"Үйдегі қауіпсіздіек"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Үйдегі қауіпсіздіек"

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіндіру. Оқытудың жаңа технологияларды пайдалана отырып, жаңаша сабақ жоспарын құрастыра отырып,Шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды.Үйдегі қауіпсіздік ережесі туралы білді,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алды. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алды. Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алды.Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілік қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна СҚО Ақжар ауданы Талшық орта ме

#1 слайд
СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна Оқу мақсаты 1.1.4.3 Үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіндіру. 1.1.4.6 Шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Үйдегі қауіпсіздік ережесі туралы біледі,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алады. Кейбір оқушылар:Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алады.Пән Дүниетану Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік Пән Дүниетану Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік Бағалау критерилеріҮйдегі қауіпсіздік ережесі туралы білді,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алды. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алды. Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алды.

1 слайд

СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна Оқу мақсаты 1.1.4.3 Үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіндіру. 1.1.4.6 Шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Үйдегі қауіпсіздік ережесі туралы біледі,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алады. Кейбір оқушылар:Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алады.Пән Дүниетану Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік Пән Дүниетану Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік Бағалау критерилеріҮйдегі қауіпсіздік ережесі туралы білді,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алды. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алды. Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алды.

Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения -

#2 слайд
Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения - rescue Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения - rescueҚұндылықтарды дарыту Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілі к қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу. Құндылықтарды дарыту Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілі к қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу.Пәнаралық байланыс Сауат ашу Музыка Пәнаралық байланыс Сауат ашу МузыкаАҚТ қолдану дағдылары Бейне жазба,аудио жазба, оқулық,дәптер,сужетті суреттер АҚТ қолдану дағдылары Бейне жазба,аудио жазба, оқулық,дәптер,сужетті суреттерБастапқы білім Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі. Бастапқы білім Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі.

2 слайд

Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения - rescue Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения - rescueҚұндылықтарды дарыту Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілі к қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу. Құндылықтарды дарыту Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілі к қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу.Пәнаралық байланыс Сауат ашу Музыка Пәнаралық байланыс Сауат ашу МузыкаАҚТ қолдану дағдылары Бейне жазба,аудио жазба, оқулық,дәптер,сужетті суреттер АҚТ қолдану дағдылары Бейне жазба,аудио жазба, оқулық,дәптер,сужетті суреттерБастапқы білім Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі. Бастапқы білім Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі.

Сабақтың басы Сабақтың басы“Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру. “Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық

#3 слайд
Сабақтың басы Сабақтың басы“Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру. “Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру.Ширату жаттығулары Дабылды тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады?“Өрт” тақырыбына бейнежазба Ширату жаттығулары Дабылды тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады?“Өрт” тақырыбына бейнежазбаТапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі 1.Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? 2 Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкеледі Тапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі 1.Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? 2 Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкеледіДескриптор:Сурет бойынша қауіпті заттарды атайды.Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкелетінін біледі. Суретке қарап әр топ сұрақ ойлап табады. Дескриптор:Сурет бойынша қауіпті заттарды атайды.Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкелетінін біледі. Суретке қарап әр топ сұрақ ойлап табады.(ҚБ) оқушылар тарапынан «Бас бармақ» (ҚБ) оқушылар тарапынан «Бас бармақ» Тапсырма №2 1.Топпен жұмыс (әр топ алгоритм бойынша жұмыс жасайды:) 2.Суреттке қарап әр топ 3 сұрақ ойлап табу. . Тапсырма №2 1.Топпен жұмыс (әр топ алгоритм бойынша жұмыс жасайды:) 2.Суреттке қарап әр топ 3 сұрақ ойлап табу. .“Мамандықты тап”ойын арқылы топқа бөлу. “Мамандықты тап”ойын арқылы топқа бөлу.

3 слайд

Сабақтың басы Сабақтың басы“Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру. “Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру.Ширату жаттығулары Дабылды тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады?“Өрт” тақырыбына бейнежазба Ширату жаттығулары Дабылды тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады?“Өрт” тақырыбына бейнежазбаТапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі 1.Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? 2 Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкеледі Тапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі 1.Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? 2 Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкеледіДескриптор:Сурет бойынша қауіпті заттарды атайды.Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкелетінін біледі. Суретке қарап әр топ сұрақ ойлап табады. Дескриптор:Сурет бойынша қауіпті заттарды атайды.Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкелетінін біледі. Суретке қарап әр топ сұрақ ойлап табады.(ҚБ) оқушылар тарапынан «Бас бармақ» (ҚБ) оқушылар тарапынан «Бас бармақ» Тапсырма №2 1.Топпен жұмыс (әр топ алгоритм бойынша жұмыс жасайды:) 2.Суреттке қарап әр топ 3 сұрақ ойлап табу. . Тапсырма №2 1.Топпен жұмыс (әр топ алгоритм бойынша жұмыс жасайды:) 2.Суреттке қарап әр топ 3 сұрақ ойлап табу. .“Мамандықты тап”ойын арқылы топқа бөлу. “Мамандықты тап”ойын арқылы топқа бөлу.

Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қа

#4 слайд
Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіредіДескриптор Қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады. Шұғыл көмек қызметіне хабарлай алады Дескриптор Қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады. Шұғыл көмек қызметіне хабарлай аладыҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» арқылы бағалау (белгілер арқылы) ҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» арқылы бағалау (белгілер арқылы)Тапсырма 4 Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады Тапсырма 4 Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады

4 слайд

Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіредіДескриптор Қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады. Шұғыл көмек қызметіне хабарлай алады Дескриптор Қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады. Шұғыл көмек қызметіне хабарлай аладыҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» арқылы бағалау (белгілер арқылы) ҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» арқылы бағалау (белгілер арқылы)Тапсырма 4 Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады Тапсырма 4 Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады

Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыны Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыныШарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түсп

#5 слайд
Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыны Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыныШарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп түсіндіру керек. Шарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп түсіндіру керек.«Еркін микрофон» әдісі Өрт бола қалған жағдайда қандай номерге хабарласасың? Үйдегі қандай тұрмыстық заттар қауіпті? «Еркін микрофон» әдісі Өрт бола қалған жағдайда қандай номерге хабарласасың? Үйдегі қандай тұрмыстық заттар қауіпті?

5 слайд

Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыны Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыныШарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп түсіндіру керек. Шарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп түсіндіру керек.«Еркін микрофон» әдісі Өрт бола қалған жағдайда қандай номерге хабарласасың? Үйдегі қандай тұрмыстық заттар қауіпті? «Еркін микрофон» әдісі Өрт бола қалған жағдайда қандай номерге хабарласасың? Үйдегі қандай тұрмыстық заттар қауіпті?

Файл форматы:
ppt
20.01.2019
593
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі