Үйден оқыту нұсқаулық
Үйден оқыту нұсқаулық

#1 слайд
Ерекше білім алуды қажет
ететін балаларды үй
жағдайында білім алу процесін
ұйымдастыру
1 слайд
Ерекше білім алуды қажет ететін балаларды үй жағдайында білім алу процесін ұйымдастыру
#2 слайд
*Қазақстанда үйде оқытуға маманданған жекелеген білім беру
ұйымдары жоқ;
*Үйде оқытылатын балалар үшін жеке оқу бағдарламалары жоқ;
*Үйде оқытылатын балалар жалпы білім беру бағдарламасы
бойынша, Қазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігінің
2018 жылы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығы және 2020 жылғы 5
ақпандағы №51 бұйрығы негізінде жеке арнайы бағдарламалар
бойынша (психикалық дамуы тежелген, интеллектуалдық
бұзылыстары бар және т. б.) оқи алады.
* Әр тоқсан соңында алынатын бжб, тжб үйден оқытылуға
жіберілген баланың бағдарламасының негізінде әр мұғалім баланың
қабілетіне, материалды қабылдауына қарай жеке жасалынады. Оның
арнайы үлгісі, бағдарламасы жоқ.
* Үйде оқыту барлық мектептерге (жалпы білім беретін, арнайы)
бөлінеді;
*Олар мектептегі балалар санына қарамастан, тұрғылықты жері
бойынша жалпы білім беретін (соматикалық аурулар) және арнайы
мектепте (психофизикалық даму бұзылыстары бар) оқиды.
2 слайд
*Қазақстанда үйде оқытуға маманданған жекелеген білім беру ұйымдары жоқ; *Үйде оқытылатын балалар үшін жеке оқу бағдарламалары жоқ; *Үйде оқытылатын балалар жалпы білім беру бағдарламасы бойынша, Қазақстан республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығы және 2020 жылғы 5 ақпандағы №51 бұйрығы негізінде жеке арнайы бағдарламалар бойынша (психикалық дамуы тежелген, интеллектуалдық бұзылыстары бар және т. б.) оқи алады. * Әр тоқсан соңында алынатын бжб, тжб үйден оқытылуға жіберілген баланың бағдарламасының негізінде әр мұғалім баланың қабілетіне, материалды қабылдауына қарай жеке жасалынады. Оның арнайы үлгісі, бағдарламасы жоқ. * Үйде оқыту барлық мектептерге (жалпы білім беретін, арнайы) бөлінеді; *Олар мектептегі балалар санына қарамастан, тұрғылықты жері бойынша жалпы білім беретін (соматикалық аурулар) және арнайы мектепте (психофизикалық даму бұзылыстары бар) оқиды.
#3 слайд
Балаларды үйден оқыту үдерісін
ұйымдастыру
Үйден оқытудың оқу жұмыс жоспары- білім берудің деңгейіне
сәйкес үйде жеке түрде тегін оқытудың типтік оқу жоспарының
негізінде оқыту сағаттарын орналастыруға қатысты ПМПК
ұсынымдары және ата-аналардың тілегіне сәйкес жасалады,
мұнда оқу жоспарымен реттелген жалпы сағат санының
аумағынан шығуға болмайды. Жыл бойы білім алуда ерекше
қажеттіліктері бар балалардың қажеттіліктері есепке алынып,
аурудың сипатына байланысты өзгерістер енгізіліп отырылуы
мүмкін.
3 слайд
Балаларды үйден оқыту үдерісін ұйымдастыру Үйден оқытудың оқу жұмыс жоспары- білім берудің деңгейіне сәйкес үйде жеке түрде тегін оқытудың типтік оқу жоспарының негізінде оқыту сағаттарын орналастыруға қатысты ПМПК ұсынымдары және ата-аналардың тілегіне сәйкес жасалады, мұнда оқу жоспарымен реттелген жалпы сағат санының аумағынан шығуға болмайды. Жыл бойы білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың қажеттіліктері есепке алынып, аурудың сипатына байланысты өзгерістер енгізіліп отырылуы мүмкін.
#4 слайд
Оқу жоспарына түзету сабақтарына кететін (аптасына 2
сағаттан кем емес) арнайы сағаттар кіреді. Сабақ күндері,
сағат саны, сабақтардың ұзақтылығы мен реттілігі, сонымен
қатар оқу аптасының ұзақтығы оқушының жүйке-психикалық
жағдайына байланысты анықталады, бірақ бастауыш
сатыдағы оқушыларға аптасына кем дегенде 8 сағат, білім
алудың негізгі және ортаңғы баспалдағында отырған
балаларға аптасына 10-12 сағат өтеді:
1-4-сыныптар-аптасына 8 сағат
5-8 сыныптар-аптасына 10 сағат
9-10-сыныптар-аптасына 12 сағат
Үйде өтілетін оқу және түзету сабақтары мемлекеттік жалпыға
ортақ білім беру стандарттарына сәйкес білім беру
бағдарламалары негізінде сонымен қатар арнайы оқу
бағдарламалары, соның ішінде жеке (оқушының мүмкіндігіне
орай) жүргізіледі;
4 слайд
Оқу жоспарына түзету сабақтарына кететін (аптасына 2 сағаттан кем емес) арнайы сағаттар кіреді. Сабақ күндері, сағат саны, сабақтардың ұзақтылығы мен реттілігі, сонымен қатар оқу аптасының ұзақтығы оқушының жүйке-психикалық жағдайына байланысты анықталады, бірақ бастауыш сатыдағы оқушыларға аптасына кем дегенде 8 сағат, білім алудың негізгі және ортаңғы баспалдағында отырған балаларға аптасына 10-12 сағат өтеді: 1-4-сыныптар-аптасына 8 сағат 5-8 сыныптар-аптасына 10 сағат 9-10-сыныптар-аптасына 12 сағат Үйде өтілетін оқу және түзету сабақтары мемлекеттік жалпыға ортақ білім беру стандарттарына сәйкес білім беру бағдарламалары негізінде сонымен қатар арнайы оқу бағдарламалары, соның ішінде жеке (оқушының мүмкіндігіне орай) жүргізіледі;
#5 слайд
Үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша
нормативтік құжаттар
Үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша
нормативтік құжаттар
Үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша
нормативтік құжаттар
1. Үйден оқытуды ұйымдастыру бойынша білім бөлімінің
бұйрығы.
2. Үйден оқытуды ұйымдастыру туралы мектептің бұйрығы.
3. Ата-аналардың өтініштері.
4. Үйден оқыту ұсынымымен берілетін Дкбк анықтамасы.
5. Оқыту бағдарламасы көрсетілген ПМПК қорытындысы.
6. Заңды күші бар нормативтік құжаттарға сәйкес оқу жоспары.
7. Үйден оқытушы әрбір мұғалімнің күнтізбелік-тақырыптық
жоспары.
8. Үйден оқытатын пән мұғалімдер туралы мәліметтер.
9. Ата-аналармен келісіліп, мектеп директорымен бекітілген
сабақ кестесі.
10. Үйден жеке оқуды мектепішілік бақылау жоспары.
11. Өткен сабақтарды есепке алу журналы
12. Динамикалық бақылау күнделігі
13. Аталмыш мәселе қарастырылған директордың қатысумен
педагогикалық кеңестер кезіндегі жиналыс хаттамалары
5 слайд
Үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттар Үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттар Үйде оқытуды ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттар 1. Үйден оқытуды ұйымдастыру бойынша білім бөлімінің бұйрығы. 2. Үйден оқытуды ұйымдастыру туралы мектептің бұйрығы. 3. Ата-аналардың өтініштері. 4. Үйден оқыту ұсынымымен берілетін Дкбк анықтамасы. 5. Оқыту бағдарламасы көрсетілген ПМПК қорытындысы. 6. Заңды күші бар нормативтік құжаттарға сәйкес оқу жоспары. 7. Үйден оқытушы әрбір мұғалімнің күнтізбелік-тақырыптық жоспары. 8. Үйден оқытатын пән мұғалімдер туралы мәліметтер. 9. Ата-аналармен келісіліп, мектеп директорымен бекітілген сабақ кестесі. 10. Үйден жеке оқуды мектепішілік бақылау жоспары. 11. Өткен сабақтарды есепке алу журналы 12. Динамикалық бақылау күнделігі 13. Аталмыш мәселе қарастырылған директордың қатысумен педагогикалық кеңестер кезіндегі жиналыс хаттамалары
#6 слайд
Көру, есту қабілеттері, тірек-қимыл аппараты бұзылыстары бар,
психикалық дамуы тежелген, аутизмге ұшыраған балалар
мемлекеттік жалпыға ортақ білім беру стандарттарын орындауға
бағытталған жалпы білім беретін бағдарламалар бойынша оқи
алады. Балалардың бұл санаты білімін орта білім беру ұйымдары
қызметі (бастауыш, негізгі, орта және жалпы орта білім) типтік
ережелері және арнайы білім беру ұйымдары қызметінің типтік
ережелеріне сәйкес жалпы негізде растай алады. Аталған
санаттардағы балаларды оқыту арнайы оқулықтар, сондай-ақ
жалпы білім беретін мектептерге арналған оқулықтар негізінде
жүзеге асады. Нашар көретін оқушылар ірі қаріптері бар
оқулықтармен, көрмейтін оқушылар бүдірлі-нүктелі қаріппен
басылған Брайль шрифт і оқулықтарымен оқиды.
Балаларды үйден оқыту үдерісін ұйымдастыру
6 слайд
Көру, есту қабілеттері, тірек-қимыл аппараты бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, аутизмге ұшыраған балалар мемлекеттік жалпыға ортақ білім беру стандарттарын орындауға бағытталған жалпы білім беретін бағдарламалар бойынша оқи алады. Балалардың бұл санаты білімін орта білім беру ұйымдары қызметі (бастауыш, негізгі, орта және жалпы орта білім) типтік ережелері және арнайы білім беру ұйымдары қызметінің типтік ережелеріне сәйкес жалпы негізде растай алады. Аталған санаттардағы балаларды оқыту арнайы оқулықтар, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептерге арналған оқулықтар негізінде жүзеге асады. Нашар көретін оқушылар ірі қаріптері бар оқулықтармен, көрмейтін оқушылар бүдірлі-нүктелі қаріппен басылған Брайль шрифт і оқулықтарымен оқиды. Балаларды үйден оқыту үдерісін ұйымдастыру
#7 слайд
Ақыл-ой бұзылыстары бар балаларды үйден оқыту үдерісін ұйымдастыру
Ақыл-ой бұзылыстары бар балалар мемлекеттік
жалпыға ортақ білім беру стандарттарын орындауға
бағытталмаған типтік оқу жоспарлары және
бағдарламаларына сәйкес оқиды. Аталмыш санаттағы
балаларды бағалау жүйесі типтік оқу бағдарламасының
сәйкес бөлімдерінде, сонымен қоса Ы.Алтынсарин
атындағы ҰҒА-да дайындалған «мүмкіндіктері шектеулі
балалардың оқу жетістіктерін сыни бағалау жүйесі
бойынша жасаған әдістемелік ұсынымдарда»
көрсетіледі.
7 слайд
Ақыл-ой бұзылыстары бар балаларды үйден оқыту үдерісін ұйымдастыру Ақыл-ой бұзылыстары бар балалар мемлекеттік жалпыға ортақ білім беру стандарттарын орындауға бағытталмаған типтік оқу жоспарлары және бағдарламаларына сәйкес оқиды. Аталмыш санаттағы балаларды бағалау жүйесі типтік оқу бағдарламасының сәйкес бөлімдерінде, сонымен қоса Ы.Алтынсарин атындағы ҰҒА-да дайындалған «мүмкіндіктері шектеулі балалардың оқу жетістіктерін сыни бағалау жүйесі бойынша жасаған әдістемелік ұсынымдарда» көрсетіледі.
#8 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден
оқытудағы мектеп әкімшілігінің міндеттері
*үйдегі сабақтың уақтылы өткізілуін, науқас
балаларды үйде оқыту журналының жүргізілуін
бақылау;
*мұғалімдерді уақытында ауыстыруды қамтамасыз
ету.
*оқу бағдарламаларының орындалуын, жеке оқыту
әдістемесін, білім алушыларды аттестаттауды,
құжаттаманың ресімделуін жүйелі бақылау;
8 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы мектеп әкімшілігінің міндеттері *үйдегі сабақтың уақтылы өткізілуін, науқас балаларды үйде оқыту журналының жүргізілуін бақылау; *мұғалімдерді уақытында ауыстыруды қамтамасыз ету. *оқу бағдарламаларының орындалуын, жеке оқыту әдістемесін, білім алушыларды аттестаттауды, құжаттаманың ресімделуін жүйелі бақылау;
#9 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы
пән мұғалімдерінің міндеттері мен құжаттары
•баланың ерекшеліктері мен
қызығушылықтарын ескере отырып,
мемлекеттік бағдарламаларды орындау;
•оқулықпен, анықтамалық және көркем
әдебиетпен дербес жұмыс дағдыларын
жетілдіру;
•аурудың ерекшелігін, режимнің
ерекшеліктері мен үй тапсырмаларын
ұйымдастыруды білу;
•артық жүктемеге жол бермеу, жеке
жоспар құрастыру;
•өткен сабақтарды есепке алу журналын
уақтылы толтыру;
•оқушының күнделік жүргізуін бақылау
және мұнда өткен сабақ туралы жазу
(сабақ кестесі, аттестаттау, үй
тапсырмаларын жазу);
•сынып журналына білім алушының оқу
үлгерімі туралы мәліметтерді енгізіп тұру.
Міндеттері Болуы тиіс құжаттар
* Нормативтік құжаттарға
сәйкес оқу жоспары.
* Мұғалімнің күнтізбелік-
тақырыптық жоспары.
* Мектеп директорымен
бекітілген сабақ кестесі.
* Өткен сабақтарды есепке
алу журналы
* Динамикалық бақылау
күнделігі
*Оқушының күнделік
жүргізуін бақылау және
мұнда өткен сабақ туралы
жазу журналы
9 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы пән мұғалімдерінің міндеттері мен құжаттары •баланың ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып, мемлекеттік бағдарламаларды орындау; •оқулықпен, анықтамалық және көркем әдебиетпен дербес жұмыс дағдыларын жетілдіру; •аурудың ерекшелігін, режимнің ерекшеліктері мен үй тапсырмаларын ұйымдастыруды білу; •артық жүктемеге жол бермеу, жеке жоспар құрастыру; •өткен сабақтарды есепке алу журналын уақтылы толтыру; •оқушының күнделік жүргізуін бақылау және мұнда өткен сабақ туралы жазу (сабақ кестесі, аттестаттау, үй тапсырмаларын жазу); •сынып журналына білім алушының оқу үлгерімі туралы мәліметтерді енгізіп тұру. Міндеттері Болуы тиіс құжаттар * Нормативтік құжаттарға сәйкес оқу жоспары. * Мұғалімнің күнтізбелік- тақырыптық жоспары. * Мектеп директорымен бекітілген сабақ кестесі. * Өткен сабақтарды есепке алу журналы * Динамикалық бақылау күнделігі *Оқушының күнделік жүргізуін бақылау және мұнда өткен сабақ туралы жазу журналы
#10 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы
сынып жетекшінің міндеттері мен құжаттары
Міндеттері Болуы тиіс құжаттар
•баланы оқытатын пән
мұғалімдермен, ата-аналармен
сабақ кестесін мақұлдау;
•білім алушылармен және ата-
аналармен байланыста болу,
науқас балалардың әдеттерін,
ерекшеліктері мен денсаулық
жағдайын анықтау;
•күнделіктің, сынып журналының
жүргізілуін бақылау;
•білім алушылар туралы
ақпаратты сынып журналына
уақтылы енгізу.
*Үйден оқытуды ұйымдастыру бойынша
білім бөлімінің бұйрығы.
*Үйден оқытуды ұйымдастыру туралы
мектептің бұйрығы.
*Ата-аналардың өтініштері
*Мектеп директорымен бекітілген сабақ
кестесі
*Үйден оқыту ұсынымымен берілетін ДКбК
анықтамасы.
*Оқыту бағдарламасы көрсетілген ПМПК
қорытындысы анықтамасы
*Үйден оқытатын пән мұғалімдер туралы
мәліметтер
*Білім алушылармен және ата-аналармен
байланыста болу, науқас балалардың
әдеттерін, ерекшеліктері мен денсаулық
жағдайын анықтау журналы
10 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы сынып жетекшінің міндеттері мен құжаттары Міндеттері Болуы тиіс құжаттар •баланы оқытатын пән мұғалімдермен, ата-аналармен сабақ кестесін мақұлдау; •білім алушылармен және ата- аналармен байланыста болу, науқас балалардың әдеттерін, ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын анықтау; •күнделіктің, сынып журналының жүргізілуін бақылау; •білім алушылар туралы ақпаратты сынып журналына уақтылы енгізу. *Үйден оқытуды ұйымдастыру бойынша білім бөлімінің бұйрығы. *Үйден оқытуды ұйымдастыру туралы мектептің бұйрығы. *Ата-аналардың өтініштері *Мектеп директорымен бекітілген сабақ кестесі *Үйден оқыту ұсынымымен берілетін ДКбК анықтамасы. *Оқыту бағдарламасы көрсетілген ПМПК қорытындысы анықтамасы *Үйден оқытатын пән мұғалімдер туралы мәліметтер *Білім алушылармен және ата-аналармен байланыста болу, науқас балалардың әдеттерін, ерекшеліктері мен денсаулық жағдайын анықтау журналы
#11 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы
бағалау қағидалары
Жеңіл және орташа ақыл-ой
кемістігі бар білім алушылардың оқу
жетістіктерін бағалау оқушыларға
сараланған және жеке тәсілді
қолдану арқылы жүзеге асырылады.
Сараланған тәсіл психикалық
дамуы тежелген балалардың
педагогикалық классификациясына
негізделеді. Жетістіктерді бағалау
кезінде әр түрлі типологиялық
топтағы оқушылардың
мүмкіндіктерін ескере отырып,
деңгейлік мақсат қою негізінде
критериалды бағалау жүйесі
қолданылады.
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім
алушылардың жетістіктері бес балдық
шкала бойынша бағаланады. Нөлдік
және 1-сыныптарда балдық бағалар
қойылмайды. Оқытудағы ілгерілеу
нәтижесі оқушылардың өнімді іс-
әрекетін, сөйлеу, жазбаша жұмыстар,
суреттер, қолөнер және сабақтардағы
іс-әрекеттерді бақылау деңгейін
талдау негізінде анықталады және
сипаттамалық сипатта болады.
Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім
алушылардың жетістіктерін бағалау
кезінде жеке оқу бағдарламаларында
ұсынылған оқыту мақсаттары негізінде
жүзеге асырылатын критериалды
сипаттамалық бағалау
пайдаланылады.
11 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларды үйден оқытудағы бағалау қағидалары Жеңіл және орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау оқушыларға сараланған және жеке тәсілді қолдану арқылы жүзеге асырылады. Сараланған тәсіл психикалық дамуы тежелген балалардың педагогикалық классификациясына негізделеді. Жетістіктерді бағалау кезінде әр түрлі типологиялық топтағы оқушылардың мүмкіндіктерін ескере отырып, деңгейлік мақсат қою негізінде критериалды бағалау жүйесі қолданылады. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың жетістіктері бес балдық шкала бойынша бағаланады. Нөлдік және 1-сыныптарда балдық бағалар қойылмайды. Оқытудағы ілгерілеу нәтижесі оқушылардың өнімді іс- әрекетін, сөйлеу, жазбаша жұмыстар, суреттер, қолөнер және сабақтардағы іс-әрекеттерді бақылау деңгейін талдау негізінде анықталады және сипаттамалық сипатта болады. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың жетістіктерін бағалау кезінде жеке оқу бағдарламаларында ұсынылған оқыту мақсаттары негізінде жүзеге асырылатын критериалды сипаттамалық бағалау пайдаланылады.
#12 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты
сұрақ-жауаптар
1.Үйден оқытылатын
оқушылар бағалана ма,
БЖБ,ТЖБ жаза ма?
Пмпк қорытындысында жазылған
бағдарламаға сай жазылады. Стандарт
бойынша ақыл-ойының ауыр, жеңіл түрі
де стандартты меңгермейтін балалар.
Оқу –әдістемелік нұсқаулықта жеңіл
ақыл-ой кемістігі бар білім
алушылар бес балдық шкала
бойынша бағаланады деп
көрсетілген. Орташа ақыл-ой
кемістігі бар білім алушыларды
бағалау кезінде жеке оқу
бағдарламаларының негізінде
жүзеге асырылатын критериалды
сипаттамалық бағалау
пайдаланылады.
12 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты сұрақ-жауаптар 1.Үйден оқытылатын оқушылар бағалана ма, БЖБ,ТЖБ жаза ма? Пмпк қорытындысында жазылған бағдарламаға сай жазылады. Стандарт бойынша ақыл-ойының ауыр, жеңіл түрі де стандартты меңгермейтін балалар. Оқу –әдістемелік нұсқаулықта жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылар бес балдық шкала бойынша бағаланады деп көрсетілген. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларды бағалау кезінде жеке оқу бағдарламаларының негізінде жүзеге асырылатын критериалды сипаттамалық бағалау пайдаланылады.
#13 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты
сұрақ-жауаптар
1.Үйден оқытылатын
оқушыларда өтілетін
пәннің аптасына сағат
саны 0,5 болса неше
БЖБ,ТЖБ жазады?
Көмекші
бағдарламамен
аптасына 0,5
сағатпен үйде
оқитын
оқушылардан
ешқандай БЖБ,
ТЖБ алынбайды.
Тек жылдың
соңында ғана оқу
үлгеріміне қарап
қорытынды баға
қойылып
қорытылады.
Жалпы бағдарламамен
оқитын аптасына 0,5
сағат оқушылардан 1-
жартыжылдықта 1 БЖБ
(2-тоқсанның соңында)
алынады. 2-
жартыжылдықта 1
БЖБ (4-тоқсанның
соңында)= 2 БЖБ
алынады, ТЖБ жоқ.
Жылдың соңында
ғана қорытынды баға
қойылып
қорытылады.
13 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты сұрақ-жауаптар 1.Үйден оқытылатын оқушыларда өтілетін пәннің аптасына сағат саны 0,5 болса неше БЖБ,ТЖБ жазады? Көмекші бағдарламамен аптасына 0,5 сағатпен үйде оқитын оқушылардан ешқандай БЖБ, ТЖБ алынбайды. Тек жылдың соңында ғана оқу үлгеріміне қарап қорытынды баға қойылып қорытылады. Жалпы бағдарламамен оқитын аптасына 0,5 сағат оқушылардан 1- жартыжылдықта 1 БЖБ (2-тоқсанның соңында) алынады. 2- жартыжылдықта 1 БЖБ (4-тоқсанның соңында)= 2 БЖБ алынады, ТЖБ жоқ. Жылдың соңында ғана қорытынды баға қойылып қорытылады.
#14 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты
сұрақ-жауаптар
1.Үйден оқытылатын
оқушыларда өтілетін пәннің
аптасына сағат саны 1
болса неше БЖБ,ТЖБ
жазады?
Жалпы бағдарлама
бойынша аптасына 1
сағат оқитындар тоқсан
сайын 1 БЖБ алады,
ТЖБ жоқ, бұлар бір
жартыжылдықта
қорытылады.
14 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты сұрақ-жауаптар 1.Үйден оқытылатын оқушыларда өтілетін пәннің аптасына сағат саны 1 болса неше БЖБ,ТЖБ жазады? Жалпы бағдарлама бойынша аптасына 1 сағат оқитындар тоқсан сайын 1 БЖБ алады, ТЖБ жоқ, бұлар бір жартыжылдықта қорытылады.
#15 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты
сұрақ-жауаптар
1.Үйден оқытылатын
оқушыларда өтілетін
пәннің аптасына сағат
саны 1,5- 2 болса неше
БЖБ,ТЖБ жазады?
Жалпы бағдарлама
бойынша аптасына 2
сағаттар әр тоқсанда 2
БЖБ, 1 ТЖБ алынады,
тоқсан сайын
қорытылады
15 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты сұрақ-жауаптар 1.Үйден оқытылатын оқушыларда өтілетін пәннің аптасына сағат саны 1,5- 2 болса неше БЖБ,ТЖБ жазады? Жалпы бағдарлама бойынша аптасына 2 сағаттар әр тоқсанда 2 БЖБ, 1 ТЖБ алынады, тоқсан сайын қорытылады
#16 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты
сұрақ-жауаптар
БЖБ - ол тақырып
соңында арнайы БЖБ
деп жазып алынады,
БЖБ-ға арнайы сағат
берілмейді. Сол
сабақтың үстінде
тапсырма беріліп,
бағалана береді.
ТЖБ - оқушының
диагнозына байланысты
жеңілдетілген түрде,
ауызша алынуы мүмкін,
жазбаша алынуы мүмкін,
тест ретінде алынуы
мүмкін, бақылау жұмысы
ретінде алынуы мүмкін,
сұрақ-жауап, эссе ретінде
алынуы мүмкін, т.б. ТЖБ -
ға арнайы 1 сағат деп
беріледі
16 слайд
Үйден оқытылатын оқушыларға қатысты сұрақ-жауаптар БЖБ - ол тақырып соңында арнайы БЖБ деп жазып алынады, БЖБ-ға арнайы сағат берілмейді. Сол сабақтың үстінде тапсырма беріліп, бағалана береді. ТЖБ - оқушының диагнозына байланысты жеңілдетілген түрде, ауызша алынуы мүмкін, жазбаша алынуы мүмкін, тест ретінде алынуы мүмкін, бақылау жұмысы ретінде алынуы мүмкін, сұрақ-жауап, эссе ретінде алынуы мүмкін, т.б. ТЖБ - ға арнайы 1 сағат деп беріледі
#17 слайд
17 слайд
шағым қалдыра аласыз













