Тұтынушылардың құқықтарын қорғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
"Тұтынушылардың құқықтарын қорғау" сынып сағатына дайын презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тұтынушы – қандайда болсын тауарларды (өнімді, бұйымды, көрсетілетін қызметті) тұтынатын (сатып алатын) тұлға немесе фирма (ұйы

#1 слайд
Тұтынушы – қандайда болсын тауарларды (өнімді, бұйымды, көрсетілетін қызметті) тұтынатын (сатып алатын) тұлға немесе фирма (ұйым); сондай-ақ жеке бастың тұрмыстық мұқтаждары үшін тауарларды (орындалатын жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) ақырғы пайдаланушы, сатып алушы, оларға тапсырыс беруші не оларды сатып алуға немесе оларға тапсырыс беруге ниет білдіруші.

1 слайд

Тұтынушы – қандайда болсын тауарларды (өнімді, бұйымды, көрсетілетін қызметті) тұтынатын (сатып алатын) тұлға немесе фирма (ұйым); сондай-ақ жеке бастың тұрмыстық мұқтаждары үшін тауарларды (орындалатын жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) ақырғы пайдаланушы, сатып алушы, оларға тапсырыс беруші не оларды сатып алуға немесе оларға тапсырыс беруге ниет білдіруші.

Жарамдылық мерзімі — мерзімі өткеннен кейін тауар (жұмыс) мақсаты бойынша пайдалануға жарамсыз деп саналатын кезең.

#2 слайд
Жарамдылық мерзімі — мерзімі өткеннен кейін тауар (жұмыс) мақсаты бойынша пайдалануға жарамсыз деп саналатын кезең.

2 слайд

Жарамдылық мерзімі — мерзімі өткеннен кейін тауар (жұмыс) мақсаты бойынша пайдалануға жарамсыз деп саналатын кезең.

Тауардың сапасы – тұтынушының /сатып алушының/ белгіленген және (немесе) болжамды қажеттіліктерін қанағаттандыруна байланысты т

#3 слайд
Тауардың сапасы – тұтынушының /сатып алушының/ белгіленген және (немесе) болжамды қажеттіліктерін қанағаттандыруна байланысты тауардың қасиеттері мен сипаттамаларының жиынтығы (қауіпсіздік, функционалдық жарамдылық, пайдалану сипаттамалары, сенімділік, экономикалық, ақпараттық және эстетикалық талаптар және т.б.).

3 слайд

Тауардың сапасы – тұтынушының /сатып алушының/ белгіленген және (немесе) болжамды қажеттіліктерін қанағаттандыруна байланысты тауардың қасиеттері мен сипаттамаларының жиынтығы (қауіпсіздік, функционалдық жарамдылық, пайдалану сипаттамалары, сенімділік, экономикалық, ақпараттық және эстетикалық талаптар және т.б.).

Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын қорғау Конституцияның, азаматтық кодекстің және 2010 жылғы 4 мамырда қабылданған «Тұ

#4 слайд
Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын қорғау Конституцияның, азаматтық кодекстің және 2010 жылғы 4 мамырда қабылданған «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау» туралы заңның негізінде жүзеге асады.

4 слайд

Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын қорғау Конституцияның, азаматтық кодекстің және 2010 жылғы 4 мамырда қабылданған «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау» туралы заңның негізінде жүзеге асады.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мақсаты Нарықтағы тауарлар мен қызметтер туралы тұтынушыларға ақпарат беру Әлсіз тарап

#5 слайд
Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мақсаты Нарықтағы тауарлар мен қызметтер туралы тұтынушыларға ақпарат беру Әлсіз тарап ретінде тұтынушылардың құқығына нұқсан келтірген жағдайда оны қорғау

5 слайд

Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың мақсаты Нарықтағы тауарлар мен қызметтер туралы тұтынушыларға ақпарат беру Әлсіз тарап ретінде тұтынушылардың құқығына нұқсан келтірген жағдайда оны қорғау

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 7-бабына сәйкес тұтынушылардың: •тауар (жұмыс, көрсетілетін қызмет) тура

#6 слайд
«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 7-бабына сәйкес тұтынушылардың: •тауар (жұмыс, көрсетілетін қызмет) туралы, сондай-ақ сатушы (дайындаушы, орындаушы) туралы ақпарат алуға; •тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) тиісті сапасына; •тиісті де, тиісті емес те сападағы тауарды айырбастап алуға немесе қайтарып беруге; •сатушыдан (дайындаушыдан, орындаушыдан) тауарды сатып алу (жұмысты орындау, қызметті көрсету) фактісін растайтын құжатты алуға; •моральдық зиянды өтетуге; •құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға құқығы бар.

6 слайд

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» ҚР Заңының 7-бабына сәйкес тұтынушылардың: •тауар (жұмыс, көрсетілетін қызмет) туралы, сондай-ақ сатушы (дайындаушы, орындаушы) туралы ақпарат алуға; •тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) тиісті сапасына; •тиісті де, тиісті емес те сападағы тауарды айырбастап алуға немесе қайтарып беруге; •сатушыдан (дайындаушыдан, орындаушыдан) тауарды сатып алу (жұмысты орындау, қызметті көрсету) фактісін растайтын құжатты алуға; •моральдық зиянды өтетуге; •құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға құқығы бар.

ҚР «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңының 24-бабына сәйкес Сатушы (дайындаушы, орындаушы): 1)тауар (жұмыс, көрсетіл

#7 слайд
ҚР «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңының 24-бабына сәйкес Сатушы (дайындаушы, орындаушы): 1)тауар (жұмыс, көрсетілетін қызмет) туралы, сондай-ақ сатушы (дайындаушы, орындаушы) туралы қазақ және орыс тілдерінде ақпарат беруге; 2)тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) қауіпсіздігін қамтамасыз етуге; 3)тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) еркін таңдауды қамтамасыз етуге; 4)тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) тиісті сапасын қамтамасыз етуге; 5)тиісті де, тиісті емес те сападағы тауардың ауыстырылып берілуін немесе қайтарылуын қамтамасыз етуге; 6)тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) кемшіліктері салдарынан тұтынушының өміріне, денсаулығына және (немесе) мүлкіне келтірілген залалды (зиянды) толық көлемде өтеуге; 7)Қазақстан Республикасының салық заңнамасында көзделген тәртіппен және жағдайларда бақылау- кассалық машиналарының болуына;

7 слайд

ҚР «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңының 24-бабына сәйкес Сатушы (дайындаушы, орындаушы): 1)тауар (жұмыс, көрсетілетін қызмет) туралы, сондай-ақ сатушы (дайындаушы, орындаушы) туралы қазақ және орыс тілдерінде ақпарат беруге; 2)тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) қауіпсіздігін қамтамасыз етуге; 3)тауарды (жұмысты, көрсетілетін қызметті) еркін таңдауды қамтамасыз етуге; 4)тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) тиісті сапасын қамтамасыз етуге; 5)тиісті де, тиісті емес те сападағы тауардың ауыстырылып берілуін немесе қайтарылуын қамтамасыз етуге; 6)тауардың (жұмыстың, көрсетілетін қызметтің) кемшіліктері салдарынан тұтынушының өміріне, денсаулығына және (немесе) мүлкіне келтірілген залалды (зиянды) толық көлемде өтеуге; 7)Қазақстан Республикасының салық заңнамасында көзделген тәртіппен және жағдайларда бақылау- кассалық машиналарының болуына;

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

Файл форматы:
pptx
11.03.2025
363
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі