Материалдар / Үйден оқыту нұсқаулық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үйден оқыту нұсқаулық

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
4571
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Инклюзивті білім беру дене бітіміне, психикалық, интеллектуалдық, мәдени, этникалық, тілдік және өзге ерекшеліктеріне

2 слайд
Инклюзивті білім беру дене бітіміне, психикалық, интеллектуалдық, мәдени, этникалық, тілдік және өзге ерекшеліктеріне қарамастан ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру кеңістігіне енгізуді,олардың сапалы білім беруде кедергілерді жоюды және әлеуметтік ортада бейімделуін және ықпалдасуын көздейді. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға; мигранттар мен оралмандар отбасыларының, аз ұлттар балалары; қоғамға әлеуметтік бейімделуде қиындықтары бар балалар жатады.

2 слайд

Инклюзивті білім беру дене бітіміне, психикалық, интеллектуалдық, мәдени, этникалық, тілдік және өзге ерекшеліктеріне қарамастан ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды жалпы білім беру кеңістігіне енгізуді,олардың сапалы білім беруде кедергілерді жоюды және әлеуметтік ортада бейімделуін және ықпалдасуын көздейді. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға; мигранттар мен оралмандар отбасыларының, аз ұлттар балалары; қоғамға әлеуметтік бейімделуде қиындықтары бар балалар жатады.

3 слайд

3 слайд

Видеоларды көру

4 слайд
Видеоларды көру

4 слайд

Видеоларды көру

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

•Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушылармен бірлесе оқытатын қалыпты (инклюзив) және арнайы сыныптарын жалпы мект

7 слайд
•Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушылармен бірлесе оқытатын қалыпты (инклюзив) және арнайы сыныптарын жалпы мектепте құру тәртібін ҚР Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499 қаулысымен бекітілген “Жалпы білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларында берілген. •Әрбір инклюзивті сыныпта екі ерекше білім беруге қажеттіліктері бар баладан артық оқытылмауы тиіс. •Арнай сыныптар бұзылыс түрлеріне қарай ашылады және сыныптағы білім алушылардың саны бұзылыс түріне байланысты болады. •Жалпы білім беретін мектептердегі инклюзивті және арнайы сыныптарға балаларды қабылдау ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады. •"Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2017 жылғы 24 қарашадағы № 592 бұйрығы ҮОЖ негізінде оқытылады.

7 слайд

•Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар білім алушылармен бірлесе оқытатын қалыпты (инклюзив) және арнайы сыныптарын жалпы мектепте құру тәртібін ҚР Үкіметінің 2013 жылғы 17 мамырдағы №499 қаулысымен бекітілген “Жалпы білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларында берілген. •Әрбір инклюзивті сыныпта екі ерекше білім беруге қажеттіліктері бар баладан артық оқытылмауы тиіс. •Арнай сыныптар бұзылыс түрлеріне қарай ашылады және сыныптағы білім алушылардың саны бұзылыс түріне байланысты болады. •Жалпы білім беретін мектептердегі инклюзивті және арнайы сыныптарға балаларды қабылдау ҚР Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады. •"Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2017 жылғы 24 қарашадағы № 592 бұйрығы ҮОЖ негізінде оқытылады.

•Инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламалар

8 слайд
•Инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды, ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларды психологиялық- педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын бекітеді. •2017-2018 оқу жылында 1, 2, 5, 7 сыныптарының білім алушыларын оқыту жаңартылған білім мазмұнына кезеңдеп өту аясындағы ҚР МЖБС және ҮОЖ сәйкес іске асырылатынын ескерген жөн.

8 слайд

•Инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын білім беру ұйымдарының педагогикалық кеңесі жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды, ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларды психологиялық- педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын бекітеді. •2017-2018 оқу жылында 1, 2, 5, 7 сыныптарының білім алушыларын оқыту жаңартылған білім мазмұнына кезеңдеп өту аясындағы ҚР МЖБС және ҮОЖ сәйкес іске асырылатынын ескерген жөн.

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау •Жаңартылған білім мазмұнына өтуге байланысты 1, 2, 5, 7 сыныптардағы білім алушыла

9 слайд
Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау •Жаңартылған білім мазмұнына өтуге байланысты 1, 2, 5, 7 сыныптардағы білім алушылардың оқыту нәтижелерін бағалауда оқу жетістіктерін бағалау жүйесі қолданылады. •Мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды бағалау кезінде ҚР МЖБС-да көрсетілген білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарға бағдарлануы қажет. Алайда, кейбір білім алушыларда бағдарламаны меңгеру мерзімі ұзағырақ, оның нәтижесінде олар қалыпты дамыған балалардың бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіне сәйкес келетін деңгейге жетеді. •Білім беру саласында мүмкіндігі шектеулі балалардың құқықтары және олар орындауы қажет міндеттері тең болуы маңызды. Осы орайда, олардың жетістіктерін бағалаудың негізгі мазмұны шектеуді, яғни бұзылысты (көру, есту, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, әлеуметтік-эмоциялық сала) ескере отырып, қалыпты дамыған құрбыларымен бірдей болуы қажет

9 слайд

Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау •Жаңартылған білім мазмұнына өтуге байланысты 1, 2, 5, 7 сыныптардағы білім алушылардың оқыту нәтижелерін бағалауда оқу жетістіктерін бағалау жүйесі қолданылады. •Мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды бағалау кезінде ҚР МЖБС-да көрсетілген білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарға бағдарлануы қажет. Алайда, кейбір білім алушыларда бағдарламаны меңгеру мерзімі ұзағырақ, оның нәтижесінде олар қалыпты дамыған балалардың бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру деңгейіне сәйкес келетін деңгейге жетеді. •Білім беру саласында мүмкіндігі шектеулі балалардың құқықтары және олар орындауы қажет міндеттері тең болуы маңызды. Осы орайда, олардың жетістіктерін бағалаудың негізгі мазмұны шектеуді, яғни бұзылысты (көру, есту, сөйлеу, тірек-қимыл аппараты, әлеуметтік-эмоциялық сала) ескере отырып, қалыпты дамыған құрбыларымен бірдей болуы қажет

10 слайд

10 слайд

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН 6 ҚАДАМ

11 слайд
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН 6 ҚАДАМ

11 слайд

БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ Бағалау Жинақтау Талдау Қолдану Түсіну Білу БІЛІМДІ ИГЕРУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН 6 ҚАДАМ

•Дағдылары •Сипаттамасы •Білу •Нақты фактілерді, ақпараттарды және олардың сипаттамасын білу және көрсету •Түсіну •Ақпаратты дұр

12 слайд
•Дағдылары •Сипаттамасы •Білу •Нақты фактілерді, ақпараттарды және олардың сипаттамасын білу және көрсету •Түсіну •Ақпаратты дұрыс көрсету, болжау немесе түсіндіру арқылы ұғынуды көрсету •Қолдану •Ақпаратты және бұрын алынған білімін жаңа немесе таныс емес мәнмәтінде немесе жағдаятта қолдану •Талдау •Ақпараттық материалдарды құрылымдық бөліктерге бөлу қабілетін көрсету, дәлелін немесе себебін анықтау арқылы түрлі қорытынды алу үшін ақпаратты зерделеу, жалпы ережелерді негіздеу үшін ой қорытындысын және/немесе дәлелдер табу •Жинақтау •Бұрын алынған білімдердің түрлі бөліктерін жаңа мәнмәтінде қайта қарау қабілетін көрсету •Бағалау •Белгіленген критерийлер бойынша идеялардың немесе фактілердің маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру

12 слайд

•Дағдылары •Сипаттамасы •Білу •Нақты фактілерді, ақпараттарды және олардың сипаттамасын білу және көрсету •Түсіну •Ақпаратты дұрыс көрсету, болжау немесе түсіндіру арқылы ұғынуды көрсету •Қолдану •Ақпаратты және бұрын алынған білімін жаңа немесе таныс емес мәнмәтінде немесе жағдаятта қолдану •Талдау •Ақпараттық материалдарды құрылымдық бөліктерге бөлу қабілетін көрсету, дәлелін немесе себебін анықтау арқылы түрлі қорытынды алу үшін ақпаратты зерделеу, жалпы ережелерді негіздеу үшін ой қорытындысын және/немесе дәлелдер табу •Жинақтау •Бұрын алынған білімдердің түрлі бөліктерін жаңа мәнмәтінде қайта қарау қабілетін көрсету •Бағалау •Белгіленген критерийлер бойынша идеялардың немесе фактілердің маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру

Білім беру ресурстары мен технологиялары •Қазақстанда инклюзивті білім беруді ғылыми-әдіснамалық және оқу- әдістемелік қолдау м

13 слайд
Білім беру ресурстары мен технологиялары •Қазақстанда инклюзивті білім беруді ғылыми-әдіснамалық және оқу- әдістемелік қолдау мақсатында бірқатар әдістемелік ұсынымдар мен құралдар әзірлену үстінде. Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА әзірлеген ғылыми-әдіснамалық және оқу-әдістемелік ресурстар академияның сайтында мына сілтеме бойынша қолжетімді http://nao.kz/blogs/fromorg/2/22

13 слайд

Білім беру ресурстары мен технологиялары •Қазақстанда инклюзивті білім беруді ғылыми-әдіснамалық және оқу- әдістемелік қолдау мақсатында бірқатар әдістемелік ұсынымдар мен құралдар әзірлену үстінде. Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА әзірлеген ғылыми-әдіснамалық және оқу-әдістемелік ресурстар академияның сайтында мына сілтеме бойынша қолжетімді http://nao.kz/blogs/fromorg/2/22

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд