Тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым дағдыларын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Т ы ң д а л ы м , о қ ы л ы м ,
а й т ы л ы м , ж а з ы л ы м
д а ғ д ы л а р ы н д а м ы т у «Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Мырзабекова Гүлаим Оразовна
1 слайд
Т ы ң д а л ы м , о қ ы л ы м , а й т ы л ы м , ж а з ы л ы м д а ғ д ы л а р ы н д а м ы т у «Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мырзабекова Гүлаим Оразовна
2 слайд
Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ
қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен
бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты
көрсететін 4 бөлімнен тұрады:
Тыңдалым және айтылым
Оқылым
Жазылым
Әдеби тіл нормаларын сақтау
2 слайд
Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты көрсететін 4 бөлімнен тұрады: Тыңдалым және айтылым Оқылым Жазылым Әдеби тіл нормаларын сақтау
3 слайд
Берілген сұрақтар туралы ойланыңыз...
Сіздің ойыңызша, дағды дегеніміз не?
Төрт дағды туралы не білесіз?
3 слайд
Берілген сұрақтар туралы ойланыңыз... Сіздің ойыңызша, дағды дегеніміз не? Төрт дағды туралы не білесіз?
4 слайд
Ой-пікірімізді оқулықтың «Су – тіршілік көзі»деп
аталатын
6-бөліміндегі «Су – қасиетті ұғым» тақырыбындағы сабаққа таңдалған оқу мақсатымен сабақтайын.
Оқу мақсаты – 6.1.3.1 . тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау.
6.1.5.1. тыңдалған және оқылым мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,
мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен салыстыру.
Cабақ «Әдебиет», «Биология», «Жаратылыстану», «Көркем еңбек» пәндерімен байланыста жүргізілді.
АКТ-ні, интербелсенді тақтаны, ғаламторды тиімді пайдалану жүзеге асырылды. Сергіту сәтінде өмір
қауіпсіздігі ережелері сақталды. «Мәңгілік ел» патриоттық актісінің «Зайырлы қоғам және жоғары
руханият» 3-құндылығы негізінде өмір бойы білім алуды құрмет тұтатын, ынтымақтастықта,
ашықтықта ойы еркін, рухты, дені сау, шығармашыл тұлға тәрбиелеу көзделді.
Оқушылар тақырыпқа сай, «Тамшы», «Шық», «Қар» деп аталатын топтарда жұмыс істеді. «Су –
табиғат құбылысы» тақырыбындағы үй тапсырмасын сұрау «Қар бораны » әдісі арқылы жүзеге
асырылды. Әр топ мүшесі есімдіктерді қатыстыра сұрақ жазып, бір сәтте қар кесегін келесі топтарға
лақтырды, қабылдап алған топ мүшелері ондағы сұрақ бойынша жауап жазды, белгі берілгенде қар
қайта лақтырылды, қабылдап алған оқушылар ондағы сұрақ пен жауаптың нақтылығын тексерді.
4 слайд
Ой-пікірімізді оқулықтың «Су – тіршілік көзі»деп аталатын 6-бөліміндегі «Су – қасиетті ұғым» тақырыбындағы сабаққа таңдалған оқу мақсатымен сабақтайын. Оқу мақсаты – 6.1.3.1 . тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау. 6.1.5.1. тыңдалған және оқылым мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен салыстыру. Cабақ «Әдебиет», «Биология», «Жаратылыстану», «Көркем еңбек» пәндерімен байланыста жүргізілді. АКТ-ні, интербелсенді тақтаны, ғаламторды тиімді пайдалану жүзеге асырылды. Сергіту сәтінде өмір қауіпсіздігі ережелері сақталды. «Мәңгілік ел» патриоттық актісінің «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» 3-құндылығы негізінде өмір бойы білім алуды құрмет тұтатын, ынтымақтастықта, ашықтықта ойы еркін, рухты, дені сау, шығармашыл тұлға тәрбиелеу көзделді. Оқушылар тақырыпқа сай, «Тамшы», «Шық», «Қар» деп аталатын топтарда жұмыс істеді. «Су – табиғат құбылысы» тақырыбындағы үй тапсырмасын сұрау «Қар бораны » әдісі арқылы жүзеге асырылды. Әр топ мүшесі есімдіктерді қатыстыра сұрақ жазып, бір сәтте қар кесегін келесі топтарға лақтырды, қабылдап алған топ мүшелері ондағы сұрақ бойынша жауап жазды, белгі берілгенде қар қайта лақтырылды, қабылдап алған оқушылар ондағы сұрақ пен жауаптың нақтылығын тексерді.
5 слайд
«Тамшы» тобына: «Су –Ана»
Су-ғаламат күш
Су-Ана
......
..... ........ ......
«Шық» тобына: «Су-ғаламат күш»
« Қар» тобына: «Су туралы мақалдар
Су туралы мақал- мәтелдер
......
....... ....... .........
........ Тамшы
Шық
Қар
5 слайд
«Тамшы» тобына: «Су –Ана» Су-ғаламат күш Су-Ана ...... ..... ........ ...... «Шық» тобына: «Су-ғаламат күш» « Қар» тобына: «Су туралы мақалдар Су туралы мақал- мәтелдер ...... ....... ....... ......... ........ Тамшы Шық Қар
6 слайд
6-бөлім. «Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер»
Оқу мақсаты :
6.1.3.1 . тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,
детальді ақпаратты анықтау.
6.1.5.1. тыңдалған және оқылым мәтін мазмұны
бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап
беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен
салыстыру.
6 слайд
6-бөлім. «Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер» Оқу мақсаты : 6.1.3.1 . тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау. 6.1.5.1. тыңдалған және оқылым мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен салыстыру.
7 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлары
Мәтіннен негізгі және
қосымша, детальді ақпаратты
анықтайды, түсіндіреді. Мәтінді түсініп оқиды. Ой бөліседі
Мәтіндегі негізгі және қосымша
ақпаратты анықтайды
Есімдіктердің қандай мақсатта
жұмсалып тұрғанын анықтайды.
Өз ойларын « Эйлер шеңбері » әдісімен
дәлелдейді.
ҚБ ( Өзін-өзі бағалау» әдісімен өзін-өзі
бағалау, комментарий жасауы).
7 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлары Мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтайды, түсіндіреді. Мәтінді түсініп оқиды. Ой бөліседі Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды Есімдіктердің қандай мақсатта жұмсалып тұрғанын анықтайды. Өз ойларын « Эйлер шеңбері » әдісімен дәлелдейді. ҚБ ( Өзін-өзі бағалау» әдісімен өзін-өзі бағалау, комментарий жасауы).
8 слайд
1. “Миға шабуыл” әдісі. Су туралы не айта аласың...?
2. Судың біз біле бермейтін қандай қасиеттерін тани алдың?/ 3-5 нақты детальді
ақпаратты жаз./
Жұмыс түрі Тапсырмалар Жауабы
Білу Суды зерттеген кім?
Түсіну «Мен ағын суды бөгемеймін» деген ойдың мағынасы
және одан түйген ой.
Қолдану Судың қандай қасиеттерін білдің?
Талдау Саған ұнады ма, несімен...
Су біздің эмоциямызды, сезімімізді, сөзіміз бен дұғамызды,
музыканы қабылдайтынын қалай дәлелдеген?
Жинақтау Алынған ақпарат негізінде қандай ой туды?
Өмірмен байланысы...
Бағалау Су ішкен жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма
және не себепті...
8 слайд
1. “Миға шабуыл” әдісі. Су туралы не айта аласың...? 2. Судың біз біле бермейтін қандай қасиеттерін тани алдың?/ 3-5 нақты детальді ақпаратты жаз./ Жұмыс түрі Тапсырмалар Жауабы Білу Суды зерттеген кім? Түсіну «Мен ағын суды бөгемеймін» деген ойдың мағынасы және одан түйген ой. Қолдану Судың қандай қасиеттерін білдің? Талдау Саған ұнады ма, несімен... Су біздің эмоциямызды, сезімімізді, сөзіміз бен дұғамызды, музыканы қабылдайтынын қалай дәлелдеген? Жинақтау Алынған ақпарат негізінде қандай ой туды? Өмірмен байланысы... Бағалау Су ішкен жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма және не себепті...
9 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі бойынша « Тыңдалым»
Үнтаспадан 14-аудиомәтінді тыңдап, су туралы мәтіннен ақпаратты
анықтау .
9 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі бойынша « Тыңдалым» Үнтаспадан 14-аудиомәтінді тыңдап, су туралы мәтіннен ақпаратты анықтау .
10 слайд
Диалог не туралы?
Судың қасиеті Мая күнтізбесі Жазаның тәсілдері
Тәжірибенің мақсаты не?
Сусыз тіршіліктің жоқ
екенін дәлелдеу Судың ақпаратты
қабылдай алу қасиетін
байқау Көптің тілегін білу
Қай мәтел «су гранитті де үгітіп жібереді» деген оймен сабақтас?
Аяқты ақырғы
тамшы толтырады Тама берсе тамшы да
дария болады Тамшы тама-тама тас
жарады2-тапсырма. Тыңдалым мәтіні аясында диалог мазмұнына
сәйкес дұрыс жауап тапсырмасын орындау
10 слайд
Диалог не туралы? Судың қасиеті Мая күнтізбесі Жазаның тәсілдері Тәжірибенің мақсаты не? Сусыз тіршіліктің жоқ екенін дәлелдеу Судың ақпаратты қабылдай алу қасиетін байқау Көптің тілегін білу Қай мәтел «су гранитті де үгітіп жібереді» деген оймен сабақтас? Аяқты ақырғы тамшы толтырады Тама берсе тамшы да дария болады Тамшы тама-тама тас жарады2-тапсырма. Тыңдалым мәтіні аясында диалог мазмұнына сәйкес дұрыс жауап тапсырмасын орындау
11 слайд
«Эйлер шеңбері» әдісі арқылы
« Судың сырын білеміз бе? »
тақырыбында өз пікірлерін
білдіреді.
Шеңбердегі оқушылар
кезекпен өз пікірін анық,
дәлелді жеткізеді. Ең таза
су
Тәжірибе...
Су – тіршілік
көзі
Судың сырын
білеміз бе?
11 слайд
«Эйлер шеңбері» әдісі арқылы « Судың сырын білеміз бе? » тақырыбында өз пікірлерін білдіреді. Шеңбердегі оқушылар кезекпен өз пікірін анық, дәлелді жеткізеді. Ең таза су Тәжірибе... Су – тіршілік көзі Судың сырын білеміз бе?
12 слайд
Оқулықпен жұмыс
1- топ . 6-тапсырма. Оқылым,тыңдалым мәтіндерінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
беріп, сансөзді шешіңдер. Дұрыс шешсеңіздер, Төлеуғали Есімжановтың су туралы
өлеңінен үзінді оқи аласыздар.
12 слайд
Оқулықпен жұмыс 1- топ . 6-тапсырма. Оқылым,тыңдалым мәтіндерінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріп, сансөзді шешіңдер. Дұрыс шешсеңіздер, Төлеуғали Есімжановтың су туралы өлеңінен үзінді оқи аласыздар.
13 слайд
13 слайд
14 слайд
2- топ. Жазылым. 2-тапсырма. Тыңдалым
мәтінін негізге ала отырып, судың қасиетін
сызбаға түсір.
өмірдің
жаны..
....
....
.....Тіршіліктің
нәрі
Су
14 слайд
2- топ. Жазылым. 2-тапсырма. Тыңдалым мәтінін негізге ала отырып, судың қасиетін сызбаға түсір. өмірдің жаны.. .... .... .....Тіршіліктің нәрі Су
15 слайд
3- топ. 3 -тапсырма. Ребусты шеш. Ж.Баласағұнның айтқан сөзін
тап.
9-тапсырма. Ребустың шешімі болған қанатты сөзге байланысты өз
ойларыңды білдір. Қанатты сөздегі оймен келісесің бе, келіспейсің бе, өз
пікірлеріңді дәлелдеп эссе жаз.
“ Үй сатып алсаң - көршіңе қара, жер сатып алсаң - суына қара”
15 слайд
3- топ. 3 -тапсырма. Ребусты шеш. Ж.Баласағұнның айтқан сөзін тап. 9-тапсырма. Ребустың шешімі болған қанатты сөзге байланысты өз ойларыңды білдір. Қанатты сөздегі оймен келісесің бе, келіспейсің бе, өз пікірлеріңді дәлелдеп эссе жаз. “ Үй сатып алсаң - көршіңе қара, жер сатып алсаң - суына қара”
16 слайд
Рефлексия Мен түйген ой...
16 слайд
Рефлексия Мен түйген ой...
17 слайд
Топтық жұмыс.
«Тамшы» тобы
«Шық» тобы
« Қар» тобы
17 слайд
Топтық жұмыс. «Тамшы» тобы «Шық» тобы « Қар» тобы
18 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ
а
р а қ м е т ! ! !
18 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а қ м е т ! ! !