“Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын дамытуға ықпалы”
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: “ Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын
дамытуға ықпалы”
1 слайд
Тақырыбы: “ Ұжымды қалыптастыру және оның оқушы тұлғасын дамытуға ықпалы”
2 слайд
Мақсаты:
Бастауыш мектеп оқушыларына жан –
жақты білім бере отырып ,”біздің
топ”,”біздің ұжым” ұғымдары арқылы ортақ
мақсат көздеген сынып ұжымын
қалыптастыру .Оқушылардың өздерін еркін
ұстау , өз ойларын ашық айта білу
қабілеттері мен ұжымда вербальды қарым -
қатынас мәдениетін дамыту . Ұжым
оқушыларын өзара көмекке ,
ынтымақтастыққа , ұқыптылыққа ,
адамгершілікке , имандылыққа тәрбиелеу .
2 слайд
Мақсаты: Бастауыш мектеп оқушыларына жан – жақты білім бере отырып ,”біздің топ”,”біздің ұжым” ұғымдары арқылы ортақ мақсат көздеген сынып ұжымын қалыптастыру .Оқушылардың өздерін еркін ұстау , өз ойларын ашық айта білу қабілеттері мен ұжымда вербальды қарым - қатынас мәдениетін дамыту . Ұжым оқушыларын өзара көмекке , ынтымақтастыққа , ұқыптылыққа , адамгершілікке , имандылыққа тәрбиелеу .
3 слайд
Мектепте педагогикалық оқу - тәрбие
жұмысын шебер жүзеге асыру үшін:
Мектеп директоры мен мектеп мұғалімі
білуі керек Сыныптан тыс жұмысты
ұйымдастыруды Ұжым тәрбиесінде басшылыққа
алынатын ғылыми негіздерді
3 слайд
Мектепте педагогикалық оқу - тәрбие жұмысын шебер жүзеге асыру үшін: Мектеп директоры мен мектеп мұғалімі білуі керек Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруды Ұжым тәрбиесінде басшылыққа алынатын ғылыми негіздерді
4 слайд
Ұжымға басшылық ету және оның
жүмысына дұрыс бағыт беру
мектеп басшысы мен тәрбиешілер
Әрбір баланың психикалық , рухани
ерекшеліктерін жақсы білуі тиіс .
4 слайд
Ұжымға басшылық ету және оның жүмысына дұрыс бағыт беру мектеп басшысы мен тәрбиешілер Әрбір баланың психикалық , рухани ерекшеліктерін жақсы білуі тиіс .
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Кез - келген адамдар тобы
ұжым болып табылады Жоғары ұйымдасқан топ
қана ұжым болып есептеледі
Ұжым - ортақ мақсатты көздеген адамдар тобы
7 слайд
Кез - келген адамдар тобы ұжым болып табылады Жоғары ұйымдасқан топ қана ұжым болып есептеледі Ұжым - ортақ мақсатты көздеген адамдар тобы
8 слайд
Тұлға
Жан - жақты даму мүмкіншілігі
ұжым
Ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы шарт
8 слайд
Тұлға Жан - жақты даму мүмкіншілігі ұжым Ұжымда тұлғаның бас бостандығы болуы шарт
9 слайд
Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса
маңызды мәселенің бірі ұжым алдындағы мақсатты
перспективаны таңдау .Макаренко ның теориялық
мұрасына сүйенсек ...
9 слайд
Оқушылар ұжымын нығайту мен қалыптастыруда аса маңызды мәселенің бірі ұжым алдындағы мақсатты перспективаны таңдау .Макаренко ның теориялық мұрасына сүйенсек ...
10 слайд
Педагогтің
басты
міндеті ұжымдағы әр
оқушының
қабілетін тану
Оқушының өз орнын
табуға жағдай жасау
Әрбі баланы
көшбасшы болуға
тәрбиелеуОқушыны өзін - өзі
басқара білуге
тәрбиелеу
10 слайд
Педагогтің басты міндеті ұжымдағы әр оқушының қабілетін тану Оқушының өз орнын табуға жағдай жасау Әрбі баланы көшбасшы болуға тәрбиелеуОқушыны өзін - өзі басқара білуге тәрбиелеу
11 слайд
Тұлға санасының үш қыры
Зияттық
қарым-
қатанас Эмоциялық
қарым - қатанас Еріктік
қарым -
қатынас
11 слайд
Тұлға санасының үш қыры Зияттық қарым- қатанас Эмоциялық қарым - қатанас Еріктік қарым - қатынас
12 слайд
Жақсы ұйымдасқан
ұжымда
қалыптасады
Дұрысын айтуБәсекелестік Бір- біріне көмек
Өзін -өзі
сынау
Бір- біріне
жауапкершілік
12 слайд
Жақсы ұйымдасқан ұжымда қалыптасады Дұрысын айтуБәсекелестік Бір- біріне көмек Өзін -өзі сынау Бір- біріне жауапкершілік
13 слайд
13 слайд
14 слайд
Социометрия әдістемесі
Мақсаты: Сынып оқушылары арасындағы
қарым - қатынасты зерттеу .
Зерттеу әдісі:
Оқушыларға төмендегідей сауалнама беріледі .
Кіммен парталас болғың келеді ?
Кіммен бірге жорыққа шыққың келеді ?
Туған күніңе кімдерді шақырғың келеді ?
Сенің достарың кім ?
Кім саған ұнайды ?
Сені кімдер құттықтады деп ойлайсың ?
14 слайд
Социометрия әдістемесі Мақсаты: Сынып оқушылары арасындағы қарым - қатынасты зерттеу . Зерттеу әдісі: Оқушыларға төмендегідей сауалнама беріледі . Кіммен парталас болғың келеді ? Кіммен бірге жорыққа шыққың келеді ? Туған күніңе кімдерді шақырғың келеді ? Сенің достарың кім ? Кім саған ұнайды ? Сені кімдер құттықтады деп ойлайсың ?
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Ең көп таңдауға ие
болғандар
Орташа ұпай жиғандар Орташа саннан төмен ұпай
жиғандар
33.3% 29 %
29%
8,3
%
Оқшау қалған балалар
16 слайд
Ең көп таңдауға ие болғандар Орташа ұпай жиғандар Орташа саннан төмен ұпай жиғандар 33.3% 29 % 29% 8,3 % Оқшау қалған балалар
17 слайд
1 . Ең алдымен сыныпта микро ұжымдар құрып ,сол арқылы “Біздің ұжым”
ұғымын қалыптастыру .
2 . Осындай шағын топтарға әртүрлі тапсырмалар беріп , оны өз беттерімен
шешуге ,талдауға , нені қалай істейтіндіктеріне тек белсенділерді ғана емес , әр
топтағы бүкіл оқушының қатысуына баса назар аудару керек .
3 . Сонда ғана әрбір микро ұжымдағы оқушылардың біреулері ұжымдық іс -
әрекеттерді ұйымдастырып , екіншілері басқарып , басқалары бірін - бірі
тыңдап үйренеді .
4 . Сыныптағы микро ұжымдарды біріктіріп , басқа сыныптармен сайыстар
өткізіп , бүкіл сыныпты ортақ мақсатқа жұмылдыру .
5 . Микро ұжым мен сынып ұжымына тапсырма беруден бұрын , берілген
тапсырманы ынтымақтастықпен , тату - тәтті , достық қарым - қатынаста
орындауларын қатаң талап ету керек .
6 . Ұжымдағы тәртіп нормаларына қайшы іс - әрекет жасаған оқушымен жеке
жұмыс жүгізу .
7 . Берілген тапсырманың қорытындысы бойынша әрбір топты , ұжымды
міндетті түрде мақтап , марапаттап отыру керек .
8 . Зерттеу кезінде оқшау қалған балалардан сабақты көп сұрап , мақтап ,
мадақтау арқылы ұжым арасындағы беделінің өсуіне ықпал жасап ,
оқушылардың назарын соларға аудару .
17 слайд
1 . Ең алдымен сыныпта микро ұжымдар құрып ,сол арқылы “Біздің ұжым” ұғымын қалыптастыру . 2 . Осындай шағын топтарға әртүрлі тапсырмалар беріп , оны өз беттерімен шешуге ,талдауға , нені қалай істейтіндіктеріне тек белсенділерді ғана емес , әр топтағы бүкіл оқушының қатысуына баса назар аудару керек . 3 . Сонда ғана әрбір микро ұжымдағы оқушылардың біреулері ұжымдық іс - әрекеттерді ұйымдастырып , екіншілері басқарып , басқалары бірін - бірі тыңдап үйренеді . 4 . Сыныптағы микро ұжымдарды біріктіріп , басқа сыныптармен сайыстар өткізіп , бүкіл сыныпты ортақ мақсатқа жұмылдыру . 5 . Микро ұжым мен сынып ұжымына тапсырма беруден бұрын , берілген тапсырманы ынтымақтастықпен , тату - тәтті , достық қарым - қатынаста орындауларын қатаң талап ету керек . 6 . Ұжымдағы тәртіп нормаларына қайшы іс - әрекет жасаған оқушымен жеке жұмыс жүгізу . 7 . Берілген тапсырманың қорытындысы бойынша әрбір топты , ұжымды міндетті түрде мақтап , марапаттап отыру керек . 8 . Зерттеу кезінде оқшау қалған балалардан сабақты көп сұрап , мақтап , мадақтау арқылы ұжым арасындағы беделінің өсуіне ықпал жасап , оқушылардың назарын соларға аудару .
18 слайд
Адам ақылды , қарапайым , әділ , Адам ақылды , қарапайым , әділ ,
батыл әрі қайырымды болуы тиіс .батыл әрі қайырымды болуы тиіс .
Сол кезде ғана ол адам деген Сол кезде ғана ол адам деген
асқақ атқа ие болуға хақылы.асқақ атқа ие болуға хақылы.
К.Г.ПаустовскийК.Г.Паустовский
18 слайд
Адам ақылды , қарапайым , әділ , Адам ақылды , қарапайым , әділ , батыл әрі қайырымды болуы тиіс .батыл әрі қайырымды болуы тиіс . Сол кезде ғана ол адам деген Сол кезде ғана ол адам деген асқақ атқа ие болуға хақылы.асқақ атқа ие болуға хақылы. К.Г.ПаустовскийК.Г.Паустовский
19 слайд
19 слайд