. Кернеудің өлшем бірлігі?Кернеудің өлшем бірлігі? 3.3. Ом заңын пайдаланып кернеуді тап?Ом заңын пайдаланып кернеуді тап? 4.4. Кернеуді өлшейтін құрал?Кернеуді өлшейтін құрал? 5.5. Э. К. Қ. Неге тең?Э. К. Қ. Неге тең? 6.6. Джоуль- Ленц заңы?Джоуль- Ленц заңы?

Сұрақ- жауапСұрақ- жауап 3 топ “Кедергі”3 топ “Кедергі” 1.1. Өткізгіштің кедергісі неге байланысты Өткізгіштің кедергісі неге ба

6 слайд
Сұрақ- жауапСұрақ- жауап 3 топ “Кедергі”3 топ “Кедергі” 1.1. Өткізгіштің кедергісі неге байланысты Өткізгіштің кедергісі неге байланысты болады?болады? 2.2. Кедергінің өлшем бірлігі?Кедергінің өлшем бірлігі? 3.3. Ом заңын пайдаланып кедергіні тап?Ом заңын пайдаланып кедергіні тап? 4.4. Тізбектеп қосқанда жалпы кедергі неге тең?Тізбектеп қосқанда жалпы кедергі неге тең? 5.5. Параллель қосқанда жалпы кедергі неге Параллель қосқанда жалпы кедергі неге тең?тең? 6.6. Толық тізбек үшін Ом заңы.Толық тізбек үшін Ом заңы.

Кім жүйірік?Кім жүйірік? 1 топ1 топ 1. Өткізгіш ұштарындағы кернеу 6 В, ал оның 1. Өткізгіш ұштарындағы кернеу 6 В, ал оның кед

7 слайд
Кім жүйірік?Кім жүйірік? 1 топ1 топ 1. Өткізгіш ұштарындағы кернеу 6 В, ал оның 1. Өткізгіш ұштарындағы кернеу 6 В, ал оның кедергісі 2 Ом, тоқ күші неге тең?кедергісі 2 Ом, тоқ күші неге тең? 2. Тоқ күшінің формуласының өлшем бірлігін жаз.2. Тоқ күшінің формуласының өлшем бірлігін жаз. 2 топ2 топ 1. Тоқ 32мКа болса, 1сек ішінде өткізгіштің 1. Тоқ 32мКа болса, 1сек ішінде өткізгіштің көлденең қимасы арқылы қанша электрон өтеді?көлденең қимасы арқылы қанша электрон өтеді? 2. Тоқ күшін қандай құралмен өлшейді?2. Тоқ күшін қандай құралмен өлшейді? 3 топ3 топ 1. Егер 10 сек ішінде 6 Ом кедергі арқылы 3 кл 1. Егер 10 сек ішінде 6 Ом кедергі арқылы 3 кл заряд өтетін болса кедергідегі кернеуді тап.заряд өтетін болса кедергідегі кернеуді тап. 2. Ом заңының формуласын жаз.2. Ом заңының формуласын жаз.

Кім жылдамКім жылдам 1 топ1 топ 2 топ2 топ 3 топ3 топ

8 слайд
Кім жылдамКім жылдам 1 топ1 топ 2 топ2 топ 3 топ3 топ

Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе Физикалық тәжірибелер сайысында үш Физикалық тәжірибелер сайысында үш топтан оқушылар шығы

9 слайд
Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе Физикалық тәжірибелер сайысында үш Физикалық тәжірибелер сайысында үш топтан оқушылар шығып, өткізгіштерді топтан оқушылар шығып, өткізгіштерді тізбектеп, параллель, аралас қосу тізбектеп, параллель, аралас қосу бойынша тәжірибелер жасап көрсетеді.бойынша тәжірибелер жасап көрсетеді.

Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 1 топ1 топ

10 слайд
Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 1 топ1 топ

Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 2 топ2 топ

11 слайд
Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 2 топ2 топ

Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 3 топ3 топ

12 слайд
Физикалық тәжірибеФизикалық тәжірибе 3 топ3 топ

Ойлан, тап. 1 топОйлан, тап. 1 топ Электр тоғына сипаттама жазыңдар Электр тогы

13 слайд
Ойлан, тап. 1 топОйлан, тап. 1 топ Электр тоғына сипаттама жазыңдар Электр тогы

Ойлан, тап. 2 топОйлан, тап. 2 топ Тұрақты тоқтың жұмысын, қуатын анықтайтын формулаларды жазыңдар. Тұрақты ток

14 слайд
Ойлан, тап. 2 топОйлан, тап. 2 топ Тұрақты тоқтың жұмысын, қуатын анықтайтын формулаларды жазыңдар. Тұрақты ток

Өткізгіштерді қосу түрлері туралы жазыңдар.Өткізгіштерді қосу түрлері туралы жазыңдар. Ойлан, тап. 3 топОйлан, тап. 3 топ Өткізг

15 слайд
Өткізгіштерді қосу түрлері туралы жазыңдар.Өткізгіштерді қосу түрлері туралы жазыңдар. Ойлан, тап. 3 топОйлан, тап. 3 топ Өткізгіштерді қосу

Топтастыру стратегиясыТоптастыру стратегиясы Тізбектей Параллель Вен диаграммасыОм заңы- электр тоғының негізгі заңдарының бір

16 слайд
Топтастыру стратегиясыТоптастыру стратегиясы Тізбектей Параллель Вен диаграммасыОм заңы- электр тоғының негізгі заңдарының бірі

Тест. 1топ Тест. 1топ 1. Электр тоғы ұғымын физикаға енгізген ғалым?1. Электр тоғы ұғымын физикаға енгізген ғалым? а. Ампер б

17 слайд
Тест. 1топ Тест. 1топ 1. Электр тоғы ұғымын физикаға енгізген ғалым?1. Электр тоғы ұғымын физикаға енгізген ғалым? а. Ампер б. Вольта с. Кулона. Ампер б. Вольта с. Кулон 2. Тізбек бөлігіндегі кернеуді қандай құралмен өлшейді және 2. Тізбек бөлігіндегі кернеуді қандай құралмен өлшейді және ол тізбекке қалай жалғанады?ол тізбекке қалай жалғанады? а. Амперметр, тізбектей б. Вольтметр, тізбектей а. Амперметр, тізбектей б. Вольтметр, тізбектей с. Вольтметр, параллельс. Вольтметр, параллель 3. Өткізгіштерді қалай жалғағанда тізбектегі кернеу тұрақты 3. Өткізгіштерді қалай жалғағанда тізбектегі кернеу тұрақты боладыболады а. Тізбектей б. Аралас с. Параллель а. Тізбектей б. Аралас с. Параллель 4. Кедергісі 30 Ом электр қайнатқыштан 5 ампер тоқ күші 4. Кедергісі 30 Ом электр қайнатқыштан 5 ампер тоқ күші өтетін болса ол қандай кернеуге есептелген?өтетін болса ол қандай кернеуге есептелген? а. 15В б. 150В с. 6Ва. 15В б. 150В с. 6В 5. Тұрмыстық қажеттер үшін қандай кернеулер пайдаланыды?5. Тұрмыстық қажеттер үшін қандай кернеулер пайдаланыды? а. 220В б. 120В с.360Ва. 220В б. 120В с.360В

Тест. 2 топТест. 2 топ 1. Үтік тоқтың қандай әсеріне негізделіп жасалынған?1. Үтік тоқтың қандай әсеріне негізделіп жасалынған?

18 слайд
Тест. 2 топТест. 2 топ 1. Үтік тоқтың қандай әсеріне негізделіп жасалынған?1. Үтік тоқтың қандай әсеріне негізделіп жасалынған? а. Магниттік б. Механикалық с. Жылулықа. Магниттік б. Механикалық с. Жылулық 2. Өткізгіштегі тоқ күшін қандай құралмен өлшейді 2. Өткізгіштегі тоқ күшін қандай құралмен өлшейді және ол тізбекке қалай жалғанады?және ол тізбекке қалай жалғанады? а. Амперметр, тізбектей б. Амперметр, а. Амперметр, тізбектей б. Амперметр, параллель с. Вольтметр, тізбектейпараллель с. Вольтметр, тізбектей 3. 6 кА болатын тоқ күшін ампермен өрнекте?3. 6 кА болатын тоқ күшін ампермен өрнекте? а. 0,6 а б. 600 А с. 6000 Аа. 0,6 а б. 600 А с. 6000 А 4. Шамнан 5 сек ішінде 45 Кл заряд өткенде тоқ күші 4. Шамнан 5 сек ішінде 45 Кл заряд өткенде тоқ күші неге тең?неге тең? а. 225 А б. 9 А с. 15 Аа. 225 А б. 9 А с. 15 А 5. Металл өткізгіштердің температурасын 5. Металл өткізгіштердің температурасын арттырғанда тоқ күші қалай өзгереді?арттырғанда тоқ күші қалай өзгереді? а. Кемиді б. Артады с. Өзгермейдіа. Кемиді б. Артады с. Өзгермейді

Тест. 3 топТест. 3 топ 1. Металдардағы электр тоғын қандай тасымалдаушылар 1. Металдардағы электр тоғын қандай тасымалдаушылар

19 слайд
Тест. 3 топТест. 3 топ 1. Металдардағы электр тоғын қандай тасымалдаушылар 1. Металдардағы электр тоғын қандай тасымалдаушылар тудырады?тудырады? а. Оң иондар б. Протондар с. Электрондара. Оң иондар б. Протондар с. Электрондар 2. Ом заңы бойынша кедергі қалай өрнектеледі?2. Ом заңы бойынша кедергі қалай өрнектеледі? а.а. R=U/I R=U/I б. б. R=UI C. R=I/UR=UI C. R=I/U 3. КЕДЕРГІЛЕРІ 3 Ом және 2 Ом резисторлар тізбектей 3. КЕДЕРГІЛЕРІ 3 Ом және 2 Ом резисторлар тізбектей жалғанғанда жалпы кедергі неге тең болады?жалғанғанда жалпы кедергі неге тең болады? а. 6 Ом б. 5 Ом с. 1,5 Ома. 6 Ом б. 5 Ом с. 1,5 Ом 4. Егер изоляциясы жоқ өткізгіштерді ортасынан бүктеп 4. Егер изоляциясы жоқ өткізгіштерді ортасынан бүктеп ширатып қойса, оның кедергісі қалай өзгереді?ширатып қойса, оның кедергісі қалай өзгереді? а. Артады б. Кемиді с. Өзгермейдіа. Артады б. Кемиді с. Өзгермейді 5. Өткізгіштің меншікті кедергісінің өлшем бірлігі?5. Өткізгіштің меншікті кедергісінің өлшем бірлігі? а. Ом/ метр б. Ом*метр с. Ома. Ом/ метр б. Ом*метр с. Ом

Физикалық формулаларФизикалық формулалар Воьт, Ампер, Омдарым ұлы физиктер болыпты.Воьт, Ампер, Омдарым ұлы физиктер болыпты. Па

20 слайд
Физикалық формулаларФизикалық формулалар Воьт, Ампер, Омдарым ұлы физиктер болыпты.Воьт, Ампер, Омдарым ұлы физиктер болыпты. Пайдаланып көп адам физиканың заңдарын, Пайдаланып көп адам физиканың заңдарын, Сол заңдармен таныпты,Сол заңдармен таныпты, Табиғаттың сырларын.Табиғаттың сырларын. Үш топтан оқушылар шығып физикалық формулалардың мәнін түсіндіреді.Үш топтан оқушылар шығып физикалық формулалардың мәнін түсіндіреді.

Электр тоғының пайдасы мен Электр тоғының пайдасы мен зиянызияны 1.1. Электр тоғын рұқсатсыз қоспаңыздарЭлектр тоғын рұқсатсыз

21 слайд
Электр тоғының пайдасы мен Электр тоғының пайдасы мен зиянызияны 1.1. Электр тоғын рұқсатсыз қоспаңыздарЭлектр тоғын рұқсатсыз қоспаңыздар 2.2. Электр тоғы көзінде, сондай-ақ Электр тоғы көзінде, сондай-ақ қондырғының басқа бөлігінде кернеудің қондырғының басқа бөлігінде кернеудің бар-жоғын бақылау немесе лампамен, бар-жоғын бақылау немесе лампамен, кернеу көрсеткіш құралмен тексеру кереккернеу көрсеткіш құралмен тексеру керек 3.3. Жалаңашталған бөліктерге кернеу түсіп Жалаңашталған бөліктерге кернеу түсіп тұрғанда абайламай тиіп кетуден сақ тұрғанда абайламай тиіп кетуден сақ болыңызболыңыз 4.4. Су қолмен тоқты ұстамаСу қолмен тоқты ұстама

Қорытынды Қорытынды Электр тоғының анықтамасы, бағыты Электр тоғының анықтамасы, бағыты әсері, пайда болуының шарттарыәсері, п

22 слайд
Қорытынды Қорытынды Электр тоғының анықтамасы, бағыты Электр тоғының анықтамасы, бағыты әсері, пайда болуының шарттарыәсері, пайда болуының шарттары 1.1. Толық тізбек үшін Ом заңы?Толық тізбек үшін Ом заңы? 2.2. Өткізгішті қалай жалғауға болады?Өткізгішті қалай жалғауға болады? 3.3. Электр энергиясын біз қайдан Электр энергиясын біз қайдан аламыз?аламыз?