Түр,түрдің пайда болуы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Түр,түрдің пайда болуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы "№ 35 Орта мектебі" КММ Биология пәні мұғалімі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Түр,түрдің пайда болуы.Түр,түрдің пайда болуы. Түр-

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Түр,түрдің пайда болуы.Түр,түрдің пайда болуы. Түр-эвалюцияның негізгі кезеңі, Түр-эвалюцияның негізгі кезеңі, түр критерийлері түр критерийлері Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты: 1.Түр ,түр критерийлері туралы теориялық білім : 1.Түр ,түр критерийлері туралы теориялық білім беру. беру. 2.Түр 2.Түр , ,түрдің қасиеттері мен ерекшеліктері түрдің қасиеттері мен ерекшеліктері туралы білуге ұмтылдыру. туралы білуге ұмтылдыру. 3. Түр,түрдің пайда болуы тақырыбын дамыта 3. Түр,түрдің пайда болуы тақырыбын дамыта оқыту. оқыту. Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Жалпы биология кестелері, кеппешөптер, Жалпы биология кестелері, кеппешөптер, жануарларлар коллекциясы ,бейімделушілік жануарларлар коллекциясы ,бейімделушілік түрлері және түр түзілу кестелері түрлері және түр түзілу кестелері Сабақтың әдістері:Сабақтың әдістері: ойын, тірек сызба, тәжірибе, көрнекілік. ойын, тірек сызба, тәжірибе, көрнекілік. Сабақтың түрі: Сабақтың түрі: дамыта оқытудамыта оқыту..

2 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Түр,түрдің пайда болуы.Түр,түрдің пайда болуы. Түр-эвалюцияның негізгі кезеңі, Түр-эвалюцияның негізгі кезеңі, түр критерийлері түр критерийлері Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты: 1.Түр ,түр критерийлері туралы теориялық білім : 1.Түр ,түр критерийлері туралы теориялық білім беру. беру. 2.Түр 2.Түр , ,түрдің қасиеттері мен ерекшеліктері түрдің қасиеттері мен ерекшеліктері туралы білуге ұмтылдыру. туралы білуге ұмтылдыру. 3. Түр,түрдің пайда болуы тақырыбын дамыта 3. Түр,түрдің пайда болуы тақырыбын дамыта оқыту. оқыту. Сабақтың көрнекілігі:Сабақтың көрнекілігі: Жалпы биология кестелері, кеппешөптер, Жалпы биология кестелері, кеппешөптер, жануарларлар коллекциясы ,бейімделушілік жануарларлар коллекциясы ,бейімделушілік түрлері және түр түзілу кестелері түрлері және түр түзілу кестелері Сабақтың әдістері:Сабақтың әдістері: ойын, тірек сызба, тәжірибе, көрнекілік. ойын, тірек сызба, тәжірибе, көрнекілік. Сабақтың түрі: Сабақтың түрі: дамыта оқытудамыта оқыту..

Сабақтың барысы: Сабақтың барысы: І. Кіріктірілген бөлім. І. Кіріктірілген бөлім.

#3 слайд
Сабақтың барысы: Сабақтың барысы: І. Кіріктірілген бөлім. І. Кіріктірілген бөлім. Бағдарлау- мотивациялық кезең Бағдарлау- мотивациялық кезең 1. 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. 1тапсырма 5 ұпай1тапсырма 5 ұпай 1.Суреттегі өсімдіктер мен жануар түрлерінің тіршілігі туралы не білесіңдер? 1.Суреттегі өсімдіктер мен жануар түрлерінің тіршілігі туралы не білесіңдер?   2.Бір түр даралары бірінен-бірі несімен ерекшеленеді?2.Бір түр даралары бірінен-бірі несімен ерекшеленеді?  3.Әр алуан түрлердің (мүмкін жақын туыстылардың) дарақтары бірінен-бірі несімен 3.Әр алуан түрлердің (мүмкін жақын туыстылардың) дарақтары бірінен-бірі несімен ерекшеленеді?ерекшеленеді?  4.Түр деген не?4.Түр деген не?  5.Сендер бұл түр ұғымын ең алғаш қашан кездестірдіңдер?5.Сендер бұл түр ұғымын ең алғаш қашан кездестірдіңдер?

3 слайд

Сабақтың барысы: Сабақтың барысы: І. Кіріктірілген бөлім. І. Кіріктірілген бөлім. Бағдарлау- мотивациялық кезең Бағдарлау- мотивациялық кезең 1. 1. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. Қызығушылығын оятуға арналған сұрақтар. 1тапсырма 5 ұпай1тапсырма 5 ұпай 1.Суреттегі өсімдіктер мен жануар түрлерінің тіршілігі туралы не білесіңдер? 1.Суреттегі өсімдіктер мен жануар түрлерінің тіршілігі туралы не білесіңдер?   2.Бір түр даралары бірінен-бірі несімен ерекшеленеді?2.Бір түр даралары бірінен-бірі несімен ерекшеленеді?  3.Әр алуан түрлердің (мүмкін жақын туыстылардың) дарақтары бірінен-бірі несімен 3.Әр алуан түрлердің (мүмкін жақын туыстылардың) дарақтары бірінен-бірі несімен ерекшеленеді?ерекшеленеді?  4.Түр деген не?4.Түр деген не?  5.Сендер бұл түр ұғымын ең алғаш қашан кездестірдіңдер?5.Сендер бұл түр ұғымын ең алғаш қашан кездестірдіңдер?

2тапсырма 4ұпай 2тапсырма 4ұпай Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс Екі сыныпта мәтінді оқып,төмендегі сұрақтарға жауап береді:Екі сы

#4 слайд
2тапсырма 4ұпай 2тапсырма 4ұпай Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс Екі сыныпта мәтінді оқып,төмендегі сұрақтарға жауап береді:Екі сыныпта мәтінді оқып,төмендегі сұрақтарға жауап береді:  «Түр» ұғымын ғылымға кім енгізді? «Түр» ұғымын ғылымға кім енгізді? ____________________________________________________  Түр – эвалюция әрекетінің сапалы Түр – эвалюция әрекетінің сапалы кезеңі дегенді қалай түсінесің? кезеңі дегенді қалай түсінесің? __________________________________________________________________ ____Түр деген не? ____Түр деген не? __________________________________________________________________ ________

4 слайд

2тапсырма 4ұпай 2тапсырма 4ұпай Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс Екі сыныпта мәтінді оқып,төмендегі сұрақтарға жауап береді:Екі сыныпта мәтінді оқып,төмендегі сұрақтарға жауап береді:  «Түр» ұғымын ғылымға кім енгізді? «Түр» ұғымын ғылымға кім енгізді? ____________________________________________________  Түр – эвалюция әрекетінің сапалы Түр – эвалюция әрекетінің сапалы кезеңі дегенді қалай түсінесің? кезеңі дегенді қалай түсінесің? __________________________________________________________________ ____Түр деген не? ____Түр деген не? __________________________________________________________________ ________

IIII.. . Сараланған бөлім. . Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезеңОперациялық – орындау

#5 слайд
IIII.. . Сараланған бөлім. . Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезеңОперациялық – орындаушылық кезең 1.Қанә, ойланайық!(пікір алмасу1.Қанә, ойланайық!(пікір алмасу)) 1тапсырма 1тапсырма 2ұпай2ұпай  9кл.Берілген сұрақтарға жауап береді9кл.Берілген сұрақтарға жауап береді..  1.Түрге бүгінге дейін бір 1.Түрге бүгінге дейін бір мағыналы анықтама мағыналы анықтама берілуі неліктен?берілуі неліктен?  2.Бір өлшем бойынша 2.Бір өлшем бойынша түрді анықтап,пікір түрді анықтап,пікір айтуға бола ма?айтуға бола ма?  11кл.Деректер бойынша өз пікірлерін 11кл.Деректер бойынша өз пікірлерін ауызша айтады.ауызша айтады.  Ч.Дарвин «Түрлердің Ч.Дарвин «Түрлердің тегі»,«Біздің заманымыз дан тегі»,«Біздің заманымыз дан мыңдаған жылдар бұрын мыңдаған жылдар бұрын дүниенің көптеген елдерінде дүниенің көптеген елдерінде Кептерлер қолға үйретілген. Кептерлер қолға үйретілген. Кептерлердің өте ертеден келе Кептерлердің өте ертеден келе жатқандығы жөнінде мәлімет жатқандығы жөнінде мәлімет бар.Ешпеттің 5династиясынан,бар.Ешпеттің 5династиясынан, яғни шамамен біздің яғни шамамен біздің жылсанауымызғажылсанауымызға дейінгі 3000жылдардан белгілі. дейінгі 3000жылдардан белгілі. Плинейдің айтуына қарағанда Плинейдің айтуына қарағанда ертедегі римдіктерде кептердің ертедегі римдіктерде кептердің бағасы өте қымбат бағасы өте қымбат болған.Индияда 1600жылдар болған.Индияда 1600жылдар шамасында Ақбархан кептерді шамасында Ақбархан кептерді өте бағалы санаған және 20000 өте бағалы санаған және 20000 шамасындай құс қайда барса да шамасындай құс қайда барса да оның маңында болған.Ол өзі оның маңында болған.Ол өзі қажет санаған қауырсынды қажет санаған қауырсынды 3жылдың ішінде шығара 3жылдың ішінде шығара алады,ал кептердің басын алады,ал кептердің басын немесе тұмсығын өзгерту үшін немесе тұмсығын өзгерту үшін 6жыл керек»6жыл керек»

5 слайд

IIII.. . Сараланған бөлім. . Сараланған бөлім. Операциялық – орындаушылық кезеңОперациялық – орындаушылық кезең 1.Қанә, ойланайық!(пікір алмасу1.Қанә, ойланайық!(пікір алмасу)) 1тапсырма 1тапсырма 2ұпай2ұпай  9кл.Берілген сұрақтарға жауап береді9кл.Берілген сұрақтарға жауап береді..  1.Түрге бүгінге дейін бір 1.Түрге бүгінге дейін бір мағыналы анықтама мағыналы анықтама берілуі неліктен?берілуі неліктен?  2.Бір өлшем бойынша 2.Бір өлшем бойынша түрді анықтап,пікір түрді анықтап,пікір айтуға бола ма?айтуға бола ма?  11кл.Деректер бойынша өз пікірлерін 11кл.Деректер бойынша өз пікірлерін ауызша айтады.ауызша айтады.  Ч.Дарвин «Түрлердің Ч.Дарвин «Түрлердің тегі»,«Біздің заманымыз дан тегі»,«Біздің заманымыз дан мыңдаған жылдар бұрын мыңдаған жылдар бұрын дүниенің көптеген елдерінде дүниенің көптеген елдерінде Кептерлер қолға үйретілген. Кептерлер қолға үйретілген. Кептерлердің өте ертеден келе Кептерлердің өте ертеден келе жатқандығы жөнінде мәлімет жатқандығы жөнінде мәлімет бар.Ешпеттің 5династиясынан,бар.Ешпеттің 5династиясынан, яғни шамамен біздің яғни шамамен біздің жылсанауымызғажылсанауымызға дейінгі 3000жылдардан белгілі. дейінгі 3000жылдардан белгілі. Плинейдің айтуына қарағанда Плинейдің айтуына қарағанда ертедегі римдіктерде кептердің ертедегі римдіктерде кептердің бағасы өте қымбат бағасы өте қымбат болған.Индияда 1600жылдар болған.Индияда 1600жылдар шамасында Ақбархан кептерді шамасында Ақбархан кептерді өте бағалы санаған және 20000 өте бағалы санаған және 20000 шамасындай құс қайда барса да шамасындай құс қайда барса да оның маңында болған.Ол өзі оның маңында болған.Ол өзі қажет санаған қауырсынды қажет санаған қауырсынды 3жылдың ішінде шығара 3жылдың ішінде шығара алады,ал кептердің басын алады,ал кептердің басын немесе тұмсығын өзгерту үшін немесе тұмсығын өзгерту үшін 6жыл керек»6жыл керек»

2.тапсырма 6ұпай:2.тапсырма 6ұпай: Кестемен жұмыс Кестемен жұмыс Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, түр критерилерін Оқулықтан т

#6 слайд
2.тапсырма 6ұпай:2.тапсырма 6ұпай: Кестемен жұмыс Кестемен жұмыс Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, түр критерилерін Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, түр критерилерін салыстырып кестені салыстырып кестені толтыру.салыстырып кестені салыстырып кестені толтыру. Түр критерилері.Түр критерилері. МорфоМорфо логиялықлогиялық ФизиолоФизиоло гиялықгиялық ГенетикаГенетика лықлық БиохимБиохим иялықиялық ЭкологияЭкология лықлық ГеограГеогра фиялықфиялық АнықтаАнықта масымасы МысалМысал дарыдары

6 слайд

2.тапсырма 6ұпай:2.тапсырма 6ұпай: Кестемен жұмыс Кестемен жұмыс Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, түр критерилерін Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, түр критерилерін салыстырып кестені салыстырып кестені толтыру.салыстырып кестені салыстырып кестені толтыру. Түр критерилері.Түр критерилері. МорфоМорфо логиялықлогиялық ФизиолоФизиоло гиялықгиялық ГенетикаГенетика лықлық БиохимБиохим иялықиялық ЭкологияЭкология лықлық ГеограГеогра фиялықфиялық АнықтаАнықта масымасы МысалМысал дарыдары

3.тапсырма 3ұпай3.тапсырма 3ұпай: : Сызба нұсқамен жұмысСызба нұсқамен жұмыс  Төмендегі ғалымдар пікірі бойынша «түр» Төмендег

#7 слайд
3.тапсырма 3ұпай3.тапсырма 3ұпай: : Сызба нұсқамен жұмысСызба нұсқамен жұмыс  Төмендегі ғалымдар пікірі бойынша «түр» Төмендегі ғалымдар пікірі бойынша «түр» ұғымына салыстырмалы сипаттама беріңдерұғымына салыстырмалы сипаттама беріңдер К.ЛиннейК.Линней Ж.Б.Ламарк Ж.Б.ЛамаркЧ.ДарвинЧ.Дарвин ______________________ _________ ____________ _________ ____________ ______________________ __________ __________ ________________________ ______________________ __________ __________ ________________________

7 слайд

3.тапсырма 3ұпай3.тапсырма 3ұпай: : Сызба нұсқамен жұмысСызба нұсқамен жұмыс  Төмендегі ғалымдар пікірі бойынша «түр» Төмендегі ғалымдар пікірі бойынша «түр» ұғымына салыстырмалы сипаттама беріңдерұғымына салыстырмалы сипаттама беріңдер К.ЛиннейК.Линней Ж.Б.Ламарк Ж.Б.ЛамаркЧ.ДарвинЧ.Дарвин ______________________ _________ ____________ _________ ____________ ______________________ __________ __________ ________________________ ______________________ __________ __________ ________________________

4.тапсырма 5ұпай :4.тапсырма 5ұпай :Тәжірибе алаңыТәжірибе алаңы Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық Зер

#8 слайд
4.тапсырма 5ұпай :4.тапсырма 5ұпай :Тәжірибе алаңыТәжірибе алаңы Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық ерекшеліктерін анықтау.ерекшеліктерін анықтау. Жұмыс барысы:Жұмыс барысы: 1.Бір туыстың өсімдіктерін анықтап қарап қарау 1.Бір туыстың өсімдіктерін анықтап қарап қарау 2.Кестеде көрсетілген белгілер бойынша зерттеліп отырған өсәмдәктерге қысқаша 2.Кестеде көрсетілген белгілер бойынша зерттеліп отырған өсәмдәктерге қысқаша сипаттама беру:сипаттама беру: БелгілеріБелгілері 11 22 ГүлдеріГүлдері ЖемістеріЖемістері ЖапырағыЖапырағы Сабағы Сабағы Тамыры Тамыры Гүлдену мерзіміГүлдену мерзімі Тіршілік ортасы,ұзақтығыТіршілік ортасы,ұзақтығы

8 слайд

4.тапсырма 5ұпай :4.тапсырма 5ұпай :Тәжірибе алаңыТәжірибе алаңы Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық Зертханалық жұмыс: Өсімдіктердің әр түрінің морфологиялық ерекшеліктерін анықтау.ерекшеліктерін анықтау. Жұмыс барысы:Жұмыс барысы: 1.Бір туыстың өсімдіктерін анықтап қарап қарау 1.Бір туыстың өсімдіктерін анықтап қарап қарау 2.Кестеде көрсетілген белгілер бойынша зерттеліп отырған өсәмдәктерге қысқаша 2.Кестеде көрсетілген белгілер бойынша зерттеліп отырған өсәмдәктерге қысқаша сипаттама беру:сипаттама беру: БелгілеріБелгілері 11 22 ГүлдеріГүлдері ЖемістеріЖемістері ЖапырағыЖапырағы Сабағы Сабағы Тамыры Тамыры Гүлдену мерзіміГүлдену мерзімі Тіршілік ортасы,ұзақтығыТіршілік ортасы,ұзақтығы

99кл кл

#9 слайд
99кл кл Қосжарнақтылар Қосжарнақтылар класыкласы 11сынып11сынып Даражарнақтылар Даражарнақтылар класыкласы

9 слайд

99кл кл Қосжарнақтылар Қосжарнақтылар класыкласы 11сынып11сынып Даражарнақтылар Даражарнақтылар класыкласы

Ой тұжырымОй тұжырым • Түр деп құрылысы ұқсас, шығу тегі бір , өзара еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ Түр деп құрылысы ұқсас, шығ

#10 слайд
Ой тұжырымОй тұжырым • Түр деп құрылысы ұқсас, шығу тегі бір , өзара еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ Түр деп құрылысы ұқсас, шығу тегі бір , өзара еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ бере алатын даралар жиынтығын айтады. Табиғатта өсімдіктер мен бере алатын даралар жиынтығын айтады. Табиғатта өсімдіктер мен жануарлардың сан алуан түрлері тіршілік етеді.жануарлардың сан алуан түрлері тіршілік етеді. •Кез келген түр даралары басқа түрлерден тек өздеріне тән белгілері және Кез келген түр даралары басқа түрлерден тек өздеріне тән белгілері және қасиеттері арқылы ерекшеленеді. Бұл ерекшеліктер критерийлер деп аталады. қасиеттері арқылы ерекшеленеді. Бұл ерекшеліктер критерийлер деп аталады. Олардың бірі-морфологиялық критерий бір түрге жататын даралардың ішкі Олардың бірі-морфологиялық критерий бір түрге жататын даралардың ішкі және сыртқы құрылысының ұқсастығын сипаттайды.және сыртқы құрылысының ұқсастығын сипаттайды. • Физиологиялық критерий-бір түр дараларының барлық тіршілік әрекеттерінің Физиологиялық критерий-бір түр дараларының барлық тіршілік әрекеттерінің ұқсастығын көрсетеді.ұқсастығын көрсетеді. • Биологиялық критерий-кез келген түр дараларының жасушаларында Биологиялық критерий-кез келген түр дараларының жасушаларында олардың өздеріне ғана тән арнайы нәруыздар синтезделетінін анықтайды. Ол олардың өздеріне ғана тән арнайы нәруыздар синтезделетінін анықтайды. Ол нәруыздар туралы ақпарат жазылған ДНҚ-ныңнәруыздар туралы ақпарат жазылған ДНҚ-ның •құрылысы да ерекше.құрылысы да ерекше. • Генетикалық критерий-әр түрдің өзіне ғана тән хромосомалар жиынтығын Генетикалық критерий-әр түрдің өзіне ғана тән хромосомалар жиынтығын және ДНҚ-дағы нуклеотидтер құрамын сипаттайды. Мысалы, асбұршақта-және ДНҚ-дағы нуклеотидтер құрамын сипаттайды. Мысалы, асбұршақта- 14 ,дрозофила шыбынында – 8, адамда-4614 ,дрозофила шыбынында – 8, адамда-46 •хромосома бар.хромосома бар. •Экологиялық- географиялық критерий – түрдің тіршілік еткен аумағын Экологиялық- географиялық критерий – түрдің тіршілік еткен аумағын анықтайды.анықтайды.

10 слайд

Ой тұжырымОй тұжырым • Түр деп құрылысы ұқсас, шығу тегі бір , өзара еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ Түр деп құрылысы ұқсас, шығу тегі бір , өзара еркін шағылысып, өсімтал ұрпақ бере алатын даралар жиынтығын айтады. Табиғатта өсімдіктер мен бере алатын даралар жиынтығын айтады. Табиғатта өсімдіктер мен жануарлардың сан алуан түрлері тіршілік етеді.жануарлардың сан алуан түрлері тіршілік етеді. •Кез келген түр даралары басқа түрлерден тек өздеріне тән белгілері және Кез келген түр даралары басқа түрлерден тек өздеріне тән белгілері және қасиеттері арқылы ерекшеленеді. Бұл ерекшеліктер критерийлер деп аталады. қасиеттері арқылы ерекшеленеді. Бұл ерекшеліктер критерийлер деп аталады. Олардың бірі-морфологиялық критерий бір түрге жататын даралардың ішкі Олардың бірі-морфологиялық критерий бір түрге жататын даралардың ішкі және сыртқы құрылысының ұқсастығын сипаттайды.және сыртқы құрылысының ұқсастығын сипаттайды. • Физиологиялық критерий-бір түр дараларының барлық тіршілік әрекеттерінің Физиологиялық критерий-бір түр дараларының барлық тіршілік әрекеттерінің ұқсастығын көрсетеді.ұқсастығын көрсетеді. • Биологиялық критерий-кез келген түр дараларының жасушаларында Биологиялық критерий-кез келген түр дараларының жасушаларында олардың өздеріне ғана тән арнайы нәруыздар синтезделетінін анықтайды. Ол олардың өздеріне ғана тән арнайы нәруыздар синтезделетінін анықтайды. Ол нәруыздар туралы ақпарат жазылған ДНҚ-ныңнәруыздар туралы ақпарат жазылған ДНҚ-ның •құрылысы да ерекше.құрылысы да ерекше. • Генетикалық критерий-әр түрдің өзіне ғана тән хромосомалар жиынтығын Генетикалық критерий-әр түрдің өзіне ғана тән хромосомалар жиынтығын және ДНҚ-дағы нуклеотидтер құрамын сипаттайды. Мысалы, асбұршақта-және ДНҚ-дағы нуклеотидтер құрамын сипаттайды. Мысалы, асбұршақта- 14 ,дрозофила шыбынында – 8, адамда-4614 ,дрозофила шыбынында – 8, адамда-46 •хромосома бар.хромосома бар. •Экологиялық- географиялық критерий – түрдің тіршілік еткен аумағын Экологиялық- географиялық критерий – түрдің тіршілік еткен аумағын анықтайды.анықтайды.

ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ. Кіріктірілген бөлім Рефлекциялық-бағалау Рефлекциялық-бағалау кезеңікезеңі •1тап

#11 слайд
ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ. Кіріктірілген бөлім Рефлекциялық-бағалау Рефлекциялық-бағалау кезеңікезеңі •1тапсырма3ұпай1тапсырма3ұпай «Сиқырлы қоржын»«Сиқырлы қоржын» •Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға сұрақтар дайындап қоржынға салады(екі сынып түгел) да алмасып, салады(екі сынып түгел) да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді.сол сұрақтарға жауап береді.

11 слайд

ІІІ. Кіріктірілген бөлім ІІІ. Кіріктірілген бөлім Рефлекциялық-бағалау Рефлекциялық-бағалау кезеңікезеңі •1тапсырма3ұпай1тапсырма3ұпай «Сиқырлы қоржын»«Сиқырлы қоржын» •Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап қоржынға сұрақтар дайындап қоржынға салады(екі сынып түгел) да алмасып, салады(екі сынып түгел) да алмасып, сол сұрақтарға жауап береді.сол сұрақтарға жауап береді.

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 9-сынып9-сынып ретіреті тапсырмалартапсырмалар Мұғалім бағасыМұғалім бағасыОқушы

#12 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 9-сынып9-сынып ретіреті тапсырмалартапсырмалар Мұғалім бағасыМұғалім бағасыОқушы Оқушы бағасыбағасы бағабаға ІІ-1-1 Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 55 I-2I-2 Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс 44 II-1II-1 Кәне,ойнайықКәне,ойнайық 22 II-2II-2 Кестемен жұмысКестемен жұмыс 66 II-3II-3 Сызбанұсқа Сызбанұсқа 33 II-4II-4 Тәжірибе алаңы Тәжірибе алаңы 55 III-1III-1 Сиқырлы қоржын Сиқырлы қоржын 33 барлығыбарлығы 2828

12 слайд

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 9-сынып9-сынып ретіреті тапсырмалартапсырмалар Мұғалім бағасыМұғалім бағасыОқушы Оқушы бағасыбағасы бағабаға ІІ-1-1 Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 55 I-2I-2 Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс 44 II-1II-1 Кәне,ойнайықКәне,ойнайық 22 II-2II-2 Кестемен жұмысКестемен жұмыс 66 II-3II-3 Сызбанұсқа Сызбанұсқа 33 II-4II-4 Тәжірибе алаңы Тәжірибе алаңы 55 III-1III-1 Сиқырлы қоржын Сиқырлы қоржын 33 барлығыбарлығы 2828

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 1111-сынып-сынып ретіреті тапсырмалартапсырмалар Мұғалім бағасыМұғалім бағасыОқуш

#13 слайд
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 1111-сынып-сынып ретіреті тапсырмалартапсырмалар Мұғалім бағасыМұғалім бағасыОқушы Оқушы бағасыбағасы бағабаға ІІ-1-1 Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 55 I-2I-2 Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс 44 II-1II-1 Пікіралмасу Пікіралмасу 22 II-2II-2 Кестемен жұмысКестемен жұмыс 66 II-3II-3 Сызбанұсқа Сызбанұсқа 33 II-4II-4 Тәжірибе алаңы Тәжірибе алаңы 55 III-1III-1 Сиқырлы қоржын Сиқырлы қоржын 33 барлығыбарлығы 2828

13 слайд

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 1111-сынып-сынып ретіреті тапсырмалартапсырмалар Мұғалім бағасыМұғалім бағасыОқушы Оқушы бағасыбағасы бағабаға ІІ-1-1 Қызығушылығын оятуҚызығушылығын ояту 55 I-2I-2 Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс 44 II-1II-1 Пікіралмасу Пікіралмасу 22 II-2II-2 Кестемен жұмысКестемен жұмыс 66 II-3II-3 Сызбанұсқа Сызбанұсқа 33 II-4II-4 Тәжірибе алаңы Тәжірибе алаңы 55 III-1III-1 Сиқырлы қоржын Сиқырлы қоржын 33 барлығыбарлығы 2828

Бағалау критерийі: 9-11сынып 28- 23 ұпай - «5», 23- 18 ұпай - «4», 18- 10 ұпай - «3»

#14 слайд
Бағалау критерийі: 9-11сынып 28- 23 ұпай - «5», 23- 18 ұпай - «4», 18- 10 ұпай - «3».

14 слайд

Бағалау критерийі: 9-11сынып 28- 23 ұпай - «5», 23- 18 ұпай - «4», 18- 10 ұпай - «3».

Үйге тапсырма: •9сынып §22 •11сынып §1

#15 слайд
Үйге тапсырма: •9сынып §22 •11сынып §1

15 слайд

Үйге тапсырма: •9сынып §22 •11сынып §1

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
ppt
14.01.2019
638
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі