Материалдар / ҰБТ-да кездесетін күрделі тапсырмалар және оларды шығару тәсілдері” дипломдық жұмыс презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҰБТ-да кездесетін күрделі тапсырмалар және оларды шығару тәсілдері” дипломдық жұмыс презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰБТ-да кездесетін күрделі тапсырмалар және оларды шығару тәсілдері” дипломдық жұмыс презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
204
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

1 слайд
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

1 слайд

ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

Тақырыбы: «ҰБТ-де кездесетін кейбір күрделі есептерді шешу тәсілдері»

2 слайд
Тақырыбы: «ҰБТ-де кездесетін кейбір күрделі есептерді шешу тәсілдері»

2 слайд

Тақырыбы: «ҰБТ-де кездесетін кейбір күрделі есептерді шешу тәсілдері»

Ғылыми жетекші – Орындаған:

3 слайд
Ғылыми жетекші – Орындаған:

3 слайд

Ғылыми жетекші – Орындаған:

ҰБТ-дегі пәндердің арасында өзге пәндермен салыстырғанда математикадан білім сапасы көрсеткішінің төмен болуы әр мектептің

4 слайд
ҰБТ-дегі пәндердің арасында өзге пәндермен салыстырғанда математикадан білім сапасы көрсеткішінің төмен болуы әр мектептің алдында тұрған күрделі мәселе болып келеді. Аттестаттауды жақсы тапсыру үшін оған сапалы дайындық қажет. Математика есептері оқушы білімінің жан-жақты болуын талап етеді. Ең алдымен оқушының теориялық білім деңгейін қалыптастырып, анықтамалар мен қасиеттердің, формулалар мен теоремалардың қолданылу ерекшеліктерін ажырата білуі керек Оқушы білімді меңгеріп қана қоймай, оны іс-жүзінде қолдана алуы керек. Осы себептен ҰБТ-ге оқушыларды дайындауда тиімді әдістер мен тәсілдерді үнемі іріктеп отыру қажет.Тақырыптың өзектілігі:

4 слайд

ҰБТ-дегі пәндердің арасында өзге пәндермен салыстырғанда математикадан білім сапасы көрсеткішінің төмен болуы әр мектептің алдында тұрған күрделі мәселе болып келеді. Аттестаттауды жақсы тапсыру үшін оған сапалы дайындық қажет. Математика есептері оқушы білімінің жан-жақты болуын талап етеді. Ең алдымен оқушының теориялық білім деңгейін қалыптастырып, анықтамалар мен қасиеттердің, формулалар мен теоремалардың қолданылу ерекшеліктерін ажырата білуі керек Оқушы білімді меңгеріп қана қоймай, оны іс-жүзінде қолдана алуы керек. Осы себептен ҰБТ-ге оқушыларды дайындауда тиімді әдістер мен тәсілдерді үнемі іріктеп отыру қажет.Тақырыптың өзектілігі:

1 Бөлім: ҰБТ-білім сапасының басты көрсеткіші. 2 Бөлім: ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары. 3 Бөлім: Практикалық бөлім.

5 слайд
1 Бөлім: ҰБТ-білім сапасының басты көрсеткіші. 2 Бөлім: ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары. 3 Бөлім: Практикалық бөлім.

5 слайд

1 Бөлім: ҰБТ-білім сапасының басты көрсеткіші. 2 Бөлім: ҰБТ-ге дайындаудың тиімді жолдары. 3 Бөлім: Практикалық бөлім.

Жұмыстың мақсаты: ҰБТ-ке дайындау кезінде есептерді шешудің жаңа тиімді жолдарын іздеу және белгілі-бір нәтижеге қол жеткізу.

6 слайд
Жұмыстың мақсаты: ҰБТ-ке дайындау кезінде есептерді шешудің жаңа тиімді жолдарын іздеу және белгілі-бір нәтижеге қол жеткізу.

6 слайд

Жұмыстың мақсаты: ҰБТ-ке дайындау кезінде есептерді шешудің жаңа тиімді жолдарын іздеу және белгілі-бір нәтижеге қол жеткізу.

Жұмыстың міндеті: - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу; - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылы

7 слайд
Жұмыстың міндеті: - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу; - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылық тұлға қалыптасуы үшін жағдай туғызу; - Ақпараттық құзыреттілігін дамуына ықпал ету; - Оқушылар сабақта алған білімдерін өмірде қолдана білуі.

7 слайд

Жұмыстың міндеті: - Өздігінен ақпарат жинауына көмектесу; - Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыру арқылы шығармашылық тұлға қалыптасуы үшін жағдай туғызу; - Ақпараттық құзыреттілігін дамуына ықпал ету; - Оқушылар сабақта алған білімдерін өмірде қолдана білуі.

Мәселені анықтау Берілген есептегі проблеманы шешуде біліктілігін қалыптастыруын қадағалау және проблеманы шешуге болатын негі

8 слайд
Мәселені анықтау Берілген есептегі проблеманы шешуде біліктілігін қалыптастыруын қадағалау және проблеманы шешуге болатын негізгі аңықтама мен формулалардың орнын анықтау керек.

8 слайд

Мәселені анықтау Берілген есептегі проблеманы шешуде біліктілігін қалыптастыруын қадағалау және проблеманы шешуге болатын негізгі аңықтама мен формулалардың орнын анықтау керек.

Жаңа технологияларды қолдану Білім, білік, дағдыны қалыптастыру шығармашылығында технологияларды таңдау: - есепті шешу тәсіл

9 слайд
Жаңа технологияларды қолдану Білім, білік, дағдыны қалыптастыру шығармашылығында технологияларды таңдау: - есепті шешу тәсілі немесе берілген сұраққа жауап іздеу; - шығармашылық тұрғысынан жетістіке жету үшін әртүрлі керек амалдарға талдау жасау.

9 слайд

Жаңа технологияларды қолдану Білім, білік, дағдыны қалыптастыру шығармашылығында технологияларды таңдау: - есепті шешу тәсілі немесе берілген сұраққа жауап іздеу; - шығармашылық тұрғысынан жетістіке жету үшін әртүрлі керек амалдарға талдау жасау.

10 слайд

10 слайд

ҰБТ-ге дайындық кезеңіде өткізілетін психолого- педагогикалық шаралардың жоспары Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің тың өзгері

11 слайд
  ҰБТ-ге дайындық кезеңіде өткізілетін психолого- педагогикалық шаралардың жоспары Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің тың өзгерістеріне және оның әлеуметтік- қоғамдық жағдайына байланысты оқушыларға бірыңғай ұлттық тестілеу қолданылуда. Сондықтан да оқушыларды  бірыңғай ұлттық тестілеуге психологиялық  тұрғыда дайындау өзекті мәселе болып отыр.            Сондықтан да  бірыңғай ұлттық тестке дайындық кезеңінде оқушылардың мінез-құлық стратегиясы мен практикасын өңдеу, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бақылау дағдысын оқыту, өзіне сенімділігін арттыру мақсатында практикалық сабақтар өткізуді жоспарлаймын.      Мектеп бітірушілердің Ұлттық бірыңғай тестілеудің психологиялық шешу жолдары  бойынша оқушыларға күн тәртібін құруға, материалдарды есте сақтап, қайта жаңғыртуға, өз қабілеттерін молынан қолдауға, стресстік жағдай бола қалғанның өзінде, оны жеңудің жолдары бойынша ауқымды ақпарат беру психологиялық қызметнің міндеті .      Мектеп түлектерінің ҰБТ- ге дайындықта қорқыныш пен іштей қинаған сезімдерден құтылуға, адал болуға психологиялық көмек  көрсете отырып, бойларына сенімділік ұялату, жол таңдай білуге үйрету.  

11 слайд

  ҰБТ-ге дайындық кезеңіде өткізілетін психолого- педагогикалық шаралардың жоспары Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің тың өзгерістеріне және оның әлеуметтік- қоғамдық жағдайына байланысты оқушыларға бірыңғай ұлттық тестілеу қолданылуда. Сондықтан да оқушыларды  бірыңғай ұлттық тестілеуге психологиялық  тұрғыда дайындау өзекті мәселе болып отыр.            Сондықтан да  бірыңғай ұлттық тестке дайындық кезеңінде оқушылардың мінез-құлық стратегиясы мен практикасын өңдеу, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бақылау дағдысын оқыту, өзіне сенімділігін арттыру мақсатында практикалық сабақтар өткізуді жоспарлаймын.      Мектеп бітірушілердің Ұлттық бірыңғай тестілеудің психологиялық шешу жолдары  бойынша оқушыларға күн тәртібін құруға, материалдарды есте сақтап, қайта жаңғыртуға, өз қабілеттерін молынан қолдауға, стресстік жағдай бола қалғанның өзінде, оны жеңудің жолдары бойынша ауқымды ақпарат беру психологиялық қызметнің міндеті .      Мектеп түлектерінің ҰБТ- ге дайындықта қорқыныш пен іштей қинаған сезімдерден құтылуға, адал болуға психологиялық көмек  көрсете отырып, бойларына сенімділік ұялату, жол таңдай білуге үйрету.  

Көкшетау қалалық №2 орта мектебінің соңғы жылдардығы ҰБТ-дің нәтижелері Жылдар Орта балл « Алтын белгі » иегерлерінің са

12 слайд
Көкшетау қалалық №2 орта мектебінің соңғы жылдардығы ҰБТ-дің нәтижелері Жылдар Орта балл « Алтын белгі » иегерлерінің саны Үздік аттестат иегерлерінің саны 2012 77 2 1 2013 76,4 0 0 2014 82,4 1 0 2015 71 0 0

12 слайд

Көкшетау қалалық №2 орта мектебінің соңғы жылдардығы ҰБТ-дің нәтижелері Жылдар Орта балл « Алтын белгі » иегерлерінің саны Үздік аттестат иегерлерінің саны 2012 77 2 1 2013 76,4 0 0 2014 82,4 1 0 2015 71 0 0

Көкшетау қалалық №2 орта мектебі

13 слайд
Көкшетау қалалық №2 орта мектебі

13 слайд

Көкшетау қалалық №2 орта мектебі

11 “А” 0 2 .0 2 .201 6 12 . 03 .20 16 8 .0 4 .201 6 Математика - 13 , 09 Математика -1 5 , 05 Математика – 15,8 Математика

14 слайд
11 “А” 0 2 .0 2 .201 6   12 . 03 .20 16 8 .0 4 .201 6 Математика - 13 , 09 Математика -1 5 , 05 Математика – 15,8 Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Жасқайрат -  3  ұпай; 2 . Дүйсенғазы - 4  ұпай; 3. Сұлтанова -  4  ұпай; 4. Боранбай – 5 ұпай; 5.Жетпісбайева – 5 ұпай; 6. Мажитова – 5 ұпай; 7. Мелляхтанов – 5 ұпай; 8. Муканова – 6 ұпай; 9.Утепбергенова–6 ұпай. Математика пәні бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1.Дүйсенғазы - 4 ұпай; 2. Кеңес -  7 ұпай; 3. Сұлтанова – 6 ұпай; 4. Шингишиев – 6 ұпай.  Математика пәні бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1.Дүйсенғазы - 6 ұпай; 2.Жетпісбайева – 5 ұпай

14 слайд

11 “А” 0 2 .0 2 .201 6   12 . 03 .20 16 8 .0 4 .201 6 Математика - 13 , 09 Математика -1 5 , 05 Математика – 15,8 Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Жасқайрат -  3  ұпай; 2 . Дүйсенғазы - 4  ұпай; 3. Сұлтанова -  4  ұпай; 4. Боранбай – 5 ұпай; 5.Жетпісбайева – 5 ұпай; 6. Мажитова – 5 ұпай; 7. Мелляхтанов – 5 ұпай; 8. Муканова – 6 ұпай; 9.Утепбергенова–6 ұпай. Математика пәні бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1.Дүйсенғазы - 4 ұпай; 2. Кеңес -  7 ұпай; 3. Сұлтанова – 6 ұпай; 4. Шингишиев – 6 ұпай.  Математика пәні бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1.Дүйсенғазы - 6 ұпай; 2.Жетпісбайева – 5 ұпай

11 “Б” 02 .0 2 .201 6 1 2 .0 3 .201 6 8 .0 4 .201 6 Математика - 13,14 Математика - 14,01 Математика – 1 4,08 Математика

15 слайд
11 “Б”   02 .0 2 .201 6   1 2 .0 3 .201 6 8 .0 4 .201 6 Математика - 13,14 Математика - 14,01 Математика – 1 4,08 Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Сабирова – 6 ұпай; 2. Жунусова – 6 ұпай.       Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Тлешов – 2 ұпай; 2. Идрисов – 3 ұпай; 3. Сабиров – 5 ұпай; 4. Лян – 6 ұпай.   Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1.Сабиров – 3 ұпай; 2.Лян – 7 ұпай.    

15 слайд

11 “Б”   02 .0 2 .201 6   1 2 .0 3 .201 6 8 .0 4 .201 6 Математика - 13,14 Математика - 14,01 Математика – 1 4,08 Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Сабирова – 6 ұпай; 2. Жунусова – 6 ұпай.       Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Тлешов – 2 ұпай; 2. Идрисов – 3 ұпай; 3. Сабиров – 5 ұпай; 4. Лян – 6 ұпай.   Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1.Сабиров – 3 ұпай; 2.Лян – 7 ұпай.    

11 “В” 02 .0 2 .201 6 1 2 .0 3 .201 6 8 .0 4 .201 6 Математика - 10,02 Математика - 12,4 Математика – 15,7 Математика пә

16 слайд
11 “В”   02 .0 2 .201 6   1 2 .0 3 .201 6 8 .0 4 .201 6 Математика - 10,02 Математика - 12,4 Математика – 15,7 Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Путинцева -  5  ұпай; 2. Цоков – 5 ұпай;       Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Аздар – 5 ұпай;      

16 слайд

11 “В”   02 .0 2 .201 6   1 2 .0 3 .201 6 8 .0 4 .201 6 Математика - 10,02 Математика - 12,4 Математика – 15,7 Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Путинцева -  5  ұпай; 2. Цоков – 5 ұпай;       Математика пәні  бойынша ұпайы төмен оқушылар: 1. Аздар – 5 ұпай;      

17 слайд

17 слайд

Практикалы қ бөлім:

18 слайд
Практикалы қ бөлім:

18 слайд

Практикалы қ бөлім:

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

    5 cos 75 sin 5 sin 15 sin       . cos cos 2 1 sin sin           

21 слайд
    5 cos 75 sin 5 sin 15 sin       . cos cos 2 1 sin sin            14 нұсқа. 23 есеп. Есепте: Бұл есепті шығару барысында бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп алғаннан кейін тригонометриялық көбейтіндіні түрлендіру және келтіру формулаларын қолданамыз.                   .2. .2 80 cos 80 cos 2 80 90 sin 80 cos 2 10 sin 80 cos 70 cos 80 cos 70 cos 10 sin 80 cos 70 cos 80 90 sin 70 90 sin 10 sin 80 cos 70 cos 10 sin 20 sin 5 cos 5 sin 2 5 75 cos 5 75 cos 5 15 sin 5 15 sin 5 cos 5 sin 5 sin 75 sin 5 cos 15 sin 5 cos 75 sin 5 sin 15 sin 2 1 2 1 2 1 Е Жауабы                                                                               

21 слайд

    5 cos 75 sin 5 sin 15 sin       . cos cos 2 1 sin sin            14 нұсқа. 23 есеп. Есепте: Бұл есепті шығару барысында бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп алғаннан кейін тригонометриялық көбейтіндіні түрлендіру және келтіру формулаларын қолданамыз.                   .2. .2 80 cos 80 cos 2 80 90 sin 80 cos 2 10 sin 80 cos 70 cos 80 cos 70 cos 10 sin 80 cos 70 cos 80 90 sin 70 90 sin 10 sin 80 cos 70 cos 10 sin 20 sin 5 cos 5 sin 2 5 75 cos 5 75 cos 5 15 sin 5 15 sin 5 cos 5 sin 5 sin 75 sin 5 cos 15 sin 5 cos 75 sin 5 sin 15 sin 2 1 2 1 2 1 Е Жауабы                                                                               

13 нұсқа. 22 есеп. Ықшамда:          87 cos 2 57 sin 63 sin        Бұл есепті шығару барысында да триг

22 слайд
13 нұсқа. 22 есеп. Ықшамда:          87 cos 2 57 sin 63 sin        Бұл есепті шығару барысында да тригонометриялық қосындыны түрлендіру және келтіру формулаларын қолданылады.                   . 2 1 . : . 2 1 3 sin 3 sin 87 90 cos 2 60 cos 3 sin 2 87 cos 2 2 57 63 cos 2 57 63 sin 2 87 cos 2 57 sin 63 sin 2 1 Е Жауабы                                                  

22 слайд

13 нұсқа. 22 есеп. Ықшамда:          87 cos 2 57 sin 63 sin        Бұл есепті шығару барысында да тригонометриялық қосындыны түрлендіру және келтіру формулаларын қолданылады.                   . 2 1 . : . 2 1 3 sin 3 sin 87 90 cos 2 60 cos 3 sin 2 87 cos 2 2 57 63 cos 2 57 63 sin 2 87 cos 2 57 sin 63 sin 2 1 Е Жауабы                                                  

. cos sin 2 2 sin ; 2 cos 2 cos 2 cos cos                 6 нұсқа 22 есеп. Есептеңіз:

23 слайд
. cos sin 2 2 sin ; 2 cos 2 cos 2 cos cos                 6 нұсқа 22 есеп. Есептеңіз:     12 cos 84 cos 48 cos 24 cos    Бұл есепті шығару барысында тригонометриялық қосындыны түрлендіру, келтіру және қос бұрыштың формулаларын қолдану қажет.       . 2 1 . : . 2 1 18 cos 18 cos 18 cos 18 90 sin 18 cos 72 sin 18 cos 36 cos 36 sin 2 18 cos 36 cos 36 sin 18 cos 18 cos 18 sin 36 cos 2 18 sin 2 1 2 36 cos 2 18 sin 30 sin 2 36 cos 2 48 cos 12 cos 36 cos 2 36 cos 48 cos 2 12 cos 36 cos 2 12 cos 84 cos 48 cos 24 cos 2 1 2 1 2 1 2 1 D Жауабы                                                                 

23 слайд

. cos sin 2 2 sin ; 2 cos 2 cos 2 cos cos                 6 нұсқа 22 есеп. Есептеңіз:     12 cos 84 cos 48 cos 24 cos    Бұл есепті шығару барысында тригонометриялық қосындыны түрлендіру, келтіру және қос бұрыштың формулаларын қолдану қажет.       . 2 1 . : . 2 1 18 cos 18 cos 18 cos 18 90 sin 18 cos 72 sin 18 cos 36 cos 36 sin 2 18 cos 36 cos 36 sin 18 cos 18 cos 18 sin 36 cos 2 18 sin 2 1 2 36 cos 2 18 sin 30 sin 2 36 cos 2 48 cos 12 cos 36 cos 2 36 cos 48 cos 2 12 cos 36 cos 2 12 cos 84 cos 48 cos 24 cos 2 1 2 1 2 1 2 1 D Жауабы                                                                 

Қорытынды: Ұлттық Біріңғай Тестілеуінде математика есептері оқушы білімінің жан-жақты болуын талап етеді. Мұғалімнің

24 слайд
Қорытынды: Ұлттық Біріңғай Тестілеуінде математика есептері оқушы білімінің жан-жақты болуын талап етеді. Мұғалімнің еңбегінің жемісті болуын дара жолы деп түсінуіміз керек. Нәтижеге бағытап білім беру - оқушы санасына жеткізе білу мұғалімнің профессионалдық шеберлігімен, іскерлігімен тікелей байланысты, «ана - өмір тұтқасы» болса, «ұстаз – мектеп тұтқасы» десек артық айтпаймыз. Бүгінгі мектеп оқушылары ертеңгі ел иелері білім шыңының биігінен көрініп, мектеп мәртебесін көтерер оқушылар көп болсын

24 слайд

Қорытынды: Ұлттық Біріңғай Тестілеуінде математика есептері оқушы білімінің жан-жақты болуын талап етеді. Мұғалімнің еңбегінің жемісті болуын дара жолы деп түсінуіміз керек. Нәтижеге бағытап білім беру - оқушы санасына жеткізе білу мұғалімнің профессионалдық шеберлігімен, іскерлігімен тікелей байланысты, «ана - өмір тұтқасы» болса, «ұстаз – мектеп тұтқасы» десек артық айтпаймыз. Бүгінгі мектеп оқушылары ертеңгі ел иелері білім шыңының биігінен көрініп, мектеп мәртебесін көтерер оқушылар көп болсын

Пайдаланылған әдебиеттер: Математика. Алгебра. Геометрия. Оқулықтар. 5-11 сыныптар. Тест. Математика. 2010-2013 жж. Шың

25 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер: Математика. Алгебра. Геометрия. Оқулықтар. 5-11 сыныптар. Тест. Математика. 2010-2013 жж. Шың кітап. Математика. Том 1-2. И.П.Рустюмова, С.П. Рустюмова. Пособия для подготовки к единому национальному тестированию по математике. 2010г. Литвиненко В.Н., Мордкович А.Г. Практикум по решению математических задач.– М.: Просвещение, 198.-288 с. Фридман Л.М., Турецкий Е.Н. Как научиться решать задачи: Пособие для учащихся. - 2-е изд., перераб. и доп. − М.: Просвещение, 1984. − 175 с. Математика пәнінен тест жинағы – 2013, 13-25 б. Бахишева С.М., Рысбеков Т.З., Мұханбетжанова Ә.М.«Білім беруді жаңарту және оның адами ресурстарының жаңа сапасын қалыптастырудағы рөлі». Орал: I бөлім 1920 наурыз, 2007. 23бет Дәулетова Р.Қ. «Оқу тәрбие үрдісіндегі құзыреттілік тұрғыдан білім берудегі мұғалімнің рөлі». Орал: I бөлім 1920 наурыз, 2007.83бет Д. Рахымбек /«Математикалық өрнектерді теңбе – тең түрлендіру» 2008ж. А.П. Мұстафаев /Математика.Логарифмдер: Оқу-әдістемелік құрал. / Алматы – 2007ж. 5-13 бет. А.Е.Әбілқасымов,И.Б.Бекбоев, А.А.Абдиев, З.Ә.Жұмағұлова. Алгебра және анализ бастамалары:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математика бағытындағы 11- сыныбына арналған оқулық/ Алматы – 2007ж. 133-144б. Анарбекова Ә., Бейсеков Ж.,Назанов Ж., Тәңірбергенов Ә. /Алгебрадан ҰБТ-ға дайындалуға арналған әртүрлі деңгейдегі тест тапсырмалар жинағы 2007ж.        

25 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер: Математика. Алгебра. Геометрия. Оқулықтар. 5-11 сыныптар. Тест. Математика. 2010-2013 жж. Шың кітап. Математика. Том 1-2. И.П.Рустюмова, С.П. Рустюмова. Пособия для подготовки к единому национальному тестированию по математике. 2010г. Литвиненко В.Н., Мордкович А.Г. Практикум по решению математических задач.– М.: Просвещение, 198.-288 с. Фридман Л.М., Турецкий Е.Н. Как научиться решать задачи: Пособие для учащихся. - 2-е изд., перераб. и доп. − М.: Просвещение, 1984. − 175 с. Математика пәнінен тест жинағы – 2013, 13-25 б. Бахишева С.М., Рысбеков Т.З., Мұханбетжанова Ә.М.«Білім беруді жаңарту және оның адами ресурстарының жаңа сапасын қалыптастырудағы рөлі». Орал: I бөлім 1920 наурыз, 2007. 23бет Дәулетова Р.Қ. «Оқу тәрбие үрдісіндегі құзыреттілік тұрғыдан білім берудегі мұғалімнің рөлі». Орал: I бөлім 1920 наурыз, 2007.83бет Д. Рахымбек /«Математикалық өрнектерді теңбе – тең түрлендіру» 2008ж. А.П. Мұстафаев /Математика.Логарифмдер: Оқу-әдістемелік құрал. / Алматы – 2007ж. 5-13 бет. А.Е.Әбілқасымов,И.Б.Бекбоев, А.А.Абдиев, З.Ә.Жұмағұлова. Алгебра және анализ бастамалары:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математика бағытындағы 11- сыныбына арналған оқулық/ Алматы – 2007ж. 133-144б. Анарбекова Ә., Бейсеков Ж.,Назанов Ж., Тәңірбергенов Ә. /Алгебрадан ҰБТ-ға дайындалуға арналған әртүрлі деңгейдегі тест тапсырмалар жинағы 2007ж.        

Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

26 слайд
Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !

26 слайд

Т ы ң д а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т !