Материалдар / ҰБТ -ға дайынларуға қалай көмек береміз?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҰБТ -ға дайынларуға қалай көмек береміз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата- аналарға балаларына қолдау көрсету арқылы , көмек көрсетуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2021
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2004 жылы алғаш рет Қазақстанда эмтихан тапсырудың жаңа моделі – Ұлттық Біріңғай Тестілеу енгізілді.Ұ Б ТҰлттық Бір

2 слайд
2004 жылы алғаш рет Қазақстанда эмтихан тапсырудың жаңа моделі – Ұлттық Біріңғай Тестілеу енгізілді.Ұ Б ТҰлттық Біріңғай Тестілеу – тестік технологияға негізделген. ҰБТ басты идеясы жалпы білім беру жағдайын анықтау, оқушылардың білімін тексеруден тұрады. Тестілеу эмитиханның негізгі формасы ретінде білім беру үрдісіндегі оқушылардың алдын ала дайындығын талап етеді . Тестік тапсырмаларды орындауға көп машықтану, жаттығу тесттік балды жоғарылатуға шынайы жол ашады. Жаттығу кезінде баланың өзі -өзі реттій білуі мен өзін - өзі бақылай білу дағдылары қалыптасады.

2 слайд

2004 жылы алғаш рет Қазақстанда эмтихан тапсырудың жаңа моделі – Ұлттық Біріңғай Тестілеу енгізілді.Ұ Б ТҰлттық Біріңғай Тестілеу – тестік технологияға негізделген. ҰБТ басты идеясы жалпы білім беру жағдайын анықтау, оқушылардың білімін тексеруден тұрады. Тестілеу эмитиханның негізгі формасы ретінде білім беру үрдісіндегі оқушылардың алдын ала дайындығын талап етеді . Тестік тапсырмаларды орындауға көп машықтану, жаттығу тесттік балды жоғарылатуға шынайы жол ашады. Жаттығу кезінде баланың өзі -өзі реттій білуі мен өзін - өзі бақылай білу дағдылары қалыптасады.

Осындай жағдайда ата – ана тарапынан балаға ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ көрсетуі өте маңызды. Тестілеу бала мен ата –ана өмірін

3 слайд
Осындай жағдайда ата – ана тарапынан балаға ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ көрсетуі өте маңызды. Тестілеу бала мен ата –ана өміріндегі жауапты кезең болып табылады, оның нәтижесі балаңыздың болашағын анықтайды

3 слайд

Осындай жағдайда ата – ана тарапынан балаға ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ көрсетуі өте маңызды. Тестілеу бала мен ата –ана өміріндегі жауапты кезең болып табылады, оның нәтижесі балаңыздың болашағын анықтайды

Қ ұ р м е т т і а т а – а н а л а р б а л а ң ы з ғ а қ а л а й п с и х о л о г и я л ы қ қ о л д а у к ө р

4 слайд
Қ ұ р м е т т і а т а – а н а л а р б а л а ң ы з ғ а қ а л а й п с и х о л о г и я л ы қ қ о л д а у к ө р с е т у қ а ж е т ? !

4 слайд

Қ ұ р м е т т і а т а – а н а л а р б а л а ң ы з ғ а қ а л а й п с и х о л о г и я л ы қ қ о л д а у к ө р с е т у қ а ж е т ? !

Баланың тестті жемісті тапсыруы алдымен отбасылық ахуалға, ата – ананың жағымды ықпал етуі мен көңіл – күйлеріне ба

5 слайд
Баланың тестті жемісті тапсыруы алдымен отбасылық ахуалға, ата – ананың жағымды ықпал етуі мен көңіл – күйлеріне байланысты

5 слайд

Баланың тестті жемісті тапсыруы алдымен отбасылық ахуалға, ата – ананың жағымды ықпал етуі мен көңіл – күйлеріне байланысты

Ата – аналар алдымен өздерін басқара біліп, сезімтал бола біліп,баланың эмоционалдық жағдайын түсінулері кер

6 слайд
Ата – аналар алдымен өздерін басқара біліп, сезімтал бола біліп,баланың эмоционалдық жағдайын түсінулері керек. Оның сенімсіздіктен арылуы мен қорқынышын жеңуге көмектесу

6 слайд

Ата – аналар алдымен өздерін басқара біліп, сезімтал бола біліп,баланың эмоционалдық жағдайын түсінулері керек. Оның сенімсіздіктен арылуы мен қорқынышын жеңуге көмектесу

Балаңыздың емтиханда алатын ұпай санына күйзелмеңіз және эмтиханнан соң баланы сынамаңыз. Балаңызға оның емтиханд

7 слайд
Балаңыздың емтиханда алатын ұпай санына күйзелмеңіз және эмтиханнан соң баланы сынамаңыз. Балаңызға оның емтиханда алатын ұпай саны сіз үшін сондай маңызды емес екенін білдіріңіз Балаңызға түсіністікпен қарап, жақын болуға, сөйлесуге тырысыңыз. Сынамаңыз. Ұрыспаңыз ;

7 слайд

Балаңыздың емтиханда алатын ұпай санына күйзелмеңіз және эмтиханнан соң баланы сынамаңыз. Балаңызға оның емтиханда алатын ұпай саны сіз үшін сондай маңызды емес екенін білдіріңіз Балаңызға түсіністікпен қарап, жақын болуға, сөйлесуге тырысыңыз. Сынамаңыз. Ұрыспаңыз ;

Емтиханның алдында баланың мазасыздығы мен қорқынышы жоғарылатпаңыз – бұл тестілеу нәтижесіне кері әсер етеді.

8 слайд
Емтиханның алдында баланың мазасыздығы мен қорқынышы жоғарылатпаңыз – бұл тестілеу нәтижесіне кері әсер етеді. Балаға ата – аналарының толқуы үнемі берілетінін есте ұстаңыз,егер жауапты сәтте өз эмоцияларыңызды басқара алмасаңыз, онда жасөспірім бала эмоционалды қатты толқуға ұшырайды .

8 слайд

Емтиханның алдында баланың мазасыздығы мен қорқынышы жоғарылатпаңыз – бұл тестілеу нәтижесіне кері әсер етеді. Балаға ата – аналарының толқуы үнемі берілетінін есте ұстаңыз,егер жауапты сәтте өз эмоцияларыңызды басқара алмасаңыз, онда жасөспірім бала эмоционалды қатты толқуға ұшырайды .

Балаңыздың өз - өзіне деген сенімділігін жоғарылатыңыз! Өйткені бала сәтсіздіктерден қаншалықты қорқатын болса, сонша

9 слайд
Балаңыздың өз - өзіне деген сенімділігін жоғарылатыңыз! Өйткені бала сәтсіздіктерден қаншалықты қорқатын болса, соншалықты қате жіберіп алу мүмкіндігі жоғары болуы мүмкін. Балаңызды ешкімнің баласымен салыстырмай!!! мадақтап, олардың өзіне-өзі сенімін жоғарлатыңыз;

9 слайд

Балаңыздың өз - өзіне деген сенімділігін жоғарылатыңыз! Өйткені бала сәтсіздіктерден қаншалықты қорқатын болса, соншалықты қате жіберіп алу мүмкіндігі жоғары болуы мүмкін. Балаңызды ешкімнің баласымен салыстырмай!!! мадақтап, олардың өзіне-өзі сенімін жоғарлатыңыз;

Үйде баланың сабақ қарауына қолайлы орынды қамтамасыз етіңіз. Үйдегілердің оған кедергі келтірмеуін қада

10 слайд
Үйде баланың сабақ қарауына қолайлы орынды қамтамасыз етіңіз. Үйдегілердің оған кедергі келтірмеуін қадағалаңыз.

10 слайд

Үйде баланың сабақ қарауына қолайлы орынды қамтамасыз етіңіз. Үйдегілердің оған кедергі келтірмеуін қадағалаңыз.

Баланың тестке даярлану Баланың тестке даярлану жағдайына аса мән беріңіз. Оның жағдайына аса мән беріңіз. Оның да

11 слайд
Баланың тестке даярлану Баланың тестке даярлану жағдайына аса мән беріңіз. Оның жағдайына аса мән беріңіз. Оның дайындалу тәртібін дайындалу тәртібін бақылаңыз,шектен тыс жүктемеге бақылаңыз,шектен тыс жүктемеге жол бермеіңз,ол өзін-өзі сезінуін жол бермеіңз,ол өзін-өзі сезінуін нашарлатып, шаршауға соқтырады, нашарлатып, шаршауға соқтырады, балаңызға дайындалу кезі арасында балаңызға дайындалу кезі арасында демалыс жасап отыруын түсіндіріңіздемалыс жасап отыруын түсіндіріңіз (демалыс сағатын міндетті түрде (демалыс сағатын міндетті түрде ұйымдастырып, ескертіп отырыңыз. 40 мин. ұйымдастырып, ескертіп отырыңыз. 40 мин. дайындалса,20мин демалу) дайындалса,20мин демалу) Балаңыз міндетті Балаңыз міндетті түрде белгіленген уақыт бойынша тестке даярлансын. түрде белгіленген уақыт бойынша тестке даярлансын. Уақыттың әртүрлі болуы балаға кері әсерін тигізеді.Уақыттың әртүрлі болуы балаға кері әсерін тигізеді.

11 слайд

Баланың тестке даярлану Баланың тестке даярлану жағдайына аса мән беріңіз. Оның жағдайына аса мән беріңіз. Оның дайындалу тәртібін дайындалу тәртібін бақылаңыз,шектен тыс жүктемеге бақылаңыз,шектен тыс жүктемеге жол бермеіңз,ол өзін-өзі сезінуін жол бермеіңз,ол өзін-өзі сезінуін нашарлатып, шаршауға соқтырады, нашарлатып, шаршауға соқтырады, балаңызға дайындалу кезі арасында балаңызға дайындалу кезі арасында демалыс жасап отыруын түсіндіріңіздемалыс жасап отыруын түсіндіріңіз (демалыс сағатын міндетті түрде (демалыс сағатын міндетті түрде ұйымдастырып, ескертіп отырыңыз. 40 мин. ұйымдастырып, ескертіп отырыңыз. 40 мин. дайындалса,20мин демалу) дайындалса,20мин демалу) Балаңыз міндетті Балаңыз міндетті түрде белгіленген уақыт бойынша тестке даярлансын. түрде белгіленген уақыт бойынша тестке даярлансын. Уақыттың әртүрлі болуы балаға кері әсерін тигізеді.Уақыттың әртүрлі болуы балаға кері әсерін тигізеді.

Арнайы тестке әзірлену Арнайы тестке әзірлену әдістемелерін меңгеріп балаға әдістемелерін меңгеріп балаға көмектесіңі

12 слайд
Арнайы тестке әзірлену Арнайы тестке әзірлену әдістемелерін меңгеріп балаға әдістемелерін меңгеріп балаға көмектесіңізкөмектесіңіз .. Пән бойынша түрлі тестік Пән бойынша түрлі тестік нұсқаларды даярлап, оның уақытқа нұсқаларды даярлап, оның уақытқа бағдарлана отырып, дұрыс шешуін бағдарлана отырып, дұрыс шешуін біріге отырыпбіріге отырып жаттықтырыңыз.Сонда балада жаттықтырыңыз.Сонда балада тестілеуге берілген уақытты дұрыс тестілеуге берілген уақытты дұрыс пайдалана білу дағдылары пайдалана білу дағдылары қалыптасып, оның сабырлы болуы қалыптасып, оның сабырлы болуы мен артық мазасыздықтан арылуына мен артық мазасыздықтан арылуына көмектеседі.Егер бала сағат көмектеседі.Егер бала сағат тақпаса, міндетті түрде тағып тақпаса, міндетті түрде тағып беріңіз.беріңіз.

12 слайд

Арнайы тестке әзірлену Арнайы тестке әзірлену әдістемелерін меңгеріп балаға әдістемелерін меңгеріп балаға көмектесіңізкөмектесіңіз .. Пән бойынша түрлі тестік Пән бойынша түрлі тестік нұсқаларды даярлап, оның уақытқа нұсқаларды даярлап, оның уақытқа бағдарлана отырып, дұрыс шешуін бағдарлана отырып, дұрыс шешуін біріге отырыпбіріге отырып жаттықтырыңыз.Сонда балада жаттықтырыңыз.Сонда балада тестілеуге берілген уақытты дұрыс тестілеуге берілген уақытты дұрыс пайдалана білу дағдылары пайдалана білу дағдылары қалыптасып, оның сабырлы болуы қалыптасып, оның сабырлы болуы мен артық мазасыздықтан арылуына мен артық мазасыздықтан арылуына көмектеседі.Егер бала сағат көмектеседі.Егер бала сағат тақпаса, міндетті түрде тағып тақпаса, міндетті түрде тағып беріңіз.беріңіз.

Баланың дұрыс тамақтануына мән беріңіз. Себебі балаға кез-келген күш тағаммен беріледі.Қарқынды ақыл – ой жұмысауы кезінд

13 слайд
Баланың дұрыс тамақтануына мән беріңіз. Себебі балаға кез-келген күш тағаммен беріледі.Қарқынды ақыл – ой жұмысауы кезінде дәрумендерге бай тағамдар жеу қажет.Мысалға, балық, ірімшік, жаңғақ,кепкен өрік(курага) және т.б. бас миы жұмысын белсенді ететін тағамдар жатады. !

13 слайд

Баланың дұрыс тамақтануына мән беріңіз. Себебі балаға кез-келген күш тағаммен беріледі.Қарқынды ақыл – ой жұмысауы кезінде дәрумендерге бай тағамдар жеу қажет.Мысалға, балық, ірімшік, жаңғақ,кепкен өрік(курага) және т.б. бас миы жұмысын белсенді ететін тағамдар жатады. !

• Тамақтану. Тамақтану 3 – 4 түрлі болуы тиіс, витаминдерге бай және каллориялы жаңғақ, сүт тағамдарын, балық, ет, жемістерді

14 слайд
• Тамақтану. Тамақтану 3 – 4 түрлі болуы тиіс, витаминдерге бай және каллориялы жаңғақ, сүт тағамдарын, балық, ет, жемістерді жеп, шоколадпен қоректен. Емтихан алдында тойып тамақ ішуге болмайды.

14 слайд

• Тамақтану. Тамақтану 3 – 4 түрлі болуы тиіс, витаминдерге бай және каллориялы жаңғақ, сүт тағамдарын, балық, ет, жемістерді жеп, шоколадпен қоректен. Емтихан алдында тойып тамақ ішуге болмайды.

• Дайындалатын орын. Балаңыздың жұмыс жасайтын орнын жақсылап ұйымдастырыңыз. Үстелінің үстіне сары, күлгін түсті суреттерд

15 слайд
• Дайындалатын орын. Балаңыздың жұмыс жасайтын орнын жақсылап ұйымдастырыңыз. Үстелінің үстіне сары, күлгін түсті суреттерді, заттарды қойыңыз. Өйткені, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады.

15 слайд

• Дайындалатын орын. Балаңыздың жұмыс жасайтын орнын жақсылап ұйымдастырыңыз. Үстелінің үстіне сары, күлгін түсті суреттерді, заттарды қойыңыз. Өйткені, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады.

• АТА-АНАЛАР ҚОЛДАУЫНЫҢ БІРІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ: Өз балаңызға көбірек жымиыңыз! Бір кездері америкалық «Кип смайлинг» (

16 слайд
• АТА-АНАЛАР ҚОЛДАУЫНЫҢ БІРІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ: Өз балаңызға көбірек жымиыңыз! Бір кездері америкалық «Кип смайлинг» (аудармасы «күлкіні ұстаңыздар!») ұраны кекесін туғызған еді. Бірақ қазір балаға түнерген бет әлпетімен айтылған сөз қаншалықты жақсы болса да, оның жанын жадыратпайтындығы барлығына мәлім. Адам жанының қақпасы – оның көздері, ал оны күлкі ашады! Сондықтан күлуді ұмытпаңыздар! Әрқашан сіздердің көздеріңізден өз балаларыңызға деген махаббат жылуы төгіліп тұратын болсын!

16 слайд

• АТА-АНАЛАР ҚОЛДАУЫНЫҢ БІРІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ: Өз балаңызға көбірек жымиыңыз! Бір кездері америкалық «Кип смайлинг» (аудармасы «күлкіні ұстаңыздар!») ұраны кекесін туғызған еді. Бірақ қазір балаға түнерген бет әлпетімен айтылған сөз қаншалықты жақсы болса да, оның жанын жадыратпайтындығы барлығына мәлім. Адам жанының қақпасы – оның көздері, ал оны күлкі ашады! Сондықтан күлуді ұмытпаңыздар! Әрқашан сіздердің көздеріңізден өз балаларыңызға деген махаббат жылуы төгіліп тұратын болсын!

• ЕКІНШІ СТРАТЕГИЯ. Балаңызбен көбірек сөйлесіңіз! Оның барлық сұрақтарына жауап беріңіз! Оның үрейлері мен қорқыны

17 слайд
• ЕКІНШІ СТРАТЕГИЯ. Балаңызбен көбірек сөйлесіңіз! Оның барлық сұрақтарына жауап беріңіз! Оның үрейлері мен қорқыныштарын талқылаңыз! Баламен әңгімелесуге уақытыңызды аямаңыз! Өйткені тап қазір бұл оған аса мұқтаж. Бала сіздің ілтипатыңызды өмір бойы естен шығармайтындығына және ол үшін әрдайым риза болатындығына сенімді болыңыз.

17 слайд

• ЕКІНШІ СТРАТЕГИЯ. Балаңызбен көбірек сөйлесіңіз! Оның барлық сұрақтарына жауап беріңіз! Оның үрейлері мен қорқыныштарын талқылаңыз! Баламен әңгімелесуге уақытыңызды аямаңыз! Өйткені тап қазір бұл оған аса мұқтаж. Бала сіздің ілтипатыңызды өмір бойы естен шығармайтындығына және ол үшін әрдайым риза болатындығына сенімді болыңыз.

• Ата-ана қолдауының ҮШІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ. Балаңызды құшақтауға сараңсымаңыз! Балаңызды құшақтаңыз – физикалық байланыс тынышта

18 слайд
• Ата-ана қолдауының ҮШІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ. Балаңызды құшақтауға сараңсымаңыз! Балаңызды құшақтаңыз – физикалық байланыс тыныштандырудың сенімді құралы болып табылады; белгілі американдық отбасылық психолог Вирджиния Сатир: “Баланың жай ғана өмір сүруі үшін күніне төрт рет, ал дұрыс дамуы үшін, — он екі рет құшақтау керек”,-деп жазған. Қарасаң барлығы қарапайым нәрсе сияқты! Ал бірақ өмірде «жүгіріп», «әбігерленіп» жүріп, туған баламызды құшақтауға да үлгермей жатамыз!

18 слайд

• Ата-ана қолдауының ҮШІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ. Балаңызды құшақтауға сараңсымаңыз! Балаңызды құшақтаңыз – физикалық байланыс тыныштандырудың сенімді құралы болып табылады; белгілі американдық отбасылық психолог Вирджиния Сатир: “Баланың жай ғана өмір сүруі үшін күніне төрт рет, ал дұрыс дамуы үшін, — он екі рет құшақтау керек”,-деп жазған. Қарасаң барлығы қарапайым нәрсе сияқты! Ал бірақ өмірде «жүгіріп», «әбігерленіп» жүріп, туған баламызды құшақтауға да үлгермей жатамыз!

• Ата-ана қолдауының ТӨРТІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ. Баланың бойына дұрыс, уәждемелі, тыныштандыратын және өз-өзіне деген сенім ұялатат

19 слайд
• Ата-ана қолдауының ТӨРТІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ. Баланың бойына дұрыс, уәждемелі, тыныштандыратын және өз-өзіне деген сенім ұялататын ата-аналық бата- тілек жасай біліңіздер! Ата-аналық бата- тілектің жақсы үлгілері: «Мен сенің барлығын жеңе алатындығыңа сенімдімін! Барлығы жақсы болады! Абыржыма, байсалды бол! Ұстамды бол! Сен – ақылдысың әрі күштісің! Мен сені мақтан тұтамын! Не болса да, біз сені жақсы көреміз! Сен біз үшін – ең тамашасың!».

19 слайд

• Ата-ана қолдауының ТӨРТІНШІ СТРАТЕГИЯСЫ. Баланың бойына дұрыс, уәждемелі, тыныштандыратын және өз-өзіне деген сенім ұялататын ата-аналық бата- тілек жасай біліңіздер! Ата-аналық бата- тілектің жақсы үлгілері: «Мен сенің барлығын жеңе алатындығыңа сенімдімін! Барлығы жақсы болады! Абыржыма, байсалды бол! Ұстамды бол! Сен – ақылдысың әрі күштісің! Мен сені мақтан тұтамын! Не болса да, біз сені жақсы көреміз! Сен біз үшін – ең тамашасың!».