Материалдар / "Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті бойынша білім берудің бес саласы - бала тәрбиесінің басты құралы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті бойынша білім берудің бес саласы - бала тәрбиесінің басты құралы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі тәрбие негізгі құзыреттілікке, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде тұлғалық мәдениетке ие бола тұлғасына дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
1276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МКҚК №1 “Арман” балабақшасы Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет бойынша білім берудің бес саласы- бала тәрбиесінің басты құралы

1 слайд
МКҚК №1 “Арман” балабақшасы Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет бойынша білім берудің бес саласы- бала тәрбиесінің басты құралы (баяндама) Дайындаған: Қосай Гүлдира Ардаққызы Көкшетау қаласы 20 2 0 жыл

1 слайд

МКҚК №1 “Арман” балабақшасы Ұйымдастырылған оқу іс- әрекет бойынша білім берудің бес саласы- бала тәрбиесінің басты құралы (баяндама) Дайындаған: Қосай Гүлдира Ардаққызы Көкшетау қаласы 20 2 0 жыл

Мақсаты: Мектепке дейінгі тәрбие негізгі құзыреттілікке, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде тұлғалық мәдени

2 слайд
Мақсаты: Мектепке дейінгі тәрбие негізгі құзыреттілікке, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде тұлғалық мәдениетке ие бола тұлғасына дамыту. Міндеті: Сауатты, салауатты жеке тұлғаны қалыптастыру.

2 слайд

Мақсаты: Мектепке дейінгі тәрбие негізгі құзыреттілікке, жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде тұлғалық мәдениетке ие бола тұлғасына дамыту. Міндеті: Сауатты, салауатты жеке тұлғаны қалыптастыру.

Баланың ақыл- ой дамуын, қызығушылығын, қабілетін, бейімін білмей оны тәрбиелеуге болмайды. В.А. Сухомлинский

3 слайд
Баланың ақыл- ой дамуын, қызығушылығын, қабілетін, бейімін білмей оны тәрбиелеуге болмайды. В.А. Сухомлинский

3 слайд

Баланың ақыл- ой дамуын, қызығушылығын, қабілетін, бейімін білмей оны тәрбиелеуге болмайды. В.А. Сухомлинский

Бір жылдығыңды ойласаң, арпа ек, он жылдығыңды ойласаң тал ек, бүкіл ғұмырыңды ойласаң, бала тәрбиеле. (халық даналығы)

4 слайд
Бір жылдығыңды ойласаң, арпа ек, он жылдығыңды ойласаң тал ек, бүкіл ғұмырыңды ойласаң, бала тәрбиеле. (халық даналығы)

4 слайд

Бір жылдығыңды ойласаң, арпа ек, он жылдығыңды ойласаң тал ек, бүкіл ғұмырыңды ойласаң, бала тәрбиеле. (халық даналығы)

ЖАС КЕЗЕҢДЕРІНЕ БӨЛУ ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ ТОП 1 ЖАСТАН БАСТАП 2 ЖАСҚА ДЕЙІН 1 СӘБИЛЕР ТОБЫ 2 ЖАСТАН БАСТАП 3 ЖАСҚА ДЕЙІН 2 СӘБИЛЕР ТОБЫ

5 слайд
ЖАС КЕЗЕҢДЕРІНЕ БӨЛУ ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ ТОП 1 ЖАСТАН БАСТАП 2 ЖАСҚА ДЕЙІН 1 СӘБИЛЕР ТОБЫ 2 ЖАСТАН БАСТАП 3 ЖАСҚА ДЕЙІН 2 СӘБИЛЕР ТОБЫ 3 ЖАСТАН БАСТАП 4 ЖАСҚА ДЕЙІН ОРТАҢҒЫ ТОП 4 ЖАСТАН БАСТАП 5 ЖАСҚА ДЕЙІН ЕРЕСЕК ЖАС 5 ЖАСТАН 6 ЖАСҚА ДЕЙІН МЕКТЕПАЛДЫ ДАЙЫНДЫҚ ТОБЫ 5-6 ЖАС

5 слайд

ЖАС КЕЗЕҢДЕРІНЕ БӨЛУ ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ ТОП 1 ЖАСТАН БАСТАП 2 ЖАСҚА ДЕЙІН 1 СӘБИЛЕР ТОБЫ 2 ЖАСТАН БАСТАП 3 ЖАСҚА ДЕЙІН 2 СӘБИЛЕР ТОБЫ 3 ЖАСТАН БАСТАП 4 ЖАСҚА ДЕЙІН ОРТАҢҒЫ ТОП 4 ЖАСТАН БАСТАП 5 ЖАСҚА ДЕЙІН ЕРЕСЕК ЖАС 5 ЖАСТАН 6 ЖАСҚА ДЕЙІН МЕКТЕПАЛДЫ ДАЙЫНДЫҚ ТОБЫ 5-6 ЖАС

МЖМБС-на сай мектепке дейінгі балалардың мүмкіншіліктерін ашуға бағытталған білім берудің бес саласы

6 слайд
МЖМБС-на сай мектепке дейінгі балалардың мүмкіншіліктерін ашуға бағытталған білім берудің бес саласы

6 слайд

МЖМБС-на сай мектепке дейінгі балалардың мүмкіншіліктерін ашуға бағытталған білім берудің бес саласы

ДЕНСАУЛЫҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ВАЛЕОЛОГИЯ

7 слайд
ДЕНСАУЛЫҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ВАЛЕОЛОГИЯ

7 слайд

ДЕНСАУЛЫҚ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ВАЛЕОЛОГИЯ

ҚАТЫНАС ТІЛ ДАМЫТУ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ ҚОРШАҒАН ОРТА

8 слайд
ҚАТЫНАС ТІЛ ДАМЫТУ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ ҚОРШАҒАН ОРТА

8 слайд

ҚАТЫНАС ТІЛ ДАМЫТУ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ ҚОРШАҒАН ОРТА

ТАНЫМ ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ҚОРШАҒАН ОРТАМЕН ТАНЫСТЫРУҚҰРАСТЫРУ ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕР БЕРУ СЕНСОРЛЫҚ

9 слайд
ТАНЫМ ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ҚОРШАҒАН ОРТАМЕН ТАНЫСТЫРУҚҰРАСТЫРУ ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕР БЕРУ СЕНСОРЛЫҚ

9 слайд

ТАНЫМ ЭКОЛОГИЯ НЕГІЗДЕРІ ҚОРШАҒАН ОРТАМЕН ТАНЫСТЫРУҚҰРАСТЫРУ ҚАРАПАЙЫМ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕР БЕРУ СЕНСОРЛЫҚ

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ СУРЕТ САЛУ МҮСІНДЕУ ЖАПСЫРУ МУЗЫКА НӘТИЖЕЛІ ІС-ӘРЕКЕТ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ҚАБЫЛДАУ

10 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ СУРЕТ САЛУ МҮСІНДЕУ ЖАПСЫРУ МУЗЫКА НӘТИЖЕЛІ ІС-ӘРЕКЕТ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ҚАБЫЛДАУ

10 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ СУРЕТ САЛУ МҮСІНДЕУ ЖАПСЫРУ МУЗЫКА НӘТИЖЕЛІ ІС-ӘРЕКЕТ ҚОРШАҒАН ОРТАНЫ ЭСТЕТИКАЛЫҚ ҚАБЫЛДАУ

“ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА” Қоршаған орта ЭКОЛОГИЯ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ

11 слайд
“ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА” Қоршаған орта ЭКОЛОГИЯ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ

11 слайд

“ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТА” Қоршаған орта ЭКОЛОГИЯ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ

ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: Мәдени-гигиеналық дағдылары Дене шынықтыру Өздігінен қозғалу белсенділі Салауатты өмір салты дағ

12 слайд
ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: Мәдени-гигиеналық дағдылары Дене шынықтыру Өздігінен қозғалу белсенділі Салауатты өмір салты дағдылары КОММУНИКАТИВТІ – ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК: Қатынас мәдениеті, тілдің грамматикалық құрылымы, тілдің дыбыстық мәдени сөздік, байланыстырып сөйлеу, мемлекеттік тіл, шығармашылық тілдік қызмет, шығ- ды қабылдау. ТАНЫМДЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК: Заттардың қасиетін бағдарлау, қоршаған ортаны тану, құрастырылымдық, дағдылар, экологиялық мәдениет негіздері, қарапайым математикалық ұғымдар, іздеу және эксперименталды іс- әрекет, ақпаратпен жұмыс. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК: Музыкалық іс- әрекет, нәтижелі іс- әрекет, қоршаған ортамен эстетикалық қабылдау. ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК: Мінез – құлық дағдылары, ересектер және құрдастарымен өзара іс- әрекеті, адамгершілік нормалары туралы түсінік.

12 слайд

ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: Мәдени-гигиеналық дағдылары Дене шынықтыру Өздігінен қозғалу белсенділі Салауатты өмір салты дағдылары КОММУНИКАТИВТІ – ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК: Қатынас мәдениеті, тілдің грамматикалық құрылымы, тілдің дыбыстық мәдени сөздік, байланыстырып сөйлеу, мемлекеттік тіл, шығармашылық тілдік қызмет, шығ- ды қабылдау. ТАНЫМДЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК: Заттардың қасиетін бағдарлау, қоршаған ортаны тану, құрастырылымдық, дағдылар, экологиялық мәдениет негіздері, қарапайым математикалық ұғымдар, іздеу және эксперименталды іс- әрекет, ақпаратпен жұмыс. ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК: Музыкалық іс- әрекет, нәтижелі іс- әрекет, қоршаған ортамен эстетикалық қабылдау. ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК: Мінез – құлық дағдылары, ересектер және құрдастарымен өзара іс- әрекеті, адамгершілік нормалары туралы түсінік.

Мектеп жасына дейінгі балалардың 5 білім саласы бойынша оқыту мен тәрбиелеу- баланың құзыреттілігін дамыту. Сенситивті кезең:

13 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалардың 5 білім саласы бойынша оқыту мен тәрбиелеу- баланың құзыреттілігін дамыту. Сенситивті кезең: тұлғалық қасиеті, есте сақтау, ойлау қабілеті тиімді дамуы, тәрбие мен оқыту үшін қолайлы мүмкіншілік кезеңі.Білім беру саласы: физикалық, интеллектуалды, адамгершілік, эстетикалық, коммуникативтік және әлеуметтік дамудың азайтылған бірақ функционалды толық білім жиынтығы кіретін мектепке дейінгі білім берудің құрама бөлігі. Құзыреттілік: нәтижеге бағытталған сапалы білім. Негізгі құзыреттілік: білім, дағды, іскерлік қабілет жиынтығы. Құзыреттілік тәсіл: Стандарт талаптарына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен әдістерді талдау, білім беру прцесін өздігінен ұйымдастыру. Қабілет: тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктер.

13 слайд

Мектеп жасына дейінгі балалардың 5 білім саласы бойынша оқыту мен тәрбиелеу- баланың құзыреттілігін дамыту. Сенситивті кезең: тұлғалық қасиеті, есте сақтау, ойлау қабілеті тиімді дамуы, тәрбие мен оқыту үшін қолайлы мүмкіншілік кезеңі.Білім беру саласы: физикалық, интеллектуалды, адамгершілік, эстетикалық, коммуникативтік және әлеуметтік дамудың азайтылған бірақ функционалды толық білім жиынтығы кіретін мектепке дейінгі білім берудің құрама бөлігі. Құзыреттілік: нәтижеге бағытталған сапалы білім. Негізгі құзыреттілік: білім, дағды, іскерлік қабілет жиынтығы. Құзыреттілік тәсіл: Стандарт талаптарына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен әдістерді талдау, білім беру прцесін өздігінен ұйымдастыру. Қабілет: тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктер.

14 слайд

14 слайд