ҰбТ сеніммен барайық!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҰбТ сеніммен барайық!

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰбТ сеніммен барайық! слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰБТ-ге сеніммен ҰБТ-ге сеніммен барайық!барайық!

#1 слайд
ҰБТ-ге сеніммен ҰБТ-ге сеніммен барайық!барайық!

1 слайд

ҰБТ-ге сеніммен ҰБТ-ге сеніммен барайық!барайық!

Жаңа технологияға негізделген, білім алған мекемеге қатыссыз, мектеп түлектерінің мемлекеттік қорытын-ды аттестациясын ж

#2 слайд
Жаңа технологияға негізделген, білім алған мекемеге қатыссыз, мектеп түлектерінің мемлекеттік қорытын-ды аттестациясын және ЖООЖОО мен колледждерге оқуға түсу мүмкіндігін қамтитын білім сапасын бағалаудың мемлекеттік жүйесі.

2 слайд

Жаңа технологияға негізделген, білім алған мекемеге қатыссыз, мектеп түлектерінің мемлекеттік қорытын-ды аттестациясын және ЖООЖОО мен колледждерге оқуға түсу мүмкіндігін қамтитын білім сапасын бағалаудың мемлекеттік жүйесі.

АйырмашылықтарыАйырмашылықтары Дәстүрлі емтиханДәстүрлі емтихан ҰБТҰБТ Не бағаланады? Біліп қана қоймай, оны өз ойымен жеткізе

#3 слайд
АйырмашылықтарыАйырмашылықтары Дәстүрлі емтиханДәстүрлі емтихан ҰБТҰБТ Не бағаланады?   Біліп қана қоймай, оны өз ойымен жеткізе білу іскерлігі маңызды. Ауызша сөйлеу дамуының деңгейі кейбір кемшіліктерді жабуы мүмкі Нақты біліммен оны тал-дап шешу іскерлігі, соны-мен қатар тапсырма айма-ғында ғана тұрақталып, жинақылық, уақытқа бағытталуды түсіну. Бағаға не әсер етеді?Субъективті факторлар көп әсер етеді: экзаменатормен байланыс, жалпы әсер т.б. Баға максималды түрде объективті Өз қатеңді түзету мүмкіндігі  Ауызша емтиханда экзамена-тор арқылы өзінің қатесін білу оңай және де оны сұраққа жауап бергенде өз жұмысынан түзетуге болады. Тексеру кезінде қателерді дер кезінде байқап, түзету Кім бағалайды?  Оқушыға таныс адамдар Компьютер, бейтаныс және көрінбейтін сарапшылар Емтихан нәтижесін қашан білуге болады? Ауызша емтиханда – практика- лық түрде тез, жазбаша түрде- бірнеше күннен соң  Бірнеше күннен соң Бағалау критерилері Алдын – ала белгілі  Алдын ала белгілі, бірақ та өте жалпылама түрде Емтихан мазмұны  Оқушы белгілі бір тақырып немесе сұрақ бойынша ойын жеткізеді. Емтихан практикалық түрде оқу материалының барлық ауқымын қамтиды. Жауаптар қалай тіркеледі?  Жазбаша емтиханда - сол жазған парағында, ауызша емтиханда жай қағазда  Тапсырманы орындау нәтижесін арнаулы бланкіге толтыру керек. Емтихан кезіндегі іс- әрекет стратегиялары  жалпылама  Жеке дара түрде

3 слайд

АйырмашылықтарыАйырмашылықтары Дәстүрлі емтиханДәстүрлі емтихан ҰБТҰБТ Не бағаланады?   Біліп қана қоймай, оны өз ойымен жеткізе білу іскерлігі маңызды. Ауызша сөйлеу дамуының деңгейі кейбір кемшіліктерді жабуы мүмкі Нақты біліммен оны тал-дап шешу іскерлігі, соны-мен қатар тапсырма айма-ғында ғана тұрақталып, жинақылық, уақытқа бағытталуды түсіну. Бағаға не әсер етеді?Субъективті факторлар көп әсер етеді: экзаменатормен байланыс, жалпы әсер т.б. Баға максималды түрде объективті Өз қатеңді түзету мүмкіндігі  Ауызша емтиханда экзамена-тор арқылы өзінің қатесін білу оңай және де оны сұраққа жауап бергенде өз жұмысынан түзетуге болады. Тексеру кезінде қателерді дер кезінде байқап, түзету Кім бағалайды?  Оқушыға таныс адамдар Компьютер, бейтаныс және көрінбейтін сарапшылар Емтихан нәтижесін қашан білуге болады? Ауызша емтиханда – практика- лық түрде тез, жазбаша түрде- бірнеше күннен соң  Бірнеше күннен соң Бағалау критерилері Алдын – ала белгілі  Алдын ала белгілі, бірақ та өте жалпылама түрде Емтихан мазмұны  Оқушы белгілі бір тақырып немесе сұрақ бойынша ойын жеткізеді. Емтихан практикалық түрде оқу материалының барлық ауқымын қамтиды. Жауаптар қалай тіркеледі?  Жазбаша емтиханда - сол жазған парағында, ауызша емтиханда жай қағазда  Тапсырманы орындау нәтижесін арнаулы бланкіге толтыру керек. Емтихан кезіндегі іс- әрекет стратегиялары  жалпылама  Жеке дара түрде

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРДЕ ҚАЛАЙ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРДЕ ҚАЛАЙ ДАЙЫНДАЛУҒА БОЛАДЫ?ДАЙЫНДАЛУҒА БОЛАДЫ? -Жауапты кезеңде шашыраңқылыққа кезі

#4 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРДЕ ҚАЛАЙ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРДЕ ҚАЛАЙ ДАЙЫНДАЛУҒА БОЛАДЫ?ДАЙЫНДАЛУҒА БОЛАДЫ? -Жауапты кезеңде шашыраңқылыққа кезікпес Жауапты кезеңде шашыраңқылыққа кезікпес үшін, алдына шектен тыс мақсат-міндеттер үшін, алдына шектен тыс мақсат-міндеттер қоймау;қоймау; -Емтиханға дайындаларда сабырлылық Емтиханға дайындаларда сабырлылық қалыпты сақтап, аз-аздан, бөлімдерге бөліп қалыпты сақтап, аз-аздан, бөлімдерге бөліп бастау;бастау; -Егер ойыңды жинақтау қиындық туғызса, Егер ойыңды жинақтау қиындық туғызса, алдымен жеңіл материалды, кейін күрделі алдымен жеңіл материалды, кейін күрделі материалдарға дайындалуға ауыс;материалдарға дайындалуға ауыс; -Жүйкеге түскен ішкі қысымды шығару, Жүйкеге түскен ішкі қысымды шығару, шаршағанды басу үшін, босаңсу мен шаршағанды басу үшін, босаңсу мен еркінсуді қажет ететін жаттығуларды жиі еркінсуді қажет ететін жаттығуларды жиі жаса;жаса;

4 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРДЕ ҚАЛАЙ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҮРДЕ ҚАЛАЙ ДАЙЫНДАЛУҒА БОЛАДЫ?ДАЙЫНДАЛУҒА БОЛАДЫ? -Жауапты кезеңде шашыраңқылыққа кезікпес Жауапты кезеңде шашыраңқылыққа кезікпес үшін, алдына шектен тыс мақсат-міндеттер үшін, алдына шектен тыс мақсат-міндеттер қоймау;қоймау; -Емтиханға дайындаларда сабырлылық Емтиханға дайындаларда сабырлылық қалыпты сақтап, аз-аздан, бөлімдерге бөліп қалыпты сақтап, аз-аздан, бөлімдерге бөліп бастау;бастау; -Егер ойыңды жинақтау қиындық туғызса, Егер ойыңды жинақтау қиындық туғызса, алдымен жеңіл материалды, кейін күрделі алдымен жеңіл материалды, кейін күрделі материалдарға дайындалуға ауыс;материалдарға дайындалуға ауыс; -Жүйкеге түскен ішкі қысымды шығару, Жүйкеге түскен ішкі қысымды шығару, шаршағанды басу үшін, босаңсу мен шаршағанды басу үшін, босаңсу мен еркінсуді қажет ететін жаттығуларды жиі еркінсуді қажет ететін жаттығуларды жиі жаса;жаса;

ЕГЕР КӨЗІҢ ТАЛСА, НЕ ЕГЕР КӨЗІҢ ТАЛСА, НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?ІСТЕУ КЕРЕК? Кез келген екі жаттығуды орында:Кез келген екі жаттығуды оры

#5 слайд
ЕГЕР КӨЗІҢ ТАЛСА, НЕ ЕГЕР КӨЗІҢ ТАЛСА, НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?ІСТЕУ КЕРЕК? Кез келген екі жаттығуды орында:Кез келген екі жаттығуды орында:  жоғары-төмен бағытта ауыстырып жоғары-төмен бағытта ауыстырып (25 секунд), (25 секунд), солға-оңға солға-оңға (15секунд)(15секунд) қара; қара;  Көзіңмен өзіңнің атыңды, фамилияңды, тегіңді жаз;Көзіңмен өзіңнің атыңды, фамилияңды, тегіңді жаз;  Бір затқа кейінБір затқа кейін оны алып тастап қара оны алып тастап қара (20 секунд)(20 секунд)  Сосын алдындағы ақ қағазға қара Сосын алдындағы ақ қағазға қара (10 секунд)(10 секунд)  Төртбұрыш, үшбұрышты- ең алдымен сағат тілінің Төртбұрыш, үшбұрышты- ең алдымен сағат тілінің бағытымен, сосын қарсы бағытта сал; бағытымен, сосын қарсы бағытта сал;

5 слайд

ЕГЕР КӨЗІҢ ТАЛСА, НЕ ЕГЕР КӨЗІҢ ТАЛСА, НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?ІСТЕУ КЕРЕК? Кез келген екі жаттығуды орында:Кез келген екі жаттығуды орында:  жоғары-төмен бағытта ауыстырып жоғары-төмен бағытта ауыстырып (25 секунд), (25 секунд), солға-оңға солға-оңға (15секунд)(15секунд) қара; қара;  Көзіңмен өзіңнің атыңды, фамилияңды, тегіңді жаз;Көзіңмен өзіңнің атыңды, фамилияңды, тегіңді жаз;  Бір затқа кейінБір затқа кейін оны алып тастап қара оны алып тастап қара (20 секунд)(20 секунд)  Сосын алдындағы ақ қағазға қара Сосын алдындағы ақ қағазға қара (10 секунд)(10 секунд)  Төртбұрыш, үшбұрышты- ең алдымен сағат тілінің Төртбұрыш, үшбұрышты- ең алдымен сағат тілінің бағытымен, сосын қарсы бағытта сал; бағытымен, сосын қарсы бағытта сал;

КҮН ТӘРТІБІКҮН ТӘРТІБІ  Емтиханға күніне 8 сағат дайындал; Емтиханға күніне 8 сағат дайындал;  Спортпен шұғылдан, таза ауада

#6 слайд
КҮН ТӘРТІБІКҮН ТӘРТІБІ  Емтиханға күніне 8 сағат дайындал; Емтиханға күніне 8 сағат дайындал;  Спортпен шұғылдан, таза ауада Спортпен шұғылдан, таза ауада қыдыр, би кешіне барып билеп қайт; қыдыр, би кешіне барып билеп қайт;  Аз дегенде 8 сағат ұйықта, егер Аз дегенде 8 сағат ұйықта, егер қажетсінсең түскі астан соң тынығу қажетсінсең түскі астан соң тынығу сағатын жаса. сағатын жаса.

6 слайд

КҮН ТӘРТІБІКҮН ТӘРТІБІ  Емтиханға күніне 8 сағат дайындал; Емтиханға күніне 8 сағат дайындал;  Спортпен шұғылдан, таза ауада Спортпен шұғылдан, таза ауада қыдыр, би кешіне барып билеп қайт; қыдыр, би кешіне барып билеп қайт;  Аз дегенде 8 сағат ұйықта, егер Аз дегенде 8 сағат ұйықта, егер қажетсінсең түскі астан соң тынығу қажетсінсең түскі астан соң тынығу сағатын жаса. сағатын жаса.

ТАМАҚТАНУТАМАҚТАНУ  Тамақтану күніне 3-4 рет әртүрлі дәрумендермен Тамақтану күніне 3-4 рет әртүрлі дәрумендермен байытылған,

#7 слайд
ТАМАҚТАНУТАМАҚТАНУ  Тамақтану күніне 3-4 рет әртүрлі дәрумендермен Тамақтану күніне 3-4 рет әртүрлі дәрумендермен байытылған, калориясы жоғары болуы керек; байытылған, калориясы жоғары болуы керек;  Тамақтануға грек орехтерін, сүттен жасалған Тамақтануға грек орехтерін, сүттен жасалған тағамдарды, балық, ет, жеміс-жидек, көкөністерді, тағамдарды, балық, ет, жеміс-жидек, көкөністерді, шоколад тағы басқаларын пайдалан жөн. шоколад тағы басқаларын пайдалан жөн. Тағы Тағы бір кеңес:бір кеңес: емтихан алдында тойып емтихан алдында тойып тамақтанбаған абзал.тамақтанбаған абзал.

7 слайд

ТАМАҚТАНУТАМАҚТАНУ  Тамақтану күніне 3-4 рет әртүрлі дәрумендермен Тамақтану күніне 3-4 рет әртүрлі дәрумендермен байытылған, калориясы жоғары болуы керек; байытылған, калориясы жоғары болуы керек;  Тамақтануға грек орехтерін, сүттен жасалған Тамақтануға грек орехтерін, сүттен жасалған тағамдарды, балық, ет, жеміс-жидек, көкөністерді, тағамдарды, балық, ет, жеміс-жидек, көкөністерді, шоколад тағы басқаларын пайдалан жөн. шоколад тағы басқаларын пайдалан жөн. Тағы Тағы бір кеңес:бір кеңес: емтихан алдында тойып емтихан алдында тойып тамақтанбаған абзал.тамақтанбаған абзал.

САБАҚҚА ДАЙЫНДАЛУ ОРНЫСАБАҚҚА ДАЙЫНДАЛУ ОРНЫ * * Өзіңнің сабаққа дайындалатын Өзіңнің сабаққа дайындалатын кеңістігіңді

#8 слайд
САБАҚҚА ДАЙЫНДАЛУ ОРНЫСАБАҚҚА ДАЙЫНДАЛУ ОРНЫ * * Өзіңнің сабаққа дайындалатын Өзіңнің сабаққа дайындалатын кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр. кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр. * Үстеліңе сары немесе күлгін түсті * Үстеліңе сары немесе күлгін түсті заттар мен суреттерді қой, себебі бұл заттар мен суреттерді қой, себебі бұл түстер интеллектуалдық белсенді -түстер интеллектуалдық белсенді - лікті туғызады. лікті туғызады.

8 слайд

САБАҚҚА ДАЙЫНДАЛУ ОРНЫСАБАҚҚА ДАЙЫНДАЛУ ОРНЫ * * Өзіңнің сабаққа дайындалатын Өзіңнің сабаққа дайындалатын кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр. кеңістігіңді дұрыс ұйымдастыр. * Үстеліңе сары немесе күлгін түсті * Үстеліңе сары немесе күлгін түсті заттар мен суреттерді қой, себебі бұл заттар мен суреттерді қой, себебі бұл түстер интеллектуалдық белсенді -түстер интеллектуалдық белсенді - лікті туғызады. лікті туғызады.

ЕСТЕ САҚТАУДЫҢ КЕЙБІР ЕСТЕ САҚТАУДЫҢ КЕЙБІР ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ:ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ: 1.1.Есте сақтау қиындығы тікелей оқу материалының Есте с

#9 слайд
ЕСТЕ САҚТАУДЫҢ КЕЙБІР ЕСТЕ САҚТАУДЫҢ КЕЙБІР ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ:ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ: 1.1.Есте сақтау қиындығы тікелей оқу материалының Есте сақтау қиындығы тікелей оқу материалының көлеміне байланысты өседі. Қысқаша нақыл сөздерден көлеміне байланысты өседі. Қысқаша нақыл сөздерден гөрі, көлемдірек үзінділер оқыған пайдалы. гөрі, көлемдірек үзінділер оқыған пайдалы. 2.2.Есте сақтау материалының көлемі ауқымды болса, оны Есте сақтау материалының көлемі ауқымды болса, оны түсінуде жоғары.түсінуде жоғары. 3.3.Бөлінген жаттау қысқаша көлемді жаттаудан артық. Бөлінген жаттау қысқаша көлемді жаттаудан артық. (бірыңғай зулатып оқығаннан гөрі, ауысыммен, аз-(бірыңғай зулатып оқығаннан гөрі, ауысыммен, аз- аздан оқыған пайдалы). аздан оқыған пайдалы). 4.4.Уақытты қайта-қайта жай оқығаннан гөрі, есте Уақытты қайта-қайта жай оқығаннан гөрі, есте сақтағанды қайталауға жіберген тиімдірек. сақтағанды қайталауға жіберген тиімдірек. 5.  5.  Егер екі материалмен жұмыс істеп отырсаң, яғни көп Егер екі материалмен жұмыс істеп отырсаң, яғни көп және аздау, онда көбінен бастаған абзал. және аздау, онда көбінен бастаған абзал.

9 слайд

ЕСТЕ САҚТАУДЫҢ КЕЙБІР ЕСТЕ САҚТАУДЫҢ КЕЙБІР ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ:ЗАҢДЫЛЫҚТАРЫ: 1.1.Есте сақтау қиындығы тікелей оқу материалының Есте сақтау қиындығы тікелей оқу материалының көлеміне байланысты өседі. Қысқаша нақыл сөздерден көлеміне байланысты өседі. Қысқаша нақыл сөздерден гөрі, көлемдірек үзінділер оқыған пайдалы. гөрі, көлемдірек үзінділер оқыған пайдалы. 2.2.Есте сақтау материалының көлемі ауқымды болса, оны Есте сақтау материалының көлемі ауқымды болса, оны түсінуде жоғары.түсінуде жоғары. 3.3.Бөлінген жаттау қысқаша көлемді жаттаудан артық. Бөлінген жаттау қысқаша көлемді жаттаудан артық. (бірыңғай зулатып оқығаннан гөрі, ауысыммен, аз-(бірыңғай зулатып оқығаннан гөрі, ауысыммен, аз- аздан оқыған пайдалы). аздан оқыған пайдалы). 4.4.Уақытты қайта-қайта жай оқығаннан гөрі, есте Уақытты қайта-қайта жай оқығаннан гөрі, есте сақтағанды қайталауға жіберген тиімдірек. сақтағанды қайталауға жіберген тиімдірек. 5.  5.  Егер екі материалмен жұмыс істеп отырсаң, яғни көп Егер екі материалмен жұмыс істеп отырсаң, яғни көп және аздау, онда көбінен бастаған абзал. және аздау, онда көбінен бастаған абзал.

ЖҰМЫСҚА ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҰМЫСҚА ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ ШАРТТАРЫ:ШАРТТАРЫ:  Ақыл-ой мен дене еңбегін кезектестіру керек.

#10 слайд
ЖҰМЫСҚА ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҰМЫСҚА ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ ШАРТТАРЫ:ШАРТТАРЫ:  Ақыл-ой мен дене еңбегін кезектестіру керек. Ақыл-ой мен дене еңбегін кезектестіру керек.  Әртүрлі гимнастикалық жаттығулар жасау Әртүрлі гимнастикалық жаттығулар жасау қажет.қажет.  Көзді сақтау керек. Ол үшін үзіліс жасап, әр 20-Көзді сақтау керек. Ол үшін үзіліс жасап, әр 20- 30 минут сайын жаттығу жасау, (көзді кітаптан 30 минут сайын жаттығу жасау, (көзді кітаптан алып, алысқа қарау). алып, алысқа қарау).  Теледидар бағдарламаларын көруді азайту. Теледидар бағдарламаларын көруді азайту.

10 слайд

ЖҰМЫСҚА ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ ЖҰМЫСҚА ҚАБІЛЕТТІЛІКТІ АРТТЫРУ ШАРТТАРЫ:ШАРТТАРЫ:  Ақыл-ой мен дене еңбегін кезектестіру керек. Ақыл-ой мен дене еңбегін кезектестіру керек.  Әртүрлі гимнастикалық жаттығулар жасау Әртүрлі гимнастикалық жаттығулар жасау қажет.қажет.  Көзді сақтау керек. Ол үшін үзіліс жасап, әр 20-Көзді сақтау керек. Ол үшін үзіліс жасап, әр 20- 30 минут сайын жаттығу жасау, (көзді кітаптан 30 минут сайын жаттығу жасау, (көзді кітаптан алып, алысқа қарау). алып, алысқа қарау).  Теледидар бағдарламаларын көруді азайту. Теледидар бағдарламаларын көруді азайту.

ТЕСТІЛЕУ КЕЗІНДЕТЕСТІЛЕУ КЕЗІНДЕ  Ыңғайлы отырып, арқаңды тік ұста. Өзіңізді барлығынан Ыңғайлы отырып, арқаңды тік ұста. Өзіңі

#11 слайд
ТЕСТІЛЕУ КЕЗІНДЕТЕСТІЛЕУ КЕЗІНДЕ  Ыңғайлы отырып, арқаңды тік ұста. Өзіңізді барлығынан Ыңғайлы отырып, арқаңды тік ұста. Өзіңізді барлығынан ақылды, айлалы барлығын білемін , ақылды, айлалы барлығын білемін , «менің қолымнан бәрі «менің қолымнан бәрі келеді»келеді» деп ойлаңыз. деп ойлаңыз. «Мен сабырлымын, мен өте «Мен сабырлымын, мен өте сабырлымын»сабырлымын» деген сөздерге сүйеніп, ойыңызды деген сөздерге сүйеніп, ойыңызды жинақтаңыз. Осы сөздерді асықпай ішіңнен 2-3 рет қайтала. жинақтаңыз. Осы сөздерді асықпай ішіңнен 2-3 рет қайтала.  Тесті алып, тапсырманы оқып, сұрақтармен танысып Тесті алып, тапсырманы оқып, сұрақтармен танысып болғаннан кейін, өзіңізге жеңіл тапсырамдан бастаңыз. Таза болғаннан кейін, өзіңізге жеңіл тапсырамдан бастаңыз. Таза қағазға қарындашпен дұрыс жауабын белгілеп қойыңыз. қағазға қарындашпен дұрыс жауабын белгілеп қойыңыз. Барлық анықтамалар мен ережелерді мысалдарды есіңізге Барлық анықтамалар мен ережелерді мысалдарды есіңізге түсіріп, жауаптың дұрыстығына көзіңізді әбден жеткізіңіз. түсіріп, жауаптың дұрыстығына көзіңізді әбден жеткізіңіз. Егер сіз осылай жасай алсаңыз, біраз жеңілдеп қаласыз. Егер сіз осылай жасай алсаңыз, біраз жеңілдеп қаласыз.  Сіздің жүйке-жүйеңіз сабырлы, басыңыз түсінікті де, нақты Сіздің жүйке-жүйеңіз сабырлы, басыңыз түсінікті де, нақты жұмыс істей бастайды. Сіз ашуланшақтықтан босап, сіздің жұмыс істей бастайды. Сіз ашуланшақтықтан босап, сіздің барлық күш-жігеріңіз тест жұмысына бағытталады.  барлық күш-жігеріңіз тест жұмысына бағытталады.  

11 слайд

ТЕСТІЛЕУ КЕЗІНДЕТЕСТІЛЕУ КЕЗІНДЕ  Ыңғайлы отырып, арқаңды тік ұста. Өзіңізді барлығынан Ыңғайлы отырып, арқаңды тік ұста. Өзіңізді барлығынан ақылды, айлалы барлығын білемін , ақылды, айлалы барлығын білемін , «менің қолымнан бәрі «менің қолымнан бәрі келеді»келеді» деп ойлаңыз. деп ойлаңыз. «Мен сабырлымын, мен өте «Мен сабырлымын, мен өте сабырлымын»сабырлымын» деген сөздерге сүйеніп, ойыңызды деген сөздерге сүйеніп, ойыңызды жинақтаңыз. Осы сөздерді асықпай ішіңнен 2-3 рет қайтала. жинақтаңыз. Осы сөздерді асықпай ішіңнен 2-3 рет қайтала.  Тесті алып, тапсырманы оқып, сұрақтармен танысып Тесті алып, тапсырманы оқып, сұрақтармен танысып болғаннан кейін, өзіңізге жеңіл тапсырамдан бастаңыз. Таза болғаннан кейін, өзіңізге жеңіл тапсырамдан бастаңыз. Таза қағазға қарындашпен дұрыс жауабын белгілеп қойыңыз. қағазға қарындашпен дұрыс жауабын белгілеп қойыңыз. Барлық анықтамалар мен ережелерді мысалдарды есіңізге Барлық анықтамалар мен ережелерді мысалдарды есіңізге түсіріп, жауаптың дұрыстығына көзіңізді әбден жеткізіңіз. түсіріп, жауаптың дұрыстығына көзіңізді әбден жеткізіңіз. Егер сіз осылай жасай алсаңыз, біраз жеңілдеп қаласыз. Егер сіз осылай жасай алсаңыз, біраз жеңілдеп қаласыз.  Сіздің жүйке-жүйеңіз сабырлы, басыңыз түсінікті де, нақты Сіздің жүйке-жүйеңіз сабырлы, басыңыз түсінікті де, нақты жұмыс істей бастайды. Сіз ашуланшақтықтан босап, сіздің жұмыс істей бастайды. Сіз ашуланшақтықтан босап, сіздің барлық күш-жігеріңіз тест жұмысына бағытталады.  барлық күш-жігеріңіз тест жұмысына бағытталады.  

МАТЕРИАЛДЫ ЕСТЕ САҚТАУ ӘДІС-МАТЕРИАЛДЫ ЕСТЕ САҚТАУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ:ТӘСІЛДЕРІ: ТоптауТоптау – материалдың мазмұнына қарай бөлікке

#12 слайд
МАТЕРИАЛДЫ ЕСТЕ САҚТАУ ӘДІС-МАТЕРИАЛДЫ ЕСТЕ САҚТАУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ:ТӘСІЛДЕРІ: ТоптауТоптау – материалдың мазмұнына қарай бөлікке бөлу. “Мазмұны бойынша, ассоциация арқылы” Негізгі тірек бөлігін бөліп алу Негізгі тірек бөлігін бөліп алу – қысқаша тарауды мақаланы бөліп алу. “Мәтінге сұрақ қою, мысалдар, жылнамалар салыстыру” Жоспар құру Жоспар құру - негізгі тірекке сүйену ҮйлестіруҮйлестіру – жалпы ортақ белгілерін негізге ала отырып түрге, топқа жіктеу.

12 слайд

МАТЕРИАЛДЫ ЕСТЕ САҚТАУ ӘДІС-МАТЕРИАЛДЫ ЕСТЕ САҚТАУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ:ТӘСІЛДЕРІ: ТоптауТоптау – материалдың мазмұнына қарай бөлікке бөлу. “Мазмұны бойынша, ассоциация арқылы” Негізгі тірек бөлігін бөліп алу Негізгі тірек бөлігін бөліп алу – қысқаша тарауды мақаланы бөліп алу. “Мәтінге сұрақ қою, мысалдар, жылнамалар салыстыру” Жоспар құру Жоспар құру - негізгі тірекке сүйену ҮйлестіруҮйлестіру – жалпы ортақ белгілерін негізге ала отырып түрге, топқа жіктеу.

Материалдың бір текті жалғасып келетін реті Материалдың бір текті жалғасып келетін реті – бір ізгілікпен, жүйелілік құру. Көлем

#13 слайд
Материалдың бір текті жалғасып келетін реті Материалдың бір текті жалғасып келетін реті – бір ізгілікпен, жүйелілік құру. Көлемі, уақыты бойынша кеңістікте ретімен орналастыру. АссоциацияАссоциация – ұқсастықтары немесе қарама-қарсылылығына қарай ойға байланыстыру. Схема құру (Жеңілдетіп көрсету) Схема құру (Жеңілдетіп көрсету) – графикалық сызықтар арқылы тапсырманы есте сақтауға оңайлатып көрсету. ҚұрылымыҚұрылымы – бөлімдердің өзара орналасуы.

13 слайд

Материалдың бір текті жалғасып келетін реті Материалдың бір текті жалғасып келетін реті – бір ізгілікпен, жүйелілік құру. Көлемі, уақыты бойынша кеңістікте ретімен орналастыру. АссоциацияАссоциация – ұқсастықтары немесе қарама-қарсылылығына қарай ойға байланыстыру. Схема құру (Жеңілдетіп көрсету) Схема құру (Жеңілдетіп көрсету) – графикалық сызықтар арқылы тапсырманы есте сақтауға оңайлатып көрсету. ҚұрылымыҚұрылымы – бөлімдердің өзара орналасуы.

ҰБТ ға оқушылардың психологиялық дайындық этаптары: ҰБТ ға оқушылардың психологиялық дайындық этаптары:

#14 слайд
ҰБТ ға оқушылардың психологиялық дайындық этаптары: ҰБТ ға оқушылардың психологиялық дайындық этаптары:

14 слайд

ҰБТ ға оқушылардың психологиялық дайындық этаптары: ҰБТ ға оқушылардың психологиялық дайындық этаптары:

Тиімді Тиімді тамақтанутамақтану Ақуыз -өсу, даму және ағза жасушаларының құрылысы үшін аса қажет. Ақуыздар өсімдік (бұршақ,

#15 слайд
Тиімді Тиімді тамақтанутамақтану Ақуыз -өсу, даму және ағза жасушаларының құрылысы үшін аса қажет. Ақуыздар өсімдік (бұршақ, фасоль, соя, арахис, жаңғақтар) және мал (жұмыртқалар, ет, балық, сүт) тектестерде болады. Көм ірсулар -көмегімен ағза жылу сақтайды және қуат алады. Құрамында көмірсулар бар тағамдар: нан, картоп, жармалар, банандар, қант, бал т.б. Көмірсуларды көп қолдануға болмайды. М а й л а р -қуатты өндіреді және оны ағзада майлы ұлпа түрінде жинақтайды. Олар өсімдік және сары майда, мал майында болады. Дәрумендер ағзаға аурудан сақтануға көмектеседі. В и т а м и н д е р г е-жемістер мен көкөністер. Сәбіз, ананас - есте сақтауын жақсартады. Пияз, жаңғақ – зейінін шоғырландырады, Орамжапырақ, лимон – оқуына көмектеседі. Банан, бүлдірген, нан, картоп, сәбіз, алма, алмұрт, жүзім, мейіз, сүзбелерде оқушының танымдық қабілетіне көмектеседі. -жемістер мен көкөністер. Сәбіз, ананас - есте сақтауын жақсартады. Пияз, жаңғақ – зейінін шоғырландырады, Орамжапырақ, лимон – оқуына көмектеседі. Банан, бүлдірген, нан, картоп, сәбіз, алма, алмұрт, жүзім, мейіз, сүзбелерде оқушының танымдық қабілетіне көмектеседі. –ағзаның қалыпты жұмыс атқаруы үшін аса қажетті химиялық заттар. Олар ағзаға тамақпен түседі. М и к р о э л е м е н т т е р-құрамында қант, минеральды заттар мен дәрумендер болмау керек. -құрамында қант, минеральды заттар мен дәрумендер болмау керек. С у с ы н н ы ң

15 слайд

Тиімді Тиімді тамақтанутамақтану Ақуыз -өсу, даму және ағза жасушаларының құрылысы үшін аса қажет. Ақуыздар өсімдік (бұршақ, фасоль, соя, арахис, жаңғақтар) және мал (жұмыртқалар, ет, балық, сүт) тектестерде болады. Көм ірсулар -көмегімен ағза жылу сақтайды және қуат алады. Құрамында көмірсулар бар тағамдар: нан, картоп, жармалар, банандар, қант, бал т.б. Көмірсуларды көп қолдануға болмайды. М а й л а р -қуатты өндіреді және оны ағзада майлы ұлпа түрінде жинақтайды. Олар өсімдік және сары майда, мал майында болады. Дәрумендер ағзаға аурудан сақтануға көмектеседі. В и т а м и н д е р г е-жемістер мен көкөністер. Сәбіз, ананас - есте сақтауын жақсартады. Пияз, жаңғақ – зейінін шоғырландырады, Орамжапырақ, лимон – оқуына көмектеседі. Банан, бүлдірген, нан, картоп, сәбіз, алма, алмұрт, жүзім, мейіз, сүзбелерде оқушының танымдық қабілетіне көмектеседі. -жемістер мен көкөністер. Сәбіз, ананас - есте сақтауын жақсартады. Пияз, жаңғақ – зейінін шоғырландырады, Орамжапырақ, лимон – оқуына көмектеседі. Банан, бүлдірген, нан, картоп, сәбіз, алма, алмұрт, жүзім, мейіз, сүзбелерде оқушының танымдық қабілетіне көмектеседі. –ағзаның қалыпты жұмыс атқаруы үшін аса қажетті химиялық заттар. Олар ағзаға тамақпен түседі. М и к р о э л е м е н т т е р-құрамында қант, минеральды заттар мен дәрумендер болмау керек. -құрамында қант, минеральды заттар мен дәрумендер болмау керек. С у с ы н н ы ң

ҚОБАЛЖУҒА ӘСЕР ҚОБАЛЖУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР:ФАКТОРЛАР:  Бастың ауруы;Бастың ауруы;  Күштің азаюы;Күштің азаюы;  К

#16 слайд
ҚОБАЛЖУҒА ӘСЕР ҚОБАЛЖУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР:ФАКТОРЛАР:  Бастың ауруы;Бастың ауруы;  Күштің азаюы;Күштің азаюы;  Көңіл-күйдің болмауы;Көңіл-күйдің болмауы;  Өз-Өз-өзіне деген сөзіне деген сенімсіздіктің болуы;енімсіздіктің болуы;  Көңіл-күйдің жиі өзгеруі,Көңіл-күйдің жиі өзгеруі, шаршау, мазасызданушаршау, мазасыздану

16 слайд

ҚОБАЛЖУҒА ӘСЕР ҚОБАЛЖУҒА ӘСЕР ЕТЕТІН ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР:ФАКТОРЛАР:  Бастың ауруы;Бастың ауруы;  Күштің азаюы;Күштің азаюы;  Көңіл-күйдің болмауы;Көңіл-күйдің болмауы;  Өз-Өз-өзіне деген сөзіне деген сенімсіздіктің болуы;енімсіздіктің болуы;  Көңіл-күйдің жиі өзгеруі,Көңіл-күйдің жиі өзгеруі, шаршау, мазасызданушаршау, мазасыздану

Қобалжудан құтылудың жолдары:Қобалжудан құтылудың жолдары: •Өзіңізді бір шыны Өзіңізді бір шыны шаймен сергітіңіз;шаймен серг

#17 слайд
Қобалжудан құтылудың жолдары:Қобалжудан құтылудың жолдары: •Өзіңізді бір шыны Өзіңізді бір шыны шаймен сергітіңіз;шаймен сергітіңіз; Шай адамның шаршағанын Шай адамның шаршағанын басады, жүйке жүйесін басады, жүйке жүйесін қалыпқа келтіреді. Көк шай қалыпқа келтіреді. Көк шай адам бойындағы қысымды адам бойындағы қысымды түсіреді.түсіреді. •Банан жеңізБанан жеңіз Күніне ең аз дегенде бір банан жеңіз. Күніне ең аз дегенде бір банан жеңіз. Онда барлық витаминдер, Онда барлық витаминдер, микроэлементтер бар, сонымен микроэлементтер бар, сонымен қатар оның энергетикалық қатар оның энергетикалық құндылығы жоғары.құндылығы жоғары.

17 слайд

Қобалжудан құтылудың жолдары:Қобалжудан құтылудың жолдары: •Өзіңізді бір шыны Өзіңізді бір шыны шаймен сергітіңіз;шаймен сергітіңіз; Шай адамның шаршағанын Шай адамның шаршағанын басады, жүйке жүйесін басады, жүйке жүйесін қалыпқа келтіреді. Көк шай қалыпқа келтіреді. Көк шай адам бойындағы қысымды адам бойындағы қысымды түсіреді.түсіреді. •Банан жеңізБанан жеңіз Күніне ең аз дегенде бір банан жеңіз. Күніне ең аз дегенде бір банан жеңіз. Онда барлық витаминдер, Онда барлық витаминдер, микроэлементтер бар, сонымен микроэлементтер бар, сонымен қатар оның энергетикалық қатар оның энергетикалық құндылығы жоғары.құндылығы жоғары.

ҚҚОБАЛЖУДАН ОБАЛЖУДАН ҚҰҚҰТЫЛУДЫТЫЛУДЫҢ Ң ЖОЛДАРЫ:ЖОЛДАРЫ: •Спортпен айналысыңыз.Спортпен айналысыңыз. Біршама уақыттан с

#18 слайд
ҚҚОБАЛЖУДАН ОБАЛЖУДАН ҚҰҚҰТЫЛУДЫТЫЛУДЫҢ Ң ЖОЛДАРЫ:ЖОЛДАРЫ: •Спортпен айналысыңыз.Спортпен айналысыңыз. Біршама уақыттан соң өзіңізді Біршама уақыттан соң өзіңізді жеңіл, шымыр, әрі мықты жеңіл, шымыр, әрі мықты сезінесіз.сезінесіз. •Ароматерапия.Ароматерапия. Түрлі иіс сулардың Түрлі иіс сулардың көмегімен өзіңізді тыныштандырыңыз. көмегімен өзіңізді тыныштандырыңыз. Лаванданың, түймедақтың, валериананың Лаванданың, түймедақтың, валериананың бірнеше тамшысын қосу арқылы иіс су бірнеше тамшысын қосу арқылы иіс су жасап бөлмелерге себіңіз. Анис, апельсин жасап бөлмелерге себіңіз. Анис, апельсин және базилик көңіл-күйді көтереді, және базилик көңіл-күйді көтереді, күйзелістің, қайғыға түсудің, қобалжудың күйзелістің, қайғыға түсудің, қобалжудың алдын-алады. алдын-алады.

18 слайд

ҚҚОБАЛЖУДАН ОБАЛЖУДАН ҚҰҚҰТЫЛУДЫТЫЛУДЫҢ Ң ЖОЛДАРЫ:ЖОЛДАРЫ: •Спортпен айналысыңыз.Спортпен айналысыңыз. Біршама уақыттан соң өзіңізді Біршама уақыттан соң өзіңізді жеңіл, шымыр, әрі мықты жеңіл, шымыр, әрі мықты сезінесіз.сезінесіз. •Ароматерапия.Ароматерапия. Түрлі иіс сулардың Түрлі иіс сулардың көмегімен өзіңізді тыныштандырыңыз. көмегімен өзіңізді тыныштандырыңыз. Лаванданың, түймедақтың, валериананың Лаванданың, түймедақтың, валериананың бірнеше тамшысын қосу арқылы иіс су бірнеше тамшысын қосу арқылы иіс су жасап бөлмелерге себіңіз. Анис, апельсин жасап бөлмелерге себіңіз. Анис, апельсин және базилик көңіл-күйді көтереді, және базилик көңіл-күйді көтереді, күйзелістің, қайғыға түсудің, қобалжудың күйзелістің, қайғыға түсудің, қобалжудың алдын-алады. алдын-алады.

«Дыбыстық жаттығу» Мақсаты: дыбыстық гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің тынығуы. Дыбыстық жаттығуды бастамас бұрын, жүрг

#19 слайд
«Дыбыстық жаттығу» Мақсаты: дыбыстық гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің тынығуы. Дыбыстық жаттығуды бастамас бұрын, жүргізуші жаттығу ережесін түсіндіреді: өзімізді бірқалыпты, жайлы сезінемі...

19 слайд

«Дыбыстық жаттығу» Мақсаты: дыбыстық гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің тынығуы. Дыбыстық жаттығуды бастамас бұрын, жүргізуші жаттығу ережесін түсіндіреді: өзімізді бірқалыпты, жайлы сезінемі...

Файл форматы:
ppt
03.12.2024
128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі