«ҰБТ есептерін шығарудың тиімді жолдары»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«ҰБТ есептерін шығарудың тиімді жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰБТ ЕСЕПТЕРІН ЖЕҢІЛ ЖОЛМЕН ШЫҒАРУ «Бақыршық орта мектебі» КММ Математика пәнінің мұғалімі : Айтимова Г.С

#1 слайд
ҰБТ ЕСЕПТЕРІН ЖЕҢІЛ ЖОЛМЕН ШЫҒАРУ «Бақыршық орта мектебі» КММ Математика пәнінің мұғалімі : Айтимова Г.С

1 слайд

ҰБТ ЕСЕПТЕРІН ЖЕҢІЛ ЖОЛМЕН ШЫҒАРУ «Бақыршық орта мектебі» КММ Математика пәнінің мұғалімі : Айтимова Г.С

ҰБТ ЕСЕПТЕРІН ЖЕҢІЛ ЖОЛМЕН ШЫҒАРУ

#2 слайд
ҰБТ ЕСЕПТЕРІН ЖЕҢІЛ ЖОЛМЕН ШЫҒАРУ

2 слайд

ҰБТ ЕСЕПТЕРІН ЖЕҢІЛ ЖОЛМЕН ШЫҒАРУ

Сабақтың жоспары: I.Ұйымдастыру кезеңі. II. «Кім жылдам?» (сәйкестендіру тесі) III .«Миға шабуыл» әдісі. (Ауызша есептеу) IV.«Б

#3 слайд
Сабақтың жоспары: I.Ұйымдастыру кезеңі. II. «Кім жылдам?» (сәйкестендіру тесі) III .«Миға шабуыл» әдісі. (Ауызша есептеу) IV.«Біліміңді тексер» (деңгейлік тапсырмалар) V.Логикалық есептер. VI. Қорытындылау. VII.Рефлексия.(Oйлаудың алты қалпағы)

3 слайд

Сабақтың жоспары: I.Ұйымдастыру кезеңі. II. «Кім жылдам?» (сәйкестендіру тесі) III .«Миға шабуыл» әдісі. (Ауызша есептеу) IV.«Біліміңді тексер» (деңгейлік тапсырмалар) V.Логикалық есептер. VI. Қорытындылау. VII.Рефлексия.(Oйлаудың алты қалпағы)

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: ҰБТ есептерін шешудің әдіс – тәсілдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. 2.Дамытушыл

#4 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: ҰБТ есептерін шешудің әдіс – тәсілдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. 2.Дамытушылығы: оқушыны ұқыпты тыңдауға,тез шешім қабылдай білуге,өз білімін көрсете алуға үйрету және шығармашылық қабілеттерін дамыту. 3.Тәрбиелігі:оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа, уақытын үнемді пайдалануға үйрету.Сол арқылы ҰБТ- те жоғары көрсеткішке ие болу.

4 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділігі: ҰБТ есептерін шешудің әдіс – тәсілдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. 2.Дамытушылығы: оқушыны ұқыпты тыңдауға,тез шешім қабылдай білуге,өз білімін көрсете алуға үйрету және шығармашылық қабілеттерін дамыту. 3.Тәрбиелігі:оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа, уақытын үнемді пайдалануға үйрету.Сол арқылы ҰБТ- те жоғары көрсеткішке ие болу.

Сабақтың ұраны : Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа бі

#5 слайд
Сабақтың ұраны : Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа біле, біле.

5 слайд

Сабақтың ұраны : Біле бер, қанша білсең- тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа біле, біле.

Психологиялық ахуал

#6 слайд
Психологиялық ахуал

6 слайд

Психологиялық ахуал

Кім жылдам? Сәйкестендіру тесі III .«Миға шабуыл» әдісі. PlickersCards арқылы білімін тексеру

#7 слайд
Кім жылдам? Сәйкестендіру тесі III .«Миға шабуыл» әдісі. PlickersCards арқылы білімін тексеру

7 слайд

Кім жылдам? Сәйкестендіру тесі III .«Миға шабуыл» әдісі. PlickersCards арқылы білімін тексеру

Кім жылдам? Сәйкестендіру тесі Функция Алғашқы функцияның жалпы түрі kxf CkxxF )(  1,,  nZnxxf n C n x xF n    

#8 слайд
Кім жылдам? Сәйкестендіру тесі Функция Алғашқы функцияның жалпы түрі kxf CkxxF )(  1,,  nZnxxf n C n x xF n     1 )( 1  x xf 1  CxxF 2)(  xxf sin CxxF cos)(  xxf cos CxxF sin)(  x xf 2 cos 1  CtgxxF )(  x xf 2 sin 1  CctgxxF )( x xf 1 )( CxxF ln)(x axf)( C a a xF x  ln )(

8 слайд

Кім жылдам? Сәйкестендіру тесі Функция Алғашқы функцияның жалпы түрі kxf CkxxF )(  1,,  nZnxxf n C n x xF n     1 )( 1  x xf 1  CxxF 2)(  xxf sin CxxF cos)(  xxf cos CxxF sin)(  x xf 2 cos 1  CtgxxF )(  x xf 2 sin 1  CctgxxF )( x xf 1 )( CxxF ln)(x axf)( C a a xF x  ln )(

1ұпа й «Миға шабуыл» әдісі. 1ұпай 1ұпай 1ұпа й 1ұпа й 1ұпа й

#9 слайд
1ұпа й «Миға шабуыл» әдісі. 1ұпай 1ұпай 1ұпа й 1ұпа й 1ұпа й

9 слайд

1ұпа й «Миға шабуыл» әдісі. 1ұпай 1ұпай 1ұпа й 1ұпа й 1ұпа й

1.Есептеңдер: + + А) 3 В) 5 С)3/4 Д)1 1 ұпай

#10 слайд
1.Есептеңдер: + + А) 3 В) 5 С)3/4 Д)1 1 ұпай

10 слайд

1.Есептеңдер: + + А) 3 В) 5 С)3/4 Д)1 1 ұпай

2. Есептеңдер: log 522- log 511- log 510 А) 1 В) -1 С)1/2 Д)-3 1 ұпай

#11 слайд
2. Есептеңдер: log 522- log 511- log 510   А) 1 В) -1 С)1/2 Д)-3 1 ұпай

11 слайд

2. Есептеңдер: log 522- log 511- log 510   А) 1 В) -1 С)1/2 Д)-3 1 ұпай

3. f(x) = sіnх + cosх функцияның алғашқы функциясын табыңыз. А)sіn2х В) –сosx-sinx С)-сosx+sinx

#12 слайд
3. f(x) = sіnх + cosх функцияның алғашқы функциясын табыңыз.  А)sіn2х В) –сosx-sinx С)-сosx+sinx Д) сosx+sinx 1 ұпай

12 слайд

3. f(x) = sіnх + cosх функцияның алғашқы функциясын табыңыз.  А)sіn2х В) –сosx-sinx С)-сosx+sinx Д) сosx+sinx 1 ұпай

1 ұпай 4.Теңдеуді шешіңіз: , А) 1/3 В) 2 С)3 Д)-3

#13 слайд
1 ұпай 4.Теңдеуді шешіңіз: , А) 1/3 В) 2 С)3 Д)-3

13 слайд

1 ұпай 4.Теңдеуді шешіңіз: , А) 1/3 В) 2 С)3 Д)-3

5.Есептеңдер: 27 2log 27 11 А) 11 В) 27 С)22 Д)121 1 ұпай

#14 слайд
5.Есептеңдер: 27 2log 27 11 А) 11 В) 27 С)22 Д)121 1 ұпай

14 слайд

5.Есептеңдер: 27 2log 27 11 А) 11 В) 27 С)22 Д)121 1 ұпай

6. х-тің мәнің табыңдар: Х log x 10 =5x А) 2 В) 4 С)5 Д) 1 ұпай IV. Есептер шығарту: (деңгейлік тапсырмалар)

#15 слайд
6. х-тің мәнің табыңдар: Х log x 10 =5x А) 2 В) 4 С)5 Д) 1 ұпай IV. Есептер шығарту: (деңгейлік тапсырмалар)

15 слайд

6. х-тің мәнің табыңдар: Х log x 10 =5x А) 2 В) 4 С)5 Д) 1 ұпай IV. Есептер шығарту: (деңгейлік тапсырмалар)

I деңгей тапсырмалары: 1.Есептеңдер: a) ә) 2 ұпай 1 ұпай

#16 слайд
I деңгей тапсырмалары: 1.Есептеңдер: a) ә) 2 ұпай 1 ұпай

16 слайд

I деңгей тапсырмалары: 1.Есептеңдер: a) ә) 2 ұпай 1 ұпай

I деңгей тапсырмалары: 2.а)Парабола және түзумен шектелген әрі боялған фигураның ауданын табыңыз

#17 слайд
I деңгей тапсырмалары: 2.а)Парабола және түзумен шектелген әрі боялған фигураның ауданын табыңыз

17 слайд

I деңгей тапсырмалары: 2.а)Парабола және түзумен шектелген әрі боялған фигураның ауданын табыңыз

Жауабы:1 1-тәсіл Шешуі: Парабола тармағы төмен қарағындықтан және төбесі (1;1) нүктесінде

#18 слайд
Жауабы:1 1-тәсіл Шешуі: Парабола тармағы төмен қарағындықтан және төбесі (1;1) нүктесінде жатқандықтан оның теңдеуі у=-(x-1) 2 +1==-x 2 +2х-1+1=2x-x 2 болады, ендеше  3 1 1 3 2 24 3 8 4 3 2 2 32 22 3 2 322 0 2           xx dxxxS 2-тәсіл S=2*1=

18 слайд

Жауабы:1 1-тәсіл Шешуі: Парабола тармағы төмен қарағындықтан және төбесі (1;1) нүктесінде жатқандықтан оның теңдеуі у=-(x-1) 2 +1==-x 2 +2х-1+1=2x-x 2 болады, ендеше  3 1 1 3 2 24 3 8 4 3 2 2 32 22 3 2 322 0 2           xx dxxxS 2-тәсіл S=2*1=

I деңгей тапсырмалары: 2.ә)Парабола және түзумен шектелген әрі боялған фигураның ауданын табыңыз

#19 слайд
I деңгей тапсырмалары: 2.ә)Парабола және түзумен шектелген әрі боялған фигураның ауданын табыңыз А)1 В) 1 С) Д) Е)1 2 ұпай

19 слайд

I деңгей тапсырмалары: 2.ә)Парабола және түзумен шектелген әрі боялған фигураның ауданын табыңыз А)1 В) 1 С) Д) Е)1 2 ұпай

3. Өрнектің мәнің табыңыз: а)25 2-log 5 75 +7 -log 7 3 А B) C) D) ә) А B) C) D) 3ұпай I деңгей

#20 слайд
3. Өрнектің мәнің табыңыз: а)25 2-log 5 75 +7 -log 7 3 А B) C) D) ә) А B) C) D) 3ұпай I деңгей

20 слайд

3. Өрнектің мәнің табыңыз: а)25 2-log 5 75 +7 -log 7 3 А B) C) D) ә) А B) C) D) 3ұпай I деңгей

3 ұпай 2 деңгей 1. Прогрессия, логарифм, тригонометрия Тізбек b n рекурренттік түрде берілген. b 1 =25 1/2 +log 2 16, b

#21 слайд
3 ұпай 2 деңгей 1. Прогрессия, логарифм, тригонометрия Тізбек b n рекурренттік түрде берілген. b 1 =25 1/2 +log 2 16, b 2=sin(π/6)-tg(π/4), b n+1= b n+ b n-1, онда b 4 *b 5-ң мәні ?

21 слайд

3 ұпай 2 деңгей 1. Прогрессия, логарифм, тригонометрия Тізбек b n рекурренттік түрде берілген. b 1 =25 1/2 +log 2 16, b 2=sin(π/6)-tg(π/4), b n+1= b n+ b n-1, онда b 4 *b 5-ң мәні ?

2.а-ның қандай мәніңде теңдік орындалады 3. Теңсіздікті шешіңіз: 4ұпай II деңгей

#22 слайд
2.а-ның қандай мәніңде теңдік орындалады 3. Теңсіздікті шешіңіз: 4ұпай II деңгей

22 слайд

2.а-ның қандай мәніңде теңдік орындалады 3. Теңсіздікті шешіңіз: 4ұпай II деңгей

5 ұпай III деңгей 1.Иррационал теңдеуді шешіңдер +

#23 слайд
5 ұпай III деңгей 1.Иррационал теңдеуді шешіңдер +

23 слайд

5 ұпай III деңгей 1.Иррационал теңдеуді шешіңдер +

2. Есептеңдер: а)lgtg1°+lgtg2°+...+ lgtg88°+ lgtg89° ә)lgtg1°×lgtg2°×...×lgtg59°×lgtg60° 5 ұпай III деңгей V.Логикалық есептер

#24 слайд
2. Есептеңдер: а)lgtg1°+lgtg2°+...+ lgtg88°+ lgtg89° ә)lgtg1°×lgtg2°×...×lgtg59°×lgtg60° 5 ұпай III деңгей V.Логикалық есептер. (математикалық сауаттық есептері).

24 слайд

2. Есептеңдер: а)lgtg1°+lgtg2°+...+ lgtg88°+ lgtg89° ә)lgtg1°×lgtg2°×...×lgtg59°×lgtg60° 5 ұпай III деңгей V.Логикалық есептер. (математикалық сауаттық есептері).

1 ұпай V.Логикалық есептер 1)Жиналысқа келген 12 адам бір-бірімен қол алысып амандасты.Олар барлығы неше рет қол алысты?

#25 слайд
1 ұпай V.Логикалық есептер 1)Жиналысқа келген 12 адам бір-бірімен қол алысып амандасты.Олар барлығы неше рет қол алысты?

25 слайд

1 ұпай V.Логикалық есептер 1)Жиналысқа келген 12 адам бір-бірімен қол алысып амандасты.Олар барлығы неше рет қол алысты?

2 ұпай V.Логикалық есептер 2) Қуаты таусылған ұялы телефонды сөндірулі күйде қуаттасаң 40 минутта, ал қосулы күйінде қуаттас

#26 слайд
2 ұпай V.Логикалық есептер 2) Қуаты таусылған ұялы телефонды сөндірулі күйде қуаттасаң 40 минутта, ал қосулы күйінде қуаттасаң 1 сағат 40 минутта 100% болады.Сөндірулі күйінде қуатқа қосылған ұялы телефонды жарты сағат болғанда қоссақ , толық қуат алуы үшін тағы неше минут қажет?

26 слайд

2 ұпай V.Логикалық есептер 2) Қуаты таусылған ұялы телефонды сөндірулі күйде қуаттасаң 40 минутта, ал қосулы күйінде қуаттасаң 1 сағат 40 минутта 100% болады.Сөндірулі күйінде қуатқа қосылған ұялы телефонды жарты сағат болғанда қоссақ , толық қуат алуы үшін тағы неше минут қажет?

2 ұпай V.Логикалық есептер 3)Қорапта 17 шар бар,оның 7-і ақ, 3-і қызыл,2-і көк,қалғаны сары.Қоратан алынған шардың сары бо

#27 слайд
2 ұпай V.Логикалық есептер 3)Қорапта 17 шар бар,оның 7-і ақ, 3-і қызыл,2-і көк,қалғаны сары.Қоратан алынған шардың сары болу ықтималдығын табыңыз.

27 слайд

2 ұпай V.Логикалық есептер 3)Қорапта 17 шар бар,оның 7-і ақ, 3-і қызыл,2-і көк,қалғаны сары.Қоратан алынған шардың сары болу ықтималдығын табыңыз.

1 ұпай V.Логикалық есептер 4)2589 2014 саны қандай цифрға аяқталатынын табыңыз.

#28 слайд
1 ұпай V.Логикалық есептер 4)2589 2014 саны қандай цифрға аяқталатынын табыңыз.

28 слайд

1 ұпай V.Логикалық есептер 4)2589 2014 саны қандай цифрға аяқталатынын табыңыз.

1 ұпай V.Логикалық есептер 5)Арықты орта мектебінің” 9-шы сынып оқушысы Санжардың өздік және бақылау жұмысындағы алгебра жән

#29 слайд
1 ұпай V.Логикалық есептер 5)Арықты орта мектебінің” 9-шы сынып оқушысы Санжардың өздік және бақылау жұмысындағы алгебра және физикадан алған бағалары мынадай алгебрадан-3,4,2,5,3,4,4,5 физикадан- 3,5,3,4,3,4 Санжар қай пәннен жақсы оқиды?

29 слайд

1 ұпай V.Логикалық есептер 5)Арықты орта мектебінің” 9-шы сынып оқушысы Санжардың өздік және бақылау жұмысындағы алгебра және физикадан алған бағалары мынадай алгебрадан-3,4,2,5,3,4,4,5 физикадан- 3,5,3,4,3,4 Санжар қай пәннен жақсы оқиды?

2 ұпай V.Логикалық есептер 6) Кітаптың бетін нөмірлеу үшін 855 цифр қолданылған болса,кітап неше беттен тұрады?

#30 слайд
2 ұпай V.Логикалық есептер 6) Кітаптың бетін нөмірлеу үшін 855 цифр қолданылған болса,кітап неше беттен тұрады?

30 слайд

2 ұпай V.Логикалық есептер 6) Кітаптың бетін нөмірлеу үшін 855 цифр қолданылған болса,кітап неше беттен тұрады?

2 ұпай V.Логикалық есептер Машина түрлері Бағасы Дана Барлық машинаға төленген ақша А 990000 тг 3 9270000 тг В 1

#31 слайд
2 ұпай V.Логикалық есептер Машина түрлері Бағасы Дана Барлық машинаға төленген ақша А 990000 тг 3 9270000 тг В 1100000 тг ? С 1500000 тг 2 7)Кестеде машиналардың бағасы мен түрлері берілген.Жеке кәсіпкер 9 270 000 теңгеге автосалоннан бірнеше машина сатып алды.Кәсіпкер неше В машинасын сатып ала алады?

31 слайд

2 ұпай V.Логикалық есептер Машина түрлері Бағасы Дана Барлық машинаға төленген ақша А 990000 тг 3 9270000 тг В 1100000 тг ? С 1500000 тг 2 7)Кестеде машиналардың бағасы мен түрлері берілген.Жеке кәсіпкер 9 270 000 теңгеге автосалоннан бірнеше машина сатып алды.Кәсіпкер неше В машинасын сатып ала алады?

2 ұпай V.Логикалық есептер 8)Заңдылықты анықтап, сұрақ белгісінің орнына тиісті санды қойыңыз.

#32 слайд
2 ұпай V.Логикалық есептер 8)Заңдылықты анықтап, сұрақ белгісінің орнына тиісті санды қойыңыз.

32 слайд

2 ұпай V.Логикалық есептер 8)Заңдылықты анықтап, сұрақ белгісінің орнына тиісті санды қойыңыз.

2 ұпай 9)Сағаттық тіл мен минуттық тіл 3 сағат 18 минутты көрсетіп тұрса, онда олардың арасындағы бұрышты табыңыз. V.

#33 слайд
2 ұпай 9)Сағаттық тіл мен минуттық тіл 3 сағат 18 минутты көрсетіп тұрса, онда олардың арасындағы бұрышты табыңыз. V.Логикалық есептер

33 слайд

2 ұпай 9)Сағаттық тіл мен минуттық тіл 3 сағат 18 минутты көрсетіп тұрса, онда олардың арасындағы бұрышты табыңыз. V.Логикалық есептер

VI. Қорытындылау. . Бағалау шкаласы 20-25 ұпай «5» 12-19 ұпай «4» 5-11 ұпай «3» 1-4 ұпай

#34 слайд
VI. Қорытындылау.   . Бағалау шкаласы 20-25 ұпай «5» 12-19 ұпай «4» 5-11 ұпай «3» 1-4 ұпай «2» VI. Қорытындылау. Бағалау шкаласы 20-25 ұпай «5» 12-19 ұпай «4» 5-11 ұпай «3» 1-4 ұпай «2»

34 слайд

VI. Қорытындылау.   . Бағалау шкаласы 20-25 ұпай «5» 12-19 ұпай «4» 5-11 ұпай «3» 1-4 ұпай «2» VI. Қорытындылау. Бағалау шкаласы 20-25 ұпай «5» 12-19 ұпай «4» 5-11 ұпай «3» 1-4 ұпай «2»

VII.Рефлексия.(Oйлаудың алты қалпағы)

#35 слайд
VII.Рефлексия.(Oйлаудың алты қалпағы)

35 слайд

VII.Рефлексия.(Oйлаудың алты қалпағы)

Үйге тапсырма Өзіңді тексер! Үйге тапсырма. Өзіңді тексер!

#36 слайд
Үйге тапсырма Өзіңді тексер! Үйге тапсырма. Өзіңді тексер!

36 слайд

Үйге тапсырма Өзіңді тексер! Үйге тапсырма. Өзіңді тексер!

Өрнектің мәнің табыңдар:

#37 слайд
Өрнектің мәнің табыңдар:

37 слайд

Өрнектің мәнің табыңдар:

#38 слайд

38 слайд

Файл форматы:
pptx
24.01.2019
1458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі