"Үйдегі қауіпсіздіек"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СҚО Ақжар ауданы
Талшық орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Амренова Жадыра
Каирболатовна СҚО Ақжар ауданы
Талшық орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Амренова Жадыра
Каирболатовна
Оқу мақсаты
1.1.4.3 Үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіндіру.
1.1.4.6 Шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын
анықтайды.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Үйдегі қауіпсіздік ережесі туралы біледі,шұғыл көмек
қызметіне хабарлай алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алады.
Кейбір оқушылар:Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде
қауіпсіздік ережелерін пайдалана алады.Пән Дүниетану
Тақырыбы:
Үйдегі
қауіпсіздік
Пән Дүниетану
Тақырыбы:
Үйдегі
қауіпсіздік
Бағалау критерилеріҮйдегі қауіпсіздік ережесі туралы білді,шұғыл көмек
қызметіне хабарлай алды. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алды.
Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін
пайдалана алды.
1 слайд
СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна СҚО Ақжар ауданы Талшық орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Амренова Жадыра Каирболатовна Оқу мақсаты 1.1.4.3 Үйдегі қауіпсіздік ережесін түсіндіру. 1.1.4.6 Шұғыл көмек қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын анықтайды. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Үйдегі қауіпсіздік ережесі туралы біледі,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алады. Кейбір оқушылар:Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алады.Пән Дүниетану Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік Пән Дүниетану Тақырыбы: Үйдегі қауіпсіздік Бағалау критерилеріҮйдегі қауіпсіздік ережесі туралы білді,шұғыл көмек қызметіне хабарлай алды. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастыра алды. Өз қауіпсіздігі үшін жауапты болуға, күнделікті өмірде қауіпсіздік ережелерін пайдалана алды.
2 слайд
Тілдік мақсаттар
Қауіп-опасность-danqer
Жазатайым жағдай,қауіпсіздік-
безопасность-safety
Құтқару қызметті- служба спасения -
rescue Тілдік мақсаттар
Қауіп-опасность-danqer
Жазатайым жағдай,қауіпсіздік-
безопасность-safety
Құтқару қызметті- служба спасения -
rescueҚұндылықтарды дарыту
Шұғыл көмек қызметтері
туралы мәлімет ала
отырып,бойларына
жанашырлық,жауапкершілі
к қасиеттерін,кішілерге
қамқор болуға тәрбиелеу.
Құндылықтарды дарыту
Шұғыл көмек қызметтері
туралы мәлімет ала
отырып,бойларына
жанашырлық,жауапкершілі
к қасиеттерін,кішілерге
қамқор болуға тәрбиелеу.Пәнаралық байланыс
Сауат ашу Музыка
Пәнаралық байланыс
Сауат ашу МузыкаАҚТ қолдану дағдылары
Бейне жазба,аудио жазба,
оқулық,дәптер,сужетті
суреттер
АҚТ қолдану дағдылары
Бейне жазба,аудио жазба,
оқулық,дәптер,сужетті
суреттерБастапқы білім
Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі
қауіпсіздік ережелерін біледі.
Бастапқы білім
Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі
қауіпсіздік ережелерін біледі.
2 слайд
Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения - rescue Тілдік мақсаттар Қауіп-опасность-danqer Жазатайым жағдай,қауіпсіздік- безопасность-safety Құтқару қызметті- служба спасения - rescueҚұндылықтарды дарыту Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілі к қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу. Құндылықтарды дарыту Шұғыл көмек қызметтері туралы мәлімет ала отырып,бойларына жанашырлық,жауапкершілі к қасиеттерін,кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу.Пәнаралық байланыс Сауат ашу Музыка Пәнаралық байланыс Сауат ашу МузыкаАҚТ қолдану дағдылары Бейне жазба,аудио жазба, оқулық,дәптер,сужетті суреттер АҚТ қолдану дағдылары Бейне жазба,аудио жазба, оқулық,дәптер,сужетті суреттерБастапқы білім Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі. Бастапқы білім Жеке гигиена ережелерін құрастыра алады.Үйдегі қауіпсіздік ережелерін біледі.
3 слайд
Сабақтың басы Сабақтың басы“Бағдаршам”ойыны
арқылы ынтымақтастық
ортасын қалыптастыру.
“Бағдаршам”ойыны
арқылы ынтымақтастық
ортасын қалыптастыру.Ширату жаттығулары
Дабылды тыңдату арқылы жаңа
сабақты бастау.
Бұл дабыл қандай жағдайда
соғылады?“Өрт” тақырыбына
бейнежазба
Ширату жаттығулары
Дабылды тыңдату арқылы жаңа
сабақты бастау.
Бұл дабыл қандай жағдайда
соғылады?“Өрт” тақырыбына
бейнежазбаТапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі
1.Үйде қай жер және қандай
тұрмыстық заттар қауіпті деп
ойлайсың?
2 Сол заттардың адам өміріне қандай
қауіп әкеледі
Тапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі
1.Үйде қай жер және қандай
тұрмыстық заттар қауіпті деп
ойлайсың?
2 Сол заттардың адам өміріне қандай
қауіп әкеледіДескриптор:Сурет
бойынша қауіпті
заттарды атайды.Сол
заттардың адам өміріне
қандай қауіп әкелетінін
біледі. Суретке қарап әр
топ сұрақ ойлап табады.
Дескриптор:Сурет
бойынша қауіпті
заттарды атайды.Сол
заттардың адам өміріне
қандай қауіп әкелетінін
біледі. Суретке қарап әр
топ сұрақ ойлап табады.(ҚБ) оқушылар
тарапынан
«Бас бармақ»
(ҚБ) оқушылар
тарапынан
«Бас бармақ» Тапсырма №2
1.Топпен жұмыс (әр топ
алгоритм бойынша жұмыс
жасайды:)
2.Суреттке қарап әр топ 3
сұрақ ойлап табу.
.
Тапсырма №2
1.Топпен жұмыс (әр топ
алгоритм бойынша жұмыс
жасайды:)
2.Суреттке қарап әр топ 3
сұрақ ойлап табу.
.“Мамандықты тап”ойын
арқылы топқа бөлу.
“Мамандықты тап”ойын
арқылы топқа бөлу.
3 слайд
Сабақтың басы Сабақтың басы“Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру. “Бағдаршам”ойыны арқылы ынтымақтастық ортасын қалыптастыру.Ширату жаттығулары Дабылды тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады?“Өрт” тақырыбына бейнежазба Ширату жаттығулары Дабылды тыңдату арқылы жаңа сабақты бастау. Бұл дабыл қандай жағдайда соғылады?“Өрт” тақырыбына бейнежазбаТапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі 1.Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? 2 Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкеледі Тапсырма №1 “Миға шабуыл” әдісі 1.Үйде қай жер және қандай тұрмыстық заттар қауіпті деп ойлайсың? 2 Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкеледіДескриптор:Сурет бойынша қауіпті заттарды атайды.Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкелетінін біледі. Суретке қарап әр топ сұрақ ойлап табады. Дескриптор:Сурет бойынша қауіпті заттарды атайды.Сол заттардың адам өміріне қандай қауіп әкелетінін біледі. Суретке қарап әр топ сұрақ ойлап табады.(ҚБ) оқушылар тарапынан «Бас бармақ» (ҚБ) оқушылар тарапынан «Бас бармақ» Тапсырма №2 1.Топпен жұмыс (әр топ алгоритм бойынша жұмыс жасайды:) 2.Суреттке қарап әр топ 3 сұрақ ойлап табу. . Тапсырма №2 1.Топпен жұмыс (әр топ алгоритм бойынша жұмыс жасайды:) 2.Суреттке қарап әр топ 3 сұрақ ойлап табу. .“Мамандықты тап”ойын арқылы топқа бөлу. “Мамандықты тап”ойын арқылы топқа бөлу.
4 слайд
Тапсырма №3 Дәптермен
жұмыс (қауіпсіздікке
қатысты сөйлемнің басы мен
соңын сәйкестендіреді Тапсырма №3 Дәптермен
жұмыс (қауіпсіздікке
қатысты сөйлемнің басы мен
соңын сәйкестендіредіДескриптор
Қауіпсіздікке қатысты
сөйлемнің басы мен
соңын сәйкестендіреді.
Үйдегі қауіпсіздік
ережесін құрастырады.
Шұғыл көмек қызметіне
хабарлай алады
Дескриптор
Қауіпсіздікке қатысты
сөйлемнің басы мен
соңын сәйкестендіреді.
Үйдегі қауіпсіздік
ережесін құрастырады.
Шұғыл көмек қызметіне
хабарлай аладыҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау»
арқылы бағалау (белгілер арқылы)
ҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау»
арқылы бағалау (белгілер арқылы)Тапсырма 4
Үйдегі қауіпсіздік
ережесін құрастырады
Тапсырма 4
Үйдегі қауіпсіздік
ережесін құрастырады
4 слайд
Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді Тапсырма №3 Дәптермен жұмыс (қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіредіДескриптор Қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады. Шұғыл көмек қызметіне хабарлай алады Дескриптор Қауіпсіздікке қатысты сөйлемнің басы мен соңын сәйкестендіреді. Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады. Шұғыл көмек қызметіне хабарлай аладыҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» арқылы бағалау (белгілер арқылы) ҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» арқылы бағалау (белгілер арқылы)Тапсырма 4 Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады Тапсырма 4 Үйдегі қауіпсіздік ережесін құрастырады
5 слайд
Тапсырма 5
“Қауіпті затты тап”
ойыны Тапсырма 5
“Қауіпті затты тап”
ойыныШарты:Суреттен қауіпті
заттарды тауып,қызыл
түспен бояу керек және
жауабын дәлелдеп
түсіндіру керек.
Шарты:Суреттен қауіпті
заттарды тауып,қызыл
түспен бояу керек және
жауабын дәлелдеп
түсіндіру керек.«Еркін микрофон» әдісі
Өрт бола қалған жағдайда
қандай номерге
хабарласасың?
Үйдегі қандай тұрмыстық
заттар қауіпті?
«Еркін микрофон» әдісі
Өрт бола қалған жағдайда
қандай номерге
хабарласасың?
Үйдегі қандай тұрмыстық
заттар қауіпті?
5 слайд
Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыны Тапсырма 5 “Қауіпті затты тап” ойыныШарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп түсіндіру керек. Шарты:Суреттен қауіпті заттарды тауып,қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп түсіндіру керек.«Еркін микрофон» әдісі Өрт бола қалған жағдайда қандай номерге хабарласасың? Үйдегі қандай тұрмыстық заттар қауіпті? «Еркін микрофон» әдісі Өрт бола қалған жағдайда қандай номерге хабарласасың? Үйдегі қандай тұрмыстық заттар қауіпті?