ҰбТ-ға психологиялық дайындық, кеңес беру презентация 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҰбТ-ға психологиялық дайындық, кеңес беру презентация 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: ҰбТ-ға психологиялық дайындық,11 сынып Презентация жұмысында толық ақпараттар берілген. ҰбТ-ға дайындық кезінде уақытты дұрыс ұйымдастыруға кеңестер берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰбТ- ға психологиялық дайындық Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

#1 слайд
ҰбТ- ға психологиялық дайындық Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

1 слайд

ҰбТ- ға психологиялық дайындық Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

Ұлттың келешегін анықтап беретін және оның бүкіл болмысын ашатын ең қасиетті, әрі аса қажетті мәселе – БІЛІМ! Баланың жақсы аз

#2 слайд
Ұлттың келешегін анықтап беретін және оның бүкіл болмысын ашатын ең қасиетті, әрі аса қажетті мәселе – БІЛІМ! Баланың жақсы азамат болып өсуі қазір де білім мен тәрбие саласында еңбек етіп келе жатқан ұстаздардың, тіпті қарапайым отбасының да көкейкесті мәселесі болып отыр. Алдағы ең күрделі мәселе-ҰБТ. Жас достар!

2 слайд

Ұлттың келешегін анықтап беретін және оның бүкіл болмысын ашатын ең қасиетті, әрі аса қажетті мәселе – БІЛІМ! Баланың жақсы азамат болып өсуі қазір де білім мен тәрбие саласында еңбек етіп келе жатқан ұстаздардың, тіпті қарапайым отбасының да көкейкесті мәселесі болып отыр. Алдағы ең күрделі мәселе-ҰБТ. Жас достар!

-біріншіден, емтиханға жетістіктің 10 пайызы психологиялық дайындыққа байланысты; -емтихан кезінде реттілікпен жауап беру ш

#3 слайд
-біріншіден, емтиханға жетістіктің 10 пайызы психологиялық дайындыққа байланысты; -емтихан кезінде реттілікпен жауап беру шарт емес, бірінші кезекте жеңіл,оңай,өзің білетін сұрақтарға жауап белгілеуден баста. Өйткені сен шаршамайсың және уақыттан ұтылмайсың;Алдағы уақытта өзіңді қалыптастыр:

3 слайд

-біріншіден, емтиханға жетістіктің 10 пайызы психологиялық дайындыққа байланысты; -емтихан кезінде реттілікпен жауап беру шарт емес, бірінші кезекте жеңіл,оңай,өзің білетін сұрақтарға жауап белгілеуден баста. Өйткені сен шаршамайсың және уақыттан ұтылмайсың;Алдағы уақытта өзіңді қалыптастыр:

-екіншіден,өзіңе қиындық келтіретін күрделі сұрақтарға көш; -өзіңді сенгіштікпен әуре етпе, өзіңе сен, өзіңді алып шығатын біл

#4 слайд
-екіншіден,өзіңе қиындық келтіретін күрделі сұрақтарға көш; -өзіңді сенгіштікпен әуре етпе, өзіңе сен, өзіңді алып шығатын білімің мен ақылыңа сүйен. Босқа әуре болып уақытыңды(алаяқтарға сеніп) өткізіп алма. Уақыт жақындаған сайын сансыз сұрақтар мазалай бастайды. «ҰБТ-дан қалай өтемін», «Жоғары оқу орнына түсе аламын ба?» деген сан сұрақтардан мазасызданып қобалжудан үрей пайда болады.

4 слайд

-екіншіден,өзіңе қиындық келтіретін күрделі сұрақтарға көш; -өзіңді сенгіштікпен әуре етпе, өзіңе сен, өзіңді алып шығатын білімің мен ақылыңа сүйен. Босқа әуре болып уақытыңды(алаяқтарға сеніп) өткізіп алма. Уақыт жақындаған сайын сансыз сұрақтар мазалай бастайды. «ҰБТ-дан қалай өтемін», «Жоғары оқу орнына түсе аламын ба?» деген сан сұрақтардан мазасызданып қобалжудан үрей пайда болады.

«Еш нәрседен қорықпаушылық табиғатта жоқ нәрсе». Қорқыныш сезімі барлық тіршілік иесіне тән және барлық жерде бар.

#5 слайд
«Еш нәрседен қорықпаушылық табиғатта жоқ нәрсе». Қорқыныш сезімі барлық тіршілік иесіне тән және барлық жерде бар.

5 слайд

«Еш нәрседен қорықпаушылық табиғатта жоқ нәрсе». Қорқыныш сезімі барлық тіршілік иесіне тән және барлық жерде бар.

Егер ескі әдетпен сарыуайымға салынып, қамығып, көңіл күйіңіз төмендей бастаса: - Мен тек жеңіс үшін жаралған жанмын; - Мен бұ

#6 слайд
Егер ескі әдетпен сарыуайымға салынып, қамығып, көңіл күйіңіз төмендей бастаса: - Мен тек жеңіс үшін жаралған жанмын; - Мен бұл өмірде табысты болу үшін ғана өмір сүремін; - Менің табысқа жетерлік күш-қуатым бар,-деп өз-өзіңе сенсең, қанша дегенмен, өзіңде ерекше өзгеріс болғандығын байқайсың. Өзіңе-өзің қайрат бер, жақсылықтан үміттен. Өзіңе сен, сенім бар жерде үміт бар, үміт бар жерде болашақ бар, соны ұмытпа.

6 слайд

Егер ескі әдетпен сарыуайымға салынып, қамығып, көңіл күйіңіз төмендей бастаса: - Мен тек жеңіс үшін жаралған жанмын; - Мен бұл өмірде табысты болу үшін ғана өмір сүремін; - Менің табысқа жетерлік күш-қуатым бар,-деп өз-өзіңе сенсең, қанша дегенмен, өзіңде ерекше өзгеріс болғандығын байқайсың. Өзіңе-өзің қайрат бер, жақсылықтан үміттен. Өзіңе сен, сенім бар жерде үміт бар, үміт бар жерде болашақ бар, соны ұмытпа.

Мақсат қоя білу  Жұмысыңызды жолға қою үшін, алдыңызға мақсат қойыңыз.  Белгілеген межеңіз сізді еңбектенуге жетелейді.  Алғ

#7 слайд
Мақсат қоя білу  Жұмысыңызды жолға қою үшін, алдыңызға мақсат қойыңыз.  Белгілеген межеңіз сізді еңбектенуге жетелейді.  Алға қойған мақсатыңыз сізді ынталандырады

7 слайд

Мақсат қоя білу  Жұмысыңызды жолға қою үшін, алдыңызға мақсат қойыңыз.  Белгілеген межеңіз сізді еңбектенуге жетелейді.  Алға қойған мақсатыңыз сізді ынталандырады

 Мақсат қоярда, мына сұрақтардың жауабын ескеріңіз... ? Болашағыңыздың қандай болғанын қалайсыз? ? Қай университетте оқығыңыз

#8 слайд
 Мақсат қоярда, мына сұрақтардың жауабын ескеріңіз... ? Болашағыңыздың қандай болғанын қалайсыз? ? Қай университетте оқығыңыз келеді? ? Қай мамандықты таңдайсыз? ? Армандарыңызға жету үшін қандай жұмыстарды орындауыңыз керек немесе қандай кедергілерді жоюыңыз керек? ? Қолданып жүрген жоспарыңыз сізді мақсатыңызға жеткізе ме?

8 слайд

 Мақсат қоярда, мына сұрақтардың жауабын ескеріңіз... ? Болашағыңыздың қандай болғанын қалайсыз? ? Қай университетте оқығыңыз келеді? ? Қай мамандықты таңдайсыз? ? Армандарыңызға жету үшін қандай жұмыстарды орындауыңыз керек немесе қандай кедергілерді жоюыңыз керек? ? Қолданып жүрген жоспарыңыз сізді мақсатыңызға жеткізе ме?

 Емтиханға қалай дайындалу керек? Қиын жағдайдан шығуда асығыстық жасамай, өз алдыңа мақсаттан тыс жетістікке жетуде үлкен мі

#9 слайд
 Емтиханға қалай дайындалу керек? Қиын жағдайдан шығуда асығыстық жасамай, өз алдыңа мақсаттан тыс жетістікке жетуде үлкен міндеттер қойма. Жағдайдың қиындауын күтпе. - Емтиханға даярлықты ертерек баста; - Егер күшің мен ойыңды жинақтау қажет болса, алдымен ең оңайын есте сақтауға тырыс, содан соң қиын материалдарды зерделеуге кіріс. Шиеленісті, шаршағанды басатын жаттығуларды күн сайын жаса.

9 слайд

 Емтиханға қалай дайындалу керек? Қиын жағдайдан шығуда асығыстық жасамай, өз алдыңа мақсаттан тыс жетістікке жетуде үлкен міндеттер қойма. Жағдайдың қиындауын күтпе. - Емтиханға даярлықты ертерек баста; - Егер күшің мен ойыңды жинақтау қажет болса, алдымен ең оңайын есте сақтауға тырыс, содан соң қиын материалдарды зерделеуге кіріс. Шиеленісті, шаршағанды басатын жаттығуларды күн сайын жаса.

Көз демалу үшін кез келген екі жаттығуды жаса: - Жоғары төмен кезек-кезек қара(25 сек.), оңға- солға (15 сек.) - Көзбен өз аты-

#10 слайд
Көз демалу үшін кез келген екі жаттығуды жаса: - Жоғары төмен кезек-кезек қара(25 сек.), оңға- солға (15 сек.) - Көзбен өз аты-жөніңді жаз; алыста тұрған затқа қарап (20сек.),содан соң алдыңдағы қағазға (20сек.) кезекпен қара. - Көзбен квадрат, үшбұрыш сыз, алдымен сағат тілі бағытымен, кейін қарсы бағытта.

10 слайд

Көз демалу үшін кез келген екі жаттығуды жаса: - Жоғары төмен кезек-кезек қара(25 сек.), оңға- солға (15 сек.) - Көзбен өз аты-жөніңді жаз; алыста тұрған затқа қарап (20сек.),содан соң алдыңдағы қағазға (20сек.) кезекпен қара. - Көзбен квадрат, үшбұрыш сыз, алдымен сағат тілі бағытымен, кейін қарсы бағытта.

Күнді үш бөлікке бөл: - 8 сағат емтиханға дайындал; - Спортпен айналыс, таза ауада жүр, музыка тыңда; - 8 сағаттан кем ұйықтама,

#11 слайд
Күнді үш бөлікке бөл: - 8 сағат емтиханға дайындал; - Спортпен айналыс, таза ауада жүр, музыка тыңда; - 8 сағаттан кем ұйықтама, түскі тамақтан кейін де ұйықтауға болады. - Сабаққа дайындалатын уақыт таңғы 11.00-ден және түстен кейін 16.00-ға дейін. Осы аралық оқыған материалдар есте сақтауға тиімді уақыттар.

11 слайд

Күнді үш бөлікке бөл: - 8 сағат емтиханға дайындал; - Спортпен айналыс, таза ауада жүр, музыка тыңда; - 8 сағаттан кем ұйықтама, түскі тамақтан кейін де ұйықтауға болады. - Сабаққа дайындалатын уақыт таңғы 11.00-ден және түстен кейін 16.00-ға дейін. Осы аралық оқыған материалдар есте сақтауға тиімді уақыттар.

Тамақтану: - 3-4 рет витаминге бай, құнарлы тамақ ішу керек. Грек жаңғағы, сүт тағамдары, ет, балық, көкөніс, жеміс, шоколад т

#12 слайд
Тамақтану: - 3-4 рет витаминге бай, құнарлы тамақ ішу керек. Грек жаңғағы, сүт тағамдары, ет, балық, көкөніс, жеміс, шоколад тағамдарымен тамақтан. Сабаққа дайындалатын орын: - Өз жұмыс кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр.Үстелге сары және сия түсті зат немесе сурет қой, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады. Демалыс, үзіліс сәттерінде жасыл, көгілдір түстердің болғанына пайымдау жасаған да жақсы

12 слайд

Тамақтану: - 3-4 рет витаминге бай, құнарлы тамақ ішу керек. Грек жаңғағы, сүт тағамдары, ет, балық, көкөніс, жеміс, шоколад тағамдарымен тамақтан. Сабаққа дайындалатын орын: - Өз жұмыс кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр.Үстелге сары және сия түсті зат немесе сурет қой, бұл түстер интеллектуалдық белсенділікті арттырады. Демалыс, үзіліс сәттерінде жасыл, көгілдір түстердің болғанына пайымдау жасаған да жақсы

Материалды қалай есте сақтауға болады? - Ең бірінші, есіңе түсіріп қысқаша бәрін жаз, негізгі оқиғаларды,дәлелдердің дұрыстығын

#13 слайд
Материалды қалай есте сақтауға болады? - Ең бірінші, есіңе түсіріп қысқаша бәрін жаз, негізгі оқиғаларды,дәлелдердің дұрыстығын тексер. - Оқулықты оқи отырып, ең негізгі пікірлерді бөліп ал-бұл жауаптың тірек бөлімдері. Жауаптың жоспарын құрып, жауабын кішкене қағаздарға жаз.

13 слайд

Материалды қалай есте сақтауға болады? - Ең бірінші, есіңе түсіріп қысқаша бәрін жаз, негізгі оқиғаларды,дәлелдердің дұрыстығын тексер. - Оқулықты оқи отырып, ең негізгі пікірлерді бөліп ал-бұл жауаптың тірек бөлімдері. Жауаптың жоспарын құрып, жауабын кішкене қағаздарға жаз.

Жұмыс қабілетін сақтау шарттары: - Ой және дене еңбегін алмастыру керек. Гимнастикалық жаттығулар жасағанда баспен тұру, тоңқа

#14 слайд
Жұмыс қабілетін сақтау шарттары: - Ой және дене еңбегін алмастыру керек. Гимнастикалық жаттығулар жасағанда баспен тұру, тоңқалаң асу жаттығуларын көбірек жасау керек, бұл жаттығулар ми жасушаларына қанның құйылуын күшейтеді. - Көзді сақтау керек, әр 20-30 минуттан соң үзіліс жасау керек (Кітаптан көзді алып, алысқа қарау). - Теледидар хабарларын неғұрлым аз қарау.

14 слайд

Жұмыс қабілетін сақтау шарттары: - Ой және дене еңбегін алмастыру керек. Гимнастикалық жаттығулар жасағанда баспен тұру, тоңқалаң асу жаттығуларын көбірек жасау керек, бұл жаттығулар ми жасушаларына қанның құйылуын күшейтеді. - Көзді сақтау керек, әр 20-30 минуттан соң үзіліс жасау керек (Кітаптан көзді алып, алысқа қарау). - Теледидар хабарларын неғұрлым аз қарау.

Ойлау қабілетін қалай дамыту керек? - Егер көп білгің келсе мұқият тыңдауды, дұрыс жауап беруді үйрен. - Ойлау қабілетің болмас

#15 слайд
Ойлау қабілетін қалай дамыту керек? - Егер көп білгің келсе мұқият тыңдауды, дұрыс жауап беруді үйрен. - Ойлау қабілетің болмаса білімің де болмайды. - Ойлау қабілетіңді дамытсаң санаңды біліммен толықтырасың. - Білім көзі-кітап, мектеп, теледидар, адамдар. Олар заттар, құбылыстар, адамдар туралы ақпарат береді. - Ойлау қабілеті сұрақтардан басталады. Неге? Қалай? Оларға сұрақ қойып және жауап бере біл. - Ойлау қабілетін дамыту үшін затты, құбылысты жан-жақты таны, көре білу керек, жаңалықты бірден байқа. -

15 слайд

Ойлау қабілетін қалай дамыту керек? - Егер көп білгің келсе мұқият тыңдауды, дұрыс жауап беруді үйрен. - Ойлау қабілетің болмаса білімің де болмайды. - Ойлау қабілетіңді дамытсаң санаңды біліммен толықтырасың. - Білім көзі-кітап, мектеп, теледидар, адамдар. Олар заттар, құбылыстар, адамдар туралы ақпарат береді. - Ойлау қабілеті сұрақтардан басталады. Неге? Қалай? Оларға сұрақ қойып және жауап бере біл. - Ойлау қабілетін дамыту үшін затты, құбылысты жан-жақты таны, көре білу керек, жаңалықты бірден байқа. -

Барлықтарыңызға сәттілік тілеймін !

#16 слайд
Барлықтарыңызға сәттілік тілеймін !

16 слайд

Барлықтарыңызға сәттілік тілеймін !

Файл форматы:
pptx
05.12.2023
953
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі