1 слайд
Ұ й ы м д а с т ы р ы л ғ а н о қ у іс ә р е к е т і: Д р а м а
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы : « К ө г ө н іс т е р
м е н ж е м іс т е р т у р а л ы е р т е г і»
М а қ с а т ы : І л ік п е с ө з б е н ф р а з а л а р д ы
а й т у д а т ы н ы с а л у д ы р е т т е у . Ө з о й ы н
қ ұ р д а с т а р ы н ы ң о р т а с ы н д а б іл д ір у ,
б а с қ а л а р д ы ң п ік ір ін т ы ң д а й
б іл у .
2 слайд
3 слайд
1-тапсырма. Жұмбақты
мұқият тыңдап, шешімін табу.
Аспай піскен,
Қайнамай түскен. (Жеміс)
Бақшада өседі,
Көп өнім береді. (Көгөніс)
4 слайд
Сұрақ:
-
Балалар көкөністер қайда өседі?
-Жемістер ше?
-Көкөністермен жемістердің атауын
үш тілде айтайық
жеміс – фрукты – fruit (фрут)
көгөніс – овощ – vegetable (вэджетэбл)
дәрумен – витамин – vitamin (витамин)
Көгөністер мен жемістерде қандай
дәрумендер болады?
5 слайд
Көгөністер мен жемістерде мынадай дәрумендер болады
6 слайд
2-тапсырма: Тіл ұстарту жаттығуы
(жылдам және жай дауыспен айту).
Ша-ша-ша – есік алды бақша.
Із-із-із – бақшадағы сәбіз.
Ет-ет-ет – алма толы себет.
7 слайд
Интонациямен жұмыс:
Жаңылтпашты қайтала.
Асан басқа жақтан
Ақ сабақ асқабақ әкелді.
Басқа жақтан
Басқарақ асқабақ әкелді.
8 слайд
3-тапсырма: Жағдаятты сұрақ:
– Сендер қалай ойлайсыңдар, жемістер
мен көгөністер ертегі кейіпкері бола
ала ма? (Өзің олар туралы ертегі ойлап
тап және оны ата)
Көгөністер мен жемістерді ң суретін
сал және дене мүшелерімен
толықтырып, мультфильм
кейіпкерлеріне айналдыр.
9 слайд
– Қуаныш бүгінгі сабаққа
өзінің білетінін сендермен
бөлісуге келіпті.
1. Тамақтанар алдында
қолыңды жу.
2. Көгөністерді жумай жеме.
10 слайд
Балалар,енді сабақтағы өзінің жұмысыңа
баға беруіңді сұраймын: (сурет дәптерде)
1. Өз жұмысына көңілі толса, көңілді
смайликтің суретін сал.
2. Өз жұмысына көңілі толмаса, көңілсіз
смайликтің суретін са.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз