«Тұз әлеміне саяхат»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Тұз әлеміне саяхат »Панфилов ауданы «Үшарал ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік
мекемесінің«Айгөлек» балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық
қазыналық кәсіпорыны
АУДАНДЫҚ «ҮЗДІК ТӘРБИЕШІ – 2019» БАЙҚАУЫ
Молдабекова
Райхан Торгаевна,
тәрбиеші
Үшарал
2018
1 слайд
«Тұз әлеміне саяхат »Панфилов ауданы «Үшарал ауылдық округі әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің«Айгөлек» балабақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны АУДАНДЫҚ «ҮЗДІК ТӘРБИЕШІ – 2019» БАЙҚАУЫ Молдабекова Райхан Торгаевна, тәрбиеші Үшарал 2018
2 слайд
ЖОБА ТӨЛҚҰЖАТЫ
Жүзеге асыру
мерзімі
•
1 жыл Жоба түрі
•
танымдық-
шығармашылық,
топтық Жобаға
қатысушылар
•
тәрбиешілер
және ересектер
тобының
балалары
2 слайд
ЖОБА ТӨЛҚҰЖАТЫ Жүзеге асыру мерзімі • 1 жыл Жоба түрі • танымдық- шығармашылық, топтық Жобаға қатысушылар • тәрбиешілер және ересектер тобының балалары
3 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ
Кішкентай балалардың бір нәрсені зерттеуге деген
талпынысы биологиялық құбылыс
Баланың бір нәрсені зерттеп білем деген
талпынысы, оны зерттеп оқу қызметіне
итермелейді
Неге тұз? Қызықтыратын және таныс емес
нәрселер әрдайым біздің жанымызда
Әр үйде, әр үстелде табылатын тұз таныс та
бейтаныс, зерттелмеген қырлары мен жұмбақтары
бар
3 слайд
ӨЗЕКТІЛІГІ Кішкентай балалардың бір нәрсені зерттеуге деген талпынысы биологиялық құбылыс Баланың бір нәрсені зерттеп білем деген талпынысы, оны зерттеп оқу қызметіне итермелейді Неге тұз? Қызықтыратын және таныс емес нәрселер әрдайым біздің жанымызда Әр үйде, әр үстелде табылатын тұз таныс та бейтаныс, зерттелмеген қырлары мен жұмбақтары бар
4 слайд
МАҚСА
ТЫ •
балалардың адамға пайдалы тұз туралы білімдерін
қалыптастыру. Ас тұзының қасиеттерін зерттеу.
МІНДЕ
ТТЕРІ •
тұздың қасиеттерін тәжірибе жасау арқылы зерттеу;
•
балалардың танымдық қызығушылықтарын
арттыруда зерттеу іс-әрекетіне жағдайлар жасау;
•
балаларға мақсат қоя білуге, нәтижеге болжам
жасауға, бағалауға және жұмыс нәтижесіне қуана
білуге үйрету;
•
шығармашылық қабілеттерін, қиялын арттыру;
•
тұзды пайдаланып іс-әрекеттің дәстүрлі емес
тәсілдерімен таныстыру;
•
назар салуды, көруді, естуді дамыту.
4 слайд
МАҚСА ТЫ • балалардың адамға пайдалы тұз туралы білімдерін қалыптастыру. Ас тұзының қасиеттерін зерттеу. МІНДЕ ТТЕРІ • тұздың қасиеттерін тәжірибе жасау арқылы зерттеу; • балалардың танымдық қызығушылықтарын арттыруда зерттеу іс-әрекетіне жағдайлар жасау; • балаларға мақсат қоя білуге, нәтижеге болжам жасауға, бағалауға және жұмыс нәтижесіне қуана білуге үйрету; • шығармашылық қабілеттерін, қиялын арттыру; • тұзды пайдаланып іс-әрекеттің дәстүрлі емес тәсілдерімен таныстыру; • назар салуды, көруді, естуді дамыту.
5 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯСЫ
Іс жүзінде тәжірибелер кезінде алған білім
балалардың есінде ұзақ сақталады.
Оқытудың зерттеу іс-әрекеті:
- объект туралы жан-жақты мағлұматтар
береді;
- тілін дамытады;
- баланың ойлау қабілетін арттырады,
талдау, синтез, салыстыру, топтау үрдістерін
белсендіреді;
- тек қана жаңа фактілермен танысып
қоймай, сондай-ақ ақыл-ой әдістерін
жинақтайды.
Тәжірибелер жасау балалардың көңіл-
күйіне жақсы әсер етеді, шығармашылық
қабілеттерінің дамуына, еңбек дағдыларын
қалыптастыруға, бастаған істі жеңіспен
аяқтауға құлшындырады.
5 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯСЫ Іс жүзінде тәжірибелер кезінде алған білім балалардың есінде ұзақ сақталады. Оқытудың зерттеу іс-әрекеті: - объект туралы жан-жақты мағлұматтар береді; - тілін дамытады; - баланың ойлау қабілетін арттырады, талдау, синтез, салыстыру, топтау үрдістерін белсендіреді; - тек қана жаңа фактілермен танысып қоймай, сондай-ақ ақыл-ой әдістерін жинақтайды. Тәжірибелер жасау балалардың көңіл- күйіне жақсы әсер етеді, шығармашылық қабілеттерінің дамуына, еңбек дағдыларын қалыптастыруға, бастаған істі жеңіспен аяқтауға құлшындырады.
6 слайд
ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ
Тәжірибе жұмыстары – мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін
дамытудағы маңызды әдістерінің бірі.
Педагогтың негізгі міндеттерінің бірі – оқу-тәрбие барысында баланы дамыта
отырып, оны өзіндік ізденіске салу арқылы бала өзін өзі дамытуға баулу.
Зерттеу ізденіс әрекеті балаға өзін өзі дамытуын іске асыру мақсатында көмегін
тигізеді және оның дүниетану қызығушылығын тәжірибе жасау ықыласын
арттырады.
Бала өз көзімен көріп, қолымен ұстаған нәрсені ұмытпай, әрқашан есте сақтап жүреді.
Тәжірибе жұмысының барысында балалар көптеген құрал-жабдықтармен танысады,
оның не үшін қажет екенін, өмірде қалай дұрыс қолдану керек екенін біледі.
6 слайд
ЖАҢАШЫЛДЫҒЫ Тәжірибе жұмыстары – мектепке дейінгі балалардың танымдық қабілетін дамытудағы маңызды әдістерінің бірі. Педагогтың негізгі міндеттерінің бірі – оқу-тәрбие барысында баланы дамыта отырып, оны өзіндік ізденіске салу арқылы бала өзін өзі дамытуға баулу. Зерттеу ізденіс әрекеті балаға өзін өзі дамытуын іске асыру мақсатында көмегін тигізеді және оның дүниетану қызығушылығын тәжірибе жасау ықыласын арттырады. Бала өз көзімен көріп, қолымен ұстаған нәрсені ұмытпай, әрқашан есте сақтап жүреді. Тәжірибе жұмысының барысында балалар көптеген құрал-жабдықтармен танысады, оның не үшін қажет екенін, өмірде қалай дұрыс қолдану керек екенін біледі.
7 слайд
ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
Көрнекілік
Сөздік
Практикалық •
суреттер, альбомдар
қарау,
презентациялар.
•
әңгімелер, ертегілер
оқу, мақал-мәтелдер,
жұмбақтар.
•
тәжірибелік-зерттеу
іс-әрекеті, тұзбен
сурет салу, тұзды
қамырмен мүсіндеу,
бақылау, ойын іс-
әрекеті.
7 слайд
ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ Көрнекілік Сөздік Практикалық • суреттер, альбомдар қарау, презентациялар. • әңгімелер, ертегілер оқу, мақал-мәтелдер, жұмбақтар. • тәжірибелік-зерттеу іс-әрекеті, тұзбен сурет салу, тұзды қамырмен мүсіндеу, бақылау, ойын іс- әрекеті.
8 слайд
ДАМЫТУШЫ ОРТА
Шағын зертхана (лупалар, түтікшелер, тарелкелер).
Тәжірибелер картотекасы.
Тұздар түрлері.
Су, шай қасықтар, өсімдік майы, стакандар,
Кітапшалар.
Суреттер, альбомдар.
Бояулар, бор, қылқаламдар, стектер.
8 слайд
ДАМЫТУШЫ ОРТА Шағын зертхана (лупалар, түтікшелер, тарелкелер). Тәжірибелер картотекасы. Тұздар түрлері. Су, шай қасықтар, өсімдік майы, стакандар, Кітапшалар. Суреттер, альбомдар. Бояулар, бор, қылқаламдар, стектер.
9 слайд
ЖОБАНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖОСПАРЫ
Р/С
№ ТАҚЫРЫБЫ МАЗМҰНЫ
1. Ұйымдастыру-дайындық
«Тұз туралы не білеміз?» Әңгіме. «Сиқырлы тұз» презентациясын көрсету. Мақсаты: зерттеу
іс-әрекеті үшін проблемалық жағдайды тудыруға ықпал ету
Танымдық әдебиеттерді іріктеу.
Тұз туралы ақпараттарды жинау
«Тұздың түрлері» (теңіз, ас және тасты, ұсақ,
ірі) Жинау
1. Негізгі кезең
«Тұз қайдан алынады?» Әңгіме
«Адам тұзды қалай пайдаланды?» Әңгіме
«Тұз - байлық» Жұмбақтарды шешу.
Тұз туралы мақал-мәтелдер
«Тұздың қасиеттері» Тәжірибе іс-әрекеті
«Тұзбен сурет саламыз» Шығармашылық шеберхана
«Тұзды қамыр» Шығармашылық шеберхана
«Біздің елімізде тұз қай жерде шығады?» Бейне саяхат. Тұз шығатын жерлерді таныстырып, қызықтыру
«Тұз бен қанттың ұқсастығы» Тәжірибе
«Тұзды қалай алуға болады?» Тәжірибе
«Тұзды қамыр» Тұзды қамыр дайындау жөнінде ата-аналарға арналған буклет
«Тұзбен сурет салу» Тұз терапиясы
«Тұз терапиясы» Ата-аналармен шеберлік сынып
«Тұзды құм» Ойындар
3 Қорытынды кезең
«Ғажайып тұз» Тұз бен тұзды қамырдан дайындалған жұмыстар көрмесі
9 слайд
ЖОБАНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЖОСПАРЫ Р/С № ТАҚЫРЫБЫ МАЗМҰНЫ 1. Ұйымдастыру-дайындық «Тұз туралы не білеміз?» Әңгіме. «Сиқырлы тұз» презентациясын көрсету. Мақсаты: зерттеу іс-әрекеті үшін проблемалық жағдайды тудыруға ықпал ету Танымдық әдебиеттерді іріктеу. Тұз туралы ақпараттарды жинау «Тұздың түрлері» (теңіз, ас және тасты, ұсақ, ірі) Жинау 1. Негізгі кезең «Тұз қайдан алынады?» Әңгіме «Адам тұзды қалай пайдаланды?» Әңгіме «Тұз - байлық» Жұмбақтарды шешу. Тұз туралы мақал-мәтелдер «Тұздың қасиеттері» Тәжірибе іс-әрекеті «Тұзбен сурет саламыз» Шығармашылық шеберхана «Тұзды қамыр» Шығармашылық шеберхана «Біздің елімізде тұз қай жерде шығады?» Бейне саяхат. Тұз шығатын жерлерді таныстырып, қызықтыру «Тұз бен қанттың ұқсастығы» Тәжірибе «Тұзды қалай алуға болады?» Тәжірибе «Тұзды қамыр» Тұзды қамыр дайындау жөнінде ата-аналарға арналған буклет «Тұзбен сурет салу» Тұз терапиясы «Тұз терапиясы» Ата-аналармен шеберлік сынып «Тұзды құм» Ойындар 3 Қорытынды кезең «Ғажайып тұз» Тұз бен тұзды қамырдан дайындалған жұмыстар көрмесі
10 слайд
НӘТИЖЕСІ
Жобаның тиімділігі - көзбен көріп, құлақпен естіп, есте сақтай отырып, баланы ізденіске, іскерлік пен
танымдық ынтаға, шығармашылық қабілетті жетілдіру арқылы түрлі мәселелерді шеше білуге,
тапқырлыққа, жаңа ғылыми ізденіске жетелейді.
Зерттеу іс-әрекеті арқылы балалардың тұз туралы білімі кеңейді. Мектепке дейінгі жастағы балалар
тұздың ерекшеліктері, оның қасиеттері, пайдасы туралы көптеген мәліметтерді алып, танымдық
және шығармашылық қызығушылықтары артты.
Тәжірибе көрсеткендей, балалар іс-әрекеттің машықтанбаған жағдайындағы жаңа өзгерістерге,
өзекті мәселені шешудегі шығармашылық мен дербестік танытуда қиналмайды.
Олар оқу қызметінде белсенді, тапсырманы тез әрі дұрыс орындайды, жұмысқа қабілеттілігі
сақталады. Бұл балалар жаңа істерді, шығармашылық тапсырмаларды жақсы көреді, ой-өрісі
өте кеңейеді.
Күнделікті көріп жүрген нәрселерінен әсемдікті таба білу қабілетіне ие болады, көргенін еске
сақтап, қиялдау қабілеті дамып, шығармашылықпен ойлап, талдауға, біліктілікке дағдыланады.
Ата-анамен жұмыстың әртүрлі формаларын қолдану, нақты нәтиже берді: «көрермен» және
«бақылаушы» ата-анадан тәрбиешінің көмекшісі, іс-шараларға белсене араласушы ата-аналар пайда
болды.
Ата-аналар топтың өміріне қызығушылықпен қарап, балалар іс-әрекетінің нәтижесі мен жемісін
тамашалауды үйренді, өз баласын эмоционалды түрде қолдай білді. Ата-аналар және отбасы мүшелері
өздерінің бала тәрбиелеуге, оқытуға қатысы бар екендігін сезінеді.
10 слайд
НӘТИЖЕСІ Жобаның тиімділігі - көзбен көріп, құлақпен естіп, есте сақтай отырып, баланы ізденіске, іскерлік пен танымдық ынтаға, шығармашылық қабілетті жетілдіру арқылы түрлі мәселелерді шеше білуге, тапқырлыққа, жаңа ғылыми ізденіске жетелейді. Зерттеу іс-әрекеті арқылы балалардың тұз туралы білімі кеңейді. Мектепке дейінгі жастағы балалар тұздың ерекшеліктері, оның қасиеттері, пайдасы туралы көптеген мәліметтерді алып, танымдық және шығармашылық қызығушылықтары артты. Тәжірибе көрсеткендей, балалар іс-әрекеттің машықтанбаған жағдайындағы жаңа өзгерістерге, өзекті мәселені шешудегі шығармашылық мен дербестік танытуда қиналмайды. Олар оқу қызметінде белсенді, тапсырманы тез әрі дұрыс орындайды, жұмысқа қабілеттілігі сақталады. Бұл балалар жаңа істерді, шығармашылық тапсырмаларды жақсы көреді, ой-өрісі өте кеңейеді. Күнделікті көріп жүрген нәрселерінен әсемдікті таба білу қабілетіне ие болады, көргенін еске сақтап, қиялдау қабілеті дамып, шығармашылықпен ойлап, талдауға, біліктілікке дағдыланады. Ата-анамен жұмыстың әртүрлі формаларын қолдану, нақты нәтиже берді: «көрермен» және «бақылаушы» ата-анадан тәрбиешінің көмекшісі, іс-шараларға белсене араласушы ата-аналар пайда болды. Ата-аналар топтың өміріне қызығушылықпен қарап, балалар іс-әрекетінің нәтижесі мен жемісін тамашалауды үйренді, өз баласын эмоционалды түрде қолдай білді. Ата-аналар және отбасы мүшелері өздерінің бала тәрбиелеуге, оқытуға қатысы бар екендігін сезінеді.
11 слайд
ҚОСЫМША
o
МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕР
o
ЖҰМБАҚТАР
o
ТӘЖІРИБЕЛЕР
o
БӨТЕЛКЕЛЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСТІ ТҰЗБЕН
ӘСЕМДЕУ
o
ОЙЫНДАР
o
ТҰЗДЫ БЕЙНЕЛЕР
o
ТҰЗДЫ ҚАМЫР
o
ТҰЗ ТЕРАПИЯСЫ
11 слайд
ҚОСЫМША o МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕР o ЖҰМБАҚТАР o ТӘЖІРИБЕЛЕР o БӨТЕЛКЕЛЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСТІ ТҰЗБЕН ӘСЕМДЕУ o ОЙЫНДАР o ТҰЗДЫ БЕЙНЕЛЕР o ТҰЗДЫ ҚАМЫР o ТҰЗ ТЕРАПИЯСЫ
12 слайд
«Тұз туралы не білеміз?» әңгіме
12 слайд
«Тұз туралы не білеміз?» әңгіме
13 слайд
«Тұздың түрлері»
«Тұз туралы не
білеміз?» әңгіме
13 слайд
«Тұздың түрлері» «Тұз туралы не білеміз?» әңгіме
14 слайд
МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕР
Тұз астың дәмін келтіреді,
Мақал сөздің дәмін келтіреді.
Ас бұзылса – тұз түзейді,
Байұлы бұзылса – беріш түзейді.
Астың дәмін келтірген тұз әулие,
Елдің сәнін келтірген қыз әулие.
Көріксіз қыз тұзсыз нанмен тең.
Қыз ауыр ма, тұз ауыр ма?
Досы жоқ адам – тұзы жоқ тағам.
Ішін пысса тұз жала.
14 слайд
МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕР Тұз астың дәмін келтіреді, Мақал сөздің дәмін келтіреді. Ас бұзылса – тұз түзейді, Байұлы бұзылса – беріш түзейді. Астың дәмін келтірген тұз әулие, Елдің сәнін келтірген қыз әулие. Көріксіз қыз тұзсыз нанмен тең. Қыз ауыр ма, тұз ауыр ма? Досы жоқ адам – тұзы жоқ тағам. Ішін пысса тұз жала.
15 слайд
ЖҰМБАҚТАР
Жауап: Тұз – соль - salt.
1. Әдемі емес, тәтті емес, онсыз өмір
болмайды?
2. Бар еді бір жұмбағым егін емес,
Кісінің егейін десе ебі келмес.
Барлық ел, ел аттарға тегіс бірдей,
Көтерсең ешнәрседен жеңіл емес.
3. Өз i ащы,
Б i рақ,
Дәмд i етер асты.
4. Ақ қиыршық ерит i н,
Ас жоқ одан жерит i н.
5. Көл i кпен түзд i ң,
Ащы тас сүзд i м.
15 слайд
ЖҰМБАҚТАР Жауап: Тұз – соль - salt. 1. Әдемі емес, тәтті емес, онсыз өмір болмайды? 2. Бар еді бір жұмбағым егін емес, Кісінің егейін десе ебі келмес. Барлық ел, ел аттарға тегіс бірдей, Көтерсең ешнәрседен жеңіл емес. 3. Өз i ащы, Б i рақ, Дәмд i етер асты. 4. Ақ қиыршық ерит i н, Ас жоқ одан жерит i н. 5. Көл i кпен түзд i ң, Ащы тас сүзд i м.
16 слайд
ТӘЖІРИБЕЛЕР
Тұжырым: тұз бен қант түсі бірдей,
иісі мен дәмі әртүрлі, пішіні де әр
түрлі.Пішіндері қандай?
Бірдей ме, әлде әр түрлі ме?
Неге ұқсайды?
Ал көлемі қандай? «Тұз бен қанттың ұқсастығы»
16 слайд
ТӘЖІРИБЕЛЕР Тұжырым: тұз бен қант түсі бірдей, иісі мен дәмі әртүрлі, пішіні де әр түрлі.Пішіндері қандай? Бірдей ме, әлде әр түрлі ме? Неге ұқсайды? Ал көлемі қандай? «Тұз бен қанттың ұқсастығы»
17 слайд
Үстелде 3 стакан: бірінде тұз, екіншісінде су,
үшіншісі бос. Балалар суы бар стаканға тұзды
салып, араластырады. Бос стаканға тұзды
ерітіндіні құйып, стаканды шайқаймыз. Біраз
уақыттан соң не болғанын көреміз.
Балалар стаканның қабырғаларында судың
буланып, тұздың қалғанын көреді. «Тұзды қалай алуға болады?»
Тұжырым: булау арқылы
тұзды алуға болады.
17 слайд
Үстелде 3 стакан: бірінде тұз, екіншісінде су, үшіншісі бос. Балалар суы бар стаканға тұзды салып, араластырады. Бос стаканға тұзды ерітіндіні құйып, стаканды шайқаймыз. Біраз уақыттан соң не болғанын көреміз. Балалар стаканның қабырғаларында судың буланып, тұздың қалғанын көреді. «Тұзды қалай алуға болады?» Тұжырым: булау арқылы тұзды алуға болады.
18 слайд
БӨТЕЛКЕЛЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСТІ ТҰЗБЕН
ӘСЕМДЕУ
18 слайд
БӨТЕЛКЕЛЕРДІ ТҮРЛІ ТҮСТІ ТҰЗБЕН ӘСЕМДЕУ
19 слайд
ОЙЫНДАР
«Төрт ғажайып қалта»
Тәрбиеші төрт түрлі түсті қалтаны көрсетеді. Ішінде синтепон, тұз, тастар,
ұн болады. Қалтаны ұстап көріп қайсысында тұз барын табу керек.
Ішінде тұзы бар қалтаны бір-бірне беріп отырып айтады.
«Тұздың пайдасы болады, егер де...»
1. Көкөністерді банкіде тұздаса.
2. Емге қолданса.
3. Сорпаға салса.
4. Қыста тайғақ жерге сепсе.
5. Салатты тұздаса.
6. Жануарларға қажет.
«Тұзды-тұссыз» ойыны
Балалар тұздауға болатын тағамдарды атағанда отыра қалады (банан, капуста, конфет,
сорпа, қияр, таңқурай, қызанақ, шие, алмұрт, саңырауқұлақ, шырын, апельсин,
нан,мандарин, балық, жұмыртқа)
19 слайд
ОЙЫНДАР «Төрт ғажайып қалта» Тәрбиеші төрт түрлі түсті қалтаны көрсетеді. Ішінде синтепон, тұз, тастар, ұн болады. Қалтаны ұстап көріп қайсысында тұз барын табу керек. Ішінде тұзы бар қалтаны бір-бірне беріп отырып айтады. «Тұздың пайдасы болады, егер де...» 1. Көкөністерді банкіде тұздаса. 2. Емге қолданса. 3. Сорпаға салса. 4. Қыста тайғақ жерге сепсе. 5. Салатты тұздаса. 6. Жануарларға қажет. «Тұзды-тұссыз» ойыны Балалар тұздауға болатын тағамдарды атағанда отыра қалады (банан, капуста, конфет, сорпа, қияр, таңқурай, қызанақ, шие, алмұрт, саңырауқұлақ, шырын, апельсин, нан,мандарин, балық, жұмыртқа)
20 слайд
ТҰЗДЫ БЕЙНЕЛЕР
Қажетті құралдар: ұсақ «Экстра» тұзы, су, құм бар ыдыс, құм арналған
формалар.
Формаларды тұзға толтырып, бейнелер жасалады. Формалар кепкенде оны
түрлі түсті акварель бояумен боялады.
20 слайд
ТҰЗДЫ БЕЙНЕЛЕР Қажетті құралдар: ұсақ «Экстра» тұзы, су, құм бар ыдыс, құм арналған формалар. Формаларды тұзға толтырып, бейнелер жасалады. Формалар кепкенде оны түрлі түсті акварель бояумен боялады.
21 слайд
Тұзбен сурет салу
Қолдану ережесі:
- ақ қағаз бетіне суреттің
пішіні сызылып алынады;
- Пва желімін сызылған
сызық бойымен қылқаламмен
жағып шығамыз;
- жағылған желімнің үстіне
ыдыстағы тұзды себелеп
шығамыз. Сәл уақыттан кейін
желімге тұз жабысып қалады.
Қағаз бетіндегі артық тұзды
ыдысқа аударып салып
аламыз. Желім кішкене кебу
керек.
21 слайд
Тұзбен сурет салу Қолдану ережесі: - ақ қағаз бетіне суреттің пішіні сызылып алынады; - Пва желімін сызылған сызық бойымен қылқаламмен жағып шығамыз; - жағылған желімнің үстіне ыдыстағы тұзды себелеп шығамыз. Сәл уақыттан кейін желімге тұз жабысып қалады. Қағаз бетіндегі артық тұзды ыдысқа аударып салып аламыз. Желім кішкене кебу керек.
22 слайд
ТҰЗДЫ ҚАМЫР
Құрамы: 05 стакан ұн
0,5 стакан тұз
50 гр су
1 ас қасық өсімдік майы
22 слайд
ТҰЗДЫ ҚАМЫР Құрамы: 05 стакан ұн 0,5 стакан тұз 50 гр су 1 ас қасық өсімдік майы
23 слайд
ТҰЗ ТЕРАПИЯСЫ
Ол адамның қиялын оятып, барлық сезім
мүшелеріне әсер етіп, тыныштандырып,
жандандырады. Тұз балалардың тілектерін білдіруге,
жағымсыз әсерлерді шығаруға, қорқыныштарын
сейілтуге әсерін тигізеді. Ол балаларға өз әлемін
ашуға көмектеседі. Ол ұсақ қол моторикасын,
пластиканы, координацияны, танымдық процестерді
жақсы дамытады.
23 слайд
ТҰЗ ТЕРАПИЯСЫ Ол адамның қиялын оятып, барлық сезім мүшелеріне әсер етіп, тыныштандырып, жандандырады. Тұз балалардың тілектерін білдіруге, жағымсыз әсерлерді шығаруға, қорқыныштарын сейілтуге әсерін тигізеді. Ол балаларға өз әлемін ашуға көмектеседі. Ол ұсақ қол моторикасын, пластиканы, координацияны, танымдық процестерді жақсы дамытады.
24 слайд
ТҰЗБЕН ОЙЫН МАЗМҰНЫ
Тұзды бір қолдан екінші
қолға құю немесе
ыдыстан ыдысқа құю. Тұзбен танысқанның өзі пайдалы, адам тұзды
қолына алып құйып, тұздың іс-әрекетін бақылай
отырып, оларды түзетіп немесе жай сипаудың өзі
күйзелісті түсіреді.
Тұзда әріптерді, әр түрлі
заттармен, сандарды
қойып, әр түрлі
ойыншықтарды қолдана
отырып композициялар
жасау. Түймелер, шемішкелер, сіріңкелер, кеспелер,
тастар және басқа материал.
Қолмен тұзда сурет салу. Балалар тұзда сурет салудан қорықпайды. Себебі
жіберген қателігін түзетуге болады. Қанша
түзетем десе де өз еркі. Мысалы, әріппен
танысқан кезде, бала оны тұзға жазып көреді, егер
дұрыс жаза алмай, қателік кетсе өзгертуге болады.
24 слайд
ТҰЗБЕН ОЙЫН МАЗМҰНЫ Тұзды бір қолдан екінші қолға құю немесе ыдыстан ыдысқа құю. Тұзбен танысқанның өзі пайдалы, адам тұзды қолына алып құйып, тұздың іс-әрекетін бақылай отырып, оларды түзетіп немесе жай сипаудың өзі күйзелісті түсіреді. Тұзда әріптерді, әр түрлі заттармен, сандарды қойып, әр түрлі ойыншықтарды қолдана отырып композициялар жасау. Түймелер, шемішкелер, сіріңкелер, кеспелер, тастар және басқа материал. Қолмен тұзда сурет салу. Балалар тұзда сурет салудан қорықпайды. Себебі жіберген қателігін түзетуге болады. Қанша түзетем десе де өз еркі. Мысалы, әріппен танысқан кезде, бала оны тұзға жазып көреді, егер дұрыс жаза алмай, қателік кетсе өзгертуге болады.
25 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
25 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!