Материалдар / Ұйымдастырылған қорытынды оқу қызметінің тақырыбы: "Күнекей қызға көмектесу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ұйымдастырылған қорытынды оқу қызметінің тақырыбы: "Күнекей қызға көмектесу"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға, балалардың алған білімдерін ойын арқылы ертегідегі Күнекей қызға көмектесу арқылы ҚМҰҚ тапсырмаларды орындату балалардың қызығушылықтарын, логикалық ойларын дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2020
488
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім беру саласы: Таным Бөлімдері: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Күнекей қызға көмектесу»

1 слайд
Білім беру саласы: Таным Бөлімдері: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Күнекей қызға көмектесу»

1 слайд

Білім беру саласы: Таным Бөлімдері: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: «Күнекей қызға көмектесу»

Мақсаты: Баланың танып-білуге деген құштарлығын, ой қиялын, логикалық ерекшеліктерін меңгерту, дидактикалық ойындар арқылы

2 слайд
Мақсаты: Баланың танып-білуге деген құштарлығын, ой қиялын, логикалық ерекшеліктерін меңгерту, дидактикалық ойындар арқылы математиканың қызықты әлем екені туралы тусініктерін кеңейту.  Міндеттері. Білімділік: Сандардың құрамын білу, тәулік бөліктері ұғымдарын айыра білуге, апта күндерінің ретін дұрыс білуге, геометриялық пішіндерді ажырата білу қабілеттерін бекіту .  Дамытушылық: Білім алуға баулу, есте сақтау, көру, логикалық ойлау қабілеттерін, сұрақтарға жауап бере білу дағдысын дамыту.  Тәрбиелік: Адамгершілік сезімін ояту, бір-бірімен дұрыс қарым – қатынас жасау сезіміне тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: Баланың танып-білуге деген құштарлығын, ой қиялын, логикалық ерекшеліктерін меңгерту, дидактикалық ойындар арқылы математиканың қызықты әлем екені туралы тусініктерін кеңейту.  Міндеттері. Білімділік: Сандардың құрамын білу, тәулік бөліктері ұғымдарын айыра білуге, апта күндерінің ретін дұрыс білуге, геометриялық пішіндерді ажырата білу қабілеттерін бекіту .  Дамытушылық: Білім алуға баулу, есте сақтау, көру, логикалық ойлау қабілеттерін, сұрақтарға жауап бере білу дағдысын дамыту.  Тәрбиелік: Адамгершілік сезімін ояту, бір-бірімен дұрыс қарым – қатынас жасау сезіміне тәрбиелеу.

Шаттық шеңбері:  Желбіреп жалауша,  Санайық жаңаша  Бір, екі, үш…  Достықта біздің күш!

3 слайд
Шаттық шеңбері:  Желбіреп жалауша,  Санайық жаңаша  Бір, екі, үш…  Достықта біздің күш!

3 слайд

Шаттық шеңбері:  Желбіреп жалауша,  Санайық жаңаша  Бір, екі, үш…  Достықта біздің күш!

Мен сендерге «Күн астындағы Күнекей қыз» туралы ертегі айтып берейін. Ерте, ерте, ертеде бір хан өмір сүр

4 слайд
Мен сендерге «Күн астындағы Күнекей қыз» туралы ертегі айтып берейін. Ерте, ерте, ертеде бір хан өмір сүріпті. Оның осы өмірдегі ең қымбат, асыл қазынасы - ай десе аузы, күн десе көзі бар сүйкімді қызы бар екен. Ол қызын қатты жақсы көргендігі сондай, ешкімге көрсеткісі келмейді, барлығынан қызғанып, жер астындағы сарайда ұстайды екен. Ал Күнекей қыз болса жер астындағы өмірі, көңілін жабырқатып, алтыннан тұрғызылған сарайы да көңілін көтермейді екен. Оның жалғыз арманы, жер бетіне шығып, күннің нұрына жылынып, жарықты көріп, жабырқаған жанын жадыратсам, - деп армандайды екен. Сондықтан Күнекей қыздың арманын орындап оған күннің көзін көруіне көмектесуіміз қажет. Көмектесеміз бе балалар? - Олай болса мына тапсырмаларды орындап, білімімізді көрсетейік.

4 слайд

Мен сендерге «Күн астындағы Күнекей қыз» туралы ертегі айтып берейін. Ерте, ерте, ертеде бір хан өмір сүріпті. Оның осы өмірдегі ең қымбат, асыл қазынасы - ай десе аузы, күн десе көзі бар сүйкімді қызы бар екен. Ол қызын қатты жақсы көргендігі сондай, ешкімге көрсеткісі келмейді, барлығынан қызғанып, жер астындағы сарайда ұстайды екен. Ал Күнекей қыз болса жер астындағы өмірі, көңілін жабырқатып, алтыннан тұрғызылған сарайы да көңілін көтермейді екен. Оның жалғыз арманы, жер бетіне шығып, күннің нұрына жылынып, жарықты көріп, жабырқаған жанын жадыратсам, - деп армандайды екен. Сондықтан Күнекей қыздың арманын орындап оған күннің көзін көруіне көмектесуіміз қажет. Көмектесеміз бе балалар? - Олай болса мына тапсырмаларды орындап, білімімізді көрсетейік.

 Ал, балалар мынау қандай пішін?  Осы дөңгелекте тапсырма берілген. Асықты қоржыннан алып санату. Дөңгелектің артынд

5 слайд
 Ал, балалар мынау қандай пішін?  Осы дөңгелекте тапсырма берілген. Асықты қоржыннан алып санату. Дөңгелектің артындағы тапсырма

5 слайд

 Ал, балалар мынау қандай пішін?  Осы дөңгелекте тапсырма берілген. Асықты қоржыннан алып санату. Дөңгелектің артындағы тапсырма

Санау. Тура және кері санау, көршілес сандарды атау, Көздерін жұмып орындарын ауыстыру. Дөңгелектің артындағы тапсырма Асықты

6 слайд
Санау. Тура және кері санау, көршілес сандарды атау, Көздерін жұмып орындарын ауыстыру. Дөңгелектің артындағы тапсырма Асықты қоржыннан алып санату.

6 слайд

Санау. Тура және кері санау, көршілес сандарды атау, Көздерін жұмып орындарын ауыстыру. Дөңгелектің артындағы тапсырма Асықты қоржыннан алып санату.

-Балалар, дөңгелек неге ұқсайды? Ол қандай түсті? Күнді шығардық. Күн қандай? Ол – мейрімді, жылы. Күн шуағын төгу үшін не же

7 слайд
-Балалар, дөңгелек неге ұқсайды? Ол қандай түсті? Күнді шығардық. Күн қандай? Ол – мейрімді, жылы. Күн шуағын төгу үшін не жетпейді?

7 слайд

-Балалар, дөңгелек неге ұқсайды? Ол қандай түсті? Күнді шығардық. Күн қандай? Ол – мейрімді, жылы. Күн шуағын төгу үшін не жетпейді?

 Олай болса мына әр күн сәулесінің артында тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындап күннің шуағын төгуіне көмектесейік

8 слайд
 Олай болса мына әр күн сәулесінің артында тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындап күннің шуағын төгуіне көмектесейік.Күн шуағын төгуге сәулелері қажет.

8 слайд

 Олай болса мына әр күн сәулесінің артында тапсырмалар бар, сол тапсырмаларды орындап күннің шуағын төгуіне көмектесейік.Күн шуағын төгуге сәулелері қажет.

 дегенім бесік, шықтым одан өсіп.1 - сәуле. Санамақтар айту.  дегенім елім, далам, тауым, көгім.  дегенім бақыт, бағалайтын

9 слайд
 дегенім бесік, шықтым одан өсіп.1 - сәуле. Санамақтар айту.  дегенім елім, далам, тауым, көгім.  дегенім бақыт, бағалайтын уақыт. дегенім төзім, төзе білем өзім. дегенім үміт, үміт артар жігіт.

9 слайд

 дегенім бесік, шықтым одан өсіп.1 - сәуле. Санамақтар айту.  дегенім елім, далам, тауым, көгім.  дегенім бақыт, бағалайтын уақыт. дегенім төзім, төзе білем өзім. дегенім үміт, үміт артар жігіт.

 Мына суретке назар аударыңдар.  Ақжолда қызыл қарындаш бар. Ол қарындашты ұқыпты ұстайды. Мақсатта сары түсті қарындаштар

10 слайд
 Мына суретке назар аударыңдар.  Ақжолда қызыл қарындаш бар. Ол қарындашты ұқыпты ұстайды. Мақсатта сары түсті қарындаштар бар. Оның қарындаштары ұштай- ұштай қысқарып қалған. Кімнің қарындашы ұзын, кімдікі қысқа? Мақсатта неше қарындаш бар?  Балаларға оң қолдарыңа ұзын қарындаш, сол қолдарыңа қысқа қарындашты көтеріп көрсетейік. 2 – сәуле. Ұзын-қысқа. Ұзындықтары бірдей.

10 слайд

 Мына суретке назар аударыңдар.  Ақжолда қызыл қарындаш бар. Ол қарындашты ұқыпты ұстайды. Мақсатта сары түсті қарындаштар бар. Оның қарындаштары ұштай- ұштай қысқарып қалған. Кімнің қарындашы ұзын, кімдікі қысқа? Мақсатта неше қарындаш бар?  Балаларға оң қолдарыңа ұзын қарындаш, сол қолдарыңа қысқа қарындашты көтеріп көрсетейік. 2 – сәуле. Ұзын-қысқа. Ұзындықтары бірдей.

 Орнымыздан тұрамыз,  Қолды белге қоямыз.  Бұрыламыз оңға бір,  Бұрыламыз солға бір.  Біздер тату баламыз,  Гүл - гүл жайн

11 слайд
 Орнымыздан тұрамыз,  Қолды белге қоямыз.  Бұрыламыз оңға бір,  Бұрыламыз солға бір.  Біздер тату баламыз,  Гүл - гүл жайнап жанамыз,  Жаттығулар жасасақ,  Жақсы сергіп қаламыз.Сергіту сәті:

11 слайд

 Орнымыздан тұрамыз,  Қолды белге қоямыз.  Бұрыламыз оңға бір,  Бұрыламыз солға бір.  Біздер тату баламыз,  Гүл - гүл жайнап жанамыз,  Жаттығулар жасасақ,  Жақсы сергіп қаламыз.Сергіту сәті:

 Аптада неше күн бар?  Бірінші күн- Дүйсенбі,  Екінші күн-Сейсенбі,  Үшінші күн-Сәрсенбі,  Төртінші күн-Бейсенбі,  Б

12 слайд
 Аптада неше күн бар?  Бірінші күн- Дүйсенбі,  Екінші күн-Сейсенбі,  Үшінші күн-Сәрсенбі,  Төртінші күн-Бейсенбі,  Бесінші күн- Жұма,  Алтыншы күн – Сенбі,  Жетінші күн – Жексенбі. Бала бақшаға 5 күн күн келеміз, ал 2 күн демаламыз. Өте жақсы! 3 - сәуле. Апта күндерін ата.

12 слайд

 Аптада неше күн бар?  Бірінші күн- Дүйсенбі,  Екінші күн-Сейсенбі,  Үшінші күн-Сәрсенбі,  Төртінші күн-Бейсенбі,  Бесінші күн- Жұма,  Алтыншы күн – Сенбі,  Жетінші күн – Жексенбі. Бала бақшаға 5 күн күн келеміз, ал 2 күн демаламыз. Өте жақсы! 3 - сәуле. Апта күндерін ата.

 Балалар, геометриялық пішіндерді білеміз бе? Мұнда жатқан көрнекіліктерден төртбұрышты тауып беріңдерші. 4 - сәуле. Геоме

13 слайд
 Балалар, геометриялық пішіндерді білеміз бе? Мұнда жатқан көрнекіліктерден төртбұрышты тауып беріңдерші. 4 - сәуле. Геометриялық пішіндер

13 слайд

 Балалар, геометриялық пішіндерді білеміз бе? Мұнда жатқан көрнекіліктерден төртбұрышты тауып беріңдерші. 4 - сәуле. Геометриялық пішіндер

5 - сәуле. Бұл қандай пішін?  Бұл қандай пішін?  Неге төртбұрыш деп айтады?  Төртбұрыш домалайды ма? Неге?  Қандай зат

14 слайд
5 - сәуле. Бұл қандай пішін?  Бұл қандай пішін?  Неге төртбұрыш деп айтады?  Төртбұрыш домалайды ма? Неге?  Қандай заттар төртбұрышқа ұқсайды?

14 слайд

5 - сәуле. Бұл қандай пішін?  Бұл қандай пішін?  Неге төртбұрыш деп айтады?  Төртбұрыш домалайды ма? Неге?  Қандай заттар төртбұрышқа ұқсайды?

6 - сәуле. Бұл қандай пішін?  Бұл қандай пішін?  Неге дөңгелек деп айтады?  Дөңгелектің бұрыштары барма?  Қандай затт

15 слайд
6 - сәуле. Бұл қандай пішін?  Бұл қандай пішін?  Неге дөңгелек деп айтады?  Дөңгелектің бұрыштары барма?  Қандай заттар дөңгелекке ұқсайды?  Ал мұнау қандай пішін?  Үшбұрыш домалайды ма?  Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды?

15 слайд

6 - сәуле. Бұл қандай пішін?  Бұл қандай пішін?  Неге дөңгелек деп айтады?  Дөңгелектің бұрыштары барма?  Қандай заттар дөңгелекке ұқсайды?  Ал мұнау қандай пішін?  Үшбұрыш домалайды ма?  Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды?

7 - сәуле. П ішіндерден үй құрастыр? • Ал осы пішіндерден не құрастыруға болады? • Қабырғалары қандай пішіндерден құрал

16 слайд
7 - сәуле. П ішіндерден үй құрастыр? • Ал осы пішіндерден не құрастыруға болады? • Қабырғалары қандай пішіндерден құралады? • Ал төбесін немен жабуға болады?

16 слайд

7 - сәуле. П ішіндерден үй құрастыр? • Ал осы пішіндерден не құрастыруға болады? • Қабырғалары қандай пішіндерден құралады? • Ал төбесін немен жабуға болады?

Жарайсыңдар! Ал енді үйдің терезісінен қарайық. Егер, Күнекей қызға көмектесе алмасақ ол қандай көңіл күйде болады? Жабырқа

17 слайд
Жарайсыңдар! Ал енді үйдің терезісінен қарайық. Егер, Күнекей қызға көмектесе алмасақ ол қандай көңіл күйде болады? Жабырқайды. Көрсетейікші. Дөңгелектің ортасынан қарайықшы, егер біз Күнекейдің тапсырмаларын орындасақ, оның көңіл –күйі қалай өзгереді. Әрине, жадырайды. Көрсетейікші.

17 слайд

Жарайсыңдар! Ал енді үйдің терезісінен қарайық. Егер, Күнекей қызға көмектесе алмасақ ол қандай көңіл күйде болады? Жабырқайды. Көрсетейікші. Дөңгелектің ортасынан қарайықшы, егер біз Күнекейдің тапсырмаларын орындасақ, оның көңіл –күйі қалай өзгереді. Әрине, жадырайды. Көрсетейікші.

Ал балалар, күннің көзіне қарайықшы, ол нұрын төгіп, сәулесін шашып жарқырай бастады. Бірақ жер асты әлемінен Күнекей әлі шы

18 слайд
Ал балалар, күннің көзіне қарайықшы, ол нұрын төгіп, сәулесін шашып жарқырай бастады. Бірақ жер асты әлемінен Күнекей әлі шығалмай жатыр, ең соңғы тапсырманы орындасақ мүмкін шығып қалар. Логикалық есептерді шығара аламыз ба? Қане, біз қандай білімді екенімізді тағы бір дәлелдейікші. Цифрлар қайда жасырынған? табыңдаршы.

18 слайд

Ал балалар, күннің көзіне қарайықшы, ол нұрын төгіп, сәулесін шашып жарқырай бастады. Бірақ жер асты әлемінен Күнекей әлі шығалмай жатыр, ең соңғы тапсырманы орындасақ мүмкін шығып қалар. Логикалық есептерді шығара аламыз ба? Қане, біз қандай білімді екенімізді тағы бір дәлелдейікші. Цифрлар қайда жасырынған? табыңдаршы.

Цифрлар қайда жасырынған?

19 слайд
Цифрлар қайда жасырынған?

19 слайд

Цифрлар қайда жасырынған?

Күнекей: (Жан- жағына қарап таңғалып, қуанып): • Жер беті не деген керемет, ғажайып әлем?! • Күннің көзі қандай әдемі, ыст

20 слайд
Күнекей: (Жан- жағына қарап таңғалып, қуанып): • Жер беті не деген керемет, ғажайып әлем?! • Күннің көзі қандай әдемі, ыстық, сәулелерін төгіп тұр. Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, Күнекей қыз. Біздің балалар саған көмектесеміз деп, барлық тапсырмаларды өте жақсы орындап шықты.

20 слайд

Күнекей: (Жан- жағына қарап таңғалып, қуанып): • Жер беті не деген керемет, ғажайып әлем?! • Күннің көзі қандай әдемі, ыстық, сәулелерін төгіп тұр. Тәрбиеші: Сәлеметсің бе, Күнекей қыз. Біздің балалар саған көмектесеміз деп, барлық тапсырмаларды өте жақсы орындап шықты.

Күнекей: Сәлеметсіңдер ме, балалар, қандай ақылды, білімді едіңдер. Сендер мені қуантып, бақытқа бөледіңдер. Мен жер асты п

21 слайд
Күнекей: Сәлеметсіңдер ме, балалар, қандай ақылды, білімді едіңдер. Сендер мені қуантып, бақытқа бөледіңдер. Мен жер асты патшалығынан ала келген асыл тастарымды сендерге сыйға тартқым келеді. Жер астында осы асыл заттарым маған жарық беріп, жаныма жылу беріп, көңілімді көтеретін еді. Қымбат қазынамды сендерге сыйлағым келеді.

21 слайд

Күнекей: Сәлеметсіңдер ме, балалар, қандай ақылды, білімді едіңдер. Сендер мені қуантып, бақытқа бөледіңдер. Мен жер асты патшалығынан ала келген асыл тастарымды сендерге сыйға тартқым келеді. Жер астында осы асыл заттарым маған жарық беріп, жаныма жылу беріп, көңілімді көтеретін еді. Қымбат қазынамды сендерге сыйлағым келеді.