Материалдар / ұ дыбысы мен әрәпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ұ дыбысы мен әрәпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұ дыбысы мен әріпін балаларға үйрету. 3-4 жас балаларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
426
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: Пән мұғалімі: Мырзекеева С

1 слайд
Тақырыбы: Пән мұғалімі: Мырзекеева С

Балаларды Ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге дыбыстық та

2 слайд
Балаларды Ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Балалардың бойында табиғатты аялап, оған қамқорлық таныту қабілетін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Білімділік Дамытушылық ТәрбиелікБалаларды Ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Балалардың бойында табиғатты аялап, оған қамқорлық таныту қабілетін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ, пәнаралық байланыс түрінде комплексті білім беру.(Табиғат, өмірмен, математика, тіл дамыту, ж

3 слайд
Сабақтың түрі: аралас сабақ, пәнаралық байланыс түрінде комплексті білім беру.(Табиғат, өмірмен, математика, тіл дамыту, жапсыру, музыкамен, дене тәрбиесімен). Сабақтың әдісі – тәсілдері: ойын элементтері, көрнекілік, сұрақ – жауап, сөздік. Көрнекі құралдар: ойыншықтар, кеспе әріптер, суреттер, буындар, үлестірмелі материалдар, текшелер т.б.

І Ұйымдастыру кезеңі Балалар, сәлемдесу туралы мақал – мәтелді еске түсірейікші “Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені ” Сәле

4 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі Балалар, сәлемдесу туралы мақал – мәтелді еске түсірейікші “Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені ” Сәлемдесу: Мен талапты баламын, Дайын дәптер, қаламым. Есептерді шығарып, Жазуларды жазамын.

ІІ Өткен сабақты еске түсіру Ж Ж Ж Сөздерді оқы: Жа қ с ға

5 слайд
ІІ Өткен сабақты еске түсіру Ж Ж Ж Сөздерді оқы: Жа қ с ға

Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап беремін. Құс, жұмыртқа, бұтақтың, Ортасында келемін .

6 слайд
Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап беремін. Құс, жұмыртқа, бұтақтың, Ортасында келемін .

Ұ Ұ Ұ - Ендеше бүрінгі қонаққа келетін дыбыс Ұ дыбысы екен. - Ұ дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? - Жуан ба , жіңішке ме? -

7 слайд
Ұ Ұ Ұ - Ендеше бүрінгі қонаққа келетін дыбыс Ұ дыбысы екен. - Ұ дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? - Жуан ба , жіңішке ме? - Жуан дауысты дыбыс.

Қане, қанат жазайық, Қарлығаш болып ұшайық. Тік ұста бойыңды Жоғары соз қолыңды, Соз қолыңды тағы да, Жеткіз жираф мойнына.

8 слайд
Қане, қанат жазайық, Қарлығаш болып ұшайық. Тік ұста бойыңды Жоғары соз қолыңды, Соз қолыңды тағы да, Жеткіз жираф мойнына.

Ұ ЛУ ҰЛУ СҰЛУ. Б Ұ БҰ БҰЛАН БҰҒЫ Қ Ұ ҚҰ ҚҰРАН С Ұ

9 слайд
Ұ ЛУ ҰЛУ СҰЛУ. Б Ұ БҰ БҰЛАН БҰҒЫ Қ Ұ ҚҰ ҚҰРАН С Ұ СҰ СҰР ҚҰЛАН

Сергіту сәті Жаза, жаза жазуды, Талып кетті қолымыз. Жақсы жазып жазуды, “ 5” аламыз бәріміз

10 слайд
Сергіту сәті Жаза, жаза жазуды, Талып кетті қолымыз. Жақсы жазып жазуды, “ 5” аламыз бәріміз

а) Балалардың ісі дұрыс па? б) Құстарға қандай қамқорлық жасау керек? -Балалар қазір біз құстарға қамқорлық жасап, “ұя”салып кө

11 слайд
а) Балалардың ісі дұрыс па? б) Құстарға қандай қамқорлық жасау керек? -Балалар қазір біз құстарға қамқорлық жасап, “ұя”салып көрейік.

1. Дыбыс дегеніміз не? 2. Әріп деп нені айтамыз? 3. Бүгін қай әріппен таныстық? 4. Тағы басқа сөйлем құра.

12 слайд
1. Дыбыс дегеніміз не? 2. Әріп деп нені айтамыз? 3. Бүгін қай әріппен таныстық? 4. Тағы басқа сөйлем құра.

13 слайд

14 слайд