Материалдар / "Ұжымдағы ынтымақтастық" презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ұжымдағы ынтымақтастық" презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынпқа арналған " Өзін-өзі тану " сабағына қажетті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2021
1735
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
1. № 20 – сабақ . «Мектеп бағында » мәтінін талдау. 1. Мәтіндегі «Мен Темір үшін істемеймін, б

1 слайд
1. № 20 – сабақ . «Мектеп бағында » мәтінін талдау. 1. Мәтіндегі «Мен Темір үшін істемеймін, біздің отрядтың абыройы үшін істеймін. Егер мына ағаштар өспей бүлінсе, ол кемшілікке бәріміз ортақпыз» деген ойдан қандай қорытынды жасауға болады?

2. Темір Ерденмен арадағы болған жағдайдан қандай сабақ алды деп ойлайсыздар?

2 слайд
2. Темір Ерденмен арадағы болған жағдайдан қандай сабақ алды деп ойлайсыздар?

3 . Досқа адал, қамқор болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы тиіс деп санайсыздар?

3 слайд
3 . Досқа адал, қамқор болу үшін адам бойында қандай қасиеттер болуы тиіс деп санайсыздар?

4. Осы әңгімеден қандай қасиеттер мен құндылықтарды байқадыңыздар? Әңгімелеп беріңіздер.

4 слайд
4. Осы әңгімеден қандай қасиеттер мен құндылықтарды байқадыңыздар? Әңгімелеп беріңіздер.

 5. Өз сыныбыңызда оқушылар арасында сыйластық, достық қатынас орнаған ба? Әңгімелеп беріңіздер.

5 слайд
 5. Өз сыныбыңызда оқушылар арасында сыйластық, достық қатынас орнаған ба? Әңгімелеп беріңіздер.

Тақырыбы: « Ұжымдағы ынтымақтастық » №20 сабақ Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Шынайылық; адамдарға риясыз қызмет ету

6 слайд
Тақырыбы: « Ұжымдағы ынтымақтастық » №20 сабақ Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: Шынайылық; адамдарға риясыз қызмет ету; жанашырлық

Сабақтың дәйексөзі. « Ынтымақ жүрген жерде, Ырыс бірге жүреді .» (Халық даналығы) 1. Ынтым

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. « Ынтымақ жүрген жерде, Ырыс бірге жүреді .» (Халық даналығы) 1. Ынтымақ пен бірлікте болған іс-әрекеттерің туралы жағдаяттарды айтып беріңіздерші. 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? 3. «Бірлік», «ынтымақ» сөздерінің мәнін қалай түсінесіңдер?

«Достық туралы». Сайднасимов Қайрат Абдулазизұлы. https:// www.youtube.com/w

8 слайд
«Достық туралы». Сайднасимов Қайрат Абдулазизұлы. https:// www.youtube.com/watch?v=Q46nryfyGpw *Осы бейнебаяннан ұғынған жақсы, жағымды сабаққа қатысты ойларыңды ортаға салып түйіндеңдер...Äîñòû? òóðàëû. Ñàéäíàñèìîâ ?àéðàò Àáäóëàçèç?ëû.webm

Ханның ісі қараға түседі ме? Адам үмітсіз, армансыз өмір сүре алмайды. Көңілімдегі ойға алған істеріне қол жеткізуд

9 слайд
Ханның ісі қараға түседі ме?   Адам үмітсіз, армансыз өмір сүре алмайды. Көңілімдегі ойға алған істеріне қол жеткізуді ойлайды. Оның жолында қанша адамдармен сыйлас, сапарлас болады. Жанын түсінетін серік іздейді. Бәлкім, адамдардың мүмкіндігі де осыдан бастау алатын шығар? Адамдардың өмір жолдарының тоғысуы да қызық-ақ. Біреу мектепте, бірі жоғарғы оқу орнында, біреу әскери борышын өтегенде, бірі қызметтес болғанда, енді бірі ауруханада... танысып, табысып жатады. Әсіресе, өмірге деген көзқарастарының бірлігі, мінездерінің сәйкестігі жолдастық жолдарын ұзарта түседі. Осындайда бабаларымыздың сөзі ойға оралады «Жүз теңгең болғанша, жүз жолдасың болсын» - деген. Мұны бүгінгі өмірдің адамдары «жүз долларың да, жүз жолдасың да болсын» - дейді. Қазіргілер араласар адамын таңдап барып, белгілейді. Ал кейбіреулерін өмірдің өзі көрсетіп жатады. Шынын айту керек, көбінесе бастық пен бастық, бай мен бай, іскер мен іскер, қойшы мен қойшы... достасуға ұмтылады. Бұл әсіресе жұмысы, тыныс-тіршілігі, ойы, қызығушылығы, мүддесі бір болғаннан шығар. Ал бастық пен қарапайым қызметкердің, баймен кедейдің, іскер мен жұмыссыздың сыйластығын байқай қоймайсыз. Күштілер әлсіздерді менсінбейді. Әлсіздер күштілерге жете бермейді. Оны уақытты текке өткеру деп біледі. Бүгін кедей ертең бай болмасына кім кепіл. Бүгінгі байдың ертең кедейге айналмасына ешкім де ештеңе айта алмайды. Тағдыр - шебер бәрін орнына қойып жатады. Жалғанды жалпағынан басып, асып- тасқандар да тәубасына келеді. Ертеде бір жолбарыс ұйықтап жатса үстінен бір тышқан өте беріпті. Оянып кеткен жолбарыс тышқанды ұстап алып, сығымдап, өлтіруге айналады. Жаны қиналған тышқан еңіреп жылап тұрып: О, тақсыр! Өзіңе айтатын арызым бар. Мені өлтіре көрме. Күнәмды кешіре гөр. Білместік өтті басымнан. Тірі жүрсем мен де саған пайдамды тигізермін, – деп жалбарыныпты. Сонда жолбарыс бармақтай тышқанның сөзіне қарқылдап күліп: – Мен жолбарыспын! Күшім де мығым. Сен шырпы сындыра алмайтын тышқансың.Сонда да қалжыңың қызық екен. Мына түріңмен сен маған қалай қызмет етпексің? Дегенмен, әзілің ұнады. Босатайын, бар, бара ғой, – деп тышқанды қоя беріпті.

 Риясыз сүйіспеншілік болмаған жерде достық бола ма?  Жолбарыс тышқанды не үшін жібере салды?  Тышқан досына қандай көмек көр

10 слайд
 Риясыз сүйіспеншілік болмаған жерде достық бола ма?  Жолбарыс тышқанды не үшін жібере салды?  Тышқан досына қандай көмек көрсетті? Бармақтай тышқанға жолбарыс қалай разы болды?Тышқан: – Жолбарыспен дос болдым! – деп мақтанып жорғалай жөнеліпті. Өмір деген қарама-қайшылыққа толы емес пе? Күндердің күнінде жолбарыс тоғайда жортып жүргенде мойны аспалы тұзаққа ілініп қалыпты. Қанша бұлқынса да босана алмай қиналыпты. Жолбарыстың гүрілдеген дауысын естіген тышқан жетіп барыпты. Жолбарыс қинала: – Ей досым, мынаның бір амалын жасашы, – деп көмек сұрапты. – Қазір, қазір... – деп зыр жүгіріп жүріп, тұзақтың жібін тісімен қырқып үзеді. Тышқанға разы болғанжолбарыс: – Рахмет, досым. Бұл жақсылығыңды өмір-бақи ұмытпаймын, – деп қайталай беріпті. Иә, ажал тырнағынан алып қалған бармақтай тышқанға жолбарыс осылай разы болған екен. Иә, мұндай жағдай өмірде болмай қалмайды. Ауылдан іздеп келіп қаладағы бастық досының кабинетіне кіре алмай отыратындар да бар. Немесе керісінше, үлкен лауазымдағы басшы ауылдағы қарапайым шаруа досын арнайы іздеп баратыны бар. Иә, кіршіксіз көңілге, шынайы сыйластыққа не жетсін? «Қайта кірер есігіңді қатты жаппа» - деген сөз бар халқымызда. Ертеңгі күніңді ойлан.

Шығармашылық жұмыс 5-тапсырма. Тақырып бойынша өтілген материалды қайталап, «Ынтымақтастық» сөзжұмбағын шешіңіздер.

11 слайд
Шығармашылық жұмыс 5-тапсырма. Тақырып бойынша өтілген материалды қайталап, «Ынтымақтастық» сөзжұмбағын шешіңіздер.

«Жан досым» Сөзін жазған Тұманбай Молдағалиев Әнін жазған Сейдолла Бәйтереков https://www.youtube.com/watch?v=1ujZm0BrSns

12 слайд
«Жан досым» Сөзін жазған Тұманбай Молдағалиев Әнін жазған Сейдолла Бәйтереков https://www.youtube.com/watch?v=1ujZm0BrSns

Үй тапсырмасы. Келесі сабақ. №21, «Дінмұхамед Қонаев: «Өзге елдің оты өз еліңнің түтініне де татымайды»» мәтінін оқып келу.

13 слайд
Үй тапсырмасы. Келесі сабақ. №21, «Дінмұхамед Қонаев: «Өзге елдің оты өз еліңнің түтініне де татымайды»» мәтінін оқып келу.

* Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабаққа қатысып дұрыс ой бөлісіп пайдалы ұғымда

14 слайд
* Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабаққа қатысып дұрыс ой бөлісіп пайдалы ұғымдарды игердіңдер деп ойлаймын, сондықтан да бір - бірімізге деген сүйіспеншілігіміз еш уақытта жоғалмасын, шынайы бола білейік, адамдарға жанашырлық танытуда шынайылықпен қызмет етейік !!! * Сабақ соңы; Әрқайсымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға, айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық! Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар. Рахмет!