Материалдар / Үй жануарлары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үй жануарлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге арналған презентация.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, жануарлар мен өсімдіктердің түрлерімен таныстыру. “

2 слайд
Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, жануарлар мен өсімдіктердің түрлерімен таныстыру. “Қызыл кітап” туралы түсінік беру Мақсаты Тәрбиелік: Табиғатқа деген сүйіспеншілігін ояту,адамгершілікке тәрбиелеу,заңды қорғауға,Отанға адал қызмет етуге тәрбиелеу. Білімділік: Жаңа сабақты игерту,Қазақстандағы өсімдіктер мен жануарлар туралы түсіндіру. Дамытушылық: Ақыл – ойын,ой - өрісін дамыту,танымдық белсенділігін арттыру. Сабақты өткізу әдісі: Түсіндіру,сұрақ –жауап Пайдаланатын құралдар: Суреттер,топқа бөлуге қажетті құралдар,интерактивті тақта

2 слайд

Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, жануарлар мен өсімдіктердің түрлерімен таныстыру. “Қызыл кітап” туралы түсінік беру Мақсаты Тәрбиелік: Табиғатқа деген сүйіспеншілігін ояту,адамгершілікке тәрбиелеу,заңды қорғауға,Отанға адал қызмет етуге тәрбиелеу. Білімділік: Жаңа сабақты игерту,Қазақстандағы өсімдіктер мен жануарлар туралы түсіндіру. Дамытушылық: Ақыл – ойын,ой - өрісін дамыту,танымдық белсенділігін арттыру. Сабақты өткізу әдісі: Түсіндіру,сұрақ –жауап Пайдаланатын құралдар: Суреттер,топқа бөлуге қажетті құралдар,интерактивті тақта

Күннің сәні – шуағымен, Қыстың сәні – қырауымен. Көлдің сәні – аққуымен, Оқушы сәні – біліммен. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың бары

3 слайд
Күннің сәні – шуағымен, Қыстың сәні – қырауымен. Көлдің сәні – аққуымен, Оқушы сәні – біліммен. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың барысы:

3 слайд

Күннің сәні – шуағымен, Қыстың сәні – қырауымен. Көлдің сәні – аққуымен, Оқушы сәні – біліммен. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың барысы:

4 слайд

4 слайд

Үй тапсырмасын қорытындылау

5 слайд
Үй тапсырмасын қорытындылау

5 слайд

Үй тапсырмасын қорытындылау

6 слайд

6 слайд

Аңдар Жануарлар Қызыл түс Құстар Өсімдіктер“Қызыл кітап” “Қызыл кітап” Қызыл – сақта, қорғаныш, ерекше түс.

7 слайд
Аңдар Жануарлар Қызыл түс Құстар Өсімдіктер“Қызыл кітап” “Қызыл кітап” Қызыл – сақта, қорғаныш, ерекше түс. Осы кітапта жойылып кету каупі бар аң, құс, өсімдік жануарлар тіркелген. Егер осы кітаптағы жануарларға қиянат жасаған адам мемлекет тарапынан айыппұл төлейді немесе жазаланады.

7 слайд

Аңдар Жануарлар Қызыл түс Құстар Өсімдіктер“Қызыл кітап” “Қызыл кітап” Қызыл – сақта, қорғаныш, ерекше түс. Осы кітапта жойылып кету каупі бар аң, құс, өсімдік жануарлар тіркелген. Егер осы кітаптағы жануарларға қиянат жасаған адам мемлекет тарапынан айыппұл төлейді немесе жазаланады.

Қазақстанның “Қызыл кітабы” 1977 жылы, 1991 жылы, 1996 жылы өңделіп шықты. Мақсаты: Саны азайған өсімдіктер мен жануарлар

8 слайд
Қазақстанның “Қызыл кітабы” 1977 жылы, 1991 жылы, 1996 жылы өңделіп шықты. Мақсаты: Саны азайған өсімдіктер мен жануарларды есепке алу

8 слайд

Қазақстанның “Қызыл кітабы” 1977 жылы, 1991 жылы, 1996 жылы өңделіп шықты. Мақсаты: Саны азайған өсімдіктер мен жануарларды есепке алу

Грейг қызғалдағы

9 слайд
Грейг қызғалдағы

9 слайд

Грейг қызғалдағы

Кауфман қызғалдағы

10 слайд
Кауфман қызғалдағы

10 слайд

Кауфман қызғалдағы

Дермене – жусан дәрілік қасиеті бар өсімдік

11 слайд
Дермене – жусан дәрілік қасиеті бар өсімдік

11 слайд

Дермене – жусан дәрілік қасиеті бар өсімдік

Іле Алатауының шырша ағашы

12 слайд
Іле Алатауының шырша ағашы

12 слайд

Іле Алатауының шырша ағашы

Түйе

13 слайд
Түйе

13 слайд

Түйе

Құландар

14 слайд
Құландар

14 слайд

Құландар

Қарақұйрық

15 слайд
Қарақұйрық

15 слайд

Қарақұйрық

Бүркіт – жыртқыш құс

16 слайд
Бүркіт – жыртқыш құс

16 слайд

Бүркіт – жыртқыш құс

Дуадақ – түйеқұсқа ұқсас

17 слайд
Дуадақ – түйеқұсқа ұқсас

17 слайд

Дуадақ – түйеқұсқа ұқсас

Тырна

18 слайд
Тырна

18 слайд

Тырна

Мылтық – аңшы Жыртқыш аңды жою Қызық үшін Азық үшін

19 слайд
Мылтық – аңшы Жыртқыш аңды жою Қызық үшін Азық үшін

19 слайд

Мылтық – аңшы Жыртқыш аңды жою Қызық үшін Азық үшін

Топпен жұмыс Мылтық көрсем төрлерде іліп қойған, Менің мазам кетеді күдікті ойдан. Жұртпен бірге мәз болып, ду-ду күліп, Қайт

20 слайд
Топпен жұмыс Мылтық көрсем төрлерде іліп қойған, Менің мазам кетеді күдікті ойдан. Жұртпен бірге мәз болып, ду-ду күліп, Қайта алмаймын содан соң күліп тойдан. Ұяламын қарауға қарлығашқа, Шиқылдайсың балапан қарның аш па? Жаутаңдайсың әр Болат, әр Қайратқа, Жаутаңдайсың әр бұзық, әр балаға. Баяғыдай көбінің халі бірақ, Мойындарын үзеді әлі бұрап, Қызыл кітап – бұл өзі қызық кітап, Тысы жұқа, астары қалыңырақ. І топ ІІІ топ ІІ топ Өлеңді оқып, әр топбасшысы өз ойын дәлелдеп шығады

20 слайд

Топпен жұмыс Мылтық көрсем төрлерде іліп қойған, Менің мазам кетеді күдікті ойдан. Жұртпен бірге мәз болып, ду-ду күліп, Қайта алмаймын содан соң күліп тойдан. Ұяламын қарауға қарлығашқа, Шиқылдайсың балапан қарның аш па? Жаутаңдайсың әр Болат, әр Қайратқа, Жаутаңдайсың әр бұзық, әр балаға. Баяғыдай көбінің халі бірақ, Мойындарын үзеді әлі бұрап, Қызыл кітап – бұл өзі қызық кітап, Тысы жұқа, астары қалыңырақ. І топ ІІІ топ ІІ топ Өлеңді оқып, әр топбасшысы өз ойын дәлелдеп шығады

Жабайы табиғат Дүние жүзі қорының (WWF) эмблемасында үлкен панда бейнеленген Үлкен панда – аюдың аты. Ол Кытайдың таулы аймағ

21 слайд
Жабайы табиғат Дүние жүзі қорының (WWF) эмблемасында үлкен панда бейнеленген Үлкен панда – аюдың аты. Ол Кытайдың таулы аймағында тіршілік етеді

21 слайд

Жабайы табиғат Дүние жүзі қорының (WWF) эмблемасында үлкен панда бейнеленген Үлкен панда – аюдың аты. Ол Кытайдың таулы аймағында тіршілік етеді

Табиғатты қорғау ережелері 1.Көгалды жерлерді таптамау 2.Өсіп тұрған ағашты, жас талды сындырмау 3.Орманда кездесетін құмырсқ

22 слайд
Табиғатты қорғау ережелері 1.Көгалды жерлерді таптамау 2.Өсіп тұрған ағашты, жас талды сындырмау 3.Орманда кездесетін құмырсқа илеуін бұзбау. 4.Құс ұясын бұзбау 5.Жеміс ағаштарының түбін әктеу 6.Өсіп тұрған ағаштың қураған бөлігін кесіп, кескен жерін сылау 7.Орманда, бақта қоқыс тастамау 8.Көктемде ұшып келетін құстарға ұя жасау 9.Қыстап қалатын құстарға азық дайындау

22 слайд

Табиғатты қорғау ережелері 1.Көгалды жерлерді таптамау 2.Өсіп тұрған ағашты, жас талды сындырмау 3.Орманда кездесетін құмырсқа илеуін бұзбау. 4.Құс ұясын бұзбау 5.Жеміс ағаштарының түбін әктеу 6.Өсіп тұрған ағаштың қураған бөлігін кесіп, кескен жерін сылау 7.Орманда, бақта қоқыс тастамау 8.Көктемде ұшып келетін құстарға ұя жасау 9.Қыстап қалатын құстарға азық дайындау

Ойын “Құстарға көмек” 1.Өсімдіктер мен жануарлар “Қызыл кітапқа не үшін енеді? 2. “Қызыл кітап” нешінші жылы шықты? 3. Құстар

23 слайд
Ойын “Құстарға көмек” 1.Өсімдіктер мен жануарлар “Қызыл кітапқа не үшін енеді? 2. “Қызыл кітап” нешінші жылы шықты? 3. Құстардың қандай пайдасы бар?

23 слайд

Ойын “Құстарға көмек” 1.Өсімдіктер мен жануарлар “Қызыл кітапқа не үшін енеді? 2. “Қызыл кітап” нешінші жылы шықты? 3. Құстардың қандай пайдасы бар?

Ойын “Құстарға көмек”

24 слайд
Ойын “Құстарға көмек”

24 слайд

Ойын “Құстарға көмек”

25 слайд

25 слайд

Ситуациялық сұрақтар 1.Егер орманда жүрген балалар құстардың ұясынан жұмыртқасын алып кетпекші болса, сен не айтар едің? 2.

26 слайд
Ситуациялық сұрақтар 1.Егер орманда жүрген балалар құстардың ұясынан жұмыртқасын алып кетпекші болса, сен не айтар едің? 2. Егер құстың ұясынан балапаны жерге түсіп кетсе, сен не істер едің?

26 слайд

Ситуациялық сұрақтар 1.Егер орманда жүрген балалар құстардың ұясынан жұмыртқасын алып кетпекші болса, сен не айтар едің? 2. Егер құстың ұясынан балапаны жерге түсіп кетсе, сен не істер едің?

Бағалау: Оқушыларды мадақтай отырып, сабаққа белсене араласқандарына гүл сыйлау Үйге тапсырма: Ережелерді түсініп оқу. Құстың

27 слайд
Бағалау: Оқушыларды мадақтай отырып, сабаққа белсене араласқандарына гүл сыйлау Үйге тапсырма: Ережелерді түсініп оқу. Құстың ұясының суретін салу.

27 слайд

Бағалау: Оқушыларды мадақтай отырып, сабаққа белсене араласқандарына гүл сыйлау Үйге тапсырма: Ережелерді түсініп оқу. Құстың ұясының суретін салу.