Тұздар презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қытай түрмелеріндегі қылмыскерлерді
жазалаудың дәстүрлі түрі
1980-1990 жылдары Шыңжаңның Такламакан шөлі бойында
"қылмыскерлерді еңбекпен өзгерту алаңдары" бар. Сонда
үнемі тәртіп бұзып, төбелес шығаратын қылмыскерлерге
арнайы ас мәзірі бойынша тамақ береді. Яғни 15 күн бойы
тұзсыз тамақ бергенде кез келген атпал азаматтың қуаты кеміп,
әлсіреп, денсаулығы нашарлап қалады. Егер тұзды тамақты 1
ай бермесе, орнынан тұра алмай қалуы мүмкін.
1 слайд
Қытай түрмелеріндегі қылмыскерлерді жазалаудың дәстүрлі түрі 1980-1990 жылдары Шыңжаңның Такламакан шөлі бойында "қылмыскерлерді еңбекпен өзгерту алаңдары" бар. Сонда үнемі тәртіп бұзып, төбелес шығаратын қылмыскерлерге арнайы ас мәзірі бойынша тамақ береді. Яғни 15 күн бойы тұзсыз тамақ бергенде кез келген атпал азаматтың қуаты кеміп, әлсіреп, денсаулығы нашарлап қалады. Егер тұзды тамақты 1 ай бермесе, орнынан тұра алмай қалуы мүмкін.
2 слайд
14.04.2023
§ 49. Тұздардың қасиеттері
2 слайд
14.04.2023 § 49. Тұздардың қасиеттері
3 слайд
Тұздар дегеніміз?
Металл атомы мен қышқыл
қалдығынан тұратын күрделі заттар.
3 слайд
Тұздар дегеніміз? Металл атомы мен қышқыл қалдығынан тұратын күрделі заттар.
4 слайд
“ Education scrum ” әдісі
4 слайд
“ Education scrum ” әдісі
5 слайд
Жұмыс барысы Орындалды Тексерілді Нәтижесі
Ресурс 1
Ресурс 2 Scrum тақтасы
5 слайд
Жұмыс барысы Орындалды Тексерілді Нәтижесі Ресурс 1 Ресурс 2 Scrum тақтасы
6 слайд
Ресурс 1 Тапсырма 1
Ресурс 2Тапсырма 2
Бақылау
6 слайд
Ресурс 1 Тапсырма 1 Ресурс 2Тапсырма 2 Бақылау
7 слайд
Тапсырма 1.
1. Тұздар терминінің анықтамасын жазыңыз?
2. Тұздардың жіктелуін қалай түсіндіресіз?
3. K
2 SO
4 қосылысының атауын жазыңыз.
Бағалау дескрипторы:
1. Тұздардың металл атомы мен қышқыл қалдығынан тұратынын
біледі.
2. Тұздардың аталуы мен жіктелуін біледі.
7 слайд
Тапсырма 1. 1. Тұздар терминінің анықтамасын жазыңыз? 2. Тұздардың жіктелуін қалай түсіндіресіз? 3. K 2 SO 4 қосылысының атауын жазыңыз. Бағалау дескрипторы: 1. Тұздардың металл атомы мен қышқыл қалдығынан тұратынын біледі. 2. Тұздардың аталуы мен жіктелуін біледі.
8 слайд
1
CuSO
4 + Fe А
CaCl
2 + CO
2 + H
2 O
2
CaCO
3 + 2HCl Ә
KCl + H
2 O
3 КОН + НСl Б
NaNO
3 + AgCI
4
NaCI + AgNO
3 В
FeSO
4 + CuТапсырма 2.
1. Сілтінің азот қышқылымен реакция теңдеуін жазыңыз.
2. Қальций карбонатын қыздырғандағы реакция теңдеуін жазыңыз.
3. Реакция теңдеулеріндегі бастапқы заттар мен өнімдерді сәйкестендіріңіз.
1 ___ 2____ 3 ____ 4 ____
Бағалау дескрипторы:
1. Сілтінің қышқылмен әрекеттескенде тұз бен су түзілетінін біледі.
2. Ерімейтін тұздардың қышқылдық оксид пен негіздік оксидке ыдырайтынын
жазады
3. Берілген сызбаны тұздардың алынуы мен химиялық қасиеттері арқылы
бастапқы заттар мен өнімдерді сәйкестендіреді.
8 слайд
1 CuSO 4 + Fe А CaCl 2 + CO 2 + H 2 O 2 CaCO 3 + 2HCl Ә KCl + H 2 O 3 КОН + НСl Б NaNO 3 + AgCI 4 NaCI + AgNO 3 В FeSO 4 + CuТапсырма 2. 1. Сілтінің азот қышқылымен реакция теңдеуін жазыңыз. 2. Қальций карбонатын қыздырғандағы реакция теңдеуін жазыңыз. 3. Реакция теңдеулеріндегі бастапқы заттар мен өнімдерді сәйкестендіріңіз. 1 ___ 2____ 3 ____ 4 ____ Бағалау дескрипторы: 1. Сілтінің қышқылмен әрекеттескенде тұз бен су түзілетінін біледі. 2. Ерімейтін тұздардың қышқылдық оксид пен негіздік оксидке ыдырайтынын жазады 3. Берілген сызбаны тұздардың алынуы мен химиялық қасиеттері арқылы бастапқы заттар мен өнімдерді сәйкестендіреді.
9 слайд
Креативт і ойлау тапсырмасы:
Бағалау дескрипторы:
1. Тәжірибе нәтижесінде байқаған құбылыстарын жазады.
2. Тәжірибе барысындағы реакция теңдеуін жазып, теңестіреді.
3. Реакция нәтижесінде түзілген тұзды сипаттайды (атауы, тұздың түрі).Бақылау тапсырмасы:
1. Бұл тәжірибеден не байқадыңдар?
2. Реакция теңдеуін жазыңдар.
3. Реакция нәтижесінде түзілген тұзға сипаттама жазыңдар (атауы, тұздың
түрі).
9 слайд
Креативт і ойлау тапсырмасы: Бағалау дескрипторы: 1. Тәжірибе нәтижесінде байқаған құбылыстарын жазады. 2. Тәжірибе барысындағы реакция теңдеуін жазып, теңестіреді. 3. Реакция нәтижесінде түзілген тұзды сипаттайды (атауы, тұздың түрі).Бақылау тапсырмасы: 1. Бұл тәжірибеден не байқадыңдар? 2. Реакция теңдеуін жазыңдар. 3. Реакция нәтижесінде түзілген тұзға сипаттама жазыңдар (атауы, тұздың түрі).
10 слайд
10«Ой қозғау» әдісі
Бағалау дескрипторы:
1. Тұз бен негіздің арасында жүретін реакция теңдеуін жазады, теңестіреді, коэффициентер
қосындысын есептейді;
2. Қышқыл мен негіз әрекеттесіп, тұз бен су түзілу реакциясының атауын біледі.
3. Ас содасының химиялық формуласын біледі
4. А) Кальций карбонатының айырылу реакциясын жазып, теңестіреді;
Ә) Кальций карбонатын қыздырғанда түзілген негіздік оксидтің зат мөлшерін есептейді;
10 слайд
10«Ой қозғау» әдісі Бағалау дескрипторы: 1. Тұз бен негіздің арасында жүретін реакция теңдеуін жазады, теңестіреді, коэффициентер қосындысын есептейді; 2. Қышқыл мен негіз әрекеттесіп, тұз бен су түзілу реакциясының атауын біледі. 3. Ас содасының химиялық формуласын біледі 4. А) Кальций карбонатының айырылу реакциясын жазып, теңестіреді; Ә) Кальций карбонатын қыздырғанда түзілген негіздік оксидтің зат мөлшерін есептейді;
11 слайд
110,1 моль
8 Жарайсың!Б
е
й
т
а
р
а
п
т
а
н
у
NaHCO3
11 слайд
110,1 моль 8 Жарайсың!Б е й т а р а п т а н у NaHCO3
12 слайд
“ Socrative ” платформасы RLDP9W5
Бағалау дескрипторы:
1. Бейтарап орта көрсететін тұздар индикаторды қай түске өзгертетінін біледі.
2. Суда ерімейтін тұздардың ыдырайтынын біледі.
3. Тұздардың сипаттамасын (ерігіштігі бойынша) біледі.
4. Суда химиялық қасиетін біледі.
5. Тұздардың жіктелуін біледі
12 слайд
“ Socrative ” платформасы RLDP9W5 Бағалау дескрипторы: 1. Бейтарап орта көрсететін тұздар индикаторды қай түске өзгертетінін біледі. 2. Суда ерімейтін тұздардың ыдырайтынын біледі. 3. Тұздардың сипаттамасын (ерігіштігі бойынша) біледі. 4. Суда химиялық қасиетін біледі. 5. Тұздардың жіктелуін біледі
13 слайд
“ Еркін микрафон” әдісі
13 слайд
“ Еркін микрафон” әдісі
14 слайд
Үй тапсырмасы: №1,2,3,4,5
тапсырмалар (176-бет).
14 слайд
Үй тапсырмасы: №1,2,3,4,5 тапсырмалар (176-бет).