“Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын дамытуға ықпалы”
“Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын дамытуға ықпалы”

#1 слайд
Тақырыбы: “ Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын
дамытуға ықпалы”
1 слайд
Тақырыбы: “ Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын дамытуға ықпалы”
#2 слайд
Мақсаты:
Бастауыш мектеп оқушыларына жан –
жақты білім бере отырып ,”біздің
топ”,”біздің ұжым” ұғымдары арқылы ортақ
мақсат көздеген сынып ұжымын
қалыптастыру .Оқушылардың өздерін еркін
ұстау , өз ойларын ашық айта білу
қабілеттері мен ұжымда вербальды қарым -
қатынас мәдениетін дамыту . Ұжым
оқушыларын өзара көмекке ,
ынтымақтастыққа , ұқыптылыққа ,
адамгершілікке , имандылыққа тәрбиелеу .
2 слайд
Мақсаты: Бастауыш мектеп оқушыларына жан – жақты білім бере отырып ,”біздің топ”,”біздің ұжым” ұғымдары арқылы ортақ мақсат көздеген сынып ұжымын қалыптастыру .Оқушылардың өздерін еркін ұстау , өз ойларын ашық айта білу қабілеттері мен ұжымда вербальды қарым - қатынас мәдениетін дамыту . Ұжым оқушыларын өзара көмекке , ынтымақтастыққа , ұқыптылыққа , адамгершілікке , имандылыққа тәрбиелеу .
#3 слайд
Мектепте педагогикалық оқу - тәрбие
жұмысын шебер жүзеге асыру үшін:
Мектеп директоры мен мектеп мұғалімі
білуі керек Сыныптан тыс жұмысты
ұйымдастыруды Ұжым тәрбиесінде басшылыққа
алынатын ғылыми негіздерді
3 слайд
Мектепте педагогикалық оқу - тәрбие жұмысын шебер жүзеге асыру үшін: Мектеп директоры мен мектеп мұғалімі білуі керек Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруды Ұжым тәрбиесінде басшылыққа алынатын ғылыми негіздерді
#4 слайд
Ұжымға басшылық ету және оның
жүмысына дұрыс бағыт беру
мектеп басшысы мен тәрбиешілер
Әрбір баланың психикалық , рухани
ерекшеліктерін жақсы білуі тиіс .
4 слайд
Ұжымға басшылық ету және оның жүмысына дұрыс бағыт беру мектеп басшысы мен тәрбиешілер Әрбір баланың психикалық , рухани ерекшеліктерін жақсы білуі тиіс .
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Кез - келген адамдар тобы
ұжым болып табылады Жоғары ұйымдасқан топ
қана ұжым болып есептеледі
Ұжым - ортақ мақсатты көздеген адамдар тобы
7 слайд
Кез - келген адамдар тобы ұжым болып табылады Жоғары ұйымдасқан топ қана ұжым болып есептеледі Ұжым - ортақ мақсатты көздеген адамдар тобы
#8 слайд
Тұлға
Жан - жақты даму мүмкіншілігі
ұжым
Ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы шарт
8 слайд
Тұлға Жан - жақты даму мүмкіншілігі ұжым Ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы шарт
#9 слайд
Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса
маңызды мәселенің бірі ұжым алдындағы мақсатты
перспективаны таңдау .Макаренко ның теориялық
мұрасына сүйенсек ...
9 слайд
Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса маңызды мәселенің бірі ұжым алдындағы мақсатты перспективаны таңдау .Макаренко ның теориялық мұрасына сүйенсек ...
#10 слайд
Педагогтің
басты
міндеті ұжымдағы әр
оқушының
қабілетін тану
Оқушының өз орнын
табуға жағдай жасау
Әрбі баланы
көшбасшы болуға
тәрбиелеуОқушыны өзін - өзі
басқара білуге
тәрбиелеу
10 слайд
Педагогтің басты міндеті ұжымдағы әр оқушының қабілетін тану Оқушының өз орнын табуға жағдай жасау Әрбі баланы көшбасшы болуға тәрбиелеуОқушыны өзін - өзі басқара білуге тәрбиелеу
#11 слайд
Тұлға санасының үш қыры
Зияттық
қарым-
қатанас Эмоциялық
қарым - қатанас Еріктік
қарым -
қатынас
11 слайд
Тұлға санасының үш қыры Зияттық қарым- қатанас Эмоциялық қарым - қатанас Еріктік қарым - қатынас
#12 слайд
Жақсы ұйымдасқан
ұжымда
қалыптасады
Дұрысын айтуБәсекелестік Бір- біріне көмек
Өзін -өзі
сынау
Бір- біріне
жауапкершілік
12 слайд
Жақсы ұйымдасқан ұжымда қалыптасады Дұрысын айтуБәсекелестік Бір- біріне көмек Өзін -өзі сынау Бір- біріне жауапкершілік
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
Социометрия әдістемесі
Мақсаты: Сынып оқушылары арасындағы
қарым - қатынасты зерттеу .
Зерттеу әдісі:
Оқушыларға төмендегідей сауалнама беріледі .
Кіммен парталас болғың келеді ?
Кіммен бірге жорыққа шыққың келеді ?
Туған күніңе кімдерді шақырғың келеді ?
Сенің достарың кім ?
Кім саған ұнайды ?
Сені кімдер құттықтады деп ойлайсың ?
14 слайд
Социометрия әдістемесі Мақсаты: Сынып оқушылары арасындағы қарым - қатынасты зерттеу . Зерттеу әдісі: Оқушыларға төмендегідей сауалнама беріледі . Кіммен парталас болғың келеді ? Кіммен бірге жорыққа шыққың келеді ? Туған күніңе кімдерді шақырғың келеді ? Сенің достарың кім ? Кім саған ұнайды ? Сені кімдер құттықтады деп ойлайсың ?
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
Ең көп таңдауға ие
болғандар
Орташа ұпай жиғандар Орташа саннан төмен ұпай
жиғандар
33.3% 29 %
29%
8,3
%
Оқшау қалған балалар
16 слайд
Ең көп таңдауға ие болғандар Орташа ұпай жиғандар Орташа саннан төмен ұпай жиғандар 33.3% 29 % 29% 8,3 % Оқшау қалған балалар
#17 слайд
1 . Ең алдымен сыныпта микро ұжымдар құрып ,сол арқылы “Біздің ұжым”
ұғымын қалыптастыру .
2 . Осындай шағын топтарға әртүрлі тапсырмалар беріп , оны өз беттерімен
шешуге ,талдауға , нені қалай істейтіндіктеріне тек белсенділерді ғана емес , әр
топтағы бүкіл оқушының қатысуына баса назар аудару керек .
3 . Сонда ғана әрбір микро ұжымдағы оқушылардың біреулері ұжымдық іс -
әрекеттерді ұйымдастырып , екіншілері басқарып , басқалары бірін - бірі
тыңдап үйренеді .
4 . Сыныптағы микро ұжымдарды біріктіріп , басқа сыныптармен сайыстар
өткізіп , бүкіл сыныпты ортақ мақсатқа жұмылдыру .
5 . Микро ұжым мен сынып ұжымына тапсырма беруден бұрын , берілген
тапсырманы ынтымақтастықпен , тату - тәтті , достық қарым - қатынаста
орындауларын қатаң талап ету керек .
6 . Ұжымдағы тәртіп нормаларына қайшы іс - әрекет жасаған оқушымен жеке
жұмыс жүгізу .
7 . Берілген тапсырманың қорытындысы бойынша әрбір топты , ұжымды
міндетті түрде мақтап , марапаттап отыру керек .
8 . Зерттеу кезінде оқшау қалған балалардан сабақты көп сұрап , мақтап ,
мадақтау арқылы ұжым арасындағы беделінің өсуіне ықпал жасап ,
оқушылардың назарын соларға аудару .
17 слайд
1 . Ең алдымен сыныпта микро ұжымдар құрып ,сол арқылы “Біздің ұжым” ұғымын қалыптастыру . 2 . Осындай шағын топтарға әртүрлі тапсырмалар беріп , оны өз беттерімен шешуге ,талдауға , нені қалай істейтіндіктеріне тек белсенділерді ғана емес , әр топтағы бүкіл оқушының қатысуына баса назар аудару керек . 3 . Сонда ғана әрбір микро ұжымдағы оқушылардың біреулері ұжымдық іс - әрекеттерді ұйымдастырып , екіншілері басқарып , басқалары бірін - бірі тыңдап үйренеді . 4 . Сыныптағы микро ұжымдарды біріктіріп , басқа сыныптармен сайыстар өткізіп , бүкіл сыныпты ортақ мақсатқа жұмылдыру . 5 . Микро ұжым мен сынып ұжымына тапсырма беруден бұрын , берілген тапсырманы ынтымақтастықпен , тату - тәтті , достық қарым - қатынаста орындауларын қатаң талап ету керек . 6 . Ұжымдағы тәртіп нормаларына қайшы іс - әрекет жасаған оқушымен жеке жұмыс жүгізу . 7 . Берілген тапсырманың қорытындысы бойынша әрбір топты , ұжымды міндетті түрде мақтап , марапаттап отыру керек . 8 . Зерттеу кезінде оқшау қалған балалардан сабақты көп сұрап , мақтап , мадақтау арқылы ұжым арасындағы беделінің өсуіне ықпал жасап , оқушылардың назарын соларға аудару .
#18 слайд
Адам ақылды , қарапайым , әділ , Адам ақылды , қарапайым , әділ ,
батыл әрі қайырымды болуы тиіс .батыл әрі қайырымды болуы тиіс .
Сол кезде ғана ол адам деген Сол кезде ғана ол адам деген
асқақ атқа ие болуға хақылы.асқақ атқа ие болуға хақылы.
К.Г.ПаустовскийК.Г.Паустовский
18 слайд
Адам ақылды , қарапайым , әділ , Адам ақылды , қарапайым , әділ , батыл әрі қайырымды болуы тиіс .батыл әрі қайырымды болуы тиіс . Сол кезде ғана ол адам деген Сол кезде ғана ол адам деген асқақ атқа ие болуға хақылы.асқақ атқа ие болуға хақылы. К.Г.ПаустовскийК.Г.Паустовский
#19 слайд
19 слайд
шағым қалдыра аласыз













