Ұ дыбысы мен әріпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 49 орта мектебі
Тақырыбы:
Күні:
Пәні: Сауат ашу
Сыныбы: М.А.Д “Ә”
Пән мұғалімі: Аймұрат Б
1 слайд
№ 49 орта мектебі Тақырыбы: Күні: Пәні: Сауат ашу Сыныбы: М.А.Д “Ә” Пән мұғалімі: Аймұрат Б
2 слайд
Балаларды Ұ дыбысы мен әрпімен
таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан
дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге
дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
Балалардың бойында табиғатты аялап, оған
қамқорлық таныту қабілетін дамыту.
Оқушыларды ұқыптылыққа,
әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.Білімділік
Дамытушылық
ТәрбиелікБалаларды Ұ дыбысы мен әрпімен
таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан
дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге
дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Балалардың бойында табиғатты аялап, оған
қамқорлық таныту қабілетін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа,
әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
2 слайд
Балаларды Ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Балалардың бойында табиғатты аялап, оған қамқорлық таныту қабілетін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Білімділік Дамытушылық ТәрбиелікБалаларды Ұ дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөз ішіндегі дыбыстың жуан дауысты екенін ұғындыру. Ұ дыбысы бар сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. Балалардың бойында табиғатты аялап, оған қамқорлық таныту қабілетін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, әдептілікке, тазалыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
3 слайд
Сабақтың түрі: аралас сабақ, пәнаралық байланыс түрінде
комплексті білім беру.(Табиғат, өмірмен, математика, тіл дамыту,
жапсыру, музыкамен, дене тәрбиесімен).
Сабақтың әдісі – тәсілдері: ойын элементтері, көрнекілік,
сұрақ – жауап, сөздік.
Көрнекі құралдар: ойыншықтар, кеспе әріптер, суреттер,
буындар, үлестірмелі материалдар, текшелер т.б.
3 слайд
Сабақтың түрі: аралас сабақ, пәнаралық байланыс түрінде комплексті білім беру.(Табиғат, өмірмен, математика, тіл дамыту, жапсыру, музыкамен, дене тәрбиесімен). Сабақтың әдісі – тәсілдері: ойын элементтері, көрнекілік, сұрақ – жауап, сөздік. Көрнекі құралдар: ойыншықтар, кеспе әріптер, суреттер, буындар, үлестірмелі материалдар, текшелер т.б.
4 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі
Балалар, сәлемдесу туралы мақал – мәтелді еске
түсірейікші “Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені ”
Сәлемдесу:
Мен талапты баламын,
Дайын дәптер, қаламым.
Есептерді шығарып,
Жазуларды жазамын.
4 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі Балалар, сәлемдесу туралы мақал – мәтелді еске түсірейікші “Әдептілік белгісі – иіліп сәлем бергені ” Сәлемдесу: Мен талапты баламын, Дайын дәптер, қаламым. Есептерді шығарып, Жазуларды жазамын.
5 слайд
ІІ Өткен сабақты еске түсіру
Ж Ж Ж
Сөздерді оқы:
Жа қ
с
ға
5 слайд
ІІ Өткен сабақты еске түсіру Ж Ж Ж Сөздерді оқы: Жа қ с ға
6 слайд
Ұя, ұлу, ұшақтың
Басын бастап беремін.
Құс, жұмыртқа, бұтақтың,
Ортасында келемін .
6 слайд
Ұя, ұлу, ұшақтың Басын бастап беремін. Құс, жұмыртқа, бұтақтың, Ортасында келемін .
7 слайд
Ұ
Ұ Ұ
-
Ендеше бүрінгі қонаққа келетін дыбыс Ұ
дыбысы екен.
-
Ұ дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
-
Жуан ба , жіңішке ме?
-
Жуан дауысты дыбыс.
7 слайд
Ұ Ұ Ұ - Ендеше бүрінгі қонаққа келетін дыбыс Ұ дыбысы екен. - Ұ дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба? - Жуан ба , жіңішке ме? - Жуан дауысты дыбыс.
8 слайд
Қане, қанат жазайық,
Қарлығаш болып ұшайық.
Тік ұста бойыңды
Жоғары соз қолыңды,
Соз қолыңды тағы да,
Жеткіз жираф мойнына.
8 слайд
Қане, қанат жазайық, Қарлығаш болып ұшайық. Тік ұста бойыңды Жоғары соз қолыңды, Соз қолыңды тағы да, Жеткіз жираф мойнына.
9 слайд
Ұ ЛУ ҰЛУ СҰЛУ.
Б Ұ БҰ БҰЛАН БҰҒЫ
Қ Ұ ҚҰ ҚҰРАН
С Ұ СҰ СҰР ҚҰЛАН
9 слайд
Ұ ЛУ ҰЛУ СҰЛУ. Б Ұ БҰ БҰЛАН БҰҒЫ Қ Ұ ҚҰ ҚҰРАН С Ұ СҰ СҰР ҚҰЛАН
10 слайд
Сергіту сәті
Жаза, жаза жазуды,
Талып кетті қолымыз.
Жақсы жазып жазуды,
“ 5” аламыз бәріміз
10 слайд
Сергіту сәті Жаза, жаза жазуды, Талып кетті қолымыз. Жақсы жазып жазуды, “ 5” аламыз бәріміз
11 слайд
а) Балалардың ісі дұрыс па?
б) Құстарға қандай қамқорлық жасау керек?
-Балалар қазір біз құстарға қамқорлық
жасап, “ұя”салып көрейік.
11 слайд
а) Балалардың ісі дұрыс па? б) Құстарға қандай қамқорлық жасау керек? -Балалар қазір біз құстарға қамқорлық жасап, “ұя”салып көрейік.
12 слайд
1. Дыбыс дегеніміз не?
2. Әріп деп нені айтамыз?
3. Бүгін қай әріппен таныстық?
4. Тағы басқа сөйлем құра.
12 слайд
1. Дыбыс дегеніміз не? 2. Әріп деп нені айтамыз? 3. Бүгін қай әріппен таныстық? 4. Тағы басқа сөйлем құра.
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд