Материалдар / ҰБТ - дағы қиын есептерді шешу жолдары презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҰБТ - дағы қиын есептерді шешу жолдары презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
11 - сынып ұстаздарына (математика мұғалімдеріне)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
676
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Ш. УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ МЕМЛЕКЕТТ

1 слайд
          ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Ш. УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 6М060900 - «Математика» ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУДЕ КЕЗДЕСЕТІН КЕЙБІР ҚИЫН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ   Ғылыми жетекші:ф-м.ғ.д., профессор Құттықожаева Ш.Н. Магистрант: Темірхан З.П.

1 слайд

          ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ Ш. УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ КӨКШЕТАУ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 6М060900 - «Математика» ҰЛТТЫҚ БІРЫҢҒАЙ ТЕСТІЛЕУДЕ КЕЗДЕСЕТІН КЕЙБІР ҚИЫН ЕСЕПТЕРДІ ШЫҒАРУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ   Ғылыми жетекші:ф-м.ғ.д., профессор Құттықожаева Ш.Н. Магистрант: Темірхан З.П.

Тақырыптың өзектілігі: осы жылға дейін ұлттық бірыңғай тестілеу – жалпы орта білім беру ұйымдарында оқушылардың қорытынды аттес

2 слайд
Тақырыптың өзектілігі: осы жылға дейін ұлттық бірыңғай тестілеу – жалпы орта білім беру ұйымдарында оқушылардың қорытынды аттесттатциясы болған. Қазіргі уақытта Ұлттық бірыңғай тестілеудің мақсаты – жоғары білім алудағы барлық мектеп бітірушілердің тең дәрежеде қол жеткізуі, білім берудің сыртқы тәуелсіз бағалау жүйесін құру. Ағымдағы жылы талапкерлер білім гранттарын тағайындау конкурсына қатысу үшін кешенді тестілеуден өтіп, сертификат алуы қажет. Конкурс бойынша жоғары балл кімде болса сол білім грантына ие болады. Жастарымыздың мектеп бітіріп, жоғары оқу орындарына түсуі еліміз үшін еш күмәнсіз стратегиялық маңызы бар мәселе екені белгілі. Бұл – елдің болашағының тағдырын шешу. Сондықтан оны Ұлттық бірыңғай тестілеудегі математика пәнінен тапсырмаларды мұқият ойластырып, ұйымдастыру құптарлық жағдай. Диссертацияның мақсаты: ҰБТ-да кездесетін қиын есептерді шығарудың тиімді әдістерін зерттеу. Диссертацияның міндеттері: Зерттеу жұмысымның тақырыбы бойынша ақпарат жинау; 2014-2016 жыл аралығындағы өткізілген ҰБТ – дағы қиын есептерді зерттеу Қиын есептерді шығаруда қателіктерден сақ болуға нұсқау жасау Диссертация әдістері: Практикалық тапсырмалардың шығару барысында маңызды мәліметтерді ажырату, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру үшін белсенді оқыту әдістері қолданылған. Тиімді есептеу әдістері бойынша ұжымдық талдау жүргізілді. Ғылыми жаңалығы: 2014-2016 жыл аралығында ҰБТ нәтижелерін талдау көрсетілген ҰБТ-дегі кейбір қиын есептердің шешімі жайлы ұсыныстар келтірілген

2 слайд

Тақырыптың өзектілігі: осы жылға дейін ұлттық бірыңғай тестілеу – жалпы орта білім беру ұйымдарында оқушылардың қорытынды аттесттатциясы болған. Қазіргі уақытта Ұлттық бірыңғай тестілеудің мақсаты – жоғары білім алудағы барлық мектеп бітірушілердің тең дәрежеде қол жеткізуі, білім берудің сыртқы тәуелсіз бағалау жүйесін құру. Ағымдағы жылы талапкерлер білім гранттарын тағайындау конкурсына қатысу үшін кешенді тестілеуден өтіп, сертификат алуы қажет. Конкурс бойынша жоғары балл кімде болса сол білім грантына ие болады. Жастарымыздың мектеп бітіріп, жоғары оқу орындарына түсуі еліміз үшін еш күмәнсіз стратегиялық маңызы бар мәселе екені белгілі. Бұл – елдің болашағының тағдырын шешу. Сондықтан оны Ұлттық бірыңғай тестілеудегі математика пәнінен тапсырмаларды мұқият ойластырып, ұйымдастыру құптарлық жағдай. Диссертацияның мақсаты: ҰБТ-да кездесетін қиын есептерді шығарудың тиімді әдістерін зерттеу. Диссертацияның міндеттері: Зерттеу жұмысымның тақырыбы бойынша ақпарат жинау; 2014-2016 жыл аралығындағы өткізілген ҰБТ – дағы қиын есептерді зерттеу Қиын есептерді шығаруда қателіктерден сақ болуға нұсқау жасау Диссертация әдістері: Практикалық тапсырмалардың шығару барысында маңызды мәліметтерді ажырату, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру үшін белсенді оқыту әдістері қолданылған. Тиімді есептеу әдістері бойынша ұжымдық талдау жүргізілді. Ғылыми жаңалығы: 2014-2016 жыл аралығында ҰБТ нәтижелерін талдау көрсетілген ҰБТ-дегі кейбір қиын есептердің шешімі жайлы ұсыныстар келтірілген

Диссертация тақырыбы бойынша жарияланған мақалалар: 1.«Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) – дің білім саласындағы маңыздылығы» ХХ

3 слайд
Диссертация тақырыбы бойынша жарияланған мақалалар: 1.«Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) – дің білім саласындағы маңыздылығы» ХХV Международная научная интернет-конференция «ТЕНДЕНЦИИ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛИЗАЦИИ», 31 мая 2017 г. ,г. Переяслав-Хмельницкий, Украина 2.«Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) -де қиындық әкелетін есептердің шығарылуы» ХXVI Международной научной конференции «Актуальные научные исследования в современном мире» 26-27 апреля 2017 года, г. Переяслав-Хмельницкий, Украина

3 слайд

Диссертация тақырыбы бойынша жарияланған мақалалар: 1.«Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) – дің білім саласындағы маңыздылығы» ХХV Международная научная интернет-конференция «ТЕНДЕНЦИИ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛИЗАЦИИ», 31 мая 2017 г. ,г. Переяслав-Хмельницкий, Украина 2.«Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) -де қиындық әкелетін есептердің шығарылуы» ХXVI Международной научной конференции «Актуальные научные исследования в современном мире» 26-27 апреля 2017 года, г. Переяслав-Хмельницкий, Украина

Мазмұны Кіріспе..............................................................................................................

4 слайд
Мазмұны Кіріспе..................................................................................................................... 3 1 Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) - білім сапасының басты көрсеткіші…………………………………………………………… 5 1.1 ҰБТ - ң білім саласындағы маңыздылығы …………………………. 5 1.2 ҰБТ-ға дайындық жүргізудің кешенді бағдарламасы……………. 7 1.3 2014-2016 оқу жылындағы мектеп түлектерін ҰБТ-ке дайындау жүйесі……………………………………………... 15 1.4 ҰБТ-ге дайындық кезеңіде өткізілетін психологиялық-педагогикалық шаралардың жоспарлары……………………………………………………………. 21 2 ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары......................................................... 27 2.1 ҰБТ-ға оқушыларды дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері…………………………………………… …… 27 2.2 ҰБТ-де қиындық әкелетін есептердің шығарылуы………………... 36 2.3 ҰБТ-дегі математика есептерін шығаруда қандай қателерден сақ болу керек…………………………………………… 66 Қорытынды………………………………………………………………………. 68 Пайдаланған әдебиеттер…………………………………………………… …… 69

4 слайд

Мазмұны Кіріспе..................................................................................................................... 3 1 Ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) - білім сапасының басты көрсеткіші…………………………………………………………… 5 1.1 ҰБТ - ң білім саласындағы маңыздылығы …………………………. 5 1.2 ҰБТ-ға дайындық жүргізудің кешенді бағдарламасы……………. 7 1.3 2014-2016 оқу жылындағы мектеп түлектерін ҰБТ-ке дайындау жүйесі……………………………………………... 15 1.4 ҰБТ-ге дайындық кезеңіде өткізілетін психологиялық-педагогикалық шаралардың жоспарлары……………………………………………………………. 21 2 ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары......................................................... 27 2.1 ҰБТ-ға оқушыларды дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері…………………………………………… …… 27 2.2 ҰБТ-де қиындық әкелетін есептердің шығарылуы………………... 36 2.3 ҰБТ-дегі математика есептерін шығаруда қандай қателерден сақ болу керек…………………………………………… 66 Қорытынды………………………………………………………………………. 68 Пайдаланған әдебиеттер…………………………………………………… …… 69

Есеп 1. (2014ж. 3-нұсқа) Туындыны табыңыз: 2 22

5 слайд
Есеп 1. (2014ж. 3-нұсқа) Туындыны табыңыз: 2 22

5 слайд

Есеп 1. (2014ж. 3-нұсқа) Туындыны табыңыз: 2 22

Есеп 2. (2016ж. 3-нұсқа) Ықшамдаңыз:

6 слайд
Есеп 2. (2016ж. 3-нұсқа) Ықшамдаңыз:

6 слайд

Есеп 2. (2016ж. 3-нұсқа) Ықшамдаңыз:

Қорытынды Диссертациялық жұмысты жазу барысында ҰБТ-да кездесетін қиын тапсырмалар және оларды шығару тәсілдерін қарастырдым.

7 слайд
Қорытынды Диссертациялық жұмысты жазу барысында ҰБТ-да кездесетін қиын тапсырмалар және оларды шығару тәсілдерін қарастырдым. Бұл диссертациялық жұмысты мектеп бітірушілерге және абитуриенттерге әдістемелік құрал ретінде қолдануға болады. Оқушылардың мектеп бітіргенде тапсыратын ұлттық бірыңғай тестілеу санағындағы есептердің басым бөлігі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге, логикалық есептер, геометрияға байланысты есептер берілген. Соның ішіде үлкен бөлігін рационал және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер, тригонометриялық есептер көп орын алады. Есептерді шеше білген оқушы оның дұрыстығына табылған жауабын орнына қойып көру арқылы көз жеткізе алады. Мұқият іріктеліп, мүмкіндігінше толық баяндалған теориялық материал, есеп қойылымын және оны шешудің тәсілдерін үйренуді қамтамасыз етумен қатар, қатаң логикалық талдауларды меңгеруде де септігі тиер деген ойдамын. Қорыта келе, есептердің шешудің таңдап алынған қандай да бір тиімді жолы жоқ. Әрқашан қолымызға есепті алып шығара бастағанда дұрыс шешіп жатырмын ба, әлде жоқ па деп ойланамыз. Шындығында әр есептің шартына байланысты шығару жолы да өзгеріп отырады. Біз соның тиімді жолын және уақытымызды үнемдейтіндей таңдап алуымыз керек.

7 слайд

Қорытынды Диссертациялық жұмысты жазу барысында ҰБТ-да кездесетін қиын тапсырмалар және оларды шығару тәсілдерін қарастырдым. Бұл диссертациялық жұмысты мектеп бітірушілерге және абитуриенттерге әдістемелік құрал ретінде қолдануға болады. Оқушылардың мектеп бітіргенде тапсыратын ұлттық бірыңғай тестілеу санағындағы есептердің басым бөлігі теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге, логикалық есептер, геометрияға байланысты есептер берілген. Соның ішіде үлкен бөлігін рационал және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер, тригонометриялық есептер көп орын алады. Есептерді шеше білген оқушы оның дұрыстығына табылған жауабын орнына қойып көру арқылы көз жеткізе алады. Мұқият іріктеліп, мүмкіндігінше толық баяндалған теориялық материал, есеп қойылымын және оны шешудің тәсілдерін үйренуді қамтамасыз етумен қатар, қатаң логикалық талдауларды меңгеруде де септігі тиер деген ойдамын. Қорыта келе, есептердің шешудің таңдап алынған қандай да бір тиімді жолы жоқ. Әрқашан қолымызға есепті алып шығара бастағанда дұрыс шешіп жатырмын ба, әлде жоқ па деп ойланамыз. Шындығында әр есептің шартына байланысты шығару жолы да өзгеріп отырады. Біз соның тиімді жолын және уақытымызды үнемдейтіндей таңдап алуымыз керек.

•Назарларыңызға рахмет

8 слайд
•Назарларыңызға рахмет

8 слайд

•Назарларыңызға рахмет